Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

E ok cureaua .Vezi poate gasesti o data de fabricatie...sau detalii cand a fost facuta distributia.Cureaua e Gates.

Ce e cu culoarea aia pe curea pe partea cu zimtii?Ce e rugina..sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pozele postate de tine apar doar dimensiunile,data fabricatiei curelei este ceva xxyyzzzz-zi luna an(asa e la Conti) ,banuiesc ca si la Gates e lafel.Mai cauta si alte grupuri de inscrisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, o sa mai caut, stiti care e cureaua care vine din fabrica pe masina.

E mai ok gates sau conti pentru masina?

Mersi si o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!detin un golf 4 1.4 16v. Mă poate ajuta cineva cum sa adaptez a 2 cheie?problema e ca nu îmi mai recunoaște cheia. (Cheia este originala). Ce am mai citit pe forumuri e ca ai nevoie de PIN-ul mașini.

Cum pot afla acel PIN sau se poate adapta fara acesta cheia?mentionez ca dețin o interfata Vag-com. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat switch-ul de la pedala de frana, cu unul FAE, stiti daca este oem? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,FAE sunt spaniole,nu au legatura cu echiparea masinii de original.E o piesa AF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am un golf IV,1.4,16V,si de curand mi s a aprins in bord senzorul cum ca ar fi o usa deschisa,desii toate usile sunt inchise.vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a dus switch-ul, cred. Sau ai la vreo broasca lipituri reci (ca tot a venit frigul :lol: ).

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data o diagnosticare sigura, sa stii care e usa cu probleme si care e elementul care iti face figuri. Daca e switch-ul, se cam schimba, daca ai lipituri reci se pot reface. Dar prima data trebuie sa gasesti sigur "inculpatul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data o diagnosticare sigura, sa stii care e usa cu probleme si care e elementul care iti face figuri. Daca e switch-ul, se cam schimba, daca ai lipituri reci se pot reface. Dar prima data trebuie sa gasesti sigur "inculpatul".

mersi ptr sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,FAE sunt spaniole,nu au legatura cu echiparea masinii de original.E o piesa AF.

deci sa inteleg ca sunt de evitat asemenea piese?

* piesa AF, adica?

mersi

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OM=piese de prim montaj sau piese comercializate in cutie de original cu sigla fabricantului auto si cu codurile de original aplicate pe ele.

OEM=piese comercializate pe relatia de vanzari,dar nu pe relatia de original,ale caror fabricanti sau producatori sunt recunoscuti ca livreaza piese de prim montaj pentru fabricantii auto.Lemforder,Trw,Delphi,Bosch,Beru..etc.

AF=tot ce tine de piese de schimb facute de diferiti producatori,Fae,Febi,Roadhouse,Filtron,Swag..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi gabi, o zi buna!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot verifica singur nivelul uleiului din cutia de viteze la 1.4 BCA? Ca agata/haraie putin treapta 2 dimineata la primele 2-3 schimburi.. La cati km/ani ar trebui schimbat uleiul din cutie? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ridicata PE PLAN PERFECT DREPT,aparatoarea stanga de la scut demontata de pe masina,gasesti busonul de umplere/verificare a cutiei,il desfaci si bagi degetul prin orificiu.Nivelul uleiului trebuie sa fie la nivel cu buza busonului respectiv.

postul 869

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat o chestie astazi,cand apas butonul de dezaburire luneta spate,imi dispare senzorul de usi deschise,plus ca luminile din interior se aprind cand se deschid usile si se sting cand sunt usile inchise,functioneaza normal.vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema cu a 2 cheie a masinii(golf 4, tip briceag).Pot deschide usile cu ea dar nu pot porni motorul.Mentionez ca , cheia a functionat inainte.Cand pun contactul imi clipeste martorul in bord.Stie cineva cum as putea adapta din nou cheia?

Am o interfata vag-com cu soft vcds.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

Salut! Nu pot face topic nou asa ca va cer ajutorul aici. Acordati`mi 2 minute si cititi va rog!

Tocmai am luat un Golf 4 de Germania si are GPL pe el. Merg cu masina pe gaz si cam vibreaza unpic nu merge normal ca pe benzina, iar dimineata nu porneste decat la a2a cheie (daca merg pe benzina,dimineata proneste fara probleme) ; alta mica problema este ca am bagat gaz vreo 12 litri si la bord aparatul acela a ramas pe rosu nu s`a ridicat nivelul deloc la gaz. . Am fost la niste baieti ce monteaza instaltii de gpl sa fac o revizie,mi`au schimbat filtrele dar nu prea gaseau solutia. Au spus ca am instalatie Viali sau ceva de genul, ca este foarte buna dar foarte veche si ei nu au softul sa mi`o repare .

Au umblat ei pe`acolo la ea au reglat acel plaman , masina merge mai bine acum nu mai vibreaza urat .Am pus`o pe gaz am mers cu viteza aproximativ cu 80km/h si dupa 5 minute a inceput sa piuie ca nu mai am gaz si s`a oprit masina in mers Doar ce alimentasem inainte sa merg la acel service!!!. Foarte ciudat..

Care ar fi problema? Si cine ma poate ajuta sa o reglez sa mearga bine? Multumesc

Edit: Dupa putin timp am plecat iarasi cu masina pe gaz si a mers normal nu a mai piuit semnalul la gaz deloc...si`a revenit dar ma tot gandesc de ce s`o fi oprit in mers..

Modificat de robert_patelimon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare! Mie nu mi se aprind martorii check engine si cel de presiune ulei,atunci cand pun contactul. Daca ar fi ceva probleme cu acei martori,mi-ar fi dat ceva erori la diagnoza cu vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai martorii sunt practic niste leduri, care in afara de ardere sau craparea lipiturii, nu prea au ce sa pateasca. Erorile apar doar pentru componentele care cauzeaza aprinderea martorului, nu si pentru martorul insusi.

Daca la scanare n-ai erori, probabil e ceva pe la leduri... Si la urmatoarea scanare incearca un Output Test pe Instruments, ca parca ii aprinde pe toti din ce imi aduc aminte. Te ajutam eu cu scanarea moka, da' am lasat cablul acasa. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorii mai pot pati sa aibe lipiti pe ei scotch negru de fostul proprietar ca sa-si poata vinde masina. Asta in general, nu in cazul tau probabil pentru ca spui ca nu ai erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!