Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

de ce nu te uiti pe autodata si vezi cu ce a plecat din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vre o 3 zile cand vreau sa fac o curba cu viteza mica indiferent ca la stanga sau la dreapta din partea dreapta se aude un huruit (nu stiu exact sa explic) ce poate fi? amortizorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate depistarea sursei zgomotului nu este intotdeauna simpla. Huruitul este frecvent asociat rulmentilor uzati. Bataile sunt asociate bucselor, amortizoarelor, arcurilor, etc.

Nu sunt expert, dar iti recomand cu caldura sa mergi undeva sa ridici masina pe elevator (chiar si la o vulcanizare, si dai un bacsis la baieti). Daca ridici masina poti sa vezi si sa verifici mai usor sursa zgomotului. O "metoda" de testare este sa apuci roata cu mainile "la orele 9 si 3", si "la orele 12 si 6" si sa tragi, sa misti de roata; astfel poate gasesti un zgomot similar. In felul asta cred ca se depisteaza probleme la capete de bara, pivoti, sau de fapt la directie, in general.

Un alt "test" pe care il poti face este ca, cu masina oprita pe loc, motorul oprit, sa te apesi vertical repetat pe aripa, cam unde se afla arcul/amortizorul; daca balansezi masina asa, pe verticala, mai insistent in dreptul unei roti, de asemenea poti gasi piesa defecta.

De asemenea, daca mersul incet de tot dar cu volanul virat maxim stanga/dreapta face zgomot, acelea pot fi planetarele defecte.

Va rog sa ma corectati/ completati, nu sunt mecanic :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatat astazi:

1. EGR

2. CLAPETA ACCELERATIE

3.TEAVA - legatura dintre egr si clapeta de acceleratie

4. EPURATOR

- curatat filtru de aer

* la 1,2 totul a decurs ok,la 3 am lolosit o carpa si un fir de trcere pentru cablu de curent si a fst ok, la 4 iesea o chestie galbena care s-a curatat (ca un fel de vaselina)

* materiale folosite: 1L benzina, 0.5L decarbusol, juma de metru patrat de carba absorbanta din bumbac, fir de trecere pentru cablu curent, chei si alte ustensile specifice

- incercat sa remediez problema la switch-ul de la pedala de frana, dar nu am reusit (era deja la a 3-a interventie).

* nu am folosit nici un fel de mastic gen victor reinz, doar l-am curatat pe cel care l-am gasit pe piese...de la gabi parca stiam ca sa nu folosesc daca deja are garnituri.

* timp - 4 ore (singur)

* nu s-a facut nici un fel de adaptare cu vag com, pentru ca nu am, dar o sa fac vrodata :D

o seara buna!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

salut.am luat si eu un golf 4 1.4 16v din 2001 motor AXP. din cate am citit, AXP este euro 4, la fel scrie si in cartea masinii de germania .

pe siteul rarom este o lista cu motoare euro 3;ce e dubios ca acolo la motorizarea 1.4 apare acest tip AXP. o fi lista veche sau gresita?

unii mai spuneau ca la golf 4 benzina nu exista euro 3...

cum e pana la urma ,AXP este Euro 4 asa cum scrie si in carte?si de ce la rar in lista este trecut la E3?!

Modificat de robert_patelimon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu e tot AXP din 2001 si e euro 4... alt coleg are acelasi motor, acelasi an, pe un Seat si cica la R.A.R. a iesit euro 3. Partea cu "nu exista euro 3 la Golf 4 benzina" am auzit-o si eu, dar se pare ca astia de la R.A.R. sunt mai crestini decat Sf. Petru in unele cazuri...

Eu zic totusi ca e euro 4. Ai abtibild verde in dreapta parbrizului?

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista la benzina E3 la volkswagen.Masinile care ies in acte 2001+ sunt E4,ce ies pana in anul 2000 sunt E2.Singurul motor care este E4 pana in an de fabricatie 2000 este motorul de 2.0 litri benzina.Nu va ghidati dupa colantul verde din parbriz aplicabil in Germania,de multe ori sistemul de esapament este schimbat si masinile sunt trensformate in E4 din E2 si E3 cu recunoasterea oficiala DEKRA si TUV din Germania.La noi astfel de modificari nu sunt recunoscute de RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident,noi suntem romani ,eco si legisti pana in maduva oaselor nu ca neseriosii aia de nemti !!!!Acum cateva zile am vazut un anunt unde un neamt pusese filtru de particule unui diesel euro 3 si devenise euro 4,in acte deci recunoscut de TUV.La ei se poate , cred ca noi nu vrem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si la noi.Se face un test dinamic la RAR care costa in jur de 500 euro(parca)....dar nu ai certitudinea ca masina o sa fie recunoscuta ca E4.Am senzatia ca parametrii dupa care se ghideaza testul respectiv,sunt parametri cu care o masina E4 iese din fabricatie de pe banda. :lol:

M-am interesat,in 2008 testul dinamic costa 2200 lei.Acum in vedere ca euro a crescut si ca posibil au mai crescut taxele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am cumparat si inmatriculat Golf-ul in luna mai a acestui an -- in Sibiu.

Motorul meu este 1.4 16V - de tip AXP si a fost trecut in acte ca si Euro 4. Taxa de poluare/mediu sau cum ii spune a fost pe masura, conform calculatorului de pe site, in valoare de 632 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit. Aproximativ acum o luna am inmatriculat masina (1.4 16v AXP) si este euro 4. Am platit taxa 480 lei

Am fost si la un baiat foarte priceput de aici de pe forum sa imi puna si mie tester-ul si asa cum am promis o sa va spun si voua ce am descoperit.

Erori: o lista mareee de cateva pagini printre care, cele mai importante si care trebuie sa le rezolv repede:

1. Bank 1 senzor 1. A murit de tot. Pana acum zicea ca este prea poluata. Acum zice ca nu mai lucreaza. Veste buna pentru mine. O schimb si am rezolvat problema. Era si ea batrana.

2. G 200 (esp-ul) nu functioneaza. Eu am la masina check-ul aprins din cauza sondei, dar nu se vede tot. Se vede cam jumatate. Cei care au mai pus testerul pe masina au vazut dar nu si-au dat seama despre ce e vorba. Ziceau : " ia uiteeeeee. Ce chestie. Cum se vede check-ul la tine. Nu am mai vazut asa ceva." Cine a pus testerul acum mi-a zis : " Ia uite cum ti se aprinde check-ul. Stai sa vezi ca nu iti merge esp-ul si cine ti-a vandut masina a desfacut bordul si a lipit banda adeziva peste martorul de la esp. Nu a avut rabdare sa il puna exact si ajunge si peste cel de la check". Asa a zis si testerul: esp-ul nu merge.

3. Airbag-urile nu mergeau. La fel. Banda adeziva peste martor. Aveau o eroare. A sters eroarea si acum totul e bine.

Restul erorilor sunt de la usi, de la broastele usilor si de la geamurile electice.

Aveti grija ce cumparati !!!

P.s. Sa traiasca samsarii din Romania.

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mai am inmatriculat golful meu variant 1.4, 16 v AXP decembrie 2001 a iesit euro 4 si taxa a fost de 760 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

vin cu urmatoarele intrebari

1. cand accelerez mai puternic imi apare semnul de la ESP (triunghiul cu sageata) si ramane aprins, eu stiam ca apare doar cand pierde aderenta roata (sau ma insel)

*** EPC-ul este ca nu am switchul de frana, il montez maine, si CHECK-ul este de la sonda lamba 2, luata noua s-a defectat rezistenta dupa 3 saptamana si nu am mai schimbat-o.

imag0680l.jpg

2. si daca cureaua de distributie este tocita, nu stiu cand a fost schimbata, ce stiam eu ca daca nu e luat scrisul de pe ea este ok.

imag0674oy.jpg

imag0670o.jpg

imag0675z.jpg

multumesc

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In inscrisuri apare si data fabricatiei curelei,pozeaza tot scrisul si ii dam de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cureaua are 84.000 Km si scrisul tot se vede, dar mai slab decat la tine. Este adevarat ca la o curea veche, scrisul se vede slab pentru ca este rola intinzatoare care calca pe dosul curelei unde este scrisul si-l sterge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. o intrebare am si eu: stiti de la ce ar putea cauza un zgomot metalic pe la 1200 rpm si 2800 rpm? intra ceva in rezonanta? - toba sau vreo tablie/colier pe parcurs.

motor 1.4 axp. zgomotul e prezent doar daca mentin la rpm respectiv...daca accelerez in continuare el dispare. pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabivvx - zici racordul flexibil de la toba?

frostyy - de unde vine zgomotul, care parte a motorului. si daca e oprita si o accelerezi? poate e canistra de carbon. deschide capota si pune pe cineva sa o accelereze, in timp ce tu asculti motorul/sursa zgomotului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu racordul flexibil.La mijlocul masinii ai un suport de toba mascat de o traversa care este prinsa de caroserie.Ridica masina si trage de toba de la mijloc...vezi poate gasesti sursa zgomotului.

*Hal de intamplare ce patesc ieri.Ma duc la fotbal,parchez masina si lovesc o piatra cubica pe care nu am vazuto,pt ca era intuneric.

Dau masina inapoi,un baiat in scoate piatra cubica si eu ma bag sub masina sa vad daca am spart baia sau ce alte daune am.

Nu curge ulei,motorul merge ok,dupa ce termin cu fotbalul dau masina inapoi sa vad daca a aparut o balta de ulei.

Toate bune si frumoase,bucuros k am scapat si totul este ok,plec cu masina...ies pe bulevard...dai pedala...se aprinde BECUL ROSU DE ULEI si 3 avertizari sonore.Zik,am belit belengherul,ori am deformat baia si sorbul nu mai trage ulei la turatie mare,ori sa perpelit senzorul de nivel si posibil asta e cauza care imi aprinde becul rosu.

Ajung acasa,ma bag sub masina cu lumina de la telefon,totul ok,baia nu era deformata,senzorul de nivel era ok.

Scot busonul de la ulei,ulei venea din belsug la axa cu came.

Ce draq are?Sa perpelit motorul de nu mai baga presiune,dar vad ca are presiune are ca e flux de ulei bun in capacul de tacheti.

Nush ce draq im vine si ma uit la sonda de ulei din chiulasa.... :lol: Sonda mai aveam pla...era mufa de la instalatie cu ce mai ramasese din sonda,atarnand in fata motorului. :tuktuk: .

Cum draq sa se intample sa lovesti masina in zona baii de ulei si in aceeasi vreme sa se rupa si sonda de presiune.

De ce draq nu sa rupt sonda acum 2 ani sau peste 1 an sau niciodata,si de ce sa rupt exact cand am lovit masina pe dedesupt de ma facut sa cred ca am perpelit motorul si ca trebuie sa chem platforma? :lol:

Cand e sa se intample nasoleli....se intampla de ramai cu gura cascata.Ce coincidenta stranie si ciudata,cred ca e caz de 1/1.000.000.

post-64586-0-60181600-1353137889_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasola intamplare Gabi,dar cand le apuca....le apuca si le tine. :lol:

Acum sa va cer o parere despre masinuta.De cand am schimbat sonda lambda,cea de la motor masina merge absolut impecabil,porneste ok,trage super bine,erorii nu am deloc,si nici vreun martor aprins dar azi,este a doua oara cand se intampla si se intampla din an in paste,ca pentru scurt moment masina sa intrerupe.

Adica apas acceleratia si pentru 1 secunda intrerupe,dupa care merge de zici ca nu-i adevarat.

De ce se manifesta asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G28,de la colivia semeringului de vilbrochen.Verifica mufa lui care este in dreptul jojei de ulei.Vezi terminatiile cablajului sa nu fie frecate de teaca de plastic(tubul) prin care ies firele si intra in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari.am observat ca la unele motoare de sub busonul de umplere cu ulei pleaca un furtunas care se duce spre filtrul de aer.cam ce efect are acel furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In inscrisuri apare si data fabricatiei curelei,pozeaza tot scrisul si ii dam de cap.

cam asta este tot scrisul ce l-am gasit pe curea:

imag0708e.jpg

imag0707q.jpg

mersi!!!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!