Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@flaviusmaff

da, ai dreptate, azi am stat mai mult, cu capota deschisa cu un mecanic de fata si dupa 30,40 sec 1 min a scazut intensitatea sunetului, torcea foarte frumos. a zis ca pana se ridica uleiul, bat putin tachetii. a zis sa imi schimb uleiul, sa pun 5w-40, ca momentan am cica 10w-40. mi-a recomandat sa imi schimb bujiile daca tot vine anotimpul rece.. that's all deocamdata.

@carmina - daaaaa, nu suna asa "prastie" sub nici o forma, mai ales cand o accelerez.

va multumesc pentru raspunsuri. sunteti the best !! :X

Modificat de CJ80DOM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

are cineva de vanzare sau cunoaste pe cineva care are jante pe 15, 5 x 100, 6j, et 38, de tabla pt golful meu?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe aria de Vanzari, sau fa-ti topic la Cumparari. Sa pastram totusi un caracter tehnic pe topicul asta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe aria de Vanzari, sau fa-ti topic la Cumparari. Sa pastram totusi un caracter tehnic pe topicul asta. ;)

stiu, scuze, era doar o intrebare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am cumparat si eu un golf 4 1.4 16v - AXP.

Printre alte probleme am una mare la care nu gasesc rezolvare. Sonda Lambda. Am facut gresala sa cumpar masina cu check-ul aprins. La o saptamana am pus testerul : bank 1 senzor 2 are rezistenta stricata. Ok. Am schimbat sonda.

Bomba : a doua zi s-a aprins iar check-ul. Fuga repede la service, pune tester ...ce sa vezi. Problema : bank 1 senzor 1. :((

Problema este ca sonda 1 nu este defecta. Functioneaza ok. Pe tester apare ca este prea poluata.

Nimeni nu descopeara problema.

Mentionez ca am incercat toate natiile de benzina. Am pus chiar si carera 100(20 de litri) + aditiv(dura lube).

Care sa fie problema???

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care valorile date de sonda lambda 1 sunt corecte, deci amestec optim atunci probabil nu mai este bun catalizatorul.

daca masina merge normal, se infige, nu scoate fum, nu are zgomote suspecte, nu consuma exagerat altceva nu prea are ce sa fie.

Poate s-a mers subturat cu ea perioada mai indelungata, incearca sa-i dai putina forja (nu exagerat, scoate-o pe autostrada si tine-o vreo jumatate de ora in 3500-4000 rpm, ocazional si mai sus) si vezi ce se intampla.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care valorile date de sonda lambda 1 sunt corecte, deci amestec optim atunci probabil nu mai este bun catalizatorul.

daca masina merge normal, se infige, nu scoate fum, nu are zgomote suspecte, nu consuma exagerat altceva nu prea are ce sa fie.

Poate s-a mers subturat cu ea perioada mai indelungata, incearca sa-i dai putina forja (nu exagerat, scoate-o pe autostrada si tine-o vreo jumatate de ora in 3500-4000 rpm, ocazional si mai sus) si vezi ce se intampla.

Cica nu zice nimic de amestec. Zice doar ca bank 1 senzor 1 este prea poluata.

Eu stiam ca sonda 2 zice despre catalizator daca este batran sau daca este dus.

Am incercat-o si pe aia cu mersul turat. Cand am bagat carera 100 de la omv + dura lube am iesit pe centura si am facut berceni - otopeni si inapoi cu aprox. 140km / h in viteza a3a. Asa m-a invatat un nene inginer pe la itp-uri si cam de pe atunci majoritatea problemelor. De obicei, in oras schimb in jur de 3000. Cateodata mai sar si de 4000.

Citisem undeva pe net ca si sonda asta imbatraneste si e posibil sa dea erori, din acest motiv se schimba si ea preventiv la 140.000 km. Asa este?

P.S. Sfat : nu bagati niciodat aditiv in benzina. Nu are rezultate pozitive. asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu am inteles eu prea bine, inseamna ca daca zice ca senzorul 1 este prea poluat atunci amestecul nu este bun.

La unele sonde am vazut ca se recomanda schimbarea la 160000km, la altele la 250000 km, probabil ca este si in functie de exploatare. De exemplu pune-i ulei peste nivel si o sa vezi cum o busesti in nici 1000 km, sau daca ai amestec prea bogat sau este garnitura de chiulasa ciupita si ajunge antigel in cilindri, dar sa zicem ca astea sunt situatii extreme.

Stilul de mers este ok, numai ca i-ai dat ceva in gura. De curiozitate ce turatie aveai la 140 intr-a 3-a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile, bobina de inductie si fisele le-ai verificat?

Degeaba schimbi tu sonde daca arderea nu o ai cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140 cu 3???halal injiner.Eu am la 130 cu 5 4000rpm.Mai degraba o dadeai jos si o parleai cu autogenul ca faceai aceeasi chestie dar nu mai suferea motorul.

Bujiile in ce stare sunt?Injectoarele sunt curate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile si fisele sunt noi. Fise - Ngk, bujii - Ngk. La bobina de inductie nu am umblat. Mecanicul a zis ca daca era bobina defecta nu mergea bine motorul, intrerupea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asa e.

Cablajele de la mufa pana spre ecu,nu sunt intrerupte,contacte proaste(oxidate)?

Nu cumva pe sonda noua ai dat 2-3 milioane?De aia universala?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asa e.

Cablajele de la mufa pana spre ecu,nu sunt intrerupte,contacte proaste(oxidate)?

Nu cumva pe sonda noua ai dat 2-3 milioane?De aia universala?

Cablajele si mufele nu le-am verificat.

Sonda care a cumparat-o mecanicul am inteles ca nu e universala, e speciala pt motorul meu doar ca nu e Bosch sau ceva calumea . Este FAE(spania ... Parca). Dar vad ca ea merge bine nu are probleme, nu s-a stricat. Cealalta face figuri. Deci, eu am schimbat bank 1 senzor 2(aia de dupa catalizator), iar problemele le am cu bank 1 senzor 1(aia dinaintea catalizatorului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu am inteles eu prea bine, inseamna ca daca zice ca senzorul 1 este prea poluat atunci amestecul nu este bun.

Si asta de la ce poate fi? Care sa fe problema cu amestecul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Zice doar ca bank 1 senzor 1 este prea poluata" : trebuie inlocuita sonda 1.

,,Problema este ca sonda 1 nu este defecta. Functioneaza ok" : daca ar functiona cum zici, nu s-ar aprinde martorul MIL.

Posteaza eroarea exact cum apare pe vcds.

Ceva interesant:

http://e-automobile.ro/categorie-diagnoza/66-defect-sonda-lambda.html

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Zice doar ca bank 1 senzor 1 este prea poluata" : trebuie inlocuita sonda 1.

,,Problema este ca sonda 1 nu este defecta. Functioneaza ok" : daca ar functiona cum zici, nu s-ar aprinde martorul MIL.

Posteaza eroarea exact cum apare pe vcds.

Ceva interesant:

http://e-automobile.ro/categorie-diagnoza/66-defect-sonda-lambda.html

Uau. Genial link-ul !!!

Problema mea este ca nu stiu cum sa aflu cauza. Daca as sti ca sonda 1 este imbatranita sau defecta as schimba-o imediat. Mi-e teama sa nu dau o galagie de bani pe sonda si sa raman cu check-ul aprins( pentru ca este vorba de alt defect).

Zilele astea vreau sa imi fac timp sa mai pun o data tester-ul si o sa postez eroarea exact.

Apropo, imi recomanzi sa merg undeva anume(pe cineva cu un tester "destept")???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de telecomanda de la cheia tip briceag.Daca tin apasat mai mult de 3 sec pe inchis sau deschis ce se intîmpla?se poate ca-sa anulez alarma la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia legatura cu baietii, ma refer la Florin, Al Bundy...fiindca ei sunt din Bucuresti.

,,cu un tester "destept")???" : nu trebuie sa fie destept testerul, trebuie sa fie destept cel care face scanarea, fiindca eroarea va trebui interpretata etc.

Degeaba vei face scanarea cu ultima generatie de vcds-uri, daca omul de la ,,capatul firului" nu stie nimic.

Cum doresti tu....decizia iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radusb23 pentru a dezactiva alarma, corect este sa apesi de doua ori scurt pe "inchis" (usile raman blocate cu alarma dezactivata). Daca mai apesi o data scurt pe "inchis" usile raman blocate si alarma se reactiveaza. Daca tii apasat sau apesi de mai multe ori pe "deschis" usile se deblocheaza iar alarma este in mod logic dezactivata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii despre problema sondei de pe canistra de carbon! Azi am bagat masina pe laptop,intr-adevar,aveam eroare Solenoid valve (n80) open intermitent, ceva de genu. Am scos-o,am curatat mufele,am miscat de cabluri,am dat clapeta de acceleratie jos,am curatat-o pentru ca era incredibil de imbacsita. Dupa curatatea clapetei de acceleratie,am pus-o la loc,am adaptat-o cu vagcomu, si ca prin minune,masina merge impecabil!!! Relanti-ul sta la 850rpm, nu se mai subtureaza,valva de pe canistra de carbon a inceput sa ''tacane'' cum trebuie.

PS: Nu credeam ca va fi asa diferenta mare dupa curatatea clapetei de acceleratie, parca mi-am pus cai putere in plus,am cuplu mai bun si la turatii mici,urca mai bine in ture!!! Recomand curatarea ei !!!!

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are ceva daca la schimbul de ulei nu am schimbat si filtrul?treaba este ca baiatul de la magazin mi-a dat din greseala altul si am vazut dupa ce mi-a pus uleiul in masina.

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca si-a facut ceva, dar schimba-l totusi cat poti de repede. Am mers si eu vreo 30 de km cu cel vechi pana am ajuns la service, ca era prea intepenit, dar nu si-a facut nimic masina.

Din auzite, unii chiar lasa filtrul vechi dupa ce schimba uleiul si o pornesc 10-20 de secunde, ca gunoaiele ramase sa ajunga in filtrul vechi si abia apoi il monteaza pe cel nou.(probabil e mai mult un mit :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@apkah-nu e nimic,mergi si schimba filtrul,ia ce iti trebuie si il poti schimba ulterior,fara sa mai dai drumu la ulei din motor.Nu se intampla nimic daca mergi o zi cu ulei nou si filtru vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bujii sa pun/sa nu pun la 1.4 BCA ? Ca magazinele online vad ca recomanda cam orice model ptr motorul asta..diferite materiale, preturi sau distante intre electrozi..asa ca poate ati incercat ceva care v-a multumit din prima si sa ma sfatuiti. Le pot schimba singur sau trebuie ceva scule speciale (la scoaterea bobinelor si adancimea bujiilor ma gandesc). Merita ceva mai scump daca nu vreau sa le tin decat 15-20k km max? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!