Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Daca cele de aliaj si cele de tabla sunt oem nu trebuie, eu folosesc aceleasi suruburi+antifurt si la aliaj si la tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cele de aliaj si cele de tabla sunt oem nu trebuie, eu folosesc aceleasi suruburi+antifurt si la aliaj si la tabla.

Cred ca si cele de tabla sunt oem, pentru ca au sigla vw pe ele, nu le-am vazut....mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vik, fa o scanare, abia dupa aceea ne dam cu presupusul. La cate electronica e in masinile noastre nu te poti lua dupa presupuneri din start.

Geutzule, asa sunt xenoanele aftermarket chinezesti.

Nu sunt ca cele oem care au compenente de f buna calitate astfel incat pot aprinde un bec xenon instantaneu.

Si la mine, desi am 35w 6000k, cand pornesc la rece se aprind din ce in ce mai tare, pana sa ajunga la maxim trecand cred aprox 10 sec.

Nu tine de baterie sau alt ceva de pe masina, tine exclusiv de balast.

2mad, in mod nornal daca jantele de tabla sunt pt platforma de golf4, nu trebuie sa schimbi nici un prezon, merg tot acelea de pe aliaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa revin cu detalii dupa o scanare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geutzule, asa sunt xenoanele aftermarket chinezesti.

Nu sunt ca cele oem care au compenente de f buna calitate astfel incat pot aprinde un bec xenon instantaneu.

Si la mine, desi am 35w 6000k, cand pornesc la rece se aprind din ce in ce mai tare, pana sa ajunga la maxim trecand cred aprox 10 sec.

Nu tine de baterie sau alt ceva de pe masina, tine exclusiv de balast.

Omule...eu vb de juma de ora nu 10 secunde intelegi...scuze ca nu am specificat...cand o calc la drum se vade cum ochiu liber cum se incarca mai tare...eu cred ca bateria e...nuam schimbat bateria deloc...si tind sa cred ca nu s`a schimbat din fabrica(2001)...am lupe..nush ce sa zic..

Modificat de geutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din moment ce este pornita,iti merge pe alternator.Posibil sa fie droserele de la xenoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sta deloc la relanti,nici cand e rece motorul. Am fost sa-i dau o cheie acuma si moare motorul imediat. Sta pornita doar daca o ajut eu din acceleratie si daca iau piciorul de pe acceleratie, moare instant. Care ar fi problema?

Ps: Si am observat un miros destul de pronuntat de benzina la pornire.

I-am dat de cap,am tot desfacut mufe de senznori,am luat borna de pe baterie etc si tot n-a vrut,pana intr-un final cand am scos furtunul de vacum din canistra de carbon. Cand l-am scos a mers super. Sa inteleg ca,canistra de carbon e moarta?

PS: Aveti idee cat ar costa o canistra de carbon si sub ce denumire o gasesc pe site-urile de piese auto? Multumesc!

post-93108-0-91693100-1351872311_thumb.j

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga furtunul la loc ca iti trage aer in admisie pe acolo. Am impresia ca ai clapeta de admisie inchisa de tot la relanti, incearca sa faci o adaptare a clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine o sa vina cineva cu vag com la mine. Numai din laptop se poate face adaptarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la pagina 28 in acest topic:

Relantiul nu era stabil. dupa un timp se aduna destul de multa mizerie la clepeta de acceleratie si incep probleme de genul ca relanti nu e stabil (are fluctuatii mai mici sau mai mari). Primadata am dus in service si acolo au curatat clapeta si era rezolvata problema, a doua oara am curatat eu. singura problema mai mare cu curatarea clapetei de acceleratie este ca tre sa faci si adapterea clapetei dupa curatirea, care se face cu interfata VAG-COM.

Da, exista si metoda de adaptare fara VAG-COM. Deconectezi bateria si lasi 10-15 min deconectat. In acest timp bordcomputeru ar trebui sa uite valorile salvate la clapeta. Dupa 15 min conectezi inapoi bateria. Urci la volan, pui contactul fara sa pornesti motorul. Lasi asa 30 -40 sec. In acest timp ar trebui sa auzi "bazaitura" la clapeta de acceleratie. (BC face reglajele). dupa ce a terminat reglajele iei jos contactul. Apoi pornesti motorul fara sa atingi nimic, adica NU apesi pedala de acceleratie si lasi cateva minute asa pana stabilizeaza. Dupa care poti face turele de proba. Corectati-ma daca am gresit undeva.

LE: cu deconectare baterie atentie daca aveti casetofon cu cod smile.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut chestia cu borna pe baterie si tinut 30 sec contactu. Dar daca las acel furtun conectat,nu sta deloc,moare instant.Daca fac adaptare la clapeta s-ar rezolva problema sau canistra de carbon e moarta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste http://www.e-automob...tra-carbon.html

tu ai scos echivalentul dintre 13 si 14, in felul asta motorul tau trage aer pe acolo, ECU compenseaza cu benzina dupa cum ii spune sonda lambda si iti sta relantiul. Pune furtunul la loc si fa o diagnoza.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut comunitatea vw.

de curand am achizitionat si eu o bora, motorizarea de la avatar, 1.4 16V 75cp. eram putin speriat zilele astea, pentru ca am ridicat capota si mi s-a parut ca are un sunet ce trage putin a diesel, dar din cat am citit pe forum, se pare ca asa suna la rece. (nu am umblat inca cu ea)

ce mi-a atras insa atentia, si tin sa precizez ca nu ma prea pricep la mecania motoarelor, la filtrul de benzina, se aude un tacait, non-metalic sa zic. din logica mea de politehnist, acolo trebuie sa fie ceva releu ce inchide si deschide o valva, tur-retur. intrebarea mea: e normal sa sune asa? gen, am pornit masina la rece, am ridicat capota, a inceput sa sune, tacaie, dupa 3-5 min, s-a oprit din tacait, si a reinceput dupa 2-3 min iarasi. trebuie sa schimb filtrul? valva?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina nu e in compartimentul motor, cred te-ai uitat la canistra de carbon, si tacanitul este de supapa de pe canistra, care e normal sa tacane. Vezi explicatii despre canistra de carbon in link-ul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri seara am avut surpriza cand am dat sa pornesc masina sa imi apara martorul cu masina si cu cheita in mijloc, am dat la automat dar nu a pornit si la urmatoarea incercare martorul nu a mai ramas aprins si masina a pornit fara problema ce poate avea? Alta problema ce am depistat la masina e ca dimineata cand o pornesc mi se aude un scartait de la motor ce poate fie: cureaua de la accesorii? distributia? rola intinzatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizatorul nu ti-a mai recunoscut cheia. Daca mai apare, sa nu-i mai dai la automat, ca dai degeaba. Ori incerci cu alta cheie a masinii, ori o scoti pe cea din contact, o lasi putin, o bagi la loc si incerci iar.

Am patit si eu treaba de cateva ori, ultima data nu mi-a recunoscut-o vreo ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dic Sa pun furtunul inapoi si sa fac diagnoza cu motorul oprit?Ca daca ar fi sa o fac cu motorul pornit asta ar insemna sa o tin eu din acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

am revenit cu un video ce l-am facut azi. cum suna motorul la rece. motorizarea de la avatar. in video suna mai tare ca in realitate. as vrea sa stiu parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In secunda 5-6 te apropii cu camera de canistra de carbon, tacanitul care il auzi tu acolo este normal.

@22Vik nu mai merge cu furtunul scos, scanarea o faci cu motorul oprit - erorile raman stocate si nu e nevoie sa ai motorul pornit. Doar cand vrei sa citesti anumiti parametri ai nevoie de motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, stiu de canistra de carbon, am citit linkul ce mi l-ai lasat. dar de restul sunetului, adica a motorului. ce parere ai? asa suna el la rece? sa ma ingrijorez? e prima mea masina, si is destul de habarnist la motoare... nu stiu ce sa mai cred. am citit pe acest forum, ca asa suna la rece acest motor, in alte parti, ba ca tachetii, ba ca uleiul e prea moale.. e adevarat ca nu prea poti sa iti dai seama dintr-o inregistrare cu camera..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Disting zomotul produs de mersul motorului de cel de la canistra de carbon, pare zgomotos dar as lasa pe colegii posesori de 1.4 16V sa isi de cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,un sunet ce trage putin a diesel": asa are sunetul, stai linistit.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CJ80DOM

Si la mine se aude asemanator cum se aude la tine si mecanicul mi-a spus ca e bolt de piston,probabil ca aceeasi problema o ai si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,in video suna mai tare ca in realitate": asa a afirmat omul.

Varianta ,,prastie" DOM....acum cred ca vei putea face diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!