Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

E bataie de tachet.Ca sa scapi de ea trebuie schimbati toti tachetii si culbutorii ...dar pachetul total sare de 800 lei.Eu am incercat sa scap de bataie si am schimbat un tachet si un culbutor care pareau mai uzati...dar degeaba,se pare ca este alt tachet si mai uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o problema cu relantiul. cand pornesc masina, dimineata, trepideaza motorul, cand incerc sa ma dau la ea peste 2000 ture, scade considerabil din putere si becul de le check engine se aprinde intermitent.

daca nu mai apas pe acceleratie cateva clipe, se stabilizeaza, check engine ramane aprins si motorul functioneaza normal (cred).

precizez ca becul de la check engine sta aprins in permanenta, iar eroarea pe tester imi da EGR ul. sa fie asta de vina?

precizez ca daca vreau sa urc un deal, e jale, nu are putere deloc.

pe teava de esapament nu ies gazele lin. ies parca ceva ar fi blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log, daca nu ai putere egr posibil blocat pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Stie cineva cauza aburirii farurilor aftermarker depo,cele cu angel eyes si lupe,tin sa mentionez ca am decapsat sticlele si am capsat inapoi cu un kit ptr parbriz,deci nu are cum sa prinda aer pe acolo,am inteles ca daca pui 2 3 pliculete de silica gel dela de la pantofi inauntru nu mai face condens,am facu si asta...deci ce solutii ar mai fi,eu n`am gasit aici pe forum o discutie despre asa ceva,am cautat eu pe google da n`am gasit nimic concludent,deci stie careva ceva?multumesc

E cineva care se pricepe la problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am o problema cu sistemul de franare si nu stiu cum sa procedez.Am schimbat placute si discuri pe toate rotile si am aerisit sistemul in modul clasic cu pedala si slabit aerisitoarele, dar acum frana prinde mai jos decat inainte la prima pedala.Daca fac pedala dubla prinde bine dar la prima pedala se simte clar diferenta fata de ce era inainte.Prinde foarte bine si la prima pedala numai ca prinde undeva la jumatatea spre a doua parte a cursei.Trebuie sa precizez ca am completat cu o cantitate mica de lichid, dar acesta era nedesfacut si dot 4 ca cel din instalatie.Ce ar fi de facut?Ma gandeam sa schimb tot lichidul dar nu sunt sigur ca asta ar rezolva problema.Eventual daca imi poate recomanda cineva un service cu instalatie de schimbat lichidul in Brasov ar fi foarte util.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am avut usa lovita dreapta fata si a trebuit sa merg cu folie in loc de geam cateva zile, bineanteles lipita cu scoci, dupa ce am montat geamul nici dupa spalare nu au iesit urmele de scoci de pe usa. mentionez ca usa e vopsita proaspat de 2 saptamani. aveti idee cu ce as putea curata acele urme de scoci?

mersi si o seara buna!

incearca cu o carpa inmuiata in benzina ...nu freca si apasa foarte tare......
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a recomandat cineva sa bag dura lube in ulei sau metabond,cica reduce zgomotul....Sunt bune de ceva,sau sunt frectie la picior de lemn?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu-i mai bine sa afli cauza zgomotului si sa o rezolvi decat sa bagi duralube sau metabond?

Am avut eu probleme cu cutia de viteze si am bagat metabond in ea si se comporta exemplar,dar la motor sincer as incerca sa elimin zgomotul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am avut usa lovita dreapta fata si a trebuit sa merg cu folie in loc de geam cateva zile, bineanteles lipita cu scoci, dupa ce am montat geamul nici dupa spalare nu au iesit urmele de scoci de pe usa. mentionez ca usa e vopsita proaspat de 2 saptamani. aveti idee cu ce as putea curata acele urme de scoci?

mersi si o seara buna!

incearca cu o carpa inmuiata in benzina ...nu freca si apasa foarte tare......

Incearca mai intai cu servetele umede (am ptr bebelusi..nu stiu daca au ceva mai special), ca eu reusesc sa sterg cu ele orice: urme de deget de mecanic de pe tapiterie, pete de pe scaune, abtibilduri de la rivignete si asigurari, urme de vopsea ori spoilere negre pe la colturile caroseriei, ulei, smoala neintarita, bordul, jantele etc. Ar trebui sa mearga si benzina..dar sigur afecteaza vopseaua, mai ales ca e proaspata

Rog pe cine are bunavointa sa puna mana pe roata din stanga fata cu motorul pornit, ca la mine se simte usor vibratia motorului, doar in roata asta. Am schimbat mai demult tamponul motorului pe acea parte insa nu stiu daca vibra si inainte sau daca asa ar trebui sa vibreze (pun mana pe roti la fiecare oprire zilele astea ca pe cric roata stanga spate se invarte considerabil mai greu decat celelalte, si atinge in valuri de placute - cred, insa nu se incalzeste deloc; o sa rezolv zilele astea si poate cu asta scap si de vesnica probleme cu un accelerat / franat smucit la viteze sub 50 km/h )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si eu mai sus o problema la sistemul de franare.Daca ma puteti ajuta cu ceva pareri: despre ce e vorba exact sau care ar fi rezolvarea...sunt cam nedumerit.Acum dupa ce am citit destul de mult pe forum tind sa cred ca trebuie aerisit si la ambreiaj ceea ce nu am facut, dar tot nu sunt sigur.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseşte ca lumea, pornind de la roata cea mai îndepărtată, de două trei ori, completând cu lichid după fiecare aerisire.

Nu are cum să nu meargă !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucipotor o chestie asemanatoare se intampla si la mine in sensul ca de fiecare data cand umblam la frane parca tinea mai jos pedala de frana si de fiecare data procedam la aerisirea ABS-ului cu VAg-Com-ul, dar dupa un timp frana prindea din nou mai jos. Am desfacut pompa ABS si am curatat rotorul care era plin de praf de carbuni, dupa aceasta operatiune frana este mult mai sensibila iar pedala de frana tine de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am o problema la masina: cand deschid portiera la sofer nu se aprin luminile in masina si nici cea din portiera si daca deschid o alta portiera se aprind luminile iar daca vreau sa inchid geamurile din cheie introducand-o in locul special din portiera nu seinchid.Ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a stricat switchul din yala de la usa. O problema raspandita despre care s-au scris zeci de pagini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am avut usa lovita dreapta fata si a trebuit sa merg cu folie in loc de geam cateva zile, bineanteles lipita cu scoci, dupa ce am montat geamul nici dupa spalare nu au iesit urmele de scoci de pe usa. mentionez ca usa e vopsita proaspat de 2 saptamani. aveti idee cu ce as putea curata acele urme de scoci?

mersi si o seara buna!

Salut

Incearca cu solutie compusa din 50% solutie de spalat geamurile si 50% alcool tehnic.

Sau poti incerca direct cu alcool tehnic daca nu se dau usor duse.

Garantat va merge, eu folosesc folii adezive la servici si astfel inlatur orice urma de adeziv.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

naspet,baga niste wd40 in yale si inchide'le si descuie'le de cateva ori.Poate e doar gripat.

2mad4,exista un produs de la MAFRA suuuper bun.am avut aceeasi problema si nu a fctionat nici cu benzina,apa calda,alcool tehnic,etc,etc. http://www.alibaba.com/product-tp/106079051/DECA_FLASH_REMOVER.html Asta e.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa le incerc!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu vechea mea problema cu subturatul la relanti pana pe la 500rpm si moare motorul.imi facea figuri de genul doar cand era foarte cald afara,dar, in ultimul timp nu mai conteaza acest lucru.Azi abia am reusit sa ma parchez cu masina in parcare pentru ca murea motorul daca luam piciorul de pe acceleratie. Nu am nici un martor aprins.

PS: Canistra de carbon trebuie sa tacane tot timpul? intreba asta deoarece azi cand am ridicat capota nu o auzeam functionand.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sta deloc la relanti,nici cand e rece motorul. Am fost sa-i dau o cheie acuma si moare motorul imediat. Sta pornita doar daca o ajut eu din acceleratie si daca iau piciorul de pe acceleratie, moare instant. Care ar fi problema?

Ps: Si am observat un miros destul de pronuntat de benzina la pornire.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare ce zice?

Poate sa fie din multe,eu inca am masina pe butucii si sunt o groaza de chestii care trebuie luate in calcul incepand de la EGR,clapeta acceleratie,bobina inductie,fise,bujii,si mai ales sonda lambda care mie unul mia mancat zilele.

Deci fa o scanare si vezi ce erorii ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! am si eu o problema , de curand mi`am montat o instalatie xenon de 55w 6000 k,faza e ca ajunge la intensitatea lor maxima foarte greu...tre sa merg ceva cu masina...ma gandeam ca e de la baterie...dar na...stie cine ceva?un sfat ceva?multumesc

Modificat de geutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, trebuie schimbate prezoanele daca schimb jantele din aliaj cu cele din tabla?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!