Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Ssrazvan,eu totusi as schimba si filtrul de benzina,ca daca curge benzina curata din el,nu inseamna ca nu poate fi infundata,partial.Doar o parere,dar si eu am avut aceasi simptome la masina si s-a rezolvat cu schimbarea filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine cumpar altul si il montez.Nu te contrazic,se poate sa ai dreptate ca la ce benzina avem ........... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin din nou cu o problema si mai mare.

Masina porneste dar nu se mai accelereaza si daca se accelereaza se accelereaza foarte greu.Relantiul sta undeva la 400rot/min si tinde sa moara ba chiar moare daca accelerez si putin.

Ce pot sa ii fac? :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in primul rand ar trebui sa verifici presiunea de combustibil cu un manometru, asa vei fi sigur ca ce tine de alimentarea de combustibil (pompa, filtru, regulator de presiune) este OK. Valori necorespunzatoare pot provoca cam toate manifestarile de care zici mai putin ralantiul scazut.

Dupa asta ar fi bine sa verifici senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie (in vagcom cred ca iti arata valoarea unghiului pedalei, nu sunt sigur dar ceva trebuie sa arate pe acolo). Defectarea lui poate provoca urmatorele simptome: lipsa putere, consum excesiv, ralanti prea mic/mare, variatia sarcinii motorului.

Senzorii de temperatura: te uiti in vagcom si vezi daca temperaturile de la aer si apa sunt in concordanta cu mediul real.

Daca toate pana aici sunt OK ar mai ramane sistemul de injectie, ECU, eventual canistra de vapori.

Cam astea ar fi niste idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai filtru infundat= presiune scazuta in rampa= debit insuficient= cantitate insuficienta de benzina injectata= manifestarea de care zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o alta masina a mea 1.4 16v, apare eroare chiar sonda lambda, diseara o sa imi cumpar tester, vreau sa ii fac un log sa am ce posta sa ma ajutati daca se poate cu problema asta, apare "check engine", scuze daca s-a mai scris dar nu am avut timp sa citesc toate paginile si la search nu am gasit, la diesel stiu ca pe canalul 3,10, 11, dar la benzina e un mister pentru mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am verificat pe la motor si cand am pornit am auzit niste rateuri pe evacuare exact in zona catalizatorului la prima sonda lambda.

Faza e ca de pornit nici neam nu vrea dar trebuie sa ajung cu ea la mecanic ca deja ma depaseste si nici nu am sculele necesare verificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos azi toate bujiile jos si erau negre,ude si miroseau puternic a benzina.

De la ce sau udat toate bujiile?

Azi dimineata cand am pornit motorul tot asa nu se accelera si a scos putin fum alb la pornire dupa care tot asa nu se accelera.

Bobina de inductie este noua,fisele sunt noi.Bujiile au 30.000 km.

Mufa de la sonda lambda este scoasa.

Poate sa ude bujiile din cauza sondei lambda??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici starea uleiului,daca este crescut cu mult peste maxim si daca miroase a benzina...trebuie schimbat.Iti vine benzina multa,posibil ceva de la clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina multa sau aer putin, verifica si traseul de admisie aer si vacuum.

Daca benzina este prea multa trebuie verificat regulatorul de presiune. Daca functioneaza bine atunci cu furtunul de vacuum scos trebuie sa ai 3 bari in rampa injectoarelor iar daca il pui la loc trebuie sa ai 2,5 bari

http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/V.en-GB.BRA5R0329/35054216/3

http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/C.en-GB.S00.5133.00/31539478/3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutatii.

Dupa ce am dat jos bujiile si le-am uscat,am pornit motorul si a pornit numai ca dupa cateva secunde a inceput sa tremure rau relantiul.

Am dat din nou bujiile jos si erau uscate.

Mi-am facut o mica instalatie ca sa verific presiune in rampa injectoarelor.Spre surpriza mea era in jur de 2.5-3 bari cu motorul pornit.Deci pompa de benzina baga presiune.Dupa ce am pornit iar motorul am scos fiecare fisa sa vad daca merge si DA la fiecare fisa pe care am scos-o motorul se balbaia dupa care o puneam la loc fisa isi revenea.Deci si bujiile sunt ok,bobina de inductie ok,fisele ok.

Dupa toate aceste manifestari am chemat un prieten cu tester sa vedem ce zice.

Urmatoarele erorii sunt:

16518-oxigen (lambda)Senzor B1 S1 No Activity

P0134-35-00

17852-Potentiometer for EGR(G212) Implausible Signal

P1444-35-00

17524-Oxigen (Lambda)Senzor Heating B1 S1 Open circuit

P1116-35-00-Intermitent

18010-Power Supply Terminal 30 Voltage too Low

P1602-35-10-----Intermitent

Dupa ce am vorbit cu un mecanic se pare ca si bujiile le-a udat din cauza sondei lambda care daca nu mai citeste gazele din catalizator si sa le transmita catre ECU automat ia dozat o cantitate de benzina aiurea si de aici toate belele.

Alte erorii la scanare nu am gasit deci tind sa cred ca toate aceste necazuri le-am din sonda lambda.

Sincer vorbind parca nu imi vine sa cred ca din sonda sunt toate aceste belele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca este clar cu sonda lambda.

Dar este o problema cu celelalte doua coduri de eroare daca persista dupa stergerea lor.

Fa verificarile din pdf-uri si vezi ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca a avut mufa scoasa la egr iar bateria e cam innebunita la cate chei a dat?Sonda aia are draci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa ce sterg erorile si pornesc motorul,totul este ok iar daca o scanez din nou nu apar.

Cred ca sonda fiind moarta imi da totul peste cap inclusiv egr...etc.

Oricum dupa toate manifestarile motorului si la cat am desfacut la el si l-am verificat,si am curatat ce am putut sigur nu mai e in toate "facultatile mintale".

Momentan mai stau sa strang ceva bani si alta noua ca am inebunit de tot motorul si eu pe langa el. :icon_cheesygrin:

Asta e....sincer vorbind nu am crezut ca o sonda poate sa faca asa ceva,cred ca daca ma batea vreunu si tot nu il credeam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,imi poate zice cineva care este pretul aproximativ al unui piston pentru un golf 4 1.4 16 v ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba doar un piston? (îmi închipui că se poate, dar e în regulă?)

Dacă merge cu pistoanele, încerc şi cu adidaşii ! (mi s-a rupt dreptul la fotbal)

Modificat de Victor M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge fara probleme schimbarea unui singur piston.

Cu baschetii de fotbal,atentie mare sa nu gresesti si sa iei 2 de dreptu,sau sa bagi pe dreptu in piciorul stang si invers. :lol:

Atentie mare,scoate capul din pamant si atentie la joc. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bate boltul la un piston si a zis mecanicul ca trebuie sa schimb piston,biela,sa dea jos chiulasa.......Mi-a recomandat sa o las asa ca nu are rost sa bag atatia bani in ea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bate la rece,dupa ce o las sa se incalzeasca vreo 2 min nu mai bate asa tare,si numai sub 1500 de ture se aude ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am avut usa lovita dreapta fata si a trebuit sa merg cu folie in loc de geam cateva zile, bineanteles lipita cu scoci, dupa ce am montat geamul nici dupa spalare nu au iesit urmele de scoci de pe usa. mentionez ca usa e vopsita proaspat de 2 saptamani. aveti idee cu ce as putea curata acele urme de scoci?

mersi si o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Stie cineva cauza aburirii farurilor aftermarker depo,cele cu angel eyes si lupe,tin sa mentionez ca am decapsat sticlele si am capsat inapoi cu un kit ptr parbriz,deci nu are cum sa prinda aer pe acolo,am inteles ca daca pui 2 3 pliculete de silica gel dela de la pantofi inauntru nu mai face condens,am facu si asta...deci ce solutii ar mai fi,eu n`am gasit aici pe forum o discutie despre asa ceva,am cautat eu pe google da n`am gasit nimic concludent,deci stie careva ceva?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bate la rece,dupa ce o las sa se incalzeasca vreo 2 min nu mai bate asa tare,si numai sub 1500 de ture se aude ...

Eu am impresia ca te inseli (poate nu e asa). :icon_thumleft:

Asa am crezut si eu, ca numai sub 1500 de ture se aude, pana am facut o filmare. Uite aici: :beer:

http://www.youtube.com/watch?v=CC3-gUF0CVc&list=UUWjsaENqbj-OR_fBPAKvMpA&index=10&feature=plcp

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!