Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Gabi la tester prima sonda avea urmatoarea eroare:

16524/P0140/000320 oxigen(Lambda) senzor B1 S2 no activity.

Din ce am auzit prima sonda lambda e moarta si din cauza ei motorul se manifesta asa

Daca dau jos mufa nici nu stiu daca mai rezolv ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, eu din cate stiu "B1 S2" se refera la sonda lambda 2 (cea de dupa catalizator), nu la prima. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16524/P0140/000320 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 faulty

Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2

Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si pana la urma e prima sonda sau a doua?

Sincer sa va zic eu cu electronica la motor nu le am deloc si de aia intreb.

Exact eroarea scrisa de Gabi o am.

Deci e prima sonda sau a doua.Si daca e a doua se poate din cauza ei sa mearga motorul asa de urat?

Ca nu vreau sa ma trezesc ca o schimb si face tot asa.

Si inca o intrebare:daca cand accelerez si masina smuceste,si merge in suturi se poate intampla ceva asupra curelei de la distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zik k nu e de la sonda treaba cu mersul aiurea.Multi avem sondele duse si nu avem mersul de care tu pomenesti.Si la mine banuiesc k e sonda nr 2 belita si masina merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sonda 2 e moarta de tot si masina se comporta bine....abea acum vreau sa o schimb .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci ce doamne iarta-ma are?

Pana acum am azuit ca ba poate fi din pompa de benzina,ba din bujii,ba din bobina de inductie,ba din injectoare.

Ajung sa schimb toata masina

Erorile pe tester sunt doar pe ambele sonde lambda si egr in rest nimic.

Uni zic ca ba e posibil sa fie din sonda acest mers ba din egr.

Dar nimenii nu imi zice exact ce are si de la ce.Am vorbit pana acum cu 3 mecanicii si totii o apa si un pamant :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am venit de la masina si face foarte urat la relanti.

cred ca ori nu imi functioneaza o bujie ori vreo fisa.

Motorul face exact ca si cum ar merge in 3 pistoane.

Dar nu trebuia sa se aprinda EPC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am verificat la masina:

-clapeta acceleratie,am dat-o jos si arat perfect

-am dat filtru de benzina jos si din el a iesit benzina curata

-am dat bujiile jos si arata bine,nu sunt ude sau urme de ulei pe ele

-am dat jos fisele si cu bobina de inductie si le-am masurat rezistenta si e bine

-am verificat pana si canistra de carbon la insistenta unui mecanic ca a zis ca s-ar putea si din aia sa fie

Dar tot asa tremura si se accelereaza intrerupt

Ce naiba sa ii m ai fac ca nu mai stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!Si eu am avut probleme cu variatia turatiei la relanti si la accelerare in mers,se pare ca era din cauza filtrului de benzina care s-a desprins din colierul de fixare si probabil,de la trepidatii mai tragea si aer uneori la mufele de conectare,dupa ce am fixat bine problema a disparut;bineinteles inainte am schimbat bujiile,o fisa care era oxidata,bobina de inductie,dar fara rezultate.Asta era acum 2ani si pana luna trecuta nu am avut probleme cand a inceput iarasi cu pierderea acceleratiei in mers pt cateva secunde dupa care mergea normal.Si am zis sa schimb filtrul de benzina,cand am dat jos,si torn benzina din el,aud ceva zgomot metalic inauntru,am desfacut si surpriza era ca s-a desprins capacul din interiorul filtrului care dirija ca benzina sa treaca prin filtrul acela dinauntru,deci nu mai filtra deloc...Acuma dupa ce am schimbat filtrul si cam 1000km parcursi n-am mai avut probleme doar ca nu vrea sa porneasca la prima cheie cand motorul e rece,de la ce poate fi?cand e cald motorul porneste la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Azi dau jos pompa de benzina jos sa vad cum arata,ca poate o fi de la aia.

Chiar aseara am iesit cu masina si a mers super bine dar relanty inca mai tremura.

Un lucru anormal ce am observat este ca bobina de inductie are niste fisuri pe ea.Bujiile le-am dat jos si arata ok numai ca am pornit motorul si cand am scos fisa de la pistonul 2 pe langa bobina se auzea un zgomot ca si cum ar pierde curent

La tester nu am eroare pe vreun cilindru dar banuiesc ca din bobina ar fi.

Revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o bobina de la un coleg si vezi cum merge cu ea.E posibil ca sa nu iti apara eroare pt ca e modelul vechi de aprindere cu modul de aprindere(bobina) nu cu bobina pe fiecare bujie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi-am cumparat Golf-ul de cateva luni si de atunci vizitez mereu forumul. Va multumesc tuturor pentru informatiile utile pe care le postati aici.

Per total sunt multumit de masina, mi-am cumparat si un cablu cu care sa-i mai citesc erorile. Insa este ceva ce ma deranjeaza pentru ca este mereu in ochii mei: ecranul de la computer-ul de bord are unele linii de pixeli care nu functioneaza sau se aprind foarte slab. Stie cineva cat costa sa inlocuiesc acel ecran ? Este riscant? Atasez o imagine ca sa vedeti la ce ma refer.

Multumesc.

post-107964-0-88260400-1349424250_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bmw exista acceasi problema si cauza este ca ''ecranul'' nu mai face contact cu foita cauciucata care-i transmite datele.La bmw procesul de strangere al ''foitei''este destul de complicat si trebuie decaspulat ceasul de bord.La vag parca este mai simpla operatia si poate ne ajuta un coleg care a trecut prin astfel de operatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aşa am crezut şi eu.

Am desfăcut clusterul şi surpriză: nu există nici o foiţă cauciucată prin care să se transmită datele.

La VAG display-ul e lipit.

Am şi eu problema asta, trebuie schimbat display-ul. Caută pe "Depanare instrument cluster"

Modificat de Victor M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, B1 S2 inseamna Bank 1, senzor 2, deci se face referire la sonda de dupa catalizator.

Teoretic ea nu ar trebui decat sa-ti aprinda martorul check engine si atat, nu e responsabile precum sonda 1 de realizarea vreunui amestec.

Tremurat la ralanti poti avea daca vreuna din bobine e cu pbme, din ce am citit ai spus ca ai una crapata. E posibil sa-ti piarda curent pe acolo si astfel nu iti ajunge suficient la bujii. Asta chiar daca infasurarea e in stare buna, astfel incat la o masurare a rezistentei vei avea valoare buna a ei.

Pt a face un log in mers se face asa:

http://vwforum.promo...za/page__st__60

postul 70.

Nu am incerat sa vad daca merge logul, pt ca si eu am avut pbme cu tremuratul la ralanti, cu trepidat ca si cum ar fi fost dusa vreo bobina, cu aprindearea aleatoare a martorului check engine si la mine vinovata a fost clapeta de acceleratie care imi dadea intermitente.

Incearca sa inlocuiesti bobina si vezi cum se comporta dupa aceea.

Daca nu ai bani de un egr nou, obtureaza cu o tablita fanta egr-ului, monteazal la loc si mergi cu mufa scoasa.

Asta macar sa iti mearga masina si sa nu mai ai pierderi de putere.

Bafta

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, B1 S2 inseamna Bank 1, senzor 2, deci se face referire la sonda de dupa catalizator.

Teoretic ea nu ar trebui decat sa-ti aprinda martorul check engine si atat, nu e responsabile precum sonda 1 de realizarea vreunui amestec.

Tremurat la ralanti poti avea daca vreuna din bobine e cu pbme, din ce am citit ai spus ca ai una crapata. E posibil sa-ti piarda curent pe acolo si astfel nu iti ajunge suficient la bujii. Asta chiar daca infasurarea e in stare buna, astfel incat la o masurare a rezistentei vei avea valoare buna a ei.

Pt a face un log in mers se face asa:

http://vwforum.promo...za/page__st__60

postul 70.

Nu am incerat sa vad daca merge logul, pt ca si eu am avut pbme cu tremuratul la ralanti, cu trepidat ca si cum ar fi fost dusa vreo bobina, cu aprindearea aleatoare a martorului check engine si la mine vinovata a fost clapeta de acceleratie care imi dadea intermitente.

Incearca sa inlocuiesti bobina si vezi cum se comporta dupa aceea.

Daca nu ai bani de un egr nou, obtureaza cu o tablita fanta egr-ului, monteazal la loc si mergi cu mufa scoasa.

Asta macar sa iti mearga masina si sa nu mai ai pierderi de putere.

Bafta

Salut,

Motorul se manifesta asa:la relantiu tremura,turatia este foarte scazuta undeva la 600rot/min,iar motorul are mers neregulat gen mers in 3 pistoane.In mers,merge in suturi,degeaba accelerez ca ba se accelereaza ba nu si se simte o mare lipsa de putere,urca greu in ture.

La scanare am eroare pe sonda lambda,si egr si din cate am inteles nu prea are voie sa dea simptomele descrise de mine sus.

La mine nu am bobina pe fiecare bujie,ci doar una singura care se afla in partea dreapta cum te uiti la motor.Am fise pe fiecare bujie si o singura bobina.Din cate am inteles la scanare nu are cum sa arate misfire pe cilindru.

De verificat la masina am verificat urmatoarele:pompa de benzina,am dat-o jos,am verificat sorbul si avea foarte putina mizerie care am si curatat-o,am verificat ca in rezorvor sa nu am mizerie sau apa si nu am gasit,am verificat filtru de benzina si benzina din el a iesit curata,am dat iara jos clapeta de acceleratie si era ok,nu era murdara sau altceva,am mai verificat la insistentele unui mecanic si canistra de carbon,cica ca ar avea benzina in ea si de aia tremura motorul.Singuru lucru care l-am gasit la canistra de carbon a fost un furtun care avea o fisura si l-am remediat.La egr am verificat acel furtun care are in capat un mic filtru si am vazut ca trage aer deci tind sa cred ca egr e ok.

Sondele lambda stiu ca au eroare pe ele si nu au cum sa afecteze mersul motorului si sa se manifeste cum am zis mai sus.

Bujiile le-am dat jos si sunt ok,fisele la fel,le-am masurat si rezistenta si a iesit bine,dar in schimb la bobina de inductie are niste fisuri pe ea.Sincer habar nu am daca e normal sau nu.

Desi la cum se manifesta motorul mai mult ca sigur este din bobina.

Acum banuiesc ca se intampla ceva si anume:daca la mine scanteia o pierde pe la bobina de inductie,automat cred ca nici arderea nu o am completa in motor,si neavand arderea completa in motor cred ca ECU nu ii da nici benzina la injectoare si cred ca de aia am si lipsa asta de putere.Neavand arderea completa automat cred ca afecteaza si EGR,si sondele lambda.Asta banuiesc eu,acum nu stiu daca am dreptate sau nu.

Faza e ca nu am de unde sa iau o bobina imprut sa vad daca mai face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa urmatoarea lucrare:(dar cu atentie ca in timp ce fisa e scoasa sa nu dea la masa ca bulesti bobina de tot),scoti fisa nr 1 din bujie...porneste motorul..opreste motorul.Scoti fisa nr 2 din bujie..porneste motorul..opreste motorul.Scoti fisa nr 3 din bujie..porneste motorul..opreste motorul.Scoti fisa nr 4 din bujie..porneste motorul..opreste motorul.Din cate am inteles ai problema la fisa nr 2.Daca celelalte elemente ale bobinei sunt ok mororul trebuie sa mearga foarte prost ca si cum merge in 2 pistoane.In momentul cand scoti fisa problematica nr 2 si pornesti motorul...el trebuie sa mearga exact cum iti merge acum cu senzatia ca merge in 3 pistoane.De fapt..mai simplu..scoate fisa de la bujia 2 si porneste motorul..daca merge tot asa cum merge acum in 3 pistoane...este clar circuitul bobinei de la bujia nr 2 este bulit.Poate gasesti un coleg de forum sa te ajute cu o bobina de imprumut.Ca sa te chinuii mai putin poti scoate fisa direct din bobina...dar cu atentie ca acolo e pericol mai mare sa dea la masa bobinei..pt ca pipa fisei este destul de aproape de bobina.E simplu,daca la scoaterea fisei problematice motorul merge tot asa in 3 pistoane..bobina este bulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!cum pot sa-mi dau seama daca am sau nu scaune incalzite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai butoane in bord in grila centrala...daca nu ai masina nu are incalzire in scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Azi am avut marele ghinion sa gasesc masina cu sticla de la oglinda din dreapta sparta. Ce ma sfatuiti sa fac sa ma duc sa cumpar doar sticla sau toata oglinda? precizez ca oglinda era incalzita si heliomata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste doar sticla chiar ieftina este pe la 20-25 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, daca ai pbme la bobina de inductie e normal sa-ti mearga prost motorul. In acest caz, e absolut normal sa iti dea eroare sonda lambda 2 pt ca ea sesizeaza o ardere incompleta in gazele de esapament.

Insa, nu pot spune acelasi lucru si la adresa egr-ului.

La bobina, daca ai crapaturi ea poate sa scape curent. Nu e ca si cum nu ai avea deloc curent, insa in fucntie de cat de mult scapa merge mai mult sau putin rau. Pt ca, daca nu ajungea curent deloc la bujii, era normal sa iti fi aparut eroare de missfire, chiar daca ecu nu stie sa precizeze exact cilindrul cu pbme.

Poti incerca cu deconectarea fiselor precum ti-a recomandat si Gabi, insa ideal ar fi sa incerci cu o bobina buna.

Pana nu elimini elementele cu probleme pe rand, nu poti sa gasesti vinovatul sau piesele cu pbme ( aici ma gandesc si la egr care precum am spus si mai sus, nu are voie sa dea si el eroare ).

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La arderi incomplete sonda 1 e cea care sesizeaza acest lucru. Sonda 2 (dupa catalizator) "masoara" doar eficienta catalizatorului. La eroarea pe care o avea razvan nu era vorba de o valoare anormala citita de sonda 2 ci de lipsa activitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!