Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

hmm...daca e al doilea,incearca sa ii pui o saiba de cupru.

Nu cred ca influenteaza asa de mult tubulatura puterea masinii incat sa nu mai traga deloc.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE TUBULATURA NU STIU CE SA-TI ZIC...DAR TI-AM MAI VAZUT O POSTARE IN LEGATURA CU BAIA TA DE ULEI. AI VERIFICAT FILETUL DE PA BAIA DE ULEI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in privinta busonului cred ca ma duc la vw sa iau unul poate o fi mai bun.Si filetul la baie e bun

Si atunci de ce asa dintr-o data sa scada puterea masinii?Ca dupa ce a facut faza chiar a mers bine dar parca cateodata urca mai greu in ture si am observat ca de cand nu am acea tubulatura face asa. :dry:

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o instabilitate a relantiului am si eu dupa ce merg mai turat, 4000-4500 RPM (chiar 5000) si parca au aparut dupa schimabarea distributiei. Distributia a fost schimbata in reprezentanta. Cum as putea sa vad daca este pusa la "punct".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sus decat desfaci capacul de la distributie si invarti de motor pana iti vin gaurile de la axa cu came paralal de poti baga un ax de 8(parca)prin orificiul din capac.Pt restul trebuie sa desfaci capacul de la distributie ...se e destul de greu.Vezi ca jos pe fulia mare a curelei de auxiliare ai semne pe ea cand este distributia la punct trasa sus..Am eu aici in topic cum se face distributia si documentarea tehnica cu poze si tot tacamul...vezi ceva posturi mai in spate.Acolo gasesti tot ce vrei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers azi cu masina,la rece cand am pornit relantiul nu statea fix.Dupa aia si-a revenit.Am plecat cu ea si a mai facut vreo 2 faze pe drum.

Mers cu ea constant are momente cand intrerupe si nu se accelereaza.Si se pare ca ieri acea lipsa de putere era de fapt din cauza ca pentru scurt moment nu se accelera

Ce naiba are?ca pana acum motorul a mers super bine

Clapeta a fost curatata bec,si am eroare pe a 2 sonda lambda dar nu cred ca din cauza ei sa mearga motorul in suturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat epuratoru si nu e de la ala.

Acum am mers cu masina si mai mult de 100 nu vrea nici neam sa mearga.Parca ceva o sugruma sa zic asa,efectiv nu trage calumea.

Cu ce sa incep sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR.Scoate mufa de la egr si vezi daca ai senzatia ca masina merge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apesi acceleratia si nu vrea sa se tureze se schimba cumva sunetul motorului si scoate fum negru, iar apoi isi da brusc drumul? In cazul asta ar putea fi ceva pe la EGR.

Dar de ce nu faci un log in mers si sa il postezi aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand apesi acceleratia si nu vrea sa se tureze se schimba cumva sunetul motorului si scoate fum negru, iar apoi isi da brusc drumul? In cazul asta ar putea fi ceva pe la EGR.

Dar de ce nu faci un log in mers si sa il postezi aici?

nu scoate fum deloc iar sunetul motorului nu se schimba deloc.

la ultima scanare chiar am avut eroare pe EGR

maine o sa vad ce ii mai fac

are ceva daca merg cu masina si scot mufa de la EGR???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic,daca mergi cu EGR stricat fara sa scoti mufa..o sa iti consume mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi daca mai face figuri relantiul si tot asa trage intrerupt o sa ii scot mufa de la EGR si o sa il dau jos sa il curat.

Poate si-o mai reveni daca nu cumva si-a dat duhul

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula daca ramane pe deschis poate face figuri la pornire in sensul ca se balbie rau motorul pt ca baga prea multe gaze in circuitul de ardere.Daca ramane blocat pe inchis...nu prea iti mai trage mororul bine.Are mai multe pozitii unde poate ramane deschis-inchis-intedeschis.Poti scoate mufa lui si poti merge linistit cu masina sa-i faci o proba sa vezi cum trage.Acum o saptamana am schimbat egr,aveam momente cand nu tragea deloc,si momente cand mergea normal.Am facut recalibrarea lui si mi-a dat negru pe alb ca nu mai functioneaza in parametri.Practic ori ramanea deschis,ori ramanea inchis,ori mergea ok...functiona dupa cum dorea el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa inteleg.Daca scot mufa de la EGR,Egr-ul nu mai functioneaza si atunci gazele nu le mai baga in admisie,nu?

Deci asta inseamna ca acele gaze nu le mai baga in admisie si le scoate direct pe toba nu?

La mine simptomele sunt:cateodata urca greu in ture,ieri am iesit cu masina si motorul mergea rau adica,relantiul era foarte jos si dadea sa moara,si cand eram intr-o oarecare treapta de viteza si acceleram mergea in suturi,parca nu ii venea benzina asa se manifesta dupa care dintr-o data si-a revenit.

EGR-ul l-as curata da mi-e frica sa nu il stric de tot,dar ii dau mufa afara si sa vad cum merge.

Dar sa zicem ca l-as curata as avea vreo sansa sa il mai salvez ca am inteles ca e destul de scump unul?

Si sa schimb si filtru de benzina?Ca are momente cand accelerez si intrerupe.Sau e din EGR

Gabi mersi frumos

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca simptomele relatate de tine sa nu fie de la egr.Nu ai ce sa strici cand cureti egr.Pretul lui pe Pierburg(echipare de original)este in jur de 600lei..

Fa o scanare si vezi ce probleme ai.Adapteaza clapeta cu INTERFATA(in primul rand..asta trebuie sa faci).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos si mufa de la EGR si face mult mai rau.

Am pus inapoi mufa si face tot asa dar cand merg cu ea se simte o lipsa de putere.Adica accelerez si trage intrerupt.

Ma duc sa dau jos si filtru de benzina sa vad cum arata

Si la scanare am erorile urmatoare:

17526-oxigen(lambda) Senzor heating;B1S2 open circuit P1118-35-00

1625-oxigen(lambda) senzor B1S2 ;heating circuit Maltfunction P-0141-35-00

Din cauza erorilor de pe a 2 sonda lambda poate ca motorul sa mearga in suturi.Adica sa se manifeste ca si cum nu i-ar veni benzina?

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noi informatii.

Azi a trebuit sa plec cu masina si imediat dupa ce am plecat a inceput sa isi faca din nou numaru dupa care brusc si-a revenit si a mers absolut normal

Spuneti-mi si mie de unde e problema?

Maine ii fac iar o diagnoza sa vad ce zice

Dar referitor la intrebarea de mai sus e posibil daca ai a 2 sonda lambda dusa sa mearga asa de urat??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ii faci diagnoza fa un log in mers ca sa fie tacamul complet, asa se vede destul de bine ce merge si ce nu.

La ralanti sau turare pe loc pot parea toate bune si frumoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce canale ar trebui urmarite la un log in mers ptr 1.4? Ca am un mers in suturi in jurul vitezei de 40 Km/h (desi nu cred ca e de la motor..dar sa-l exclud si pe el cum am exclus si rotile schimbandu-le cu totul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut scanare la masina si am avut o groaza de erorii pe EGR,si sondele lambda, numai ca prima sonda e moarta.

Am sters toate erorile si dupa ce am mers un pic cu ea iar a inceput sa faca figuri.Se pare ca trebuie inlocuita prima sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda 1 poate cauza 80% din problema ta.Sa nu iei universala la 200ron...te va tine putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana nu schimb prima sonda nu am nici o sansa.

oricum masina merge iar urat,cand isi revine cand o apuca iar.

pana nu schimb sonda nici ca mai merg cu ea ca la cum merge poate stric si altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la prima sonda,este in dreptul conductei de lichid de frana care duce la ambreiaj.Vezi cum merge la relanty si daca se intampla ceva in sensul bun.Poti merge si cu mufa scoasa de la sonda putin..si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!