Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Merge fara probeme,doar sa incerci sa imparti incarcatura spre mijlocul masinii...spate picioare cat se poate de mult.E ca si cum mergi 5 insi in masina la cate 80 km per exemplar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat bieletele de directie cu burdufe,coliere tot.Joc in directie nu mai am deloc dar la franare imi oscileaza volanul stanga dreapta.E din cauza ca nu am unghiul de fuga facut??La franare nu bate doar ca oscileaza volanul stanga dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oricum trebuie sa faci geometria dupa ce schimbi bieletele sau capetele de bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria se face si cand schimbi amortizoarele sau umbli la suspensie ? teoretic stiu ca nu, practic am auzit ca da :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal daca mecanicul iti schimba amortizoarele ...se face pt ca nu mai nimereste amortizoarele noi la milimetru in locasul lor.Daca iti schimba flansele si iti da toata gamba jos si pune amortizoarele vechi si este atent la urmele ramase nu mai este necesar.Oricum o deviatie mai mare a volanului,faptul ca masina trage in st sau dreapta,urme de cauciuc uzat pe interior sau extarior,roata iti sta in interior sau extarior.....toate astea te obliga sa faci geometria.Cand schimbi capete de bara sau bielete de directie..esti obligat sa faci geometria..indiferent de ce metode foloseste mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

biele si capete de bara se stie, nu eram sigur legat de schimbarea amortizoarelor.. la t5 am schimbat pe spate, urmeaza pe fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UNde este situat panoul de control daca im poate arata careva o poza.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la service si mi-a reglat unghiul de fuga.Masina merge super bine,chiar se simte ca am schimbat bieletele de directie.In curbe se tine super bine doar ca nu prea ma ajuta cauciucurile.

Referitor la cea zis Gabi am demontat pana acum o groaza de amortizoare si daca ii faci un semn acolo unde intra in fuzeta si il pui exact in acelasi loc nu trebuie sa ii mai faci unghiul de fuga.Chiar l-am intrebat pe cel care mi-a reglat directia si a zis ca se face din nou daca umbli la amortizor.Eu pana acum a trebuit sa umblu la el si de cate ori le-am dat jos nu i-am facut unghiul si a mers super bine.

Dar pentru linistea voastra e bine sa il facem.Pentru 50 de lei chiar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am fost la shopinguit pt un g4 1.4 16v dupa divortul de precedentul, masina este excelenta la pretul ei+dotari (full fara piele + scaune sport).drumul impecabil..dar uneori scoate fum alb, de mers, merg turata cu ea...nu am apucat sa ii fac schimbul de ulei, dar am mai auzit pareri, cum ca motorul e batran, e pe duca si daia papa ulei si daia scoate fum...si din cauza asta ma gandesc sa o vand, dar nu prea ma indur ca este impecabila...acum nu stiu ce sa fac, sa schimb uleiul si apoi sa vad cat ulei consuma?...si daca consuma ce este de facut?...e normal sa manance ulei motoru asta 1.4 16v?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie,si daca iese ok..trebuie schimbate semeringurile de supapa pe care te sfatuiesc sa le schimbi cand faci distributia.Daca scoate fum mult..trebuie si secmentii schimbati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi un motor de 16v e normal sa manance ulei. in anumite limite, nu exagerat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e problema,majoritatea motorizarilor sunt cu 2 axe cu came de multa vreme,indiferent de fabricant.La vag sunt multe probleme pe tema asta(vezi motorizarea 2 litri diesel primele modele).Personal nu sunt de acord ca o masina cu 130.000 km benzina sa manance ulei.Sunt cotoarbe de masini generatie 90 cu km multi la bord care nu mananca ulei nici macar 1 gram.Am avut G2 gti prin anii 90 si sarea spanul din motor si completam maxim 1 litru de ulei la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer e cam mult.

Si mie imi consuma dar mai pierd putin pe la busonul de golire.La mine ii completez 1litru de ulei la 8000 km facuti.Si atunci cand ii completez ii pun putin cat sa urce din zona hasurata pana aproape de maxim.

ps:acum am vazut ca scrie 12.000 km.E bun asa

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu puneti decat pana la jumatatea zonei hasurate... prea mult ulei forteaza semeringurile si segmentii

1l in 12.000km e un consum normal pentru o masina de 11 ani, cand sare de 2l incepi sa te gandesti la altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la masina de 1 an jumate si nu a putut fi depistata de vreun mecanic pana acum. In anumite perioade de timp (indiferent de temperatura exterioara..temperatura motor) apar niste trepidatii puternice (mai mult ma zguduie) in timp ce merg constant cu masina , in momentul in care o accelerez brusc dispare orice problema daca o accelerez incet se simt intreruperi si daca ma opresc din accelerat si mentin turatia constanta iar apar zguduieli puternice, uneori cand ridic piciorul de pe acceleratie ma zguduie tare...acul turometrului are variatii mici...daca o las la relanti nu face nimic.

Problema este ca nu pot detecta ce provoaca aceste trepidatii deoarece uneori merge perfect masina o zi..2...alteori o saptamana ..2 uneori o luna imi trepideaza...alteori 2...nu conteaza ce benzina am pus...de unde...cel putin eu nu am observat diferente.

Ce piese am schimbat/testat pana acum pentru verificare : bujii, fise, bobina de inductie, carburator. 3 testere diferite(nicio eroare), verificat compresie(iesit bine), curatat clapeta acceleratie, supapa agr si tot ce se mai poate testa din soft etc.

Singurul lucru care a avut efect a fost deconectarea unui senzor de pe langa motor (nu stiu exact denumirea) dupa ce a fost scoasa mufa din el masina mergea fara intreruperi/zguduire dar nu mai tragea deloc nu avea demaraj in depasiri nimic....am pus unul nou la fel zguduiala...

Daca a mai intalnit cineva o problema asemanatoare rog un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai poti sa faci fara sa te coste mult, este sa schimbi filtrul de benzina de sub masina poate este partial infundat si sa bagi in rezervor un bidonas de solutie de curatat injectoarele ca poate este unul care se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te gandi acum ca e o fumegatoare,scoate fum cand merg si o accelez brusc sau cand merg cu ea turata/constant...ideea este ca nu am schimbat nimic la masina (consumabile) ca sa vad cat de mult ulei consuma si cum merge masina dupa ce este pusa la pct, vroiam sa stiu daca este normal sa manance ulei, sau motoru asta ajunge sa manance ulei dupa ce este stors de viata...din cate am inteles fumu este de la ulei...ori mananca ulei ca e pe duca motoru ori este normal pt ea sa faca asta..si vroiam sa vad care este varianta in cazul meu:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva problema a aparut dupa ce ai schimbat distributia si problema apare dupa o accelerare mai puternica?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! De aproximativ 3 luni am o problema la motor. In fiecare dimineata cand o pornesc se aude un scartait de sub capota. Am schimbat rola intinzatoare care sincer era Varza!! si un timp nu s a mai auzit nimic. Dar iar a inceput sa apara acel scartait. Ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai ramas cureaua de la accesorii...altceva nu prea ar mai fi(daca dispare la un moment dat dupa ce potrnesti masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu un golf 4 1.4 16 v din '99 AKQ cu 160000 km si cam papa ulei,undeva la 4000 km ia 1l poate si mai bine,si la turometru rar cand ajung la 4000 rpm.Si cam la fel se intampla si cu antigelul.ma poate ajuta cineva!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De ceva timp tubulatura de aer la masina din semnatura nu o mai am.Era rupta o urechiusa si in mers facea urat si pana i-au alta din dezmembrari merg asa,numai ca azi in timp ce urcam cu masina o panta,in masina erau 3 persoane,am simtit ca masina nu mai trage,parca isi pierdea puterea sa zis asa.Ba chiar la un moment dat am zis ca gata ma lasa in drum.Am apasat ambreiajul,relantiul statea ok,fara fluctuatii si motorul mergea ok.O accelerez un pic,vad ca merge si dau sa plec si nici ca a mai facut vreo faza.

Intrebarea este:e posibil ca din cauza ca nu am acea tubulatura de aer,masina sa traga mai prost?sau sa fie de la altceva?

Mersi

Si mai am inca o problema.De ceva timp pierd ulei la busonul de la baia de ulei si imi scade nivelul.Ce buson sa ii pun ca e al 2 lea pe care il schimb

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!