Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

motorul tau tacane la rece? ca al meu da si daca ai pune si o poza cu axele cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi cum arata semeringurile de la supape ca din poza nu imi dau seama.

Iti manca ulei?Si daca ai semeringurile uzate de aia scade nivelul de ulei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu tacanitul la pornire,majoritatea o avem.

Masina incepuse sa manance ulei,si pe la una din bujii ..in locasul ei era plin de ulei.Se dusese etansarea dintre chiulasa si capacul de chiulasa.

Poza cu capacul de tacheti cu axele cu came nu am apucat sa fac pt ca il ajutam pe mecanic si numai de poze nu imi ardea.

Pompa de apa este pompa originala cu care masina a iesit din fabrica,deci sa mers o pompa de apa la 2 distributii.

Semeringurile de supapa,in cazul meu,erau uzate la maxim.Erau intarite si umarul de etansare a supapelor practic nu mai etansa deloc.

Ai o poza cu un semering nou(nu este de vag dar la cote este asemanator) si un semering uzat.Se vede clar diferenta de diametru exact la umarul lui unde etanseaza pe supapa.

Tachetii si culbutorii gasiti pe masina sunt functionabili ..si nu au necesitat inlocuire.

Cureaua mare avea o crapatura minuscula si mai mergea circa 10.000km.

Cureaua mica arata bine.

Pompa de apa era uzata in proportie de circa 70% si opune rezistenta la invartirea cu mana.

Semeringurile de supapa vin montate pe ghidurile de supapa(vezi poza cu semeringul scos si ghidul liber).

Sa vedem daca mai consuma ulei si daca asta a fost cauza consumului de ulei.La schimb am folosit ARAL 5w40.

Setul original de distributie este compus din:role si intinzatoare INA/LITENS ,curele nu imi pot da seama pt ca nu se mai cunoaste scrisul de pe cureaua mare,pompa de apa originala fara marcaje ala unui producator anume si cu carnirura de cauciuc bagata in sanfren facut in pompa.

post-64586-0-63711100-1347603613_thumb.j

post-64586-0-01127300-1347603649_thumb.j

post-64586-0-94705200-1347603665_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat merge motoarele 1.4 .16.v ??? a ajuns cinva la 500 de mii ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara interventii la motor nu au cum sa ajunga la 500.000 Km motoarele astea. Eu am putin peste 200.000, nu s-a intervenit la motor dar consuma ulei la mersul turat pe autostrada (la 4000 ture 400ml/1000 Km), mai baga ulei la bujii dar putin, tacane la prima pornire din zi iarna. Cred ca se mai poate trage de el mai vreo 100.000 Km max.fara interventii.( segmentare, simeringuri de supape).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma lasat egr,te...i in el.E mort si decedat.Masina are momente cand trage normal si momente cand trage foarte prost.Sa incercat recalibrarea lui si nu mai zice nimic. Sa vedem cum fac sa achizitionez un Pierburg cu un pret mai omenesc. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare ca uneori trage bine uneori foarte prost . Ce i ala ERG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ERG-ul este unitatea de masura a energiei si lucrului mecanic in sistemul centimetru-gram-secunda. :))

Probabil ai vrut sa zici EGR ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR este cauza ca uneori motoru l trage mai bine uneori mai slab + la accelerare se aide un zorganit de key de la motor cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zornaitul ca de chei de la motor (carait) la accelerare inseamna detonatii. De cele mai multe ori este de la benzina proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune benzina cu cifra octanica mai mare 99+ sau 100 de la Mol si nu iti mai tacane nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am acceasi problema cu zornaitul avansului la o Fabia AUB...am pus benzina de 100 si tot se aude....cand accelerez se aude f tare si dupa ce trece de o anumita turatie inceteaza......in unele cazuri se aude zornaiala se intrerupe o secunda (parca da in nas) dupa care se aprinde CHECK ENGINE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve! Acum 2 saptamani am reusit sa lovesc golfuletu:(..partea buna ca nu s-a spart spart nici un radiator si motoru e intact...acum imi trebuie o aripa stanga,un far si bara...la modelul din semnatura se potrivesc aripi si bari de la toate tipurile de golf?asta e intrebarea mea...multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt identice,mai putin farurile care sunt:xenon,cu proiector,fara proiector,si pt circulatia pe stanga sau pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! In cautarea mea a cauzelor de variatie la ralanti, s-ar putea sa fi primit un indiciu destul de important. Ieri am ajutat un prieten sa curete clapeta de acceleratie si sa schimbe bujiile la un Seat Leon 1.6 16V, pentru ca ii tot varia ralantiul si i se aprindea Check-ul.

Dupa ce am schimbat bujiile, iar i s-a aprins, cu eroare de Misfire pe cilindrul 4; am schimbat bobinele intre ele de la 3 si 4 si eroarea s-a mutat pe 3. Atunci mi s-a aprins beculetul :bom:: la mine variaza ralantiul cam la fel, deci cred ca din bobina e si la mine.

Problema e de care bobina sa iau? Noua sau second?

Nu prea sunt adeptul cumpararii de electrice/electronice SH pentru masina, dar pretul uneia este sub 1/3 din cel al uneia noi.

Mai apare posibilitatea ca variatia sa fie din altceva, si atunci as "pierde" mai putin cu una SH. Totodata, una SH poate e la fel de proasta ca a mea sau sa ma lase dupa 2 zile.

Ceva sfaturi?

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara bobina noua. chiar daca se dovedeste ca nu din cauza ei este problema, o sa iti foloseasca in viitor :)

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am un golf 4 1.4 16v din 2003 si azi am observat ca in 4000 de km facuti masina a mancat 0,5 l de ulei. Din cate am mai auzit ele la un schimb de ulei mananca in jur de 1l, deci cu timpul trebue sa mai completam. E adevarat acest lucru sau chiar ar trebui sa imi fac griji in legatura cu lucru acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4000km si 500 ml ulei e cam mult.Ce ulei ai?Daca e Castrol,posibil sa fie el de vina,pt ca nu mai e calitativ in ultima vreme.Daca mai e si 10w40,si asta poate influenta consumul de ulei.

Vezi sa nu ai alte pierderi cumva,gen garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul e castrol 10w40 si aea 4000 de km au fost facuti intr un an :D

Modificat de naspet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce le'am nimerit :))Urmatorul schimb iti recomand Wurth(folosesc eu) sau un LiquiMoly la 5w40 si filtru Bosch.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o tureaza sanatos.. 0.5l intr-un an si 4000km nu e mult

consumul de ulei sta si modul de exploatare.. e si normal, putina cantitate se arde, alta cantitate trece de carter si ajunge pe filtrul de aer sub forma vaporilor, mai ales la turatii mari continue.. etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot azi am observat cand am pornit o ca imi improsca cu apa din toba, sa fie de la condens avand in vedere ca ziua e cald si noaptea rece?

precizez ca apa din vasul de expansiune e la acelasi nivel.

Modificat de naspet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e condens...si inseamna ca nu megi cu ea turat.Daca ai fi avut u mes sportiv,nu mai statea apa in esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sportiv am mers cu ea pana cand mi-a cazut cutia :)) apoi m-am linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

O parere as vrea(stiu ca nu se potriveste aici dar nu am vrut sa deschid topic pt treaba asta). Am de carat vreo 25 cutii de faianta, vreo 350kg. As putea sa incerc sa duc cu masina o singura data greutatea asta? Ma gandeam sa impart din cutii prin portbagaj si la picioare in spate si fata. Nu voi avea pasageri.

ms

Modificat de Golful16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!