Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Referitor la problema de mai sus,abia mai trage masina.Cand isi revine cand iar da sa moara motorul,relantiul foarte scazut si aveam vreo 2 persoane in masina si abia am ajuns acasa.Efectiv nu se accelera.

Cred ca am comis-o rau de tot cu lukoilu.

Maine merg la diagnoza sa vad ce arata ca altceva nu am ce sa ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez mai tot timpul de la lukoil ca mi-e in drum, si pot spune ca n-am avut nici o problema. Sa fie diferente intre carburantii din TM cu cei din BV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu,dar daca e ceva grav la masina si nu ii dau de cap,cred ca merg peste ei si fac un taraboi de ma stie tot judetul.

Este imposibil si inacceptabil ca dupa ce alimentez de la lukoil masina merge sub orice critica,si pana acum nu am avut astfel de probleme

Problema mai e ca si chinui motorul aiurea

Maine o sa vad rezultatul diagnozei si va anunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot scoate toata benzina din rezervor?

Masina merge sub orice critica abia se mai accelereaza,zici ca am apa in loc de benzina

Maine vreau sa dau jos toata benzina si sa schimb filtru de benzina ca am chinuit motorul rau si nu cred ca rezolv ceva pana nu o dau toata jos

Asa ca daca stiti cum pot sa golesc de tot rezervorul va rog ajutati-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit eu dupa ce am alimentat de la OMV. Nu-mi mai statea la relanti,tragea incredibil de greu, scotea fum si mirosea de parca am alimentat cu motorina in loc de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvane , benzina se scoate super simplu din rezervor. ai 2 metode :

1) desfaci capacul de la rezervor care e situat sub bancheta spate iar ulterior scoti benzina cu un furtun

2)scoti furtunul de TUR care intra in filtrul de benzina si care merge mai departe spre motor si pompa de benzina iti scoate afara toata benzina din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am facut scanare si in urma scanarii am ajuns la concluzia ca de la jegul ala de benzina de la lukoil a doua sonda lambda si-a dat duhul.

Dupa ce eroarea o sterg si pornesc motorul apare iar.In schimb am vazut ca masina si-a mai revenit.De mers o sa merg pana golesc de tot rezervorul dupa care ii schimb si filtru de benzina.

Ieri din pacate fiind cu masina la drum si mergea sub orice critica,am mai si chinuit motorul,si am vazut ca mi-a si scazut nivelul de ulei considerabil.

Pana acum nu am avut deloc probleme cu motorul dar l-am dat de tot peste cap cu jegu ala de benzina.Daca stiam ca patesc asa ceva nu bagam nici in ruptul capului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff...lukoil ti'ai gasit si tu.Da' testul pe sonda l'ai facut cu vcds'u?Poate o "resuscitezi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rog ajutor cu aceste erori.

sunt aparute pe un G4 1,4 euro 4 pe care intentionez sa-l cumpar

Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3695

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

VCID: 1D35DD47BF71

4 Faults Found:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

cele de mai sus dupa stergere nu au mai aparut

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 805

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V04

Coding: 05111

Shop #: WSC 00000

VCID: E3C12BBF5995

Subsystem 1 - Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2225045

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2225045

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

acesta de mai sus a mai aparut si dupa stergere

ce reprezinta mai precis aceste erori? multumesc mult pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura g2/62 e defect...indica eronat temperatura apei/motorului.

uite cum se face Traiasca soila :)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci zebrocksky! Nu am fost sigur pentru ca eroarea apare la instruments si nu undeva la engine cum am mai patit la golful din semnatura. Am crezut ca este ceva stricat in bord.

Dar de celelalte care le-a avut si nu au mai aparut dupa ce le-am sters?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la voi cand puneti contactul se aprinde si martorul de la motor in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei asa trebuie.Din ce an e masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus azi la un mecanic(fugitiv) si a pus voltmetrul pe ea si a indicat 14.7 parca.mi-a zis ca poate e prea slaba cureaua.alte sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e din 2002 iar cand pun contactul martorul de la motor nu se aprinde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apkah...e foarte buna valoarea

rex...incearca undeva noaptea sa pui contacul poate zaresti o luminita slaba ceva.Am vazut caz in care era acoperit cu oja neagra.Sau un test pe instruments la pictogramele de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat aseara la munca...si nu se vedea nimik...ultima solutie e sa fac un tester dar unde imi recomanz?i

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la oricine are o interfata.Te pot ajuta si eu daca vrei,dar maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte buna,asa mi-a zis si mecanicul,dar de ce imi mai apare in mers(cateodata) "alternator workshop"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauze pot fi:curea slaba,rola intinzatoare obosita,rola frai,releul de incarcare sau carbunii colectorului care ba calca ba nu calca.Sunt destule de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema pe care am avut-o astazi iar a inceput sa faca figuri,cand se accelereaza cand nu.

Eroarea o ia a 2 sonda,o sterg dupa care i-ar apare.

Pai ori isi da duhul sonda de tot si macar stiu ca nu se mai accelereaza si merge ca naiba motorulu ori merge calumea.

Ieri a mers super motorasu iar azi iar a inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda a 2-a nu afecteaza mersul motorului... ci trimite informatii despre gazele ce ies din catalizator si deci starea lui

prima sonda afecteaza mixul de benzina si oxigen

ca trage prost pot fi alte cauze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa zicem ca e dusa prima sonda din cauza ei masina trage prost,cu accelerarii intrerupte?

faza e ca la mine ia eroare a doua sonda

si daca prima sonda ia eroare din cauza asta face manisfestarile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sondele nu afecteaza mersul motorului, ci numai consumul

cand o sonda e lipsa, ecu trece pe alt management, unde nu mai calculeaza mixul optim

mersul motorului poate fi afectat de: egr, bujii, bobine, rampa de injectoare

evident ce zic eu e teoretic, practic poate fi si altceva

motoarele astea pe benzina sunt relativ simple, dar trebuie luate prin eliminare la un moment dat cand nu gasesti cauza prin diagnoza

P.S. ca si idee, si eu am check engine aprins de 2 zile, a mai fost, e incalzirea din sonda 2 busita, dar masina merge perfect, relanti beton, demaraj, consum normal.. etc

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acelerare se aude un zonganit de chie :)) , asa mi se pare, uneori la 1800 2000 trage in socuri , iar uleiul in 11000 km sa topit + am mai completat cu 1 l. Este normal ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!