Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@Muraru Dan,un amic a avut montate si la nici jumate de an le'a aruncat...erau curse iar dansul merge destul de grijuliu cu masina.Made in Czech am eu de mai bine de un an si sunt mult mai bune fata de Sachsurile care le'am avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de mult, mi se intampla o faza destul de ciudata, cand este motorul cald si e subturata, cand bag picioru in ea are o mica ezitare/intrerupere ca si cum ar fi moarta o bujie, iar apoi isi revine.

 

Dar asta se intmpla doar cand e motorul cald, e subturata si apoi bag picioru in ea

 

Ce are putea sa fie?

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa patesc si eu uneori... nu cunosc motivele

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2mad te joci cu focul.

La ce naiba iti trebuie instalatie monopunct cand se stie ca iti trebuie secventiala.

 

Vrei sa incarci topicul dedicat gpl-ului cum ca nu iti merge bine motorul smdp?

 

Te bucuri ca-ti pui instalatie monopunct insa daca iti va consuma ca tancul?

 

Ce dozare optima si ce control al amestecului ai intr-o astfel de instalatie?

Nici macar in toate secventialele nu ai parte de reglaj automat in functiile de corectiile facute de ecu pe benzina, dalmiteri intr-o instalatie monopunct.

 

Nu mai pui fiabilitatea unei astfel de instalatii la 600 ron.

 

In locul tau as strange bani si as pune ceva calumea.

 

Pe termen lung iesi mai ieftin si fara dureri de cap.

 

Nu am zis niciodata ca o sa-mi pun, din contra am zis ca nu se poate din cateva motive, am zis doar ca am vazut pe un cielo, si m-am gandit daca ar putea merge si la golf, iar mecanicul care l-a pus pe cielo a zis ca NU merge si pe golf din cauza galeriei si a altor chestii. 

*** si daca tot am vb cu tine aici desi nu e topicul adecvat, am vazut ca la BRC piesele sunt scumpe, la LR cica pica unele piese, sa inteleg ca mai ramane doar TOMASETTO, unde pare ca calitatea / pise / intretinere??? abia am ajuns la pagina 74 din topicul pentru gpl...mai am vro 30...dar se pare ca aceasta ar fi ce-a mai ok pt gazul, drumurile, clima noastra...(daca mai poti adauga sa dezabpoba cu ceva te rog sa ma corectezi)

 

mersi

 

 

@ PHPCore

am un prieten care are aceiasi pb, la el era vorba de senzorul de la acceleratie, posibil si la tinesau poate de la altceva!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 mad, nu ma pricep cine stie ce la gpl, ce stiu e doar ce am citit pe forum si pe paginile producatorilor. Pt informatii mai detaliate e sa-l intrebi pe colegul MOOG.

Dar, din spusele lui, Tomassetto e cel mai potrivit pt Romania deoarece are raportul optim pret calitate, nu ca ar fi cea mai buna instalatie.

Teoretic, BRC-ul e mai bun ca Tomasetto, insa, din cauza gazului de proasta calitate de la noi, chiar si cu injectoare de f buna calitate tot vei avea pbme. Si cum piesele pt Tomasetto sunt mai ieftine decat cele ale BRc, merita pt noi aceasta instalatie.

In vest, unde probabil gazul e mai curat, datorita intervalului marit de service al instalatiei Brc, merita cu varf si indesat o astfel de instalatie, desi, tine cont ca VW a realizat si golfuri 4 pe gaz direct din fabrica si din ce stiu eu a optat pt instalatii Toamsetto.

Un alt avantaj e dat de faptul ca reglajele se realizeaza mai usor pe Tomasetto, deoarece interfete se gasesc relativ uosr iar softul e la liber.

Asta daca nu optezi pt un controller destept, precum 300 Premium care site sa faca regaljele automat.

Dar cel mai bine lectureaza partea de gpl si te vei lamuri ce si cum despre aceste instalatii gpl.

Dar, revenind la ideea ta cu instalatia monopunct, chiar daca aveam pe masini galerie potrivita pt o astfel de instalatie, esti constient ca era mult mai neeconoma si mai putin performanta decat una secventiala.

Nu stiu daca neaparat din cauza faptului ca sunt de plastic nu se poate monta, ci mai degraba cred ca din cauza formei constructive.

In injectia monopunct amestecul se realizeaza practic in acea galerie si tot amestecul acela de aer si combustibil trebuie sa fie comun cu toti cilindrii. De aici si pierderi mari de combustibil datorate acestui tip de amestec. La fel ca si in cazul carburatiei, injectia monopunct galeria se considera uda, tocmai din aceasta cauza a realizarii amestecului departe de camera de ardere.

In cazul injectiei multipunct, se considera ude doar supapele, iar in cazul injectiei directe (fsi), injectia se realizeaza direct in camera de ardere.

Zebro,

Pai asa pot spune si eu ca am Made in Spain si merg pe 2 ani deacum si fara pic de pbme.

sunt loturi si loturi, nu e ca in cazul pieselor oem unde controlul de calitate e la cel mai inalt nivel.

Oricum ar fi, desi ambii sunt producatori de prima echipare, multa lume considera Kayaba mai bune decat Sachs. Dar sunt pareri si pareri.

Important e ca montajul unui amortizor sa se realizeze corect, sa se schimbe atat flansele cat si protectiile antipraf, bucsele sa fie in stare buna, pentru ca precum am mai spus, o fisura in aceste protectii antipraf duce la deterioarea prematura a amortizorului. Si in acest ultim caz, nu poti invinovati ca sunt amortizoarele proaste, desi sigur cine o pateste asta va face.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa patesc si eu uneori... nu cunosc motivele

 

 

Nu de mult, mi se intampla o faza destul de ciudata, cand este motorul cald si e subturata, cand bag picioru in ea are o mica ezitare/intrerupere ca si cum ar fi moarta o bujie, iar apoi isi revine.

 

Dar asta se intmpla doar cand e motorul cald, e subturata si apoi bag picioru in ea

 

Ce are putea sa fie?

 

Eu am rezolvat, am schimbat bujiile, nu mai face probleme acum :D ale vechi aveau 60.000 km si erau duse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de mult, mi se intampla o faza destul de ciudata, cand este motorul cald si e subturata, cand bag picioru in ea are o mica ezitare/intrerupere ca si cum ar fi moarta o bujie, iar apoi isi revine.

 

Dar asta se intmpla doar cand e motorul cald, e subturata si apoi bag picioru in ea

 

Ce are putea sa fie?

 

Pot fi bujiile, insa pot fi egr-ul respectiv clapeta de acceleratie prea murdare.

De regula cand masina raspunde mai greu cu motorul cald, s-a dovedit a avea de-a face cu egr murdar sau care nu mai culiseaza cat trebuie (defect).

 

Pt ineput verifica bujiile, curata clapeta de acceleratie si egr-ul, apoi fa o recalibrare cu vagcom-ul a ultimelor doua.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baiesti....am o mica problema...de curand am montat un henon H1 pe faza lunga, toate bune si frumoase...in aceasta seara le-am folosit prima oara si cand dau flash sau pe faza lunga pornesc cateodata si stergatoarele...ma puteti ajuta....care ar fi problema?...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) csenonul de "buna" calitate.Am patit si eu cu un kit de asta la un leon...aprindea farurile,plecau si stergatoarele o tura.Incearca sa imbraci balasturile in folie de aluminiu,,,dar mai bine da'le jos pana nu iti bubuie vreun modul,gen cel de comfort care e foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca poate ar fi o siguranta ceva...am dat bara si farurile jos si nu as mai vrea sa mai fac inca o data aceasta procedura



deci sa inteleg ca nu este alta varianta decat cea de a scoate xenonul de pe faza lunga?

Modificat de REXxar_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu spun ca e logic...daca ai montat xenonul si apoi au aparut problemele...acolo e buba

Plus ca serios vorbind...nu cred ca vrei sa te injure toti din cauza xenonuluiAm avut xenon pe oglinda si pana nu am trecute la lupe nu m'am convins ce e aia lumina.Iar pe lupa nu am mai mersu cu xenon de 35w ci de 55w.Ala e f scump si am revenit la halogen.Echilibrul perfect :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.ms pt informatii o sa-l scot maine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...de curand am montat un henon H1 pe faza lunga,

 

 

Stiam ca xenonul se monteaza pe faza scurta, doar bixenonul este si pe faza lunga din cauza ca sunt ambele faze intr-un singur bec (desi exista si  H7 combinat xenon cu halogen).

bine, nu te opreste nimeni sa iti pui pe ce vrei tu dar xenonul fara lupa este crima impotriva celorlalti participanti la trafic, eu mereu ii injur pe loganisti pt chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti .Am si eu o mica problema:detin un golf 4 1.4. 16V an fabricatie 2002 la care in timpul mersului se aude un vajait foarte enervant, si in special la viteze peste 60 km/h.Unii mecanici mi au spus ca ar fi de la faptul ca trage vant pe langa usi ori ca ar fi ceva la rotile din fata.Un lucru e cert nu e de la rulmenti pentru ca nu huruie asemenea rulmentilor ci vajaie ca si cum ar trage vant pe langa usi. Ce e si mai interesant e ca acum 2 ani cand am luat masina {care era dotata atunci cu stergatoare cu paravant} nu avea absolut nimic.Eu am pus niste stergatoare fara paravant intre timp si a inceput apoi sa se auda vajaitul acela ciudat...sa fie asta motivul ? Ati intalnit careva asemenea ciudatenii sau mi am cumparat eu o masina bantuita de fantome...  :))))

PS: e la fel si cu cauciucurile de vara ca si cu cele de iarna 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos xenonul de pe faza lunga....ce puteti sa imi recomandati mai bun decat halogenul...sunt bune cele blue vision...adik se vad mai bine decat cele normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asorin86,scoate lamele de stergator si mergi cu masina....e simplu.La G4 doar stergatorul stanga avea paravant si asta la modelul clasic de stargatoare nu la cele plate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rexxxar,varfurile de gama al producatorilor de top(philips,osrama,samd) sunt cele mai bune dar si cele mai scumpe.Din puctul meu de vedere nu merita inevstitie prea mare pe faza lunga pt ca daca ai farurile reglate bine nu ai nevoie d efaza lunga prea des.Totusi mai rasfoiesti forumul ca este undeva un topic dedicat in totalitate becurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr adevar gabivvx asa e cum zici tu cand am adus masina avea paravant pe stanga la stergator . am facut si asta mai demult si e cam la fel .luna asta mi am luat stergatoare originale bosch twin aero care n au paravant pe ele dar au o forma aerodinamica mai speciala si si asa e tot la fel . imi mananca toti nervii zgomotul ala nu altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asorin, verifica integritatea chederelor de la usi, vezi ca usa trebuie sa aiba si pe ea un mic cauciuc ( in zona de contact cu chederul, in partea interioara unde sunt oglinzile) ce asigura rol de etansare. Poate au fost deteriorate si nu mai etanseaza cum trebuie.

Daca spui ca ai stergatoare aerotwin nu ar trebui sa auzi nimic. De atlfe nu cred ca lipsa paravantului ar cauza vre-un zgomot, el este acolo pt a asigura apasarea stergatorului pe parbriz.

Oricum nu e de la stergatoare, cauta in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimic pe usi si n o avut de la inceput ... mai tre vazut si sub masina pe la scuturi ... e interesant ca si cu geamurile deschise zgomotul e acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi aveti lipite si pe usi garnituri de cauciuc la golf 4 sau numai pe caroseria masinii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie o explicatie logica la problema urmatoare : Acu 1 saptamana am facut schimbul la masina mea , un golf 4 1.4 16 V din august 1998,mai exact am schimbat filtru de ulei,benzina si aer si a bagat in baie aproximativ 3 litri si un pic (cred ca 100-200 de ml) ,cum se face ca dupa doar 444 de km mi-a disparut ~1 litru de ulei (mi s-a aprins becu de ulei in bord cand urcam niste serpentine),am completat cu ce mi-a mai ramas din cei 4 litri adica vreo 800 ml si am pus un aditiv 2+2 de ulei,bun problema e alta,de ce mi se pare mie ca atunci cand urc cu masina la deal imi miroase un pic a ulei,mentionez ca balta sub masina n-am,motorul nu e borat de ulei (s-a uitat si un mecanic,n-am idee cat e de bun) fum nu scoate ca daca ar consuma ulei ar trebui sa am un fum in spate de sa numai vad nimic,si n-are,motorul trage foarte ok,se aude bine,porneste bine,consuma ca deobicei,n-a m facut de mult un drum lung cu ea de cand i-am schimbat bujiile,filtrele si uleiul dar asta n-are treaba,prin oras ia cam 9 ca mai mult oras fac,bun acuma problema e alta ce poate sa aiba ca atunci cand urc la deal imi miroase a ulei, se prelinge pe toba?pe motor? de unde ca nu vad nimic ,vreo idee unde ar trebui sa ma uit?

Motorul are 166.000 de km (cica reali).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditiv nu e recomandat.Poate curge pe la epurator sau baie si sa akunga pe esapament.Am patit si eu cu ultimul schimb de castrol sa mi'l manance si am schimbat marca...acum totul e bine.Dava iti dispare in forja de vina sunt supapele(oringurile)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de a face schimbul de ulei nu aveai problema asta, verifica busonul la baia de ulei si trage un ochi si la filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul a fost facut asta vara (s-a rupt distributia din cauza ca s-a blocat rulmentul de la pompa de apa) stiu ca n-au fost schimbate toate supapele au fost schimbate doar cele indoite(8) dar n-am avut problema asta de atunci,cat despte aditiv,2+2 e singurul care s-au vazut efecte pozitive (numai manca asa mult ulei),intradevar mecanicu a refuzat s-o puna pe canal sau elevator sa vada ,sa ziceam c-ar fi de la ulei,ce ulei sa-i pun ,i-am pus ca deobicei castrol 10 40w

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!