Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

in curbe, este normal ca schimbatorul de viteze sa se miste usor stanga sau dreapta in functie de curba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

sper ca postez in topicul bun aici...

am o problema la relanti... un tremurat care zici ca moare motoru` si creste putin de tot turatia...am citit peste tot si am inteles ca poate sa fie de la bujii sau fise de bujii?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut acest semn azi . Imi poate arata cineva pe unde completez uleiul la motor. Daca asta inseamna acel semn ?

post-91105-0-46459200-1338110335_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da inseamna nivel ulei scazut, (mai e si pompa de benzina aprinsa, ai si nivelul foarte scazut de combustibil in rezervor dar banuiesc ca stii pe unde se umple). Inainte de a completa trage joja de ulei si vezi daca intradevar nivelul e scazut. Daca e asa, completezi pe sus - e un buson mare, scrie oil sau are chiar acelasi semn. Daca pe joja constati ca nivelul e OK nu completezi, e posibil sa ai senzorul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceasta seara ,cand veneam de la sat,au inceput luminile din bord(cele mov) sa palapaie.De ce oare? :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimmerul(butonul de deasupra blocului de lumini care regleaza intensitatea luminilor din bord) e murdar...scos si curatat contactele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cine face o fapta buna si isi demonteaza burduful de legatura de la trager.E posibil ca piesa sa se gaseasca separat cu toate ca toata lumea sustine ca vine cu tot cu sistemul de captare aer?Am si codul,dar vreau sa ma asigur ca este corect.Ma intereseaza daca gasiti ceva coduri si inscriptionari pe el.

post-64586-0-64747000-1338227512_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi informatie am primit-o in trecut cand aveam un seat leon 1.4 si s-a gaurit acel burduf; pana la urma mi-am facut din aluminiu si l-am prins cu colier. Acum la golf aceasi problema si aceasi rezolvare am gasit momentan..eu am cautat ceva coduri dar nu am gasit. totusi, in targ am intrebat un samsar de unde tot cumpara burdufurile....nu a vrut sa-mi zica...decat ca e 10 ron unul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original daca se adevereste codul meu este in jur de 60-65 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel burduf nu are niciun cod... ma uit eu astazi si iti zic sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De ceva vreme au un fluierat in mometul in care accelerez sa zicem pana la 3000rpm si o las dupa. La coborare pe la 2500rpm se aude un mic fluierat si dispare. Face asa si pe liber si in mers, in monetul in care schimb tot asa sa fie peste 2500. In mers parca se aude un pic mai tare.

Se aude doar in zona de turatoo 2500/+-100rpm sa zicem.

oare ce ar putea sa fie?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Cine face o fapta buna si isi demonteaza burduful de legatura de la trager.E posibil ca piesa sa se gaseasca separat cu toate ca toata lumea sustine ca vine cu tot cu sistemul de captare aer?Am si codul,dar vreau sa ma asigur ca este corect.Ma intereseaza daca gasiti ceva coduri si inscriptionari pe el.

m-am uitat acum in parcare

NU are niciun cod acest burduf.. scrie pe el numai >TEEE<

nici pe interior, nici pe exterior... acest burduf vine probabil numai cu restul conductei pana in filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mtiii..lor de tampiti.Dar mai mult ca sigur codul gasit de mine este bun.Sunt 2 coduri:1 cod pt masini care nu au burduful respectiv fara aer si inca un cod pt masini cu are conditionat.O samai fac ceva sapaturi si cand o sa fiu ferm convins de cod o sa-l postez.Am intrat pe seria mea de caroserie si la codul care il scoate pt burduful respectiv ..nu poate sa fie alta piesa.Nici dupa cod nici dupa pret. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, dupa cum spuneam mai devreme, mi-a aparut o eroare, asta dupa ce am schimbata sonda lambda dupa catalizator, acum 1 luna, asta e eroarea:

Tuesday,29,May,2012,12:57:45:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 3547

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

VCID: 1D3ADB2AFBEBD8F4

2 Faults Found

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0001

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda 2 cu bube...

sigur era noua sonda cand ai schimbat-o ? ca astea sunt mesajele care apar cand e obosita sonda

asa mi-a aparut mie acum vreo 2 saptamani.. dar are 10 ani sonda S2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sonda era noua sigur, ar mai putea fi alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci pe la mufa de conectare, pe la firele de la sonda pana la motor.. trebuie verificate,

poate le-ai atins iarna sub zapada, si nu are continuitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, o sa pun mecanicul sa intre sub ea, dar toata treaba asta a aparut dupa ce am completat cu ulei, cam mult adevarat 500 ml, m-am saturat de sonda asta idioata, mereu are cate ceva, revin cu info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai depasirea nivelului uleiului scrie si pe buson.. ca afecteaza catalizatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester imi cere un cod pin ai idee de codul ala, sa vad si io km reali si alte chestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este de la interfata.. nu de la masina

poate ne lamureste cineva mai doxa in interfete :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa fac adaptarea la ABS si imi ramane asta

1 Fault Found

01486 - System Function Test Activated

000 - -

fac tot ce zice acolo, dar nu se opreste testul, ce e de facut?

ramane becul de la abs aprins si cel de la frana de mana intermitent

mersi

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Astazi i-am facut scanare la masina si pe motor mi-a gasit 8 erori.Dintre ele a fost pe sonda lambda si EGR toate 8 fiind intermitente.

Am sters erorile i-am facut scanare din nou si totul e ok

Intrebarea este:de ce am avut atatea erori pe sonde si EGR??

Pana acum nu am avut nici un fel de problema cu motorul.Se poate sa fie de la benzina?ca in ultima perioada am mers si mai subturat

Pacat ca nu am mai am erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de la mers subturat, si de la benzina.. si de la faptul ca sunt imbatranite si sondele si EGR-ul...

important este sa nu mearga prost motorul sau sa consume mai mult decat trebuie

1.4 16v nu trebuie sa depaseasca 9l in oras (iarna se duce la 10-11 pe distante scurte)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu adaptarea la ABS am facut asta si degeaba, tot imi apare semnul de la abs pe display.

cineva care a mai facut asta ma poate ajuta?

multumesc

P.S. cu sonda lambda am rezolvat-o nu se mai aprinde...de ce nu stiu, dar s-a rezolvata sa zicem.

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!