Jump to content

Passat CC 2.0 TDI 170cp


OT79LAU

Postare recomandată

Momentan am facut urmatoarele modificari:

 

1. Inchidere automata a geamurilor (si trapa) tinand apasat butonul doar 2 secunde.

2. Functie "cornering" si pe proiectoare

 

Urmeaza:

1. Activare Rain Closing

2. Modificare Senzori Parcare Suntet si Distanta

3. "Beep" la incuiat masina

4. Teardrop (daca se poate)

5. Oglinzi rabatabile din buton

6. Afisarea vitezei pe ecranul Radio CD

7. Stopuri Spate (frana si semnalizare pe ambele stopuri)

8. lista este deschisa...

 

Am descoperit ca masina are si inchidere la "amprenta" (apasare deget pe zona speciala de pe manerul usilor)

 

Model din gama Dieselgate. Sa ma astepte, ca ma duc...

Link către comentariu

salut..  felicitari pentru masina . ma gandesc sa-mi iau si eu una cat de curand, am si eu o intrebare la care nu gasesc raspuns , cum pornesti masina prin keyless go ? vad ca nu este nici un buton .. mc

Link către comentariu

In locasul unde ar trebui sa bagi cheia, exista o cheie "falsa" ce se misca in inainte si inapoi, fara sa fe scoasa din locas (kessy). Functioneza doar daca detecteaza cheia principala in zona( tinuta in buzunar)

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu

Modificari efectuate:

 

1. Activare Rain Closing

2. Modificare Senzori Parcare Sunet si Distanta

3. "Beep" la incuiat masina + avarii

4. Teardrop (functioneaza doar in timpul mersului)

5. Stopuri Spate (frana si ceata pe ambele stopuri)

 

 

Nu s-au efectuat:

1. Oglinzi rabatabile din buton - se pare ca nu se pot activa la CC-ul meu

2. Afisarea vitezei pe ecranul Radio CD - functioneaza doar la modelele cu ecran mic, deci nu este cazul

 

Nu stiu daca se mai pot face alte modificari, dar astept recomandari :)

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu

Nu am probat.

 

Nu am avut rabdare sa stau sa torn apa. Promit sa revin cu un raspuns in cel mai scurt timp.

Link către comentariu

poti sa ma lamuresti si pe mine ce inseamna teardrop ( scz dar nu am mai auzit de optiunea asta si sunt curios ) .. si niste poze cu frana si semnalizare pe ambele stopuri te rog .. mc

Link către comentariu

poti sa ma lamuresti si pe mine ce inseamna teardrop ( scz dar nu am mai auzit de optiunea asta si sunt curios ) .. si niste poze cu frana si semnalizare pe ambele stopuri te rog .. mc

teardrop: cand dai cu lichid pe parbriz, stergatoarele trec automat de 3 ori. avand functia "teardrop" activata, mai trec o data dupa o pauza de cateva secunde.

 

Am schimbat descrierea modificarii stopurilor: stop si ceata (nu semnalizare; am inteles ca se face doar prin modificari fizice)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

A venit "iarna", asa ca primul drum la Sinaia a fost facut in conditii optime: lichid de parbriz -20° si jante cu cauciucuri de iarna Continental.

Astept zapada...

post-158579-0-38909800-1446591644_thumb.

Link către comentariu
  • 4 months later...

Consumul dupa un drum de 1200 km: 5,9l/100km

Bucuresti-Pitesti-Valcea-Sibiu-Cluj-Oradea si retur.

Condus usor sportiv.

 

Dupa atata timp, inca mai descoper cate un buton, cate un sertar pt depozitare, cate o functionalitate de care nu stiam.

consum.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Jurnal de bord:

Iunie 2016

Bucuresti - Craiova - Belgrad - Venetia - Verona - San Marino - Perugia  - Assisi - Coasta Amalfitana - Roma - Florenta - Pisa - La Spezia - Cinque Terre - Genova - Sanremo - Monte Carlo - Nice - Cannes - Marsilia - Aix en Provence - Lyon - Geneva - Munchen - Viena - Budapesta Arad - Sibiu - Valcea - Bucuresti

7000 km (80% pe autostrazi). Consum 7% fara condus econom. Viteza medie... doar 80km/h.

Dupa fiecare zi de condus (16 zile), am baut o bere si pt cel ce a inventat "lane asist" si "front assist".

 

Primul accident evidat... la intrarea in tara, la Arad, dupa 6500 km!

 

Impresii Italia:

-eram "singurul" ce semnalizam si ma asiguram inainte de a schimba directia.

-cand sunt 3 benzi, italienii circula pe banda 2 sau 3 (in franta, germania, austria, se respecta regula de prima banda)

-masinile lor probabil nu au AC. 90% mergeau cu geamul deschis la 25 grade.

-se foloseste "prioritate de drum secundar" la intrarea pe autostrada, chiar daca ai cedeaza!

-exista autostrazi cu asfalt prost, insa nu au taxa.

Drink&drive in Germania si Austria :)

 

Drumuri libere!

Link către comentariu
7 hours ago, OT79LAU said:

Impresii Italia:
-eram "singurul" ce semnalizam si ma asiguram inainte de a schimba directia.
Drink&drive in Germania si Austria :)

Asa e in Italia, se conduce ca la nebuni. Pe autostrada mai si stau in fundul tau ca sa te dai deoparte. Ii mai linisteam ca apasam pedala cat sa se aprinda becurile si imediat incepeau sa pastreze distanta :D 
Cu drink and drive trebuie sa ai grija pentru ca, e adevarat ca ai voie sa ai o alcoolemie de 0,5, dar daca se intampla ceva chiar daca nu e vina ta din cauza ca ai alcool in sange se considera vina ta. deci e un fel de "bea, condu dar daca esti sub 0,5 tot tu esti de vina daca se intampla ceva". Eu consider ca e un fel de ajutor cat sa ajungi incet acasa dupa ce ai fost in oras si nu ai rezistat sa nu bei o bere in cazul in care te opreste politia si te pune sa suflii in fiola.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Pentru o informare corecta "Drink&drive in Germania si Austria", inseamna limita de sub 0,5% la un control, dar sub 0,3% in caz de incident.

 

PS: a venit prima amenda din Franta pt depasirea cu "1 km/h" a limitei de viteza (au calculat viteza reducand marja tehnica de roare, practic viteza era de 117, limita de 110, am primit amenda pt 111km/h). Doar 48 euro daca platesc in 46 zile (68 in 76 zile sau 180 euro ulterior). Pe spatele procesului verbal sunt explicatii legate de modul de calcul al vitezei: la camerele fixe, se scade 10% din viteza inregistrata. Am mai primit un formular ce poate fi completat daca vrei sa contesti amenda, cu explivatii ajutatoare pe spate, un alt formular cu explicatii foarte detaliate legate de modalitatile de plata si.... ordin de plata in caz ca vrei sa platesti prin banca. Atentie! Toate documentele de mai sus sunt tiparite in romana!!! De drag le platesc amenda :)

Link către comentariu

Din "greseala" am aruncat privirea pe talon, la data expirarii ITP si am gasit o mica surpriza: expirat de 2 zile.

 

Am gasit o locatie foarte decenta, pe strada ce duce catre Dragonul Rosu, venind dinspre Fundeni: Bet Auto Service.

Pret general ITP: 60 lei (chiar si motoare diesel).

Fara programare, rezolvat pe loc in aproximativ 30 min.

 

Mi se pare un pret foarte bun in comparatie cu ce am gasit in Bucuresti.

Link către comentariu
  • 10 months later...

@OT79LAU cum ai facut asta?  Stopuri Spate (frana si ceata pe ambele stopuri)

din codare sau trebuie modificare fizica?

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut Stefan,

 

Imi cer scuze pentru ca raspund asa tarziu.

Modificarea este facuta din codare.

Arata cam asa:

1. Doar pozitii

IMG-20170717-WA0003.jpg

2. Pozitii si ceata

IMG-20170717-WA0002.jpg

3. Pozitii si frana

IMG-20170717-WA0001.jpg

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

1. Eroare bec marsarier. Cel din dreapta nu se aprindea, cu toate ca becul e ok.

2. Lipsa lumina interior portbagaj.

3. Camera se deschidea pt 5 secunde, apoi se inchidea singura .

 

Verificat cablurile ce duc catre portbagaj: unele erau sectionate, altele doar fara izolatie (urmau sa fie sectionate).

Sa vedem cat o sa tina lucrarea.

2017-08-10 16.36.07.jpg

Link către comentariu

Activat Rain Closing. Testat si functioneaza.

 

2017-08-11 10.18.49.jpg

2017-08-11 10.19.58.jpg

Modificat de OT79LAU
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!