Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

parca asa ceva am vazut pe forum, ca se demonteaza si se unge cu spray WD40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

la 153790km cati indica acum am schimbat g62, distributia,un bec spate frana,vidare=umplere instalatie clima... si cred ca se apropie de facut bratele....pe fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 149.720km am schimbat distributia,intinzatorul de la alternator,am constatat de curand ca trebuie sa-mi schimb senzorul de temperatura si urmeaza in max 3 luni sa-mi schimb suspensia fata(brate si tot ce e acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca sunt cam aceleasi probleme cam la toti:

-cap bara

-burduf (din cauza bracajului prea mare a rotilor, ca si explicatie)

- curatare turbina

-pivot de jos dreapta( banana ) dar am inteles ca se poate reconditiona si cam atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca glumesti sa umbli cu o masina din asta cu pivotul reconditionat, iei o groapa la 140 la ora si...doamne fereste!!

eu nu am vazut la nimeni pe forum sa zica asa ceva, daca este si este safe, mea culpa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cel tip banana inferior si poti sa iei gropi ca nu se intampla abdolut nimic, sper :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sper sa fi nimerit bine topicul :icon_thumright: .amsi eu o problema.am ramas in mana cu clapeta de la torpedo.a iesit din tijele alea de metal.stie cineva cum sa le bag la loc/care este pozitia in care a tin clapeta?pls help ca ma enerveaza sa am ceva stricat la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-a sa vedem: masina o am din februarie 2004 de noua si acu are 105000km

2 brate pe fata si pe stanga si pe dreapta

EGR la 60000km dar mai mergea ,acu cred ca iar la 105000km(sau poate merge curatat voi vedea)

cam de aici a inceput sa ma supere capacul de la motor imi pierdeau garnitura de cauciuc(ce zgomot!!!!)

burdufuri fata ambele

desigur distributia

a era sa uit am fost ghinionist si mi-a crapat pompa de apa dupa cca. 8000km rezolvata pe garantie (si era schimbata)

mai un senzor la ABS contacte imperfecte banuiesc rezolvat(se aprindea ABS siESP la hopuri sau frane mari)

mi-a sarit o data capul de planetara dar greseala mea(am tras frana de mana am intors rotile la maxim si am plecat de la vreo 3000ture de pe loc in marsarier )asumata ,un pic rectificat si pus la loc la reprezentata , oricum scumpa distractia cca 800ron cu tot cu tractare

electroventilatorul de la clima -inlocuit carbuni si curatat periile colectoare

o parere dar cred ca-i vine ceasul si amortizorului sau flansei dreapta fata

problema cu frana inca nerezolvata(se intareste pedala dupa apasari succesive mai ales la manevrele in parcare la munte pe panta unde trebuie tinuta)

o eroare cu ceva de genul "motor flap left foot"la AC

de doua ierni un scartait suparator cand am clima pornita si usor fac la stanga doar in sezonul rece de la 10 grade spre minus(+10la ...-15)

cam astea sunt la mine in trei ani jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 185000:burgufuri planetare,debitmetru,senzor presiune turbo,furtun turbo,capete de bara,turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180.000 KM

- Burduf planetara schimbat de 2 ori (a-2-a oara schimbat cu cap cu tot)

- switch martor inchidere usa sofer schimbat

- carbuni, rulment ax ventilator clima schimbat, in final schimbat ventilator

- buton blocat geamuri el. spate

- becuri grile clima

- debitmetru aer schimbat

- capete bara directie schimbate

in prezent probleme la cutia de viteze tiptronic... la mersul cu spatele tremura rau (nu tot timpul) si din cand in cand intra in modul safe mode... schimbat ulei si filtru dar fara nici un efect... Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 170mii km nu stiu ce s-a schimbat la masina. Acum are 250mii km si am sa enumer defectiunile aparute:

--Burduf planetara dreapta

--Toata articulatia fata pe la 190mii km inclusiv bielete antiroliu si capete de bara.

--Amortizoare fata .

--Becuri grile de aerisire.

--Bec scrumiera.

--Becuri xenon...s-au ars.

--Supapa egr ...dar nu am schimbat-o, i-am scos furunasul si l-am obturat sa nu mai dea ulei pe acolo.

--Incalzire scaun sofer.

--Zgomot in usa de la sofer in mers f.enervant,bordul troncane,usa fata dreapta s-a lasat , stropitoare spate nu mai merge,vopseaua de pe grilele de aerisire si manere s-e indeparteaza foarte usor,farurile sunt aproape opace.

--Rola intinzatoare pe cureauua de alternator scchimbata dar se pare ccac a cedat dupa 10mii km din nou.

Si acum am un scartit cand virez pe loc sau in mers cand masina are intre 900 si 1500 rppm, la pompa de servodirectie care am vazut ca tinde sa se opreasca si cureaua se invarte iar rola de la servodirectie sta pe loc(de acolo reiese scartaitul).Acum nu stiu ce esste stricat...ori rola intinzatoare care am schimbat--o tot dinn aceeasi cauza dar se pare ca a fost o rola de proasta calitate ori sa fie pompa de servodirectie defecta, iar cand intra in sarcina nu mai face fata. Sunt sigur ca multi au sau au avut problema asta pt ca aud acelasi scartait si la alte passat-uri din trafic cand vireaza. Daca a dat cineva peste discutii pe forum despre cazul acesta dati-mi un link va rog pt. ca eu nu am gasit.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vi se pare o problema comuna sa se rupa surubul intinzatorului de la cureaua de alternator la scurt timp sau imediat dupa schimbarea distributiei?

sau e avarie cauzata de proasta tensionare a curelelor dupa schimbarea distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-urile de la usile din fata au "murit" :screwy:. Drept urmare nu se mai aprinde lumina la deschiderea usilor si nu se mai aprinde martorul cand sunt deschise.

Exista vreo sansa sa isi revina daca dau cu un spray degresant in yala fara sa mai desfac fetele de usa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierd vacuum la servofrana , se intareste pedala dupa cateva apasari succesive dupa care daca o turez un pic am din nou servo

o rezolv luni fara schimbare pompa tandem cum recomanda service autorizat(consilierul ,nu tipul care facuse diagnoza)

am mai schimbat un brat de sus

plus scapat de vibratii capac motor

cam atat la aproximativ ~107000km de la ultima postare pe la 105000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-urile de la usile din fata au "murit" :(. Drept urmare nu se mai aprinde lumina la deschiderea usilor si nu se mai aprinde martorul cand sunt deschise.

Exista vreo sansa sa isi revina daca dau cu un spray degresant in yala fara sa mai desfac fetele de usa?

am avut de doua ori probleme cu aprinderea plafonierei odata la portiera din stanga

cand ma speriasera cei din service ca s-a stricat nu stiu ce modul de comanda(care are si inchiderea centralizata si implicit alarma care cica nu mai monitorizeaza usile respective in atare conditii), insa cand au auzit ca masina e in garantie au spus ca e vorba doar de o mufa iesita.

Am mai patit si aseara a doua oara(nu ma-m uitat la BC sa vad ce indica) dar apoi cand am inchis masina am observat ca se aprinde din nou

probabil chiar am contact imperfect desi de la prima problema au trecut cca 2 ani

sper doar sa nu fie modulul :(

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai constat ca trebuie sa schimb si suportii de la motor, sunt cursi si imi da vibratii in caroserie :). La 170 si ceva de mii de km.

A mai facut careva aceasta operatie? Cam cat dureaza si cat a costat? (Ma refer, schimbati la service).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 170.000

- burdufi planetara

- fulie alternator ( a sarit de pe ax )

- placute fata / spate

- un bec stop stanga spate

Urmeaza / un brat stanga fata si un cap planetara stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvat provizoriu pompa tandem de la servofrana

iesirea cu vacuum avea un joc (era turnat in aluminiu si se rupse-se de la vibratiile motorului -la debreieri)si pierdeam pe acolo presiune

lipitura cu poxipol pana la achizitia unei pompe tandem noi ;)

si scapat de toate zgomotele care mi-au facut viata amara in ultimii 2 ani(vibratii zgomotoase la capac motor)

anulat EGR(un surub in furtunas)

deocamdata nici un mesaj de eroare nici pe BC nici la scanarea cu vag-com-ul

sunt curios daca o sa se mai prelinga ulei pe acolo!

consumul urban pare sa fi ramas neschimbat dar am doar vreo 40km facuti urban cu EGR anulat deci nu se stie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok nu am auzit pe nimeni dar eu am patit

gurile de aerisire TOATE se cojesc

ideea e ca am folosit silicon pentru bord si sunt sigur ca de la el mi se trage :rolleyes:

am bucati albe cca. 2-3 cm :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 65.000 km schimbat furtunul dintre turbo si intercooler (s-a inmuiat din cauze misterioase) si.... atat :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
anulat EGR(un surub in furtunas)

deocamdata nici un mesaj de eroare nici pe BC nici la scanarea cu vag-com-ul

sunt curios daca o sa se mai prelinga ulei pe acolo!

consumul urban pare sa fi ramas neschimbat dar am doar vreo 40km facuti urban cu EGR anulat deci nu se stie :icon_thumright:

Poti sa revii te rog cu cateva pareri dupa ce ai acumulat experienta cu EGR-ul anulat? Ce avantaje ti-a adus? Masina cum se simte? Daca il anulai cu vag-com-ul nu era mai simpul si mai bine? Scurgeri de ulei in dreptul EGR-ului mai exista? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai adauga acum la 191.000 km:

-flanse amortizoare spate

-switch la pedala de frana

La 195.000 km am mai schimbat 2 brate pe fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina o am de la 178000 si are acum 182000,am schimbat:

- becurile de la fantele de aer 4 buc*20 lei

- becul de la panoul cu AC

- becul e la scrumiera,vreau sa-l inlocuiesc cu un LED

- stergatoare fata + spate

- becurile faza scurta,am pus HELLA 15 lei buc

- baterie noua BOSCH 300 lei

Inevitabil

- capetele de bara

- bilete de directie

- brat inf. dreapta (ala mare pe care sta telescopul si bileta antiruliu)

- brat sup. stanga(ala drept)

- bilete antiruliu

Piesele de la directie + suspensie marca Lemforder

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si randul meu sa scriu pe acest topic. 197.000 si mi s-a crapat furtunul dintre intercooler si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cu riscul de a ma face de ras(dar chiar nu stiu si poate o sa am nevoie)

ce inseamna EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!