Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

care pompa de vacuum?

pompa de vacuum de la servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

vacuum-ul nu e creeat prin furtunul care vine de la motor?

cam repede discurile de frana, ale mele la 110 mii par sa mai mearga tot atata,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 125.000 km, pe langa cele uzuale:

> brate superioare schimbate de 10.000km si bat din nou

>burdufuri planetare

>magazie CD blocata(2 CD-uri)

>bricheta de pe soclul cotierei nu vrea sa stea inchisa

>usa dreapta se deschide numai din interior

>scartait roti spate la balansarea masinii

>scrumiera din soclul cotierei nu mai sta inchisa(rezolvat)

>parbriz crapat cand am incercat sa scot oglinda retrovizoare

daca aveti o rezolvare la cele scrise, astept cu interes solutiile voastre (am deschis si un topic in aria passat B5)

Multumesc.

Ptr. parbriz daca nu ai casco si vrei sa-l schimbi din buzunarul tau e un centru de parbrize pe splai aproape de targul vitan.

Eu la-am schimbat cu 460 ron cu tot cu manopera B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doctore, nu am schimbat decat filtrele,uleiul si distributia la timp. Daca stii sa o pastrezi te tine si mai mult fara sa schimbi nimic. Thanks, VW :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luat-o in vara cu 154.000 si imediat ce am ajuns in tara m-au lasat placutele de frana pe fata, apoi la 162.000 am skimbat burdufe planetare, lipit radiator ca era corodat de la exterior, plus filtre, ulei si antigel

la 168.000 ambreiaj alternator si curatat preventiv turbina (este din vara 2003 cu toate ca masina e din 2002 dar nu avea probleme).

problemele majore le am cu dobitocii care nu se uita cand merg pe strada (astazi m-a lovit al 3-lea si este a doua oara cand nici macar nu eram in masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va referiti numai la probleme pe care le considerati caracteristice Passat-ului.

Fara placute de frana, ulei, filtre, distributie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

178000km schimbat debitmetrul,o electrovalva la vacuum,2 burdufuri la planetara dreapta,un furtun intre turbina si intercooler,2 capete de bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa incepe......incet...capetele de bara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica azi schimbi capetele de bara si nu la foarte mult timp vei ajunge sa schimbi mai intai un brat, apoi doua, trei pana cand ajungi sa vezi ca trebuie schimbata toata suspensia pe fata.

Bine ca mai exista oameni (Alex Popa) care dau o mana de ajutor si vand piese de calitate (TRW & Lamforder).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adriankorgpa60

As vrea sa mai adaug la toate spuse si stergatoarele fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de brate, multilinkul este un element foarte important pentru stabilitatea masinii si comportamentul ei in curbe. Voi cum faceti aprecierea starii bratelor: dupa un test special de "zgaltaire" care sa arate uzura lor, dupa actiunea unei rangi in mana mecanicului, sau dupa cum simtiti masina la drum? Ca eu am dus-o la zgaltait, dar nu mi-a zis ca ar fi probleme cu bratele. In schimb, la curbe parca tinde sa piarda aderenta mai mult decit o facea acum un an, de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , probleme caracterisitice ... :Driver:

la 165ooo :

capete de brate , ambele :)

cap de planetara

si ... fulia de la alternator cateodata ! :huh:

capete de brate , ambele :(

pardon ... capete de bara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180.000 am schimbat capete de bara si bratele inferioare .. si pe o parte si pe alta :Driver: sa stiu o treaba .. azi am schimbat releul de semnalizare ca a picat ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 90.000 totul perfect in afara de un zgomot gen diesel(a mea e benzina) care apare cand aceelerez, fara erori vag com sau probleme de putere.Toata linia de evacuare e ok.Probabil ca e ceva de la cutia de viteze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de brate, multilinkul este un element foarte important pentru stabilitatea masinii si comportamentul ei in curbe. Voi cum faceti aprecierea starii bratelor: dupa un test special de "zgaltaire" care sa arate uzura lor, dupa actiunea unei rangi in mana mecanicului, sau dupa cum simtiti masina la drum? Ca eu am dus-o la zgaltait, dar nu mi-a zis ca ar fi probleme cu bratele. In schimb, la curbe parca tinde sa piarda aderenta mai mult decit o facea acum un an, de exemplu.

Incearca sa verifici si amortizoarele, uzura lor duce la pierderea aderentei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 145 de mii miau cazut 2 brate ddar schimb tot.stii cum este scimbi 2 si mai apar la o saptamana 2.

Modificat de MIGUEL
fara anunturi publicitare aici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 142000km

- consumabile

- fulie alternator

- burduf dreapta

- s-a rupt agatatoarea care tine arcul de la reglarea pe inaltime(scaunul sofer) dat scaun jos, schimbat agatatoarea, reparat

- urmeaza telescoape fata (bate telescopul stanga)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

138.000 km are masina si nu am schimbat decat un rulment pe fata ( nu vb de consumabile) .... in rest super multumit ceea ce doresc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizoarele cam la cati km le-ati schimbat ?

stiu ca monroe recomanda schimbarea la 80k, dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt nou pe forum, asa ca am zis sa incep cu problemele caracteristice.

Am un Passat din 2000, 1.9 TDI, 116 CP luat din Germania la 170.000km.

Pana acum la 186.000 km am schimbat:

-burduf planetara (tipic se pare)

-bielete antiruliu

-un brat pe fata

-o bucsa pe spate

In rest f. multumit de masina :D

Se mai adauga acum la 191.000 km:

-flanse amortizoare spate

-switch la pedala de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina singur din Germania in septembrie anul trecut la 147k km; acum am 165k si sunt foarte de multumit.

- am schimbat doar un cap de planetara pt. ca am gasit burduful rupt (nu cred ca trebuia schimbat, nu aveam nicio bataie, dar n-am vrut sa risc sa apara mai tarziu)

- la temperaturi scazute uneori scartaie ventilatorul. Am vazut la un momendat un post cu poze despre cum se unge ventialtorul respectiv, dar nu mai reperez topicul. Daca il stie cineva, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina in sept 2006 la 146000 de km si acum am 153000. N-am schimbat decat consumabilele. In rest , vad ca-mi face figuri senzorul de la spalatotul de parbriz, trebuie curatat. Sa-mi traiasca .... cati mai multi km fara incidente! :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multe plecari facute de pe loc tare m-a lasat volant care a incins si placa de presiune si am schimbat si discul sa fie totul nou=23 mil,in rest totul bine pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantin, se unge ventilatorul de la clima? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!