Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

deja sunt ingrijorat..am sesizat ca daca mist usor maneta schimbatorului de viteze in timpul mersului se aude altfel, depinde de directia in care o trag. Nu stiu ce sa mai zic as incerca cu un aditiv dar nu stiu daca exista si daca e bine sa pun asa ceva in cutie, mai astept pareri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

masina are 170000 km din care ultimii 50000 in tara. Probleme aparute:- am schimbat recent burduf-planetara stg-dreapta, bratul inferior, am reparat mecanismul de deschidere al portbagajului care nu mai functiona si am schimbat rezistenta arsa din sezutul soferului si in fine am schimbat debitmetrul . concluzia MEA e ca de cind cu globalizarea nici masinile germane nu mai sunt ce-au fost cindva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea : 170000Km ( nu stiu cat de reali si nici nu ma intereseaza ) din care 50000 facuti in Ro (achizitie mai 2005 ):

- burduf planetara ( dreapta ) , 2 brate , placute frana spate.

Masina tatalui : 250000 din care 90000 in Ro achizitie iunie 2004 :

- burduf planetara (dreapta ) , placute frana fata spate

Distributie si minuni din astea nu le pun.

Ma declar chiar incantat de cum s-au comportat cele doua masini (ambele sunt fabricate in 2000, acelasi tip de motor , doar ca una e variant) , dar incep sa ma sperii cand citesc la altii de turbina , volant , ambreiaj ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zordium, de unde ai stiu ca trebuie schimbata turbina?cum s-a manifestat?

cu ambreiajul am postat si eu pe la "probleme", aveam un "chitait" dimineata la plecare, nu mereu, in primii metrii dupa debreiere....si in treapta 1!

momentan nu mai face!

daca se duce turbina o vand de nu se poate :blink: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a luato razna consumul de ulei si nu prea mai tragea....... am raspuns eu deoarece eu am schimbato, a nu s-a pus toata turbina, s-a pus kit de reparatie, adica corpul de mai jos nou

post-3905-1168153607_thumb.jpg

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELLOOOO! Butonul de dezaburire al lunetei nu are nici o legatura cu oglinzile incalzite. Oglinzile se incalzesc prin pozitionarea pe mijloc a butonului de reglaj al oglinzilor de pe portiera soferului

oricat ai incerca,incalzirea in oglinzi e dependenta de un contact al unui releu care e pus pe circuitul de dezaburire...asta scrie si in manualul utilizatorului,daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a luato razna consumul de ulei si nu prea mai tragea....... am raspuns eu deoarece eu am schimbato, a nu s-a pus toata turbina, s-a pus kit de reparatie, adica corpul de mai jos nou

Asa e....incepuse sa consume 1 l ulei/ 1.000 km. Acum am facut deja 1.500 km si nu a mai consumat nici un ml. :D

Modificat de ex_zordium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai as postez si eu aici, sa nu deschid topic nou:imi face impresia ca imi trage putin dreapta, fooarte putin, si numai pe autostrada am senzatia asta...in oras sau pe Bucuresti-Craiova as zice ca sta perfect!

ce parere aveti?

cauciucuri noi, 3000km, toate 4!

geometrie facuta de max 10000km, nu s-a umblat la directie niciodata!

sa se fi dus ceva?sau e doar impresia?nu reusesc sa ma conving deloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca o simti doar pe autostrada, o fi de vina si vantu`. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nene, da al naibii vantu, si la dus si la intors bate spre dreapta? :icon_cheesygrin:

de inclinatia drumului nu stiu ce sa zic, incerc sa imi formez parerea raportandu-ma la portiuni de drum care mi se par drepte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data va salutez !!

Masina este cea din semnatura, cumparata din Germania de mine in Septembrie 2006, imediat dupa cumparare am schimbat modul semnalizare cumparat cu 15 euro cu factura de la unu din service-urile VW din Munchen, mi l-au schimbat imediat fara factura pe manopera ca au vazut ca masina avea numere de export si trebuia da plec si nu mi-au cerut nici un euro.... tot in germania am cumparat si schimbat modul control oglinzi electice si incalzire, cumparat cu 20 euro cu factura si au vrut sa-l schimbe ei cu 50 euro manopera dar l-am rezolvat singur fara nici un euro :).

In tara nici o problema pana in decembrie cu o zi inainte de revel cand : Radiator gaurit.... :D

S-a rezolvat cu o comanda ferma la volksparts.ro data vineri prin mail si telefon, sambata dimineata la ora 10:30 radiator nou in fata usii, pret 400 RON fabricat in Danemarca... MULTE MULTUMIRI lui VOLKSMAN membru al acestui forum care ne ajuta cu cea mai mare seriozitate.

Azi dimineata schimbat radiator, si 2 becuri de la pozitii care trebuiau sa se arda si ele, manopera 150 RON.

Totul ok acuma si sper cat mai mult timp.

La cat mai putine defecte fratilor.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ne-ai zis cati km are masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

as adauga aici, la probleme caracteristice B5, "ambreiajul" de la alternator!

nu stiu daca mai este intalnita si la altele problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si din ce am mai citit pe alte topic-uri, vreau sa mai scriu aici despre problema claxonului si despre cea a apei de sub baterie, care nu sunt inca lamurit pe de plin cum se rezolva...astept lamuriri pe topicul respectiv...daca a mai avut cineva n-ar fi rau sa posteze si aici :D !

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burdufuri si cap planetara la 115.000

Burduf si cap planetara dreapta la 135.000

E normal sa reapara problema asa repede?

Turbina curatata la 120.000 si acuma la 140.000 trebuie curatata iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-debitmetru

-kit ambreiaj

-racord flexibil (2 buc.)

-ambreiaj alternator

-placute frana fata

-rulment ventilator

-distributie si tot ce tine de ea ( cand am luat masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claxonul s-a rezolvat dupa ce am dat cu el de pamant!va recomand metoda! :vaidecapulmeu:

am scos si apa care se acumula in compartimentul bateriei, va recomand la toti sa verificati scurgerea respectivului loc!

fir-ar, iar am senzatia ca imi trage volanul,,,,am urcat-o pe elevator si nu are nici un joc, nimic!devin paranoic :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, masina mea e cea din semnatura si am luat-o in octombrie din Germania de la Autohus (avea 179 000, cipos mi-a spus ca s-ar putea sa se fi umblat la km. :vaidecapulmeu: ) si ca probleme...:

Distributia cu tot cu amortizoarele de rigoare(role, etc..) 16 mil cu tot cu manopera

Kit ambreiaj 12 mil cu tot cu manopera

Schimb ulei, filtre si ...un burduf de planetara dreapta :salut: 7 mil

Nu am curatat turbo,egr dar tre sa le fac (turbo am inteles ca e cam pretentios de dat jos, pericol de spargere)

O sa urmeze placute de frana si poate discuri si ceea ce ma deranjeaza sunt pistonasele de la usa de la portbagaj care nu o deschid(au mers exact o zi dupa ce am luat masina )Nu stiu unde se gasesc si cam cat ar costa cu tot cu montaj.In rest totul OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un Passat din 2003. Am cu el 300.000 km. Am schimbat pana acum:

- EGR

-Turbosuflanta

si atat. L-am cumparat la 150.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zambaret, adica nici macar un brat, nimic in 150 mii km, pusi peste alti 150?

nici macar bujii?burdufe de planetare? :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B5 2001 125.000 Km

*Pompa de vacuum la 115.000 Km

*Clima continua sa functioneze dupa ce o dau pe OFF

Modificat de naxos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care pompa de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul din semnatura, adus vara trecuta din Germania la 166.000. Acum am 176.000km. Pana acum:

-discurile de frana si placutele fata/spate

-distributia cu tot ce inseamna ea-inclusiv pompa de apa

-curatat turbina, EGR, etc

-actuator schimbat(la un moment dat s-a blocat)

-burdufe planetare- le-am schimbat saptamana asta, pt la la revizia de primavara a rotilor am descoperit un burduf spart. Noroc ca nu se sparsese demult, mai avea inca vaselina destula acolo. Oricum le-am inlocuit pe amandoua.

Ma pregatesc pt schimbat amortizoare spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!