Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Este in continuare o masina fiabila !!!

Dar trebuie intretinuta cu piese de origine , nu cu toate facaturile de piese aparute in Ungaria si Italia.

Dai un ban dar stai in fata.

Mi-a mi-au picat bratele superioare pe fata dreapta si cind le-am schimbat am constatat ca nu erau originale , erau fabricate in Italia.Asa ca am pus originale iar mecanicul mi-a garantat ca o sa pice mult mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

.... in caz ca nu v-ati prins masinile facute in UE au piese fabricate in multe tari comunitare (sau nu) de ex turbosuflanta Garret unde credeti ca se fabrica?

http://www.honeywell.com/sites/romania/Ist...058016242D6.htm

suna cunoscut?

mai desfaceti si voi diverse piese si uitati-va pe ele sa vedeti unde sunt produse de ex instalatia electrica la mine parca zice ca este facuta prin polonia si nu cred ca s-a apucat cineva sa o skimbe cum nici rulmentii din cutia lui tytygtd inainte de 160.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand salutare la toata lumea de la cel mai nou membru!!! Am un Passat de 130 cp in 6 trepte luat din Germania la 157.000km. Ca probleme aparute pana la 164.000, cati am acum, a fost un burduf de planetara, jocul oglinzii unui far si ceea ce ma ingrijoreaza foarte tare este un zgomot care apare la cutia de viteze de la 50km/h in sus. Este un zgomot de mers inapoi sau mai bine zis de roata de camion(vuiet etc). Face indiferent de conditii atmosferice. Daca ati mai intalnit asa ceva spuneti-mi si mie ce ar putea fi. O alta chestie ciudata este ca la relanti daca ascult langa cutie, se aude un sunet ca si cum ar agata ceva din cand in cand(sunet intrerupt dar nu foarte accentuat). Daca ambreajul este apasat nu se mai aude!

Va rog da-ti niste sugestii!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca o sa te cam usture la buzunar daca e ce cred eu ... adica disc volant etc. (kit ambreiaj)... numai volant e 18mil parca discu vreo 4 s.a.m.d.

du-te frumos la un service sa-ti zica aia exact ce are nu sa ne dam noi cu presupusu sa schimbi nu stiu ce si sa fie cu totul altceva ... parerea mea

P.S. bine ai venit pe vwforum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Am intrebat in eventualitatea in care a mai intalnit cineva asa ceva! Eu sunt in Spania si ma cam feresc sa intru direct la astia in service pentru ca s-ar putea sa ma usuce din start! Nu stiu nici daca e scump sau ieftin dar ca idee va pot spune ca un kit burduf planetara este 32 euro iar manopera 64 euro(o ora jumate manopera) totul la reprezentanta. Daca mergi la alt service te rezolva cu manopera la jumatate adica 30 euro (o ora de manopera).

Chestia cu zgomotul la cutie apare in functie de viteza cu care merg asa ca m-am gandit ca poate fi ceva cu vreun rulment de la prelungirea planetarei de pe dreapta. Astazi merg sa schimb burduful de planetara si o sa-i rog sa se uite si la problema asta. Bineanteles ca merg la un service mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un passat variant 1.9TDI 85 KW 154 000. Inca nu am schimbat nimic la el. Singurul lucru care nu imi merge este stropitoarea din spate. Din cate am inteles se alimenteaza din recipientul din fata. Daca apas pe maneta se aude motorasul. Parca apar si niste spume la marginea stropitoarei, dar cam atat.

altceva este un scartait suparator la frana dupa mersul in marsarier. Pare ca se aude de la roata din spate dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai iesit furtunasul de la tripla din stanga spate, iar daca pana acolo ajunge lichid da jos fata la hayon si vezi sa nu fie sarit dedesupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un passat variant 1.9TDI 85 KW 154 000. Inca nu am schimbat nimic la el. Singurul lucru care nu imi merge este stropitoarea din spate. Din cate am inteles se alimenteaza din recipientul din fata. Daca apas pe maneta se aude motorasul. Parca apar si niste spume la marginea stropitoarei, dar cam atat.

altceva este un scartait suparator la frana dupa mersul in marsarier. Pare ca se aude de la roata din spate dreapta.

felicitari!cat ai facut cu masina de cand o ai si in cat timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cred ca o sa te cam usture la buzunar daca e ce cred eu ... adica disc volant etc. (kit ambreiaj)... numai volant e 18mil parca discu vreo 4 s.a.m.d.

du-te frumos la un service sa-ti zica aia exact ce are nu sa ne dam noi cu presupusu sa schimbi nu stiu ce si sa fie cu totul altceva ... parerea mea"

Nu crezi ca ar fi facut acelasi zgomot si cu treapta I de ex? la viteze mai mici de 50Km/h?

dupa ce a scris omul problema este localizata intre arborele secundar al cutiei de viteze si roti.

Iti face la fel cand trage motorul si cand este pe liber la aceeai viteza?

O problema din cutia de viteze (ca de ex ulei insuficient, doar ca ar intra greu in viteze) ar produce sunete diferite in functie de forta transmisa de cutie, iar un rulment de la roti ar face un zgomot constant indiferent daca trage motorul sau merge masina din inertie.

Modificat de mdaa2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

83000km din care 25000 in ro...inca nici o problema(in afara de oglinzi care nu se mai regleaza L si R ci,L+R si R..cred ca de la o groapa :D ). :D

aceeasi problema o am si eu de o vreme incoace...nu'j carei faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai problema de cand ai si masina. Asa este gandita..cand o reglezi pe stanga sa o reglezi exact si pe dreapta. Nu este nici un defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari!cat ai facut cu masina de cand o ai si in cat timp?

Acu nu faceti misto de mine, o am de 1 luna si a facut 1000 de km. Ramane de stabilit km real intr-un viitor apropiat. Inca nu am reusit sa ma uit de furtunase (nitel foarte bolnav), dar o sa verific.

Multumesc.

Oricum masina s-a comportat mult mai bine decat m-am asteptat pana la Cluj si inapoi. Eu mai trebuie sa invat sa o conduc in asa fel incat sa nu ma usuce consumul (am o medie de 13 in BUC, dar cu media de viteza dde 13 km/h ;) ).

Modificat de adrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

162000km...recent cumparata cu problemele ce urmeaza:

-cap planetara

-stergator luneta defect...a ramas oprit aiurea

-nu trage constant (posibil trebuie curatata turbina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"cred ca o sa te cam usture la buzunar daca e ce cred eu ... adica disc volant etc. (kit ambreiaj)... numai volant e 18mil parca discu vreo 4 s.a.m.d.

du-te frumos la un service sa-ti zica aia exact ce are nu sa ne dam noi cu presupusu sa schimbi nu stiu ce si sa fie cu totul altceva ... parerea mea"

Nu crezi ca ar fi facut acelasi zgomot si cu treapta I de ex? la viteze mai mici de 50Km/h?

dupa ce a scris omul problema este localizata intre arborele secundar al cutiei de viteze si roti.

Iti face la fel cand trage motorul si cand este pe liber la aceeai viteza?

O problema din cutia de viteze (ca de ex ulei insuficient, doar ca ar intra greu in viteze) ar produce sunete diferite in functie de forta transmisa de cutie, iar un rulment de la roti ar face un zgomot constant indiferent daca trage motorul sau merge masina din inertie.

Salut! Problema este aceeasi cand trage motorul sau cand este pe liber. La inceput am crezut ca este de la cauciucuri dar pe ploaie sau pietris face la fel! Intr-adevar se pare ca este ceva in cutia de viteze. Am observat ieri cand am schimbat un burduf de planetara ca de fapt nu exista planetare intermediara ca la cele cu motor transversal(asa invata omul)! Asa ca o sa merg la service sa-si dea cu parerea. Nu cred ca ar fi problema de ulei pentru ca nu se vad scurgeri de ulei....cutia este foarte curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica se aude pe centru si nu pe aterale?

nu stiu daca la masinile astea da eroare abs-ul daca ridici masina pe cric, opresti esp-ul si invarti roata cu motorul (in mod normal diferentialul isi face treaba si transmite miscarea doar la roata suspendata dar la mine am avut un senzor de turatie murdar si cum am plecat de pe or mi s-au aprins becurile pe bord care au stat asa pana si-a bagat cipos calcuatoru)

ca in felu lasta localizai mai exact problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ieri am schimbat burduful la planetara si am invartit roata in prima viteza(singura eroare in bord era ca merg cu usa deschisa), pentru ca dupa ce am scos planetara din fuzeta nu o puteam invarti !! O sa incerc sa vad cu a 6-a ce simptome da.

Becul de la ESP ar trebui sa stea aprins in bord sau stins???(asta o pot face din butonul de pe consola. Era o curiozitate pentru ca din manualul neamtului nu inteleg nimic). Acum merg cu el stins.

Chiar ieri am schimbat burduful la planetara si am invartit roata in prima viteza(singura eroare in bord era ca merg cu usa deschisa), pentru ca dupa ce am scos planetara din fuzeta nu o puteam invarti !! O sa incerc sa vad cu a 6-a ce simptome da.

Becul de la ESP ar trebui sa stea aprins in bord sau stins???(asta o pot face din butonul de pe consola. Era o curiozitate pentru ca din manualul neamtului nu inteleg nimic). Acum merg cu el stins.

PS Zgomotul se transmite mai bine in masina atunci cand calc ambreiajul, deci de prin cutie ar fi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

???? cand calci ambreiajul??????

man asta suna a altceva

adica ceva de genul ramas blocat pistonas hidraulic care actioneaza parghia rulmentului de presiune si se invarte rulmentul o data cu motorul (nu are viata prea lunga in conditiile astea) .

dar la faza asta ar trebui sa fluiere la fel indiferent ca masina este in parcare pe liber si turezi motorul sau cu treapta a 6-a, asa ca este F posibil sa ma insel

Asteptam alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

???? cand calci ambreiajul??????

man asta suna a altceva

adica ceva de genul ramas blocat pistonas hidraulic care actioneaza parghia rulmentului de presiune si se invarte rulmentul o data cu motorul (nu are viata prea lunga in conditiile astea) .

dar la faza asta ar trebui sa fluiere la fel indiferent ca masina este in parcare pe liber si turezi motorul sau cu treapta a 6-a, asa ca este F posibil sa ma insel

Asteptam alte pareri

Am spus ca il aud mai bine atunci cand calc ambreiajul. Probabil se transmite mai bine in caroserie?!?!Zgomotul apare in fuctie de viteza dupa cu am spus, este sesizabil incepand cu aprox 50 km/h dupa care se tot amplifica , ca de pe la 130-140 sa nu il mai aud asa bine(probabil din cauza motorului rotilor?!?!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nou si necunoscator proprietar de Passat (B5, 2000, 1.9TDI - 85KW) va intreb: Cand se incalzesc oglinzile totusi (cu sau fara butonul de dezaburire luneta apasat)? Si in cat timp ar trebui sa simt ca s-au incalzit (la temperatura de afara)?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELLOOOO! Butonul de dezaburire al lunetei nu are nici o legatura cu oglinzile incalzite. Oglinzile se incalzesc prin pozitionarea pe mijloc a butonului de reglaj al oglinzilor de pe portiera soferului

Modificat de ciprianD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Sunt nou pe forum, asa ca am zis sa incep cu problemele caracteristice.

Am un Passat din 2000, 1.9 TDI, 116 CP luat din Germania la 170.000km.

Pana acum la 186.000 km am schimbat:

-burduf planetara (tipic se pare)

-bielete antiruliu

-un brat pe fata

-o bucsa pe spate

In rest f. multumit de masina :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acum 3 saptamani s-a dus turbina... :Driver:

Azi am luat una noua, dupa lungi cautari. Greu gasesti in Buc.un dealer serios. Pe unde am cautat, am gasit numai la dealeri, cu sediul in blocuri, fara magazin de desfacere, in care nu poti avea incredere. Ce naiba turbina este oriflame?

Pret =700e (cu toate clacile incluse)

Maine o montez. Masina are 162.000km. Sper sa nu mai pice vreo piesa din asta.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"cred ca o sa te cam usture la buzunar daca e ce cred eu ... adica disc volant etc. (kit ambreiaj)... numai volant e 18mil parca discu vreo 4 s.a.m.d.

du-te frumos la un service sa-ti zica aia exact ce are nu sa ne dam noi cu presupusu sa schimbi nu stiu ce si sa fie cu totul altceva ... parerea mea"

Nu crezi ca ar fi facut acelasi zgomot si cu treapta I de ex? la viteze mai mici de 50Km/h?

dupa ce a scris omul problema este localizata intre arborele secundar al cutiei de viteze si roti.

Iti face la fel cand trage motorul si cand este pe liber la aceeai viteza?

O problema din cutia de viteze (ca de ex ulei insuficient, doar ca ar intra greu in viteze) ar produce sunete diferite in functie de forta transmisa de cutie, iar un rulment de la roti ar face un zgomot constant indiferent daca trage motorul sau merge masina din inertie.

Salut! Problema este aceeasi cand trage motorul sau cand este pe liber. La inceput am crezut ca este de la cauciucuri dar pe ploaie sau pietris face la fel! Intr-adevar se pare ca este ceva in cutia de viteze. Am observat ieri cand am schimbat un burduf de planetara ca de fapt nu exista planetare intermediara ca la cele cu motor transversal(asa invata omul)! Asa ca o sa merg la service sa-si dea cu parerea. Nu cred ca ar fi problema de ulei pentru ca nu se vad scurgeri de ulei....cutia este foarte curata.

Aceasi problema am si eu, sunt curios daca a-ti depistat provenienta problemei. Eu am fost la reprezentanta Skoda din Suceava si au dat din umeri, psibil sa fie de la un rulment din cutie si sa incerc cu un aditiv ca poate dispare huruiala. Mai asteptam pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o sapt am schimbat turbina.....iar saptamana asta e pe lista un brat. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am si eu, sunt curios daca a-ti depistat provenienta problemei. Eu am fost la reprezentanta Skoda din Suceava si au dat din umeri, psibil sa fie de la un rulment din cutie si sa incerc cu un aditiv ca poate dispare huruiala. Mai asteptam pareri.

Voi merge cat de curand si eu la reprezentanta . Ideea este ca la rece zgomotul este mai puternic dupa care se mai diminueaza. Trebuie sa fie vreun rulment prin cutie . Dupa ce merg iti spun verdictul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!