Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Salut. Este prima data cand scriu in acest forum asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Problemele mele la Passat sunt:

-burduful planetarei

-pierde ulei sa nu stiu ce (gaze) intre galerie si motor si am fost la reprezentanta si mi-au spus ca la toate passat-urile se intampla asa, astept si de la voi opinii

-"oglinzi furate"

-pierdere motorina pe la filtru de motorina (remediata prin schimbarea filtrului)

Modificat de bog49
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faza cu pierdut ulei ...e adevarata . E o problema in general la motoarele cu 130 cai.

Deci nu-ti fa probleme din aceasta cauza.

Si mie mi se intampla.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este prima data cand scriu in acest forum asa ca va rog sa fiti ingaduitori. Problemele mele la Passat sunt:

-burduful planetarei

-pierde ulei sa nu stiu ce (gaze) intre galerie si motor si am fost la reprezentanta si mi-au spus ca la toate passat-urile se intampla asa, astept si de la voi opinii

-"oglinzi furate"

-pierdere motorina pe la filtru de motorina (remediata prin schimbarea filtrului)

la 80% din masinile la cre le-am facut turbinle era urme de ulei pe egr(recircularea gazelor) deci e o problema des intalnita la motoarele grupului vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg cu nu este o problema majora dar in cazul in care as vrea sa o remediez ce trebuie facut sau mai exact ce trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg cu nu este o problema majora dar in cazul in care as vrea sa o remediez ce trebuie facut sau mai exact ce trebuie schimbat?

tre sa schimbi supapa EGR ... si eu am aceeasi problema si dupa cum zicea si cipos 80-90% din masinile grupului VAG pierd ulei pe acolo ... unii zic ca din cauza ca ai talpa mare altii ca e normal sa se intample asa ... cat despre schimbat costa in jur de 7-8 mil parca.... mi se pare,nu stiu sigur, ca se si curata si nu o sa mai piarda ulei o vreme :)

Modificat de ThE SuN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme cu senzorul de viteza (weel speed sensor) de pe roata stanga spate ... semnalul este intrerupt ... tre sa vad daca trebuie schimbat sau se poate remedia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi raman martorii abs+esp aprinsi in bord printre altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi raman martorii abs+esp aprinsi in bord printre altele.

si mie imi ramaneau aprinsi dupa ce am schimbat burduful la planetara ... uitasera sa puna nu stiu ce mufa la roata ... apropo esp si abs merg ??? ca daca merg e alta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probleme aparute la 125000km- Burdufuri planetare, si un inceput de trancaneala la bratele superioare.

La 150000km, - Schimbat brate superioare stanga/dreapta.

- Semne de oboseala a telescoapelor spate,

- Trebuie schimbat un suport de motor (este curs)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... apropo esp si abs merg ??? ca daca merg e alta problema

DA

imi raman martorii abs+esp aprinsi in bord printre altele.

SI EU AM AVUT ACEIASI PROBLEMA- AM SCHIMBAT DE vreo 3 ORI UN SENZOR ESP DIN PEDALA DE FRANA SI ACUM E OK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme aparute la 125000km- Burdufuri planetare, si un inceput de trancaneala la bratele superioare.

La 150000km, - Schimbat brate superioare stanga/dreapta.

- Semne de oboseala a telescoapelor spate,

- Trebuie schimbat un suport de motor (este curs)

cum iti dai seama ca este scurs suportul motor ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum iti dai seama ca este scurs suportul motor ?!

Tamponul este pe baza de ulei, iar la incheieturi se vede ca si-a pierdut etansietatea. Si la service mi-au zis acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 8000 km de cand am adus-o in tara am gasit bufurile planetarelor taiate si pe stanga si pe dreapta (acum 3 luni erau intacte ca am skimbat placutele de frana si totul era perfect in zona), radiator corodat de imi pierdea lichid, traseu turbina-intercooler neetans plus un bec ars la proiectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burdufurile de planetare taiate sunt ceva "normal" la masinile aduse de afara. Eu cand am luat B 5.5 din Germania in feb unul din primele lucruri pe care le-am schimbat au fost burdufurile de planetara pentru ca eram patit de la precedenta masina B5 adusa si ea din Franta si la care s-au dus planetarele. Asa ca m-am invatat minte si am schimbat burdufurile preventiv. Mecanicul meu mi-a zis ca la 90% din Passat-urile aduse de afara burdufurile sunt una din primele probleme care apar. Nu stiu exact cauzele. Sa fie clima? Relieful? Autostrazile romanesti? :offtopic: :) B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme aparute la 125000km- Burdufuri planetare, si un inceput de trancaneala la bratele superioare.

La 150000km, - Schimbat brate superioare stanga/dreapta.

- Semne de oboseala a telescoapelor spate,

- Trebuie schimbat un suport de motor (este curs)

care sunt semnele de oboseala la telescoape spate?

as vrea sa le schimb si eu dar nu stiu cum sunt cele de pe masina : cu ulei, cu gaz sau mixte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nu stiu cum a mers la nemti masina mea ca avea burdufurile din feb 2002 adik nu mai noi decat masina, dar la mine in 10 km fac 20 de parcari minim pt care tre sa brachez rotile la max ca nu prea gasesc locuri de parcare in care sa intru dintr-o bucata cu fatza ci tre facute manevre.

Modificat de mdaa2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee de ce tot cam la 3-4 luni mi-se arde un bec de pe faza scurta .. ba pe stanga ba pe dreapta !?

sa fie oare din cauza ca circul tot timpu cu faruril aprinse ..si atata e viata becului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune niste becuri mai bune!adica mai scumpe :D !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am avut osram silverstar la 35 de ron/bucata

cat mai scump ?!

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

83000km din care 25000 in ro...inca nici o problema(in afara de oglinzi care nu se mai regleaza L si R ci,L+R si R..cred ca de la o groapa :( )aa..schimbat distrib. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

83000km din care 25000 in ro...inca nici o problema(in afara de oglinzi care nu se mai regleaza L si R ci,L+R si R..cred ca de la o groapa :)) )aa..schimbat distrib. ;)

Salut. Cum adica L+R si R? Daca inteleg eu bine (stanga si dreapta cat timp comutaturul este pe pozitia L, si numai dreapta cu comut. pe R) este normal sa fie asa.

Revenind la subiect eu am schimbat un brat superior fata si cred ca urmeaza inca unul pe partea cealalta. Cauza: "drumurile noastre......toate....". Bafta, si multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee de ce tot cam la 3-4 luni mi-se arde un bec de pe faza scurta .. ba pe stanga ba pe dreapta !?

sa fie oare din cauza ca circul tot timpu cu faruril aprinse ..si atata e viata becului ?

roaga un electrician sa iti masoare tensiunea pe baterie, trebuie sa fie 14,2v cu motokrul pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 155.000 km luata de la 140 si ceva,schimbat distributie,filtre,un burduf la planetara,problema care ma doare de cateva zile de cand a venit frigul este ca geamul soferului coboara dimineatza dar nu mai urca(decat dupa multe incercari)problemai inca nerezolvata.Are cineva ideea de un service unde ar putea sa-mi dea un diagnostic sigur si eventual sa-mi remedieze problema.Butonul nu este sigur, pt. ca in dimineatza asta cand l-am lasat,n-a vrut sa urce, am zis sa incerc cu cheia sa incui usa si sa se ridice,dar pauza.

cu multumiri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la passatul meu din 2003, cutie in 6 trepte, de cateva saptamani a inceput sa 'huruie 'ceva. :( am crezut ca e un rulment la o roata. :( cand am fost la service s-a constatat ca sunt rulmentii din cutie.am doar 160000 km si doi rulmenti din cutie erau 'varza' adica rupte bucatele din ei . erau facuti in ungaria :( :( . se pare ca ww nu mai este masina aia fiabila de alta data .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!