Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

la voi sunt matuite geamurile de la faruri? am impresia ca se si formeaza condens..si am inteles ca e caracteristic modelului. voi ce ziceti.

a..sa nu uit, discurile de frana, pe fata cel putin, sunt fixe cand dati jos roata, sau incep sa se miste? ca la mien unu e fix si unu e mobil.

crde ca aici e cheia problemelor anterioare...

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

a..sa nu uit, discurile de frana, pe fata cel putin, sunt fixe cand dati jos roata, sau incep sa se miste? ca la mien unu e fix si unu e mobil.

discurile de frana sunt independente de butucul rotzii. Ai scos roata... se-nvate discul, la tine rugina le-a lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discurile de frana sunt independente de butucul rotzii. Ai scos roata... se-nvate discul, la tine rugina le-a lipit.

multumesc!

maine o sa incerc sa dezlipesc discul de pe partea stanga ..poate scap de toate belelele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Surprinzator" si eu tot probleme cu burdufuri planetare am avut, si pt ca le-am neglizat a trebuit sa schimb ambele capete de planetara

Frumos nu ?

Am mai schimbat si cureaua de distributie la 60.000 km - just in case

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locdeparcare
mai adaug> un scartzait enervant care vine dinspre volan ?!?!

cunoasteti eventuale cauze, ati mai patit-o careva?

nu spun sigur dar.. scartiaitul vine de la bratele superioare... de la roti... daca ai probleme si joc la ele ... si troncane... se propaga de acolo sunetul.. eu zilele astea schimb bratele.. sper sa scap de scartait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode

Geometria directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noi probleme dezamagitoare dupa 7 luni:

turbo plin de ulei curs pe scut... trebuie schimbat

pedala ambreiaj exagerat de tare, trepidatii nasoale dupa ce se incalzeste in trafic la plecarea de pe loc ... kit ambreiaj trebuie schimbat

ventilator clima... momentan rezolvat de mecanic cu un ciocan... cica periile care nu se gasesc... de inlocuit in curand

la cat ma costa aceste lucruri imi vine sa-l bag in primul stalp... sa fie ghinion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal'

revin cu pb mele...

am revenit la vechile cauciucuri (de iarna) cu aceeasi garda, si nu mai am pb cu aprinderea martorilor de ABS si Sstem de franare defect din bord. insa ramane huruitul deranjant de la 40-50 km/h.

ce sa fac?ps: sunt aproape sigur ca nu e rulmentul..ce altceva ar putea fi?

am obs ca atunci cand aveam cauciucri de vatra huruitul eram mai putin intens..si este si cand e scoasa din viteza ..deci clar e o pb de rotatie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca si cauciucurile de iarna in sine fac zgomot la rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca si cauciucurile de iarna in sine fac zgomot la rulare.

da am observat, tocmai din aceasta cauza am pus de vara. o diferenta se simte dar..am eu un feeling ca e altceva, facand abstractie de cauciucuri si rulmenti :exclaim:

unerori se aude mai tare, alteori nu e simetreic, mai apare si ca un fel de suierat (nu e de la turbina).

sa fie ceva de pe spate? pt ca am obs ca pe stg imi mananca nitel cauciucul pe interior.cat despre zgomotele ()troscanituri pe cativa metrii la plecare...pana prind ceva viteza (20-30 km/h) am inteles ca ar fi de la telescoape..asa fac ele de state..

voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pocniturile pot proveni si de la brate, verifica un pic bratele superioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e la mine de 10 luni si am schimbat un filtru de aer+una bucata MAF (din cauza ca celalalt detinator nu a schimbat filtrul de aer de cand e masina) iar in rest consumabilele obisnuite.deocamdata multumit de masina poate pe viitor imi achizitionez un VAG-COM ca nu mai fiu nevoit sa ma rog de nimeni sa imi faca o verificare la masina cand m-i s-ar parea mie ca e ceva in neregula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si uite asa....a implinit 300.000 km si a cerut un debitmetru nou....inca o problema. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat intercooler si disparut problema cu rateurile!

si scotea si mult prea mult fum, disparut si asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat IC-ul?

Apropo ca nu am vazut nicaieri pe forum... IC-ul se poate curata?... cineva care a facut asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

cat te-a costat un burduf de planetara, cu tot cu manopera ? mai tii minte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burduf planetara (inclusiv vaselina aferenta) = 45 RON

Manopera = 30 RON (cam 1,5 ore de lucru, ca au fost pb cu un surub "sudat" de rugina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi ne si noua unde manopera 30 de ron...ca nu cred ca la reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea am spus ca durata a fost de 1,5 ore, inmultesti cu ce tarif orar doresti.

Intr-adevar, 30RON nu a fost la reprezentanta, pe de alta parte oricum preturile din Bucuresti sint un pic ... sarite :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti si eu am schimbat un burduf la planetara ( cred ca burdufele sunt una din bubele passaturilor).

kittul burduf plus vaselina si inclusiv surubul pt depresarea planetarei ai costat 450 000lei

. manopera la un mecanic particulat a fost 300.ooolei dar s-a cam chinuit la scos surubul de la bascula superioara ca era ruginit rau( o alta dezamagfire la passat cu ruginirea suruburilor in bucse; la un renault care il aveam si avea mai bine de 10 ani scoteam suruburile de la bascule cu un deget,aveau un tratament special pe el de nu rugineau),asta o noua bila neagra pt passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC am luat de la Karma la cca 12millioane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu am observat sa imi fi desfacut ceva pe la bascula superioara :(

am o intrebare legata de kitul "burduf+piese": evident , pt cine stie ff exact:era acolo o mica bucsa, asemanatoare cu o bucsa de teflon, inalta de 1-1,5 cm..pt ce se pune aia?

se monteaza oricum, sau doar daca are capul planetarei joc, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu am observat sa imi fi desfacut ceva pe la bascula superioara :Driver:

am o intrebare legata de kitul "burduf+piese": evident , pt cine stie ff exact:era acolo o mica bucsa, asemanatoare cu o bucsa de teflon, inalta de 1-1,5 cm..pt ce se pune aia?

se monteaza oricum, sau doar daca are capul planetarei joc, ceva?

da e bucsa de teflon si o saiba de metal care se baga inainte de a baga capul de planetara

se scimba neapartaty ca cea veche poate sa fie uzata putin datorita miscarii capului de planetara pe caneluri la fortare cu rotile virate

mie nu am observat sa imi fi desfacut ceva pe la bascula superioara :D

am o intrebare legata de kitul "burduf+piese": evident , pt cine stie ff exact:era acolo o mica bucsa, asemanatoare cu o bucsa de teflon, inalta de 1-1,5 cm..pt ce se pune aia?

se monteaza oricum, sau doar daca are capul planetarei joc, ceva?

pai daca nu iti descacea sa csoata pivotii de la basculele superioare nu avea cum sa incline fuzeta sa scoata planetara. asa ca nu cred ca te-ai uitat bine

si acolo sus la bratele sele doua e un surub m10 lungut care se gripeaza de rtugina si e belea de scos si cu spray degripant; eu stiu ce spun ca am schimbat si al doilea burduf de planetara acum 2 zile si l-am schimbat singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma contrazic...dar parca asa am retinut..ca a desfacut un surub doar la partea de jos, l-a "ciocanit", pana a iesit, cum se face si la dacie....poate mi-a scapat mie! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat saptamana asta asa:

1. Senzor temperatura G62 -( era busit numai cel care indica temp in bord, cel pt ECU functiona normal, de aici VAG-COM nu imi raporta nici o eroare)

Am si eu o problema cu senzorul de temperatura, de fapt nu stiu exact ce este de vina. Indicatorul din bord care trebuie sa imi arate temperatura lichidului de racire este mai tot timpul mort. Zic "mai tot timpul" pentru ca isi face treaba cel mult o data pe zi. Aveti vreo idee, pot afla care este cauza fara scanare cu VAG-COM? Va multumesc, si imi cer scuze daca nu am cautat suficient de mult pe forum despre acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!