Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o boxa, si anume cea din dreapta fata, arsa. Cine stie ce difuzoare sunt pe modelul meu de passat ? Vreau maine sa demontez fata de usa si sa-l schimb.

Am sistemul de fabrica gamma cel facut de blaupunkt . Ma intereseaza ce putere au difuzoarele si ce dimensiuni ca sa cumpar de azi ce-mi trebuie.

Am vazut in documentatia sistemului de sunet ca el scoate pe 4 canale deci as putea monta difuzoare si in usile din spate. Stie cineva daca exista cablarea facuta si la usile din spate ?

Modificat de deke76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Uite aici o poza cu boxa care te intereseaza si un topic in care se discuta despre alternative.

Alegere Boxe Passat B5

post-2440-1247206828_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Razvan.

Stii cumva ce dimensiune au boxele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , anul acesta masina m-a iubit , a cerut investitii:

se da 149500km si de la ultima postare au mai aparut:

1. rulmentul conic din CV(acum merge perfect)

2.kit ambreiaj fara volant-a tremurat putin dupa schimbare la plecarea de pe loc dar acum a disparut

3.bateria

4.fulia alternator

urmeaza: un tampon la motor, rola intinzator si suspensia

banuiesc rola intinzator pt. un scartait ca un greieras la ralanti cand pornesc clima- corect?

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e rulementul ala conic? si cum facea cand era "pe duca"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici

"pai am doua zgomote distincte:

1. vuietul, suieratul progresiv in functie de viteza(se aude tot timpul)- cel care ma ingrijoreaza

2. rontaitul treptele 3,5 mai pronuntat in frana de motor, dar si in accelerare,+plus la schimbarea vitezelor3,4,5,6"

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

5.a urmat un cap de planetara ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ,

acum 3 saptamani mi s-a aprins ABS si ESP in bord si franele erau beton. ca sa franez trebuia sa pisc usor frana ca altfel se blocau rotile.

am pus testerul si am gasit eroare in modulul ABS cum ca contactorul de stopuri frana este defect.

l-am schimbat si a disparut eroarea dar masina a inceput sa mearga putin infranat si asta nu mereu.

acum 2 saptamani am plecat la mare, comutatorul schimbat cu altul nou.

pe drum mi se aprinde spirala de motor si clipoceste.

opresc, pun testerul si surpriza, pe engine apare aceeasi eroare ca pe ABS cu contactorul

masina se simtea ca merge infranat

consumul a crescut la peste 8 %

la un moment dat se aprinde si martorul ESP

in testare apare aceeasi eroare si la ABS.

contactorul frana defect

curios luminile pe frana sa aprind toate si fara probleme

Am fost la service si oamenii au constatat ca roata stg fata si dr spate sunt infranate.

Pe langa faptul ca discurile sunt uzate peste limita si placutele cu senzori sunt cam tocite, cilndrii de la etrierele respective se misca foarte greu.

problema nu este in permanenta.

Credeti ca este calculatorul ABS ?

Cei de la service zic ca nu ar fi contactorul defect din moment ce se aprind becurile din spate.

ce ma sfatuiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am schimta discuri fata, placute fata, garnituri etrier fata - spate, pompa frana si servo frana - 2600 lei.

Inca astept sa ma sune de la service.....

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog renunta la QUOTE. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bune si frumoase, am discuri noi pe fata, placute noi , pompa frana si servofrana noi.

Inca nu franeaza cum ar trebui, pentru ca sunt discurile noi dar e ok.

Deci, ce am constatat, placute si discuri trebuia sa le schimb oricum iar problema cu pompa si servo este mai mult a pompei, s-a dus garnitura din cap, cea care intra in servo si scapa lichid in servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salutare

problema deosebit de interesanta la un vw passat 1.8T, an fab 1999, 170k la bord:

odata ce masina s-a incalzit, motorul nu mai urca in ture. daca apas acceleratia incepe sa balbaie si atat. il las oprit 5 minute si isi revine.

totul a inceput dupa ce am schimbat uleiul.

ajutor!

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

noi pe masina....

1. Discuri frana fata

2. Rulment dreapta fata

3. Ulei si filtru

Si urmeaza...

1. filtru aer pentru ca asta nu a fost schimbat niciodata de cand am eu masina adica 1 an si 30000 km.

2. altceva nu mai stiu ce ar avea nevoie.

All the best

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Burduf servo

EGR

senzor presiune ulei

consumabilele obisnuite

Cica am probleme cu pompa de vid, o simt din cand in cand cand vreau sa franez, ori nu are "putere"sa franeze, ori, in alte dati, mi se pare ca merge infranta... sa fie de la aceasta pompa de vid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza verifica ca stutul sa nu aiba joc in pompa tandem (vid). Daca are atunci scapa acolo. Se poate lipi-etansa sau daca ai vreo 1100 RON in buzunar il poti schimba.

Bafta

BURDUF SERVO??? Eu asa stiu ca burduful (membrana) din tulumba nu se poate in locui, la ce te referi mai exact?

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Dupa ce anul trecut am schimbat urmatoarele:

- distributie (si curelele de clima si accesorii cu intinzatoarele aferente)

- am curatat turbina

- amortizoare fata + spate

- bucsele (cele mai mari) de la bratele inferioare fata

- cap planetara stanga

- discuri fata si garnituri etrier

- placute frana fata + spate

- consumabilele necesare

Anul acesta a inceput cum nu se putea mai bine :vaidecapulmeu:

- intrat apa (vreo 10 litri) in habitaclu (pe la mansonul de la cablul de deschidere capota), desfacut mocheta interioara si uscat vreo saptamana

- sambata a murit si turbina, a tras tot uleiul din motor (dar am oprit cam in 30 de secunde).

Acum trebuie sa astept sa se mai incalzeasca putin pt a da turbina jos, si sa sper ca a scapat uleiul pe linga semering si ca nu s-a rupt axul pt ca s-ar schimba si mai mult in rau situatia.

Astept sa :D cat mai curand.

Modificat de maruletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a tras dintr-o data tot uleiul 99% ca sa rupt axul de la turbina. Turbosuflanta nu are simering, doar niste lagare din bronz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probleme la Passat din 2003 1,6 benzina ... Mi s-a aprins in bord martorul de la sanda Lambda care mi-a indicat o problema cu evacuarea gazelor... In cele din urma s-a dovedit a fi bobina de inductie care a cedat... Informatiile pe care le-am gasit pe net spun ca a fost o problema cu bobina de inductie la modelele din 2003 de Passat, chiar au fost rechemate in fabrica un numar destul de mare de masini, iar celor care detin o astfel de masina fabricata in 2003 e foarte probabil sa aveti aceasta problema la un moment dat... La reprezentanta VW bobina de inductie costa aprox. 600 lei... Alte probleme nu am avut, doar consumabile ( benzina :wub:, ulei, filtre, placute frana, discuri frana, brate, bucse, amortizoare -dupa 200.000 km). Va salut!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am schimbat semnalizarea din oglinda din dreapta. Pur si simplu nu se mai aprindea. Pret de reprezentanta 90 de ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa va spunn...la 165500 am schimbat ..distributia, inclusiv pompa apa .placute fata spate , si furtun stanga turbo cel care este cel ma i scump la cel pe dreapta doar oringurile , mentionez cel pe stanga avea o maree gauraa..amortizoarele sant de anu trecut schimbate.. pachietul sport..si la urmatoarele placute ma i mult ca sigur si discurile vor trebui anlocuite..de batut a anceput ceva usor pe fata darr...ce sa facem traim an ROMANIA!!!! :Driver: :) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 130.000 am schimbat distributia cu pompa de apa si curea accesorii, iar intre 95.000 - 130.000 km. cap planetara (rupt burduful si mers asa fara sa stiu, pana s-a uzat capul),EGR(scapa ulei si membrana de la vacumul de admisie aer rupta),electroventilator clima schimbat (avea putin joc in lagar si trepida, iar eu cum sunt fixist...) si bineinteles, consumabile, adica ulei, filtre, fara nicio problema la articulatii.

Iar marea investitie a fost facuta :volant si kit ambreiaj, pe care, le voi schimba cat de curand cu uleiul si filtrele.Apoi am pretentii mari de confort si silentiozitate de la masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat ceva!! Am schimbat si geometria variabila la turbina ptr ca imi intra in limp daca tineam acceleratia calcata tare, mai mult de 5 secunde! De-atunci n-am mai avut probleme cu turbina!O aud cum suiera frumos cu geamul lasat jos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza AC-ului asta vara,la un drum lung, pe o vreme insorita si calduroasa, s-a umplut de apa pe locul "sotiei". Acum ca vine vara , trebuie sa caut busonul acesta (nr.8) si sa-l curat de mizerie ?

El este cauza?

post-5187-1269520178_thumb.jpg

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este busonul de scurgere a condensului, similar cu cele de sub baterie ce se scot din punctul meu de vedere, ala de condens nu, doar il cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!