Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Am gasit originale si noi cu 295 lei / buc.

la pretul asta garantat nu sunt originale, o perecehe de facaturi tuning sunt 900 lei care au o lupa de tot kk.

eu am luat original hella cu 750 lei o bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Una din problemele des intalnite si foarte enervanta este scartaitul ala care se pare vine d la brate. Am patito si eu...nu-mi da pace deloc...am fost in service si mi-a zis un mecanic ca ar fi bratul inferior dinspre botul masinii. Eu am vazut ca majoritatea ati schimbat bratele superioare la aceasta problema. Cum e? A disparut problema la voi???

am avut si eu acel scartait,se auzea mai tare in momentul franarii sau acelerarii,si schimband bratele inferioare s-a remediat problema ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai facut de cand ai schimbat bratele ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din problemele des intalnite si foarte enervanta este scartaitul ala care se pare vine d la brate. Am patito si eu...nu-mi da pace deloc...am fost in service si mi-a zis un mecanic ca ar fi bratul inferior dinspre botul masinii. Eu am vazut ca majoritatea ati schimbat bratele superioare la aceasta problema. Cum e? A disparut problema la voi???

si eu aveam acel scartait.

cand am dus o la verificat au zis ca i ok si ca ar fi de la bucsele de la bara stabilizatoare.

le au schimbat si facea la fel. la cea mai mica denivelare si cand apasam pe botul masinii.

m au luat dracii , i am pus sa o ridice iar si am tras eu de roata. intra devar nu se simtea nimic.

cand am pus umarul sub roata si am ridicat bascula inferioara dinspre fata avea un joc puternic.

ca sa vad sigur daca de la aia este scartaitul am bagat cu o seringa putin silicon in pivot si am dat o tura cu ea.

de acolo era problema.

l am schimbat si nu a mai facut.

asadar puneti sa bage umarul sub roata sa o ridice de cateva ori.

altfel la mine nu s ar fi vazut jocul acela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai facut de cand ai schimbat bratele ???

cam 5000 km,dar n-au mai mscartait din momentul schimbarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLORIN_SPEEDER

Salut!

Are cineva idee cat costa un cap de planetara pt passat berlina 2002?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cool: salut! eprima oara cand scriu si am si eu o problema la al meu passat b5! imi scartie rau volanul cand virez stanga sau dreapta,in plus mai am o troncaneala pe stanga fata

bratele inferioare le-am schimbat

la sandra mai intai mi-au zis ca sunt bratele

le-am schimbat si pe urma la fel era troncaneala si pe urma au zis ca este din caseta

voi ce parere aveti?

va rog care ati mai intalnit asemenea smptome la masina spuneti-mi si mie cum ati rezolvat-o

scrietimi va rog pe dany_boy2010@yahoo.commerci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut acest gen de scartait la un T4, problema era la rotule. Verzi daca nu sunt rupte burdufurile de la rotule si nu ti-a intrat apa in ele, eventual baga putin WD-40 ca sa mai ameliorezi scartaitul. Solutia optima este inlocuirea.

PS: Ce ti-am scris mai sus aste o sugestie, scartaitul poate avea mai multe surse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scartzaia pentru ca s-a blocat fray-ul (ambreiajul unisens din fulia alternatorului) si cand foloseam servodirectia forta in curea si scartaia de am crezut ca e caseta de servodirectie.

facea simtomu asta doar la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la masina din semnatura....cateodata inca nu imi dau seama nici eu cand....scade relantiul sub normal, merge cateodata pana se opreste motorul cand calc ambreiajul.

A patit careva asa ceva?

Aveti idee de la ce?

NU tot timpul...doar cateodata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am patit si eu treaba cu oprirea motorului chiar azi pt a doua oara de cand am masina. Problema este ca tocmai urma o curba de 90 grade si norocul meu a fost ca am reusit sa o pornesc la timp cat sa iau si curba ca ma lasase servodirectia. E foarte neplacuta situatia.

Mie mi se intampla cand franez brusc chiar daca masina este scoasa din viteza. Azi de exemplu am scos masina din viteza si am franat putin mai brusc din cauza unia din fata mea. Imediat dupa turatia a scazut la 0 si bateria se aprindea intermitent in bord.

Maine ma duc la un service sa vad p etest ce ar putea sa fie.

Pe langa asta are consumul mare. Adica de vineri de cand am alimentat si pana azi am facut 600 km si mai am motorina o [cenzurat] peste rosu.

Nu cred ca e normal sa consume atat.

Daca stie cineva de ce am cele 2 probleme si cum pot sa le rezolv va rog sa-mi spuneti. Este frustrant sa ai un asa consum in situatia in care cei 600 km au fost facuti in afara bucurestiului mai exact pe E85 care este destul de liber si poti sa mergi linistit.

Nu am depasit viteza de 130 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rezolvio ceva te org sa mai postezi!!!

La mine nu s-a mai oprit de mult dar turatia tot scade....

Consumul cam 9 10....acceptabil.

All the best!

Modificat de petru.tomsa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am patit si eu treaba cu oprirea motorului chiar azi pt a doua oara de cand am masina. Problema este ca tocmai urma o curba de 90 grade si norocul meu a fost ca am reusit sa o pornesc la timp cat sa iau si curba ca ma lasase servodirectia. E foarte neplacuta situatia.

Mie mi se intampla cand franez brusc chiar daca masina este scoasa din viteza. Azi de exemplu am scos masina din viteza si am franat putin mai brusc din cauza unia din fata mea. Imediat dupa turatia a scazut la 0 si bateria se aprindea intermitent in bord.

Maine ma duc la un service sa vad p etest ce ar putea sa fie.

Pe langa asta are consumul mare. Adica de vineri de cand am alimentat si pana azi am facut 600 km si mai am motorina o [cenzurat] peste rosu.

Nu cred ca e normal sa consume atat.

Daca stie cineva de ce am cele 2 probleme si cum pot sa le rezolv va rog sa-mi spuneti. Este frustrant sa ai un asa consum in situatia in care cei 600 km au fost facuti in afara bucurestiului mai exact pe E85 care este destul de liber si poti sa mergi linistit.

Nu am depasit viteza de 130 km/h.

nu mai lasa masina pe liber niciodata,cel putin cat timp ai problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu am masina (Passat din 2004, adusa din franta) din 2007, pana acuma am tot schimbat o groaza de consumabile la ea, ambreiajul, discurile de frana. In schimb am o problema pe care nu stiu de unde sa o iau si unde sa o pun.

Am o bataie metalica (cred ca pompa de vacum) cand dau drumul la clima, metionez ca nici ventilatorul de la clima nu porneste.

Are cineva idee cam cat costa reparatia si stie vreun mecanic bun in constanta, eu am fost cu ea pe la mai multe service-uri si mi-a lasat un gust amar.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de vacum si combustibil (Tandem) este montat la capatul chiuloasei dinspre compartimentul baterie. Pompa respectiva are datoria de a produce presiune negativa (vacum) si de a furniza motorina la pompele duza. De aici tragem concluzia ca functioneaza NON-STOP :D

Compresorul de clima (cred ca la asta te ai referit) se afla in compartimentul motor pe partea dreapata-fata jos (zona turbinei) si este antrenat de vilbrochen prin intermediul unei curele. Cred ca cu compresorul ai probleme, posneste-l si asculta daca acolo bate. Acela nu prea se reapara ci se schimba.

Referitor la mecanici intereseazate AICI! sigur concetatenii tai te vor ajuta.

Bafta :offtopic:

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am fost cu masina la "doctor" sa o consulte. Concluzia: linia de injectoare si debimetrul. Mecanicul care a facut testul mi-a spus ca trebuie sa-mi schimbe doar senzorul de la debimetru si ma costa cam 400 RON piesa si cu tot cu reglat injectoare (sau nu stiu ce trebuie facut la ele ca injectorul 2 dadea cu minus) intre 800 si 1000 RON.Un alt mecanic care mi-a schimbat si pompa de vacuum si in care am oarecum incredere a spus ca injectoarele nu au nimic si ca debimetrul da consumul mare si tot din cauza lui se opreste motorulsi ca tot el ar fi de vina pt puterea scazuta a masinii. Da cantitate mai mare de motorina si putin aer(???). Tot de aici si consumul mare a masinii. Dar mi-a spus ca nu e recomandat sa schimb doar senzorul si ca ar trebui schimbat debimetrul cu totul si ma costa 700 RON piesa de care face el rost si care cica e originala. Sincer nu stiu in cine sa am incredere. Dar tind sa-l cred pe cel de-al doilea. Va rog sa-mi spuneti (cine are idee) daca pretul e corect si daca as putea sa gasesc undeva mai ieftin (ca asa e romanul, cauta ce e mai ieftin).

Modificat de iulian h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune frumos si tu mana pe telefon si suna pe la niste magazine de piese auto si vei afla un pret. (ex: Augsburg, Materom) Poti da un PM la colegul Volksman, el de piese se ocupa sau cauta in aria vanzari. Da, pe la 700 RON este pretul pt un debitmetru complet BOSCH dar asta nu inseamna ca nu ai sanse sa gasesti si mai ieftin.

La injectoare ce valori ai avut? Este ok daca a fost de exemplu -0.2 si +0.3, nu inseamna neaparat o problema daca ai la unul din injectoare minus. Citeste aici despre probleme valori injectoare.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfat. O sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de un intercooler de la dezmembrari? Poate fi de incredere vreun parc de dez din bucuresti? Am lovit recent masina de o bordura si s-a dus.

De asemenea, v-as intreba daca se poate merge vreo 300-400 de km cu un suport de la motor rupt??

Astept raspunsurile voastre cu nerabdare! Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda! eu stau cu anunt ca o dau pe bucati pe fosta miaCara (gen debitmetru, intercooler, motor, compresor clima, turbina si multe altele) de ex la debitmetru il poti pune sa vezi daca el este baiul. iar lumea intreaba unde se gasesc piese mai ieftine Si despre cele de pe masina pot spune ca-s originale ca eu am adus-o in tara si doar cu mine a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva cum se scoate casetofonul la passatul din semnatura?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Adica ? O poza, detalii, ceva despre casetofonul din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cas original. Din pacate nu am poza cu el dar o sa fac in seara asta si o atasez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea de demontare o poti face si cu lingurite de la tonomatele de cafea. Linguritele sunt din plastic. Le bagi in locatiile din poze pana se opresc, apoi bagi degetul prin locasul unde bagi caseta si tragi de casetofon afara, exact ca si cum ai baga un deget in gura la un peste ;) (ce exprimare)

Demontare_radio_de_pe_masina.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

O sa incerc in seara asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!