Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

M-am calmat si eu cu ocazia asta. Multumesc Cosmin pentru vestea proasta.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna seara

AM UN PASSAT 1,9TDI CP. 131 cine ma poate ajuta cu o problema, si aceea e ca nu mai porneste, am schimbat axa cu came si nu vrea sa mai porneasca , este pusa la punct distributia dar nu porneste. am pus testUL si a sis cam asa, CAMSHAFT POSITION SENZOR SAU SEMNAL NEVALID G 40--CHECK CMP DACA E OK.,SCHIMBA DISTRIBUITOR (IN TRADUCERE )

INTREBARE e sigur senzorul de la axa cu came sau altceva?

ce stiu e urmatorul fapt e ca (CAMSHAFT inseamna senzor vilbrochen) se monteaza in motor)

beep pe cosmote la nr. 0762/226503 si sun eu.

cu respect adrian :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camshaft = axa cu came, viblochen este crankshaft. Uite ca mai sunt si altii cu probleme asemanatoare http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=926146 Pe acel topic gasesti cate ceva de G40. Sincer cred ca e defect G40 la tine

Uite si aici ce zice de G40 http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1237

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 probleme :

a) sper ca atunci cand ai inlocuit axa cu came nu ai desfacut decat surubul de 18 si ai scos fulia cu tot cu armatura de sun ea ...cea cu nuturl de pana pe ea ..da?. Ca daca ai slabit si cele 3 suruburi ...vorba lui Penescu - "creca nustu' " adica o sa ai nevoie de un set de cale de blocaj pentru schimbarea distributiei sa faci reglajele ca la carte.

b) daca nu ai slabit cele 3 suruburi si ai facut asa cum trebuia ...atunci incearca sa misti de senzorul de la axa cu came sa fie mai aproape de pintenul acela de sub fulia axului cu came.Vezi foto cu locul unde e amplasat acest senzor.

post-10788-1236690731_thumb.jpg

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

multumesc mult amandorura pt ajutor si am sa verific, daca nu ramane sa cumpar senzorul!! :)

va voi tine la curent!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de curand am avut nenorocul de a primi o pietricik in parbriz si crapatura a cam avansat am incercat la un service sa o "sudez" dar dupa putin timp a plecat iar, o sa apelez la solutia finala, inlocuirea, acum intrebarea mea: cam cat ma costa toata operatiunea asta, parbrizul in sine si inlocuirea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Va rog sa-mi spuneti si mie daca stie cineva de ce dupa 8 ore de stat cu motorul oprit atunci cand i-l pornesc face exact cum facea dacia cand nu se alimenta, adicaare mici intreruperi la intervale scurte si dupa cam 30 sec motorul i-si revine

Si inca ceva va rog sa-mi spuneti la ce turatie ar trebui sa scimb in treapta superioara la masina din semnatura astfel incat sa nu-mi afecteze turbina. Am inteles ca apar nu stiu ce depuneri... (stiu ca e off topic dar nu am gasit in alta parte. Cu scuze moderatorilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
dupa 8 ore de stat ... are mici intreruperi la intervale scurte si dupa cam 30 sec motorul isi revine

In momentul in care ai acele intreruperi, nu se aprinde nici un martor? Ar fi buna o scanare.

la ce turatie ar trebui sa schimb in treapta superioara...sa nu-mi afecteze turbina

Condus corect - turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Va rog sa-mi spuneti si mie daca stie cineva de ce dupa 8 ore de stat cu motorul oprit atunci cand i-l pornesc face exact cum facea dacia cand nu se alimenta, adicaare mici intreruperi la intervale scurte si dupa cam 30 sec motorul i-si revine

Si inca ceva va rog sa-mi spuneti la ce turatie ar trebui sa scimb in treapta superioara la masina din semnatura astfel incat sa nu-mi afecteze turbina. Am inteles ca apar nu stiu ce depuneri... (stiu ca e off topic dar nu am gasit in alta parte. Cu scuze moderatorilor)

Verifică bujiile incandescente ca sigur iti sunt arse cateva. Si eu am patiti la fel si dupa ce le-am schimbat porneste perfect! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Masina porneste de pornit

Problema este dupa ce porneste incepe sa intrupa

Bujiile le-am schimbat prin decembrie anul trecut. Sa se fi ars asa repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

-Stiu ca s-a discutat pe alt topic dar nu-l mai gasesc-Scz-

Apar cu o noua problema la masina din semnatura. Probleme la turbina.

Ieri cu motorul pe la 50-60grade (era rece) am "calcato" cu a 3-a de pe la 1600 la 3400-3500 rpm si mi s-a oprit turbina(cred) si apoi nu mai puteam sa acelerez pana la 2500 rpm (in sarcina). Nu mai tragea delocmult mai rau ca o dacie1300 sau un diesel dinaintea anilor 90. Nu mi-a aparut nimic in bord. De frica am oprit-o, repornit-o; comp de bord a clipit si a scos un sunet (ca la temp sub 4 gr celsius). E prima data cand se intampla asa.

Mi se mai intampla, rar, cand motorul e rece si sunt pe la 1800-2000rpm sa aiba "zvacniri"(trage-nu trage-trage, sa zic de de 2 ori pe secunda, deci f rapid), dar nimic serios, ci face 10 sec si apoi nu mai face.

Sa n-o mai turez cand e motorul rece? Sa astept pe loc sa ajunga la 90gr apa? Sa curat turbina? Sa schimb turbina? Sa fie altceva? Stiti vreun topic unde s-a dicutat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu ati publicat in locul Potrivit va raspund pentru ambele probleme exista topic-uri dedicate. ROG UN MODERATOR SA MUTE.

@iulian h - Scanare ai facut? Daca nu fa ca te scape de o gramada de munca si experimente inutile. S-ar putea sa ai probleme la un injector, poate un contact imperfect la mufa. Am mai vazut minuni de acest gen ca pornea si mergea ca Dacia in 2-3 cilindri pana se incalzea putin. Este unul care parcheaza un Passat B5.5 pe unde lucrez eu pe care eram invidios cum arata pe exterior pana cand l-am auzit cum pornea intr-o dimineata, adica cheie de 5-6 secunde porneste intr-un cilindru sau doua si ii da sprituri 10-20 secunde pana merge motorul rotund.

Nu strica sa verifici si bujiile s-ar putea sa ai una arsa sau nealimentata, nu conteaza daca l-ai schimbat acuma un an.

@florin miron -cred ca ti-a intrat din cauza turbinei in Limp Mode. Intradevar nu este sanatos sa turezi motorul cand este rece, 50-60

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am fost lovit usor in portbagaj si bara din spate, acestea au fost schimate iar de cateva zile imi intra apa in portbagaj....chiar pe undeva pe la mijloc se prelinge. In poza atasata mai jos se vede un portbagaj de 3bg , pe acea bara din inox sunt niste gaurele in stanga si dreapta. Acele gaurele sunt pt scurgerea apei? Poti baga un ac prin ele? La mine gaurelele exista dar sunt astupate. :D

Chiar daca eu am model variant astept si eu acelasi raspuns de la colegii mai priceputi, deci acele gaurele sunt pt scurgerea apei ? si daca da care apa? condens sau chiar apa care intra intre tabla si capac haion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am o problema care ma inebuneste.

se aude la accelerare un zgomot ca un cloncanit.

zgomotul apare dupa cca 5 minute cand motorul s a incalzit.

nu face mereu. in general se aude cand urc o panta.

de vreo 2 zile se aude si cand sunt cu pedala blana . se aude destul de tare.

ce ar putea fi. colegul nostru rares a vazut masina si a zis ca este de la toba.

a curatat si egr ul dar nu era de acolo.

cel mai teama imi este sa nu fie de la cutie, sau ce ar putea fi pe acolo ca nu ma pricep.

s ar putea auzi planetara? din cauza accelerarii puternice sa fie tensiuni prea mari acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat eu sambata de la Praktike solutie de polisat acril marca NIGRIN pt faruri. Este un tub de 25g pe jumatate plin si o carpa. Costa 50 RON deci hotie la drumul mare!!!

Intradevar dupa 3 ore de frecat mi-a iesit figura farurile arta beton. Daca nu vrei sa freci atat cat am frecat eu fa rost de undeva de abraziv cu granulatia de 1600-2000 si mai intai slefuiestel dar neaparat cu apa.

Spor la treaba

Ms. de sfat.

Am fost la o spalatorie auto in Ploiesti si a incercat un tip de acolo sa mi le poliseze, dupa 30 de min de frecat pot spune ca s-au mai schimbat la fata in bine.

Dar tot nu e cum trebuie. O sa incerc si solutia ta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin26200 - Bagate sub masina si da cu palma sau cu un ciocan de plastic in espament si vezi daca suna/bate ceva. La mine suna de parca ar trepida ceva de la 1700 rpm pana la 2400 rpm cand accelerez. Am facut operatiunea mai inainte descrisa si mi-am dat seama ca clancane ceva in catalizator, singura solutie ar fi schimbarea dar nu ma deranjeaza chiar asa de tare incat sa-l schimb.

deke76 - Eu zic sa mai sapi pentru pasta de polisat la 80 RON poti cumpara 1L de pasta de Polisat normala nu stiu cat este cea acrilica. Eu am dat 50 RON atunci dar consider ca este hotie la drumul mare pt 25 g pasta de Polisat acril si o carpa.

Sonax parca ar avea asa ceva.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alvis 'Parerea' mea :blah: e ca nu ai freon in instalatie. Cauta te rog cu search probleme climatronic .....si ai acolo un topic luuuuuung de lecturat .

te pupa tata si ;) Safe

Fost-am la doftor cu e, la doftor si la potic

Modificat de alvis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand modulul confort o ia razna,ce-i de facut?Imi aprinde si imi stinge lumina la plafoniera ca la Dacie si nu-mi inchide usa din dr spate in timpul mersului sau cand o inchid din interior.Am umblat la modul,crezand ca-i oxidat ceva pe acolo,dar este ca si cum ar fi pus acum pe masina!Ce naiba sa aiba?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin26200 - Bagate sub masina si da cu palma sau cu un ciocan de plastic in espament si vezi daca suna/bate ceva. La mine suna de parca ar trepida ceva de la 1700 rpm pana la 2400 rpm cand accelerez. Am facut operatiunea mai inainte descrisa si mi-am dat seama ca clancane ceva in catalizator, singura solutie ar fi schimbarea dar nu ma deranjeaza chiar asa de tare incat sa-l schimb.

deke76 - Eu zic sa mai sapi pentru pasta de polisat la 80 RON poti cumpara 1L de pasta de Polisat normala nu stiu cat este cea acrilica. Eu am dat 50 RON atunci dar consider ca este hotie la drumul mare pt 25 g pasta de Polisat acril si o carpa.

Sonax parca ar avea asa ceva.

Uite aici ce trebuie de fapt:

http://www.altshop.ro/xerapol-polish-pentr...tic-p-1189.html

cea mai buna solutie, zic unii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa zic? Aceeasi mancare de peste. Pasta + Transport = cca 56 RON (sa nu zic de ramburs), avantajul ca ai o bucatica de abraziv +25 g pasta.

Fa cum crezi ca este mai bine.

Atentie: daca este zgariat rau atunci trebuie slefuit la umed cu abraziv fin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc inca o data , am pornit-o si merge ca in 2-3-4 pistoane, am pus testarul din nou si mia zis ca ENGINE SPEED SENZOR nu mai stiu ce? ca e in neregula cu el. parerea voastra care e?

mecanicul a zis ca e senzorul din motor care e pe vilbrochen.

P.S. porneste cam greu la 5 secunde de invartire de electromotor si nu se accelereaza de loc

cu respect adrian :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din problemele des intalnite si foarte enervanta este scartaitul ala care se pare vine d la brate. Am patito si eu...nu-mi da pace deloc...am fost in service si mi-a zis un mecanic ca ar fi bratul inferior dinspre botul masinii. Eu am vazut ca majoritatea ati schimbat bratele superioare la aceasta problema. Cum e? A disparut problema la voi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de scartaitul ala nu scapi nici daca schimbi bratele inferioare...este o problema frecventa la passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa zic? Aceeasi mancare de peste. Pasta + Transport = cca 56 RON (sa nu zic de ramburs), avantajul ca ai o bucatica de abraziv +25 g pasta.

Fa cum crezi ca este mai bine.

Atentie: daca este zgariat rau atunci trebuie slefuit la umed cu abraziv fin.

Salutare,

nu sunt zgariate, sunt doar matuite pe alocuri. Apropo, am gasit la Carrefour pasta XERAPOL cu doar 39.9 lei.

O sa fac ceva poze si sa iti arat ca sa vezi cum sunt matuite.

Ai idee, se poate schimba doar geamul de far sau trebuie sa schimb tot farul ? Am gasit originale si noi cu 295 lei / buc.

Oricum, inainte de a lua altele incerc varioanta polish xerapol ca e mai ieftina.

Ms de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, matuit-zgariat cam tot aceesi chestie, banuiesc ca si la tine este matuit imediat sub marginea capotei. Sfatul meu, daca nu vrei sa freci fiecare far 2 ore cum am facut eu slefuieste prima data la umed cu abraziv P 1000 - 1500 si dupa cu un P 2000 - 4000 si dupa sa polisezi cu pasta.

Spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!