Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Stie cineva de ce se deschid/inchid geamurile cand deschid/inchid masina cu cheia si cu telecomanda nu merge? Am alarma din fabrica dar am incercat in seara asta si nu vrea deloc. Cu cheia merge dar din telecomanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

In principiu tine de softul masinii. La o editare a softului e posibil si deschiderea lor doar din telecomanda. Sincer..aveam si eu nebunia asta intr-un timp. Dar chiar nu ii vad utilitatea. Mai bun era daca inchidea vreun geam uitat deschis la incuierea masinii din telecomanda :ceuameni:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e si ideea. Daca las un geam deschis sa nu mai intru si sa pun contactul. E mai comod din telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2 ani de cind am masina din semnatura am schimbat asa:

turbina

senzorul de presiune admisie

burdufe planetara s+d

capete de planetara s+d

becuri cu gramada pina am pus xenon

cauciucuri pe 17 cred ca vreo 6 buc(multumim gropilor patriei) :)

debimetru

Cam atit in aproape 100.000 km

p.s. in afara de schimburile de ulei si filtre care se subintelege.

Ce as vrea sa mai schimb?

covorasele din interior

grila din fata ,fara semn

proiectorul din stinga,care este geamul crapat

Modificat de sorin mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva de ce se dezaburesc geamurile greu? Cel putin cele de pe lateral spate nu se dezaburesc deloc. E posibil sa fie de la filtrul de polen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil sa fie de la el asa pateam eu la fost masina aburea intr-un mare hal , cele din spate,masina fiind break erau aburite tot timpul si dupa ce ma schimbat filtru sa rezolvat problema.Daca nu l-ai schimbat de mult sigur asta e problema.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura i/am facut un test cu vag com/ul, si mi s-a spus ca unul dintre injectoare este supraalimentat (fiind la limita maxima a celor admise). Ca sa fiu eu pe deplin "linistit" m-am dus la unul dintre mecanicii pe care eu ii consider de incredere si dupa o verificare mai amanuntita mi-a spus ca de fapt la mine problema este chiulasa. Masina ... fiind unul din primele modele PD (2002) nu au fost asa de reusite la "relatia" injector - chiulasa , aceasta din urma deteriorandu-se treptat ducand in final la un consum din ce in ce mai mare si la o uzura a motorului mai mare decat in mod normal. Oferindu-mi aceasta explicatie mi-a spus ca rezolvarea problemei mele ar consta in schimbarea chiulasei. Cum banii nu ma dau afara din casa,... as vrea sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva, sau poate e un alt mod de a scoate bani de pe mine.

... sau poate este un alt mod de a verifica ce se intampla cu acel injector supraalimentat!

p.s. daca sunt off topic cer scuze si o directionare !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 225000

cap planetara stg +burduf

calculator abs +asr ...gasit second hand la 150 euroi

joc la caseta ....presupun ca reusesc sa o reglez putin.

...in rest schimb ulei si consumabile

urmeaza distributia la 240000 si cred ca atunci si directia (brate si capete de bara)

masini bune nu gluma :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, sunt nou pe acest forum si tin sa mentionez ca nu ma pricep aproape deloc la acest domeniu dar am o problema totusi si as dori sa aflu mai multe pareri pt ca toti cei pe care i-am intrebat si l-a care am fost sa cer o parere au dat-o din colt in colt cum se zice motivand ca ei nu remediaza problemele create de alti mecanici...

am un passat din 1999, 1.9TDI 90 CP (66KW) 139.000 km achizitionat de curand ... ca oricare autoturism second-hand imediat dupa achizitionare am mers intr-un service unde am schimbat placutele de frana (fata+spate), amortizoare spate, brat stanga fata, burduf planetara stanga fata, distributia, cureaua de la alternator+rola+intinzator, toate filtrele, schimbul de ulei (la recomandare am pus ulei castrol, acela in ambalaj auriu, care ar fi pt. motoare pompe diuse sau cum se numeste pt. ca mi s-a zis ca motorul meu e unul de acel tip) din cate am inteles cam asta se face la achizionare si asta am facut si eu... si la foarte scurt timp, cca. 2-3 zile, am inceput sa am o problema cu masina: se aude un zgomot sub capota (nu stiu daca este sau nu de la motor) care seamana cu o lovitura usoara a doua fiare subtiri,un sunet ascutit ca si cum s-ar lovi 2 cuie, mai exact se aude un tacanit care apare doar in momentul cand motorul este cald, acest zgomot la relanti este constant dar cand accelerez zgomotul pare ca se accelereaza si el... si as dori sa aflu daca a mai avut cineva aceasta problema, care a fost cauza si daca mai pot circula cu masina...

VA MULTUMESC MULT SI SPER CA AM REUSIT SA MA FAC INTELES...

in sfarsit dupa atat timp am reusit sa gasesc un mecanic bun care sa isi asume raspunderea ca imi poate repara masina fara sa incerce prin eliminare si cu certitudinea ca ceea ce va face va fi prima singura si eficienta solutie in vederea remedierii problemei mele...deci problema era de la faptul ca nu era distributia pusa la punct si reparatia s-a facut cu ajutorul unei scheme scoase dintr-o baza de date, a service-ului presupun, pe baza modelului de motor al masinii mele...dupa ce a fost remontata distributia nu se mai aude nimic, masina merge mult mai bine, si pot spune ca nu mai am absolut nici o problema din punct de vedere al motorului...

:blah_: :lol:

Modificat de Naicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierdut freon,gasitorului recompensa.n-am gasit inca pe unde se pierde

un amortizor pe spate trebuie schimbat,eficienta doar 43%

si o eroare VAG:17887-brake boost vacuum system:mechanical failure,P1479-35-10....intermitent,care imi lasa motorul fara putere cand ti-e lumea mai draga(cand te efli in depasire si din fata vine alta maina) :Driver: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Butelia de freon ai verificat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pierdut freon,gasitorului recompensa.

vezi ca in service-urile unde incarca instalatia de clima au o solutie verde care o baga pe instalatie si se vede imediat pe unde rasufla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca in service-urile unde incarca instalatia de clima au o solutie verde care o baga pe instalatie si se vede imediat pe unde rasufla.

am folosit acea substanta si s-a verificat tot in spatiu motor fara sa vada vreo scurgere,si mi sa spus ca poate fi pe la radiatorul de incalzire la freon de sub bord,ceea ce inseamna ca trebuie demontat bordul pentru a vedea scurgerea.

era sa uit ,am schimbat si o bobina,iar mai nou,adica de ieri si pana azi,a inceput sa uruie si turbo :icon_rambo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am folosit acea substanta si s-a verificat tot in spatiu motor fara sa vada vreo scurgere,si mi sa spus ca poate fi pe la radiatorul de incalzire la freon de sub bord,ceea ce inseamna ca trebuie demontat bordul pentru a vedea scurgerea.

era sa uit ,am schimbat si o bobina,iar mai nou,adica de ieri si pana azi,a inceput sa uruie si turbo :)

daca ai schimbat bobina de la bujie.....eu am schimbat deja 2.....de cind am adus-o......si a-mi miroase catalizatorul a incins.....cam tare.....sau poate doar mi se pare ????!!!!

:vwrullz: rog cunoscatorii : as vrea sa stiu daca se poate scana cu VAG-ul sa vad daca catalizatorul functioneaza in parametrii normali....

multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare:D. As vrea sa revopsesc masina din semnatura deoarece are niste zgaraieturi mai mult sau mai putin vizibile. Ar putea fi corectate dar am si niste crapaturi in 2 locuri , mici cei drept dar ma deranjeaza si chiar as vrea sa o vopsesc. Acum intrebarea cam cat ma costa cu o vopsea buna :D ea acum este un gri albastrui deschis as vrea sa o fac alb perlat sau sa ii pastrez culoarea dar sunt curios cam cat ma costa si daca merita. Astept raspunsuri :offtopic: :D multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am fost lovit usor in portbagaj si bara din spate, acestea au fost schimate iar de cateva zile imi intra apa in portbagaj....chiar pe undeva pe la mijloc se prelinge. In poza atasata mai jos se vede un portbagaj de 3bg , pe acea bara din inox sunt niste gaurele in stanga si dreapta. Acele gaurele sunt pt scurgerea apei? Poti baga un ac prin ele? La mine gaurelele exista dar sunt astupate. :Driver:

post-10621-1236447986_thumb.jpg

post-10621-1236448966_thumb.jpg

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cap de planetara+burduf pe ambele parti,lumina portbagaj,capete bara,afisaj bulit la BC plus, in rest consumabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cea mai mare problema este acea ca are PREA MULTA ELECTRONICA in ea!Toate-s bune si frumoase pana incep sa te chinuie!Abia atunci iti dai seama de ceea ce poate sa "faca" masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian18 - poate pot sa te ajut dar trebuie sa ne intalnim si sa vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatornicul are un comportament ciudat. Cand pun contactul si pornesc masina, ecranul climatronicului clipoceste. Face blinka-blinka, ca la semnalizare. Nu intreg ecranul, nu este un dreptunghi negru care flashuie in alb, apoi iar negru si asa mai departe, ci toate literele si toate sagetile si tot ce se poate aprinde la un climatronic cand iti indica starea lui de functionare, toate elementele alea de pe ecran mi se aprind intermitent, toate in acelasi timp. Dupa vreo 20 de secunde, isi revine si incepe sa functioneze. A doua qestie, legata sau nu de asta, ar fi ca, nu intotdeauna, mai ales cand afara sutn 5-6-7-8-9 grade, caldura pe care o baga in masina nu e... calda, ca sa zic asa... desi o tin, cel putin iarna si pana se face cu adevarat cald, exclusiv pe HI...trebuie sa dau temperatura pe LO, sa astept putin si apoi sa o schimb inapoi pe HI si in cazul asta incepe sa bage cu adevarat cald, pana atunci este o caldura moderata foarte... am facut un test VAGCOMistic, nu a dat decat o eroare privind suflanta inspre picioare, tipul mi-a explicat ca ar fi vorba de clapeta aia care directioneaza aerul inspre picioare sau nu, dar ca daca eu nu am probleme cu aerul inspre picioare inseamna ca e o alarma falsa, se mai intampla la B5-uri sa aiba asemenea alarme false. Si cum eu nu am, la picioare imi vine aee cand selectez butonul respetiv, am pus problema la dosar si nu m-am mai gandit la ea.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alvis 'Parerea' mea :biggrin: e ca nu ai freon in instalatie. Cauta te rog cu search probleme climatronic .....si ai acolo un topic luuuuuung de lecturat .

te pupa tata si :biggrin: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu mai merge de vreo 2 saptamani bricheta din bord (siguranta buna + mufa buna vizual), si azi dupa ce am oprit motorul, scos cheia din contact nu s-a mai aprins lumina din interior nu se mai prindea nici de la butoanele ei chiar si in spate, am deschis usa si la fel apoi am inchis masina (din telecomanda) apoi am deschis-o si totul a fost perfect. DE CE?

Si inca o intrebare: la o usa deschisa in mers se apinde lumina in interior dar nu se painde in bord nimic. Am BC minidot si am vazut la un golf cu acelasi BC ca are deasupra display-ului un martor ca oricare altul cu o masina cu o usa deschisa. Eu pot face acest martor sa se aprinda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici mie la b5 nu imi arata pe bc , daca am usa deschisa, asa e la modelu nostru ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate activa acel martor la BC pe masini pana in 2000 inclusiv. Nu exista suport hardware pentru asta (nu ezista acel martor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!