Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Tremurat faruri - de fapt oglinzile in interior, burduf planetara stanga dupa putin timp a luat si capul de planetara dupa el - asa cat sa ma enerveze ca tre sa mai desfac odata planetara, racord cauciuc de la intercooler, scut motor spart pe zapezi, unele plastice interioare - se cojeste vopseaua cauciucata de pe ele si semnalele mici albe de pe aripi - dispar des...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mdah :( ... se pare ca nu-mi mai merge sprituitoarea de pe spate pentru spalarea parbrizului... banuiesc ca ar fi pompa... sau motorasul... sau cum ii zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o pb..si ii caut rezolvare..

azi am schimbat rulmentul fata dreapta crezand ca voi scapa de un huruit care uneori e uniform alteori nu.

se aude la 30-55 km/h ..

dupa aceasta operatiuni.tot la fel..

mentionez ca pe spate am observat ca imi mananca cauciucurile (mai mult pe stanga..si ambele pe interior).

cei de la service mi-au zis ca mai tre sa pum vaselina in burduf la planetare si sa schimb bieletele de directie..

concluzie!!

stie careva cum scap de zgomot??..voi ati avut astfel de situatii??

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o pb..si ii caut rezolvare..

azi am schimbat rulmentul fata dreapta crezand ca voi scapa de un huruit care uneori e uniform alteori nu.

se aude la 30-55 km/h ..

dupa aceasta operatiuni.tot la fel..

mentionez ca pe spate am observat ca imi mananca cauciucurile (mai mult pe stanga..si ambele pe interior).

cei de la service mi-au zis ca mai tre sa pum vaselina in burduf la planetare si sa schimb bieletele de directie..

concluzie!!

stie careva cum scap de zgomot??..voi ati avut astfel de situatii??

va multumesc!

Si eu am patit la fel...ca urmare am schimbat capul de planetara si burduful. Capul de planetara cu tot cu burduf si garnituri 2.7 mil. Cauza.... a fost uzura....burduful nu avea nimic....era ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat saptamana asta asa:

1. Senzor temperatura G62 -( era busit numai cel care indica temp in bord, cel pt ECU functiona normal, de aici VAG-COM nu imi raporta nici o eroare)

2. Stergatoare BOSCH - ale masinii, originale. Am gasit modelul identic si sper sa tina la fel de mult.(ar trebui la cati bani au costat)

3. Bandou spate si vopsit integral spoiler spate - pe asigurare in urma unui accident in parcare cu o blonda Felicia condusa de o blonda.:emthdown:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"senzor hayon inchis" facea pe nebunu

nu mai pot descuia usa de la sofer cu cheia... pot sa o inchid in schimb :)) ; exista posibilitatea de a fi blocata din interior sau e stricata(incuietoarea)?

in rest nimic la 158.000.

@DJ47AUG: poate mi se pare mie dar ti-au aparut cam multe probleme ptr 95.000; asta daca masina nu i-a facut in Romania... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai adaug> un scartzait enervant care vine dinspre volan ?!?!

cunoasteti eventuale cauze, ati mai patit-o careva?

Salut,

Verifica bratele superioare pe ambele parti.Sigur unul (ar fi bine) este obosit la "pivotel" si in momentul in care rotesti volanul scartaie de zici ca trebuie sa ungi volanul. :rolleyes:

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in 6000 km de cand am masina am schimbat 3 burdufuri de planetara :angry: in rest consumabile ...

Mai am vreo 3 leduri de la gurile de ventilatie arse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat din 2000 cumparat in 2004 din targ TM:

- schimbat distributie (curele + role)

- curatat turbina

- SCHIMBAT MOTOR "ATJ" !!! Greseala mea ca am avut incredere in tipul care mi-a vandut-o. La service mi-am dat seama ca masina avea INCA 300.000 de km

- capete planetara

- bec stop spate schimbat de doua ori

- LIMP MODE ca e la moda

- probleme cu usa soferului: nu se aprinde lumina din interior cand deschid usa, nu se blocheaza usa de la butonul de pe maner... asta cred ca e de la zapada ce mi-a cazut pe butoane

- nu se mai incalzesc scaunele de ceva timp...

In rest e OK! Reviziile la timp (uleiuri, filtre).

Acum daca tot i-am pus ATJ nou, fuge de rupe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdah :wub: ... se pare ca nu-mi mai merge sprituitoarea de pe spate pentru spalarea parbrizului... banuiesc ca ar fi pompa... sau motorasul... sau cum ii zice.

in stanga spate sub capacul de la trusa uitate atent si ai sa vezi ca e un furtunas cu o inbinare acolo si sa nu fie iesita, sau poate sa fie iesit furtunul din spituitoare, dar inainte de a verifica incearca sa dai pe spituitoare pe parbrizul fata si vezi ca se va auzi un zgomot, daca in momentul in care dai pe spate nu se aude acelasi zgomot e dus motorasul daca se aude ia furtunele la verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat din 2000 cumparat in 2004 din targ TM:

- SCHIMBAT MOTOR "ATJ" !!! Greseala mea ca am avut incredere in tipul care mi-a vandut-o. La service mi-am dat seama ca masina avea INCA 300.000 de km

...

:banghead: de asta "merita" sa cumperi masini din romania....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat fabricat in 2002, 90000 km, nimic schimbat inca pe la directie...

nu merge incalzirea la scaunul soferului, nu merge butonul din usa soferului care blocheaza geamurile spate, si releul de semnalizare are un "clancanit" ciudat, pe care il face fara vreo regula anume, se aude clar de sub butonul de avarii...insa asta este de luni bune, iar semnalizarea merge fara probleme!

istetii de la service au vrut sa schimbe maneta de semnalizare, lucru cu care eu nu am fost de acord, asa ca am lasat "clancanitul" la locul lui,,,,,

pe spate sunt ceva probleme in kilometrii astia?(e 4x4 masina)

distributia la cati km se face?

asta intrebam ca sa stiu la ce sa ma astept la urmatoarea revizie, vine acuma, in cateva mii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B5 (al vecinului)

1-nu se mai inchid si deschid geamurile cu ajutorul cheii, dar numai din portiera stanga, din cea din dreapta se poate face acest lucru. Normal daca se tine rotita cheia mai mult de 2-3 secunde in yala, geamurile trebuie sa se inchida repspectiv deschida, (toate 4 geamurile)

2-cap planetara,

3-burduf,

4-unul din bratele superiore ale rotii dr.fata,

5-dupa activarea cu ajutorul vag-com, a inchiderii centralizate la viteza de 15km/h, usa sofer face lock/unlock, intr-un ritm enervant,

6-ambele oglizi nu mai au incalzire (se pare ca fostul proprietar a mers cu butonul pozitionat la jumatate.) atentie sa nu patiti la fel,

7-limp mode (turbina cutata de Cipos, totul e ok),

8-eroare 318 la climatronic pe display (nu mai porneste in teste) cine stie care e "buba", rog post...

9-aparatori noroi fata st+dr, tocite de cauciucuri... din cauza faptului ca a mers fara scut de protectie, astfel fiind expuse mizeriei: radiatorul intercoolerului si filtrul de la aer conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru
distributia la cati km se face?

Pai cam la 90.000 , chiar mai devreme ca sa fii safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci urmeaza fix la prima revizie.mersi.

nu stiam ca geamurile se inchid/deschid daca tii cheia rotita.chiar acum o sa incerc!ma mir si scuze daca postul a fost usor off topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6-ambele oglizi nu mai au incalzire (se pare ca fostul proprietar a mers cu butonul pozitionat la jumatate.) atentie sa nu patiti la fel

incalzirea in oglinzi nu porneste cand ai aprinsa si dezaburirea lunetei sau merge non-stop daca ai lasata oglinda pe pozitia aia..

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai inteleg nimic...

1.

incalzirea in oglinzi nu porneste cand ai aprinsa si dezaburirea lunetei sau merge non-stop daca ai lasata oglinda pe pozitia aia..
- pai la mine am observat ca numai daca e apasat butonul de dezaburire se incalzesc si oglinzile, fiind evident cu butonul rotit pe pozitia respectiva

2.

si releul de semnalizare are un "clancanit" ciudat, pe care il face fara vreo regula anume, se aude clar de sub butonul de avarii...insa asta este de luni bune, iar semnalizarea merge fara probleme!

istetii de la service au vrut sa schimbe maneta de semnalizare, lucru cu care eu nu am fost de acord, asa ca am lasat "clancanitul" la locul lui,,,,,

- de un an de cind am masina la mine se aude acel clancanit in spatele butonului de avarii, dar am crezut tot timpul ca asa trebuie...

3.

nu se mai inchid si deschid geamurile cu ajutorul cheii, dar numai din portiera stanga, din cea din dreapta se poate face acest lucru. Normal daca se tine rotita cheia mai mult de 2-3 secunde in yala, geamurile trebuie sa se inchida repspectiv deschida, (toate 4 geamurile)

- eu stiam ca pentru asta trebuie sa existe setarile corespunzatoare in soft, similar cu acelea care determina blocarea usilor automat la atingerea unei viteze sau schimbarea in treapta a doua.

Deci cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci urmeaza fix la prima revizie.mersi.

nu stiam ca geamurile se inchid/deschid daca tii cheia rotita.chiar acum o sa incerc!ma mir si scuze daca postul a fost usor off topic!

Daca citeai in carte ( :( adica pe nemteste) acolo scrie... Eu am manualul in romana :(

Cred ca "fritz" a facut chestia asta ca sa aierisesti masina rapid pe timp de vara. Cu toate ca n-ar strica si un modul de confort care sa faca automat geamurile sa se salte la inchidere din cheie.

- eu stiam ca pentru asta trebuie sa existe setarile corespunzatoare in soft, similar cu acelea care determina blocarea usilor automat la atingerea unei viteze sau schimbarea in treapta a doua.

Deci cum e?

Este cum am specificat la puntul 5. S-a activat inchiderea inchidere la 15km/h cu aj.vag-com'ului

Geamurile se ridica cam la toate modele de passat, e setare implicta a ECU, dar numai cu cheia in yala.

Modificat de Rudolf Fraitag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa readuc discutia on-topic, s-a stricat sprituitorul (stropitorul) de la luneta , era teava aia subtire rupta, am inlocuit-o cu o mina de pix din plastic. Acum merge dar e un pic flexibila, se misca putin odata cu bratul stergatorului.

Am gasit niste mine metalice si cu prima ocazie voi desface din nou haionul si sper sa mearga, o sa fac si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac si poze.

Sa faci neaparat, eventual si cu sistemul de prindere al tapiteriei de haion+motoras+altele. :huh:

Defect: 1 bec de la grila aer conditionat=off adica ars (grila soferului din dreapta volanului)

la cealalta grila nu se mai regleaza dirijarea aerului in sus sau jos, a ramas intepenita.

Ma gandesc sa dau jos ansamblul, dar parca n-as vrea sa ranesc ceva prin bord. Daca il repar = poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut curatenie, va rog limitati-va la tema topicului : Probleme caracteristice passat B5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptoma pedala ambreiaj: se apasa dar nu mai revine, trebuie ridicata manual. Inainte de defect tinea foarte sus. Nu tot timpul ramane la podea, cateodata se mai si ridica singura, asa cum era si normal.O rezolvare poate sa dea cineva ? Arcuri rupte, garnituri distruse. ? placa presiune, furca ? Daca se trage de pedala in sus ea revine dar trebuie aplicata o forta mai mare, eu cred ca ar fi garniturile, voi ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat la 184.000:

- toate bratele pe fata

- bieletele si capetele de bara

- burdufuri planetare (preventiv)

- urmeaza distributia

- mai sunt cateva becuri de la grilele de aerisire arse, dar nu m-am decis sa le inlocuiesc inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme recente...

se aprinde ledul ABS, si intermitent cel pt placutele de frana (!), dar dupa ce opresc masina 2 min totul revine la normal..probabil vreun senzor ceva..

ramane valabil suieratul, numai ca odata schimbate cauciucurile,s-a mutat pe la 60 km/h..ce sa fie?

schimbat bateria

schimbat becuri faruri

ps:

astept si niste sfaturi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!