Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Am o problema cu farurile, au lupa de xenon dar sunt halogene si plus de asta sunt un pic matuite superior, oglinda insa pare sa fie in regula. Ce ma sfatuiti sa fac ?

La mine au fost la fel dupa ce am iesit din iarna asa ca am luat o solutie de polisat (faruri) si am echipat masina cu un kit de xenon after market si acum este o diferenta vizibila; Atentie, daca vrei sa le polisezi tu cauta o pasta speciala pt plastic (nu mai stiu cum se numeste dar o gasesti tot pe forum ca si mine) si pentru ca suprafata farurilor nu trebuie sa se incalzeasca prea mult nu insista mult timp in acelasi loc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine au fost la fel dupa ce am iesit din iarna asa ca am luat o solutie de polisat (faruri) si am echipat masina cu un kit de xenon after market si acum este o diferenta vizibila; Atentie, daca vrei sa le polisezi tu cauta o pasta speciala pt plastic (nu mai stiu cum se numeste dar o gasesti tot pe forum ca si mine) si pentru ca suprafata farurilor nu trebuie sa se incalzeasca prea mult nu insista mult timp in acelasi loc !!!

Cat te-a costat toata treaba (polisat si xenoane) ?

ce kit xenon sa-mi iau? cele de 300-400 lei sunt OK? becurile ce temp trebuie sa aiba (6000k, 8000k ...) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic cred ca te descurci cu 500RON, eu am cautat sa-mi pun un kit xenon mai de "firma", si dupa cautari indelungi am luat o "chinezarie" pentru ca asa sunt toate defapt.......gasesti si KiT Xenon cu Mos Craciun :)) ;

Eu am dat 350RON pe Xenoane(35W, 6000K-cel mai alb) si manopera nu face mai mult de 50( la passat e chiar usor ), iar de restu' ia Sonax si burete sau pasla de slefuit pt flex daca vrei sa o faci tu...... Dai PM daca mai vrei detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu farurile, au lupa de xenon dar sunt halogene si plus de asta sunt un pic matuite superior, oglinda insa pare sa fie in regula. Ce ma sfatuiti sa fac ?

incearca Xerapol (search google ... firma in Cluj), este execelenta pasta si cu rezultate f.bune, ai un pic de lustruit, dar cu o masina de polisat o sa fii foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 173000 am schimbat:

- etrier dreapta fata

- conducta ulei

- parbriz

- distributie

am mici probleme si cu inchiderea in rest e ok. ms

Modificat de serban89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam acum doua saptamani am fost sa pun garantia pe baterie si totul a fost ok cand a masurat persoana respectiva. Sau nu are nici o legatura? Stie cineva unde as putea sa repar calc de bord? Acum i-mi arata stand pe loc un consum de 20% sau cate odata si mai mic dar niciodata nu arata 0.6% cum ar trebui.

Legat de consumul afisat,esti sigur ca erai pe consumul instant L/h si nu pe cel mediu L/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura luata de la in prieten de incredere(cumparata de la PO-RO) acum are 74000km toti facuti prin draguta Ro am schimbat

-senzor temperatura apa

-burdufe planetare(unu era busit dar le-am schimbat pe amandoua preventiv)

-multe capace de plastic de sub usi fata(multi mecanici destepti care le rup)

-tremura oglinzile farurilor de cand am pus xenon

-schimbat distributia completa pe la 65000km(preventiv,cureaua de distributie incepuse sa se crape)

Pina sa o iau eu cu masina a mers si sotia prietenului si cred ca si-a dat corigenta pe ea.De ce spun asta?Pt ca am fost cu ea la un mecanic si am spus sa se uite pe la CV.Omul ia dat o cheie a lasat-o sa mearga si a urcat-o pe elevator.M-a chemat langa el si am auzit de sub cutie un zgomot care seamana cu un rontait metalic la care omul a spus ca e dusa volant,si sa schimb tot kitul de ambreiaj+volant.Voi ce spuneti,este posibil asa ceva?Astept un sfat ceva va rog!!Unde mai pui ca a inceput sa ma zdrangane cand trec peste sine de tramvai si gropi de ma doare capul.Esta posibil sa se fi dus articulatia fata sau amortizoarele,chiar daca am mers cu ea mai mult prin Bucuresti,tinand cont ca are numai 74000km?Va multumesc pt eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut urmatoarea problema. Am fost la munte in weekend si dupa o noapte la -8 grade C, ieri mi-a afisat pe ecran ca afara sunt 34 grade C.

Am intrat in diagnoza de la climatronic ( cele 3 butoane apasate) si imi afisa temperatura corecta de afara, insa pe afisajul din bord si pe cel standard climatronic aparea 34 grade C. Masina in schimb merge impecabil. A mai patit careva asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat rotor alternator la 265000 km pt prima oara. Rotorul s-a cumparat cu 340 RON de pe Brancoveanu si s-a livrat fara saiba care ar trebui sa fie in fiecare cutie iar dupa montare pe aslternator s-au mai facut modificari la aripioare care erau prea inalte. Daca aveti probleme cu alternatoare sau electromotoare puteti sa ma contactati. Am gasit pe cineva care este as in asa ceva. Are un service in Ferentari dotat cu banc de proba.

Legat de consumul afisat,esti sigur ca erai pe consumul instant L/h si nu pe cel mediu L/100km

La bord era setat bine. Oricum tot nu am afklat unde sa ma duc dar nu e ceva urgent. Acum astept sa vad cum porneste masina la temperaturi cu minus duma pe am schimbat pompa de vacuum. Dar cum in Buc nu a mai scazut asa de mult o sa ma duc pe la munte si poate o sa am noroc:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deke tie ti-a murit senzorul de temperatura exterioara ala din fata radiatorului din mijlocul grilei radiator. Cu o diagnoza vei sti sigur. :)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Motorina bag doar de la Petrom si am bagat un plin de Alpin Diesel. Daca nici ai nu mai e buna nu stiu ce motorina sa mai incerc. Daca stii unde au motorina mai buna spune-mi si si mie ca nu tin musai sa iau de la Petrom. Si cu morina de iarna a pornit la fel.

eu am un passat 19 tdi din 97are 306000 km acum.reali.am mers cu el in 4 luni 18 000km.nu a vazut motorina decat de la vapoare....o data de la petrom,si atunci mia facut probleme la pornire.cred ca e prea fina ptr motorul meu..glumeam.dar nu prinde mai mult de 195,si cred ca e si motorina si varsta motorului,in rest sunt super multumit.cred ca ai probleme cu bujiile,nu cu motorina.totusi cea mai buna e cea de la omv.succes.apropo, eu nu am chiar nici un fel de problema cu pornirea,o ia cum vede cheia.deci la varsta ei si la cati km are ,si la ce motorina vede,ar fi trebuit sa faca figuri.deci nu motorina e vina pa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura luata de la in prieten de incredere(cumparata de la PO-RO) acum are 74000km toti facuti prin draguta Ro am schimbat

-senzor temperatura apa

-burdufe planetare(unu era busit dar le-am schimbat pe amandoua preventiv)

-multe capace de plastic de sub usi fata(multi mecanici destepti care le rup)

-tremura oglinzile farurilor de cand am pus xenon

-schimbat distributia completa pe la 65000km(preventiv,cureaua de distributie incepuse sa se crape)

Pina sa o iau eu cu masina a mers si sotia prietenului si cred ca si-a dat corigenta pe ea.De ce spun asta?Pt ca am fost cu ea la un mecanic si am spus sa se uite pe la CV.Omul ia dat o cheie a lasat-o sa mearga si a urcat-o pe elevator.M-a chemat langa el si am auzit de sub cutie un zgomot care seamana cu un rontait metalic la care omul a spus ca e dusa volant,si sa schimb tot kitul de ambreiaj+volant.Voi ce spuneti,este posibil asa ceva?Astept un sfat ceva va rog!!Unde mai pui ca a inceput sa ma zdrangane cand trec peste sine de tramvai si gropi de ma doare capul.Esta posibil sa se fi dus articulatia fata sau amortizoarele,chiar daca am mers cu ea mai mult prin Bucuresti,tinand cont ca are numai 74000km?Va multumesc pt eventualele raspunsuri.

salut

bine ai venit in clubul celor cu batai de cap de bara + restul

am masina din semnatura pe partea dreapta bratele sunt originale si nu am treaba cu ele iar pe partea stanga le-am schimbat de 2 ori si tot bat in 65000 km

m-am obisnuit cu zgomotele

d=iar cand o sa am bani o sa imi pun ceva brate mai bune ca cele unguresti sunt de toata cacaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coxy .. la volant dusa face motorul ca un bezmetic, se smuceste stanga dreapta pentru ca o volant dusa nu mai este echilibrata > forte centrifuge centripete etc vor imprima vibratii nu rontaituri. Mecanicii de doi lei vor avea oricand ceva de obiectat ca sa puna omul sa schimbe piese pentru ca manopera e cu atat mai mare cu cat problema identificata e mai delicata. La mine(motor diesel) pun paharul de apa pe el, bine nici chiar asa. La un motor cu volant dusa ar trebui sa se comporte foarte urat motorul. Si nu neaparat tot timpul. La inceput face mai putin si mai rar. Rontaitul ala poate fi de la volant care e DUAL MASS cu arcurile pe ea. Astfel ca arcurile se comprima decomprima de aia aude rontait. la volant ta nu mai ai arcuri pe disc ci pe volant.

bh-94-ram citeste inbox-ul ca ai ceva de la mine si nu mai da quote. citeste regulamentul fara a te gandi ca sunt pedant. :Driver:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deke tie ti-a murit senzorul de temperatura exterioara ala din fata radiatorului din mijlocul grilei radiator. Cu o diagnoza vei sti sigur. :rolleyes:

Si-a revenit subit. Acum indica bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un passat 2002, 19 TDI, 131 CP si am urmatoarea problema:

dimineata nu porneste decat cupa 2-3 chei. Mentionez ca prima data tin cheia pe bujie de 2 ori si la rasucire pe contact nu porneste. D-abia dupa 2-3 incercari porneste. Problema asta o am doar la prima pornire dintr-o zi.

Am luat eu sambata de la Praktike solutie de polisat acril marca NIGRIN pt faruri. Este un tub de 25g pe jumatate plin si o carpa. Costa 50 RON deci hotie la drumul mare!!!

Intradevar dupa 3 ore de frecat mi-a iesit figura farurile arta beton. Daca nu vrei sa freci atat cat am frecat eu fa rost de undeva de abraziv cu granulatia de 1600-2000 si mai intai slefuiestel dar neaparat cu apa.

Spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un PASST din 2001 , motor de 1.6 benzina si are acum 142000 de km si am schimbat urmatoarele :

- capetele de planetare

- burdufuri la capetele de planetare

- filtul de aer si de benzina

- si consumabilele - logic

Am o mare rugaminte la voi daca ma puteti ajuta va rog :

- mie m-i se infiltreaza apa in fata la locul din dreapta jos la prag , apa m-i se infiltreaza numai atunci cand ploua . Am verificat chederul sa vad daca este spart undeva dar nu am gasit nimic la el , pe unde ar putea sa se infiltreze apa ? si unde trebuie sa merg cu masinaca ca sa descopar buba ? ( la tinichigerie cumva ?) .

In speranta ca nu am suparat pe nimeni v-asi fi recunoscator daca m-ati pute ajuta si pe mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.A-m inlocuit doua din furtunasele din circuitul de vacuum(erau roase in unele locuri) cu furtun de combustibil(asa scria pe furtun).Crede-ti ca este ceva rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ai facut foarte bine, puteai sa ai pierdere de putere din cauza acelor furtune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult b97dmt mi-a fost de ajutor topicul , m-ai salvat din impas .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujor Alexandru

180 000 km

-burduf planetara [st]+[dr](astea sunt tzeapa cine poate sa si le schimbe singur ca la service isi bat joc si iti cad si planetarele)

-egr- (umplea totu` cu ulei, desi ulei nu am pierdut niciodata, scotea putin dar il imprastia bine)

-brate superioare + bielete directie + capete de bara [st]+[dr]

-distributia la 140 000 (atunci am luat-o)

-capete de planetara urmeaza

-etrieri urmeaza

-furtun turbo, ocazional pe casco(dupa care a inceput sa mearga chiar mai bine)

-si ar mai fi niste zgomote + 1 bucsa...

-geamuri zgariate pasager si sofer ... din cauza prafului si a chederelor care s-au distrus ... .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pret nou 400 ron
salutare...am si eu o problema la passat-ul din semnatura.. cand dau cu ea prin gropi sau merg pe un drum cu denivelari mai mici chiar, se aude un troncanit in torpedou...parca ar fi un surub ceva care se misca pe acolo...e un zgomot suparator....va rog daca a mai avut cineva problema asta la passat , ajutati-ma. merci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sa manifesta la fel, dar nu iau gropi :). Ideea e ca la hopuri se aud greieri la fanta centrala de aer. Incearca sa apesi bordul in dreptul butonului fals de sub butonul de incalzire scaun din dreapta, la mine se opreste zgomotul cand tin apasat acolo. Sigur e un surub slabit. cand apas acolo bordul intra inauntru cam 0,5 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Avand in vedere ca nu pot sa deschid un nou topic atasez aici 2 liste cu radarele si camerele fixe din Romania. Sper sa va fie de folos ca eu am facut rost de ele prea tarziu.

Si a doua lista cu scuze fata de moderatori.

Radare.doc

radare_si_camere_fixe.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!