Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Cristi (Tednet), read this :icon_thumright:

...Am incercat toate metodele gasite pe forum de a reseta cheia,am schimbat bateriile la ambele telecomenzi si nimic.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi fac mea culpa nu mi-am dat seama ca "de a reseta cheia" se refera la sincronizarea chei, ma gandeam ca este un alt procedu de care eu nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele si sunt bune.Cineva mi-a zis ca poate fi din modulul confort,aveti idee cum as putea sa aflu daca este de acolo?Tin sa precizez ca la scanare nu da nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. O problema caracteristica pt Passat, cel putin la al meu, este ca odata cu venirea frigului apar anumite rezonante ale unor componente ale masini care se aud enervant in habitaclul masinii.

Anu asta prin ianuarie-februarie am schimbat toate tampoanele traseului de esapament tocmai din aceasta cauza, huruieli si zgomote de rezonanta zoasa care zici ca iti scot creirii din cap.

Cum trec de 2000 rot/min, toate bune si frumoase, masina curge, fara zgomote. Si asta de cand cu frigul.

Si am mai observat ceva, am o zdranganeala ciudata care vine de sub masina daca pisc ff putin acceleratia, cat sa nu treaca de 1000 rot/min, ca si cum ar fi o tabla care nu e fixata bine. Si asta se aude de fiecare data cand turatia coboara la ralanti.

2. O alta problema, dupa ce mi-am rezolvat broasca usii de la sofer, acum ma dispera cea de pe dreapta spate, cand blochez usile, ea se deschide la 1 sec. dupa ce se inchid toate

Aveti ceva sfaturi pt problema nr. 1?

Cu 2 e clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema 1. eu banuiesc scutul, cel putin al meu l-am zdrentuit, a doua banuiala -incepe oare volant sa dea semne de slabiciune?masina are de acum cca. 133k km

si da si mie mi se par mai pregnante zgomotele acum la frig dar ma gandeam ca acum face mai putina galagie AC si....

zgomotul la mine e urmatorul "zbrrr" cand debreiez sau in frana de motor cand ajunge pe la 1000rpm

din cauza asta umblu fara capac la motor ca mi se pare ca si ala produce vibratii joase mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre huruitul din cutie nu imi poate da nimeni nici un sfat...nu a mai avut nimeni problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O prima buba care a cauzat neplaceri destul de serioase: In drum spre tara, motorul s-a supraincalzit subit. Becurile s-au aprins in bord, temperatura depasise 130*C. Pe traseu, desigur, a insemnat opriri periodice. Mai rau e ca s-a mers destul de mult cu ea in acest ritm, iar acum din dreptul curelei alternatorului ies sunete nepotrivite, fashait. La service s-a raspuns ca a cedat ventilatorul cel mic, avand nevoie de carbuni. Nu se pot schimba doar aceia, deci e nevoie de inlocuirea motorasului.

Eu inca nu sunt sigur daca numai un ventilator defect poate cauza atata zarva. La 120km/h, curentul e suficient de puternic sa patrunda prin radiator, substituid functia ventilatorului. Sa fie numai aceea o problema ?

(Sigur ca se gaseste undeva pe forum o discutie, dar inca nu am dat de ea)

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curentul la 120 km/h intradevar este foarte puternic ca sa faca racirea dar trebuie ca radiatorul sa fie curat caci eu cand am schimbat distributia cele 2 radiatore(de AC si racire) erau obturate cu mizerie in proportie de 30%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi suna mai repede a defectiune de termostat sau pompa de apa.

Electroventilatorul (din ce stiu eu) este comandat de AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ai dreptate, ABC. Pe langa asta, sunetele dubioase ar putea fi scoase si de catre pompa de apa, ca doar e angrenata la cureaua de distributie, in imediata apropiere a celei de la alternator. O sa o duc in service curand. Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu motorul si nu imi pot da seama ce are. Cand sunt in treapta a 5-ea si a 6-ea si am 1600 ture daca o calc blana imi merge motorul in suturi si nu trage ,parca ar avea probleme cu alimentarea cum facea vechea dacie, pana la 2200 de ture cam asa, apoi isi continua accelerarea normal. Am fost la tot felul de mecanici si nu isi pot da seama ce are motorul, suportii motorului nu sunt rupti, iar pe vag com nu arata nimic suspect, totul pare perfect. Ma poate ajuta cineva???

Am o problema cu motorul si nu imi pot da seama ce are.Masina este un passat de 131 cai 1.9 TDI. Cand sunt in treapta a 5-ea si a 6-ea si am 1600 ture daca o calc blana imi merge motorul in suturi si nu trage ,parca ar avea probleme cu alimentarea cum facea vechea dacie, pana la 2200 de ture cam asa, apoi isi continua accelerarea normal. Am fost la tot felul de mecanici si nu isi pot da seama ce are motorul, suportii motorului nu sunt rupti, iar pe vag com nu arata nimic suspect, totul pare perfect. Ma poate ajuta cineva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paradoxal sau nu, supraincingerea la motorul meu era cauzata de electroventilatorul de aer-con, o defectiune de mare notorietate.

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ghiby-pentru vit. a5a si a6a sunt putine 1600 de ture si din aceasta cauza se "zguduie" masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ghiby colegul florinmacri cred ca are dreptate

masina este turbo si tu tocmai experimentezi un surge cand dai blana subturat

accelereaza lin si usor pana la turatia de cuplu maxim si apoi dai blana exact de la 2200rpm si nu vei mai avea probleme, altfel ...

sau mai bine treci intr-o treapta inferioara, masina are 6 viteze inainte si 4000rpm

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service s-a raspuns ca a cedat ventilatorul cel mic, avand nevoie de carbuni. Nu se pot schimba doar aceia, deci e nevoie de inlocuirea motorasului.

Esti sigur ca nu se poate?Celor din service le vine mai usor sa inlocuiasca decat sa repare.Si sa te jecmaneasca apoi de bani!

Ia da un search pe forum si ai sa vezi ca sunt topic-uri unde s-a discutat despre schimbarea carbunilor.Si nu te costa decat 20-30 de lei,ceva indemanare,putin timp si cateva chei(depinde de tipul masinii).

Eu am facut acest lucru la masina din semnatura,si functioneaza ireprosabil.

Asa ca...bafta si spor la treaba.

Scuze de off. :icon_redface:

Modificat de claut07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care s-au confruntat cu problemele de supraincalzire, dupa schimbarea electroventilatorului, cat si a unei sonde de pe circuitul de racire, problema nu s-a remediat.

Era de fapt amaratul de termostat (o piesa de 55 Lei), situata undeva pe o conducta de sub electromotor.

Merci de pont, claut07. Din pacate, deja am dat inlocuit acel ventilator + demontarea partii forntale (cca. 600 Lei). Nu mi-a permis timpul o cautare amanuntita.

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce au demontat partea frontala?Ca sa ia manopera in plus??Nu asa se scoate ventilatorul de la clima.Iar ventilatorul cu pricina nu are nici o treaba cu problema enuntata de tine,asa cum ti-a dat seama cred(mai tarziu),ci tine strict de climatizare.

Modificat de claut07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic intr-un fel aveti dreptate ca e subturata. Sa va mai zic ceva eu am schimbat motorul de pe masina cu unul de acelasi tip. Cu cel vechi nu am avut probleme de genul asta , nu mi s-a "zgaltait" niciodata, nu stiu de ce face asta asa. ma gandesc ca totusi este o problema , de e diferenta asta???

Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod clar o subturezi,citeste si tu topicul despre condus corect, turatii din aria TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci_passat2000

salut man! imi cer scuze daca te deranjez...

am si eu o problema cu un passat variant 1.9tdi 116cp 2000 cutie automata

am masina de vreo 2luni si de cand am luat-o pun intr-una apa/antigel in vas.cand merg la drum intins pierde mai putin,dar in orash...

ceea ce vreau sa te rog este sa imi deskizi si mie un nou topic cu problema asta pe forum,

pt ca eu nu am voie deocamdata si trebuie sa remediez problema cat mai urgent!!

eu stau in Bucuresti si ma gandeam poate stie cineva un service care ar putea sa imi rezolve problema...

MULTUMESC MULT!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:salut ! am si eu o problema cu pompa de vacum. nu mai face vacumul corespunzator franarii si deschiderii turbinei. latrei pedale de frana consecutive frana se intareste si nu mai are eficienta,iar masina nu mai trage deloc. :angry. are cineva raspunsuri???????scuze daca a mai fost discutata aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut man! imi cer scuze daca te deranjez...

am si eu o problema cu un passat variant 1.9tdi 116cp 2000 cutie automata

am masina de vreo 2luni si de cand am luat-o pun intr-una apa/antigel in vas.cand merg la drum intins pierde mai putin,dar in orash...

ceea ce vreau sa te rog este sa imi deskizi si mie un nou topic cu problema asta pe forum,

pt ca eu nu am voie deocamdata si trebuie sa remediez problema cat mai urgent!!

eu stau in Bucuresti si ma gandeam poate stie cineva un service care ar putea sa imi rezolve problema...

MULTUMESC MULT!!!

Eu am gasit cateva tevi din partea inferioara a radioatorului corodate si curgea foarte fin pe acolo (in 5000km mai bagam 1/2l de G12) .

Am jumulit celulele pe cativa centimetrii patrati si am lipit conductele cu un lipici gen poxipol :rolleyes: apoi am mai bagat vreo 40.000 km.

Scurgerea nu s-a vazut decat atunci cand am scos bara fata si m-am uitat foarte atent (era o depunere roz pe radiator si mult jeg) Probabil a prins ceva acid de pe sosea ca erau corodate mai tare la exterior tevile si nu a mai aparut in alte parti problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primul Passat care l`am avut, un 5.5 din 2002 PD am avut doua mici probleme .

Prima a fost ca mi se aprindea EPS in bord din senin si masina facea ca toti dracii, tremura din toate incheieturile, se tura de la sine, in fine ... te scotea din minti. Dupa vreo saptamana de intrebari si umblat prin service`uri am descoperit ca era un cablaj impuscat de la un injector, pe care am dat vreo 50 de Eur + manopera ptr 1,5 ore in reprezentanta (desi lucrarea nu a durat mai mult de 30 de minunte) si problema s`a rezolvat.

A doua a fost turbina care mi`a picat si a fost inlocuita cu una SH adusa din Germania .

La al II lea am avut mai mult noroc, tot un Passat 5.5 PD, din 2004, inafara de filtre, placutele de frana fata /spate si burdufurile de la planetare, nu am schimbat absolut nimic, asta in aproape 2 ani si vreo 50.000 de km.

Per ansamblu am fost foarte multumit de acest model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si pompa de apa, a mea s-a stricat in primii 8000km dupa ce am schimbat distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!