Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Eu nu stiu ce sa ma mai fac. La relanti, intercoolerul (sau ceva de acolo) imi scoate un zgomot foarte enervant, gen greieras. Am auzit pe la semafor un B5.5 care scoatea acelasi sunet. Daca aplic ceva greutate pe suportul intercoolerului, acel sunet inceteaza. Pana acum am introdus fortat niste spuma poliuretanica, apasad-o intre acel suport si bazinul de apa de stergatoare. Nu a tinut prea mult. Zgomotul a reaparut.

Voi v-ati confruntat cu asa ceva ? Trebuie demontata bara si stranse suruburile de la intercooler sau vreo alta componenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

>scartait roti spate la balansarea masinii

asta daca e cand masina sta pe loc e de la frana de mana( elibereaza frana si nu mai scartaie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontata bara si stranse suruburile de la intercooler sau vreo alta componenta ?

Mie imi scratzaia mai demult. Cel mai indicat ar fi sa demontezi bara si sa vezi ce joaca pe-acolo. IC-ul se tine in niste cleme. Nu are suruburi. Eventual verifici unde atinge de scartaie. Suportul care il tine se poate indoi cat de cat, fiind din tabla. Doar sa ai grija sa nu rupi clemel IC-ului, ca se rup cu tot cu corpul lui. Si astfel, rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, c o s m i n, este cam ce spui tu.

Am rezolvat problema azi, in service. Nu a fost necesara demontarea partii frontale. Pur si simplu a dat jos scutul (ca tot trebuia schimbat uleiul), a observat ca scartie acel suport. Din pacate nu erau suruburi, cum ma asteptam, ci nituri. Mecanicul i-a introdus fortat o pana de metal acolo, iar acum sunt din nou un om fericit :) .

Multam !

Pe langa asta, problema mea electrica s-a rezolvat de la sine :offtopic:

Era vorba de lumina plafonierei, care se stingea imediat dupa ce descuiam masina, sau dupa inchiderea portierei. Acum ramane din nou aprinsa pentru 30 sec ( sau cat e intervalul ). Nu stiu daca e vreo coincidenta cu ploaia torentiala de acum o saptamana.

Modificat de FLorin D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, ala cred ca e switch-ul de la broasca usii. Exact asa imi facea si mie, cand vroia ea mi imi functiona corect plafoniera, alta data ba

Kelu e maestru in d`astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stie cineva ce poate fi. Am urmatoarea problema: la plecare de pe loc si la accelerari si "decelerari" - luat piciorul de pe acceleratie - se aude un troncanit in partea stanga fata. Ce poate fi? A mai avut cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLORO, trebuia sa te fi ascultat de la bun inceput :lol: . "Si-a revenit" la vechea stare, iar nu sta aprinsa. Vroiam sa ma apuc singur, dar in final cred ca apelez la Kelu. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toti

probleme:

1-airbag scaun pasager din senin

2-calculator abs la fel din senin

3-nu intra numai cand vrea ea in marsarier(dar cu rugaminti si repetate incercari fara a forta intra)

4- garda la sol prea joasa pe fata si am ramas fara scut

in rest ulei ok si motorina proasta 45000 de km pe drumuri de romania intr-un an jumate fara alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
probleme:

1-airbag scaun pasager din senin

2-calculator abs la fel din senin

Poti detalia, te rog, la ce te referi cand spui "din senin", ca sincer nu am inteles ce se intampla din senin. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am luat si eu de curind un B5.5...daca scriu corect....mai exact un Passat 2003 1,8 T............tiptronic.....problemele...cam aceleasi ( scuze...e primul meu VW...am mai avut masini...ultima ford focus 2....s-a dus saraca ....)

1 - portbagajul.....noroc ca sint la 80 de kg.....ca altfel....nu il inchideam....cel care mi-a vindut masina...zicea ca sa dau cu WD40 pe hidraulice...ca aia e problema....am fost sceptic de la inceput...acum ...m-am lamurit.....dupa ce am vazut pe forum..

2 - schimbat bineinteles...filtrele : aer si filtrul polen,ulei,benzina si uleiul cu Mobil 1 ( asa a zis de la magazin ) :vaidecapulmeu:

3 - echilibrat rotile si schimbat cauciucurile ...cele de pe fata...de fapt cele de pe fata erau inlocuite cu cele de pe spate...da' cind mi-a vindut masina...le-a schimbat...ca erau noi...

4 - si facut plinul si bagat solutie STP de curatat injectoare,valve...etc ( consum de 9 %....asa mi-a iesit ) :eek:

PROBLEMA CARE NU MA INCINTA :

- nu merg farurile de ceata.....mecanicul care s-a uitat la sigurante linga usa soferului a descoperit ca un fir este bagat intr-o alta siguranta ( chestia ca el nu este electrician si nu se baga)...si daca pune si siguranta aia de la farurile de ceata...se scurtcircuiteaza imediat( ca nu este de altfel....adica lipseste de tot)....si nici nu stiu de unde este si unde duce....firul asta nemernic...

- mai nou....sa ars si becul de la faza scurta....partea pasagerului....

O sa pun o poza sa vedeti ce e cu firul....poate i-mi explica cineva..va rog !

Scuze daca scriu aiurea...incerc sa ma descurc pe forum....daca e gresit va rog sa i-mi dati linkurile unde trebuie sa intru...

Multumesc

post-29347-1217126934_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme aparute dupa 3000 km de cand mi-am luat masina asta:

- nu mai merge senzorul de ploaie;

- in mers se aude un scartziit la/langa portiera de la sofer. Usa se inchide cu un sunet ciudat...parca s-ar freca metal pe metal. (ceva idei?)

- acum mi-am dat seama...xenoanele lumineaza ciudat..parca s-ar uita incrucis :) (cum pot remedia problema?)

- geamul de la sofer nu se mai inchide intotdeauna printr-un singur click. trabuie sa tin apasat. :)

cam atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme:

-clemele alea care leaga bordul de caroserie si acum cloncane mai rau ca o dacie la orice denivelare

-burdufuri planetare

-ventilator clima

135000km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
- nu mai merge senzorul de ploaie;

- xenoanele lumineaza ciudat..(cum pot remedia problema?)

- geamul de la sofer nu se mai inchide

Senzor de ploaie

Reglarea farurilor

Kit Reparare Macara Geamuri Electrice sau Schimbare Buton Comanda Geam, pot face o rocada?

Enjoy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

incep sa cred ca eu am avut noroc:singura problema notabila pe care o am la masina e faptul ca nu imi merge butonul de deschidere a portbagajului din habitaclu (oricum am inteles ca e o problema curenta) - nu a mers de cand am luat-o, dar am observat mai tarziu asta :(

Mai nou, de la inceputul primaverii, au inceput sa imi scartie cauciucurile la frana mai serioasa, viraje, etc. Suspectez totusi ca e din cauza uzurii acestora (probabil aceasta e ultima vara cu ele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incep sa cred ca eu am avut noroc:singura problema notabila pe care o am la masina e faptul ca nu imi merge butonul de deschidere a portbagajului din habitaclu (oricum am inteles ca e o problema curenta)

vezi ca butonul este f functional, dar probabil ca nu ai carte la masina, iala de la portbagaj are trei pozitii, una sa se deschida portbagajul din telecomanda odata cu usile, a doua pozitie este pentru a deschide portbagajul numai din butonul din interior (si atunci porbagajul nu se mai deschide din telecomanda) iar a treia pozitie este pentru a deschide portbagajul manual din cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vorbi!

adica una din pozitii, pe care o alegi tot cu cheia, e ca sa deschizi portbagajul din cheie?cum s-ar spune, numai in aia bagi cheia?

si nu exista o pozitie in care sa se deschida si de pe cheie, si dinauntru?la mine cand descui masina e accesibil si portbagajul, si daca urc inauntru si trag de buton, sare capacu in sus.

sa inteleg ca e stricata? :)

l.ein carte scrie asa: 1pozitie pt folosirea inchiderii centralizate

1 pozitie in care se deschide numai din butonul DE PE CHEIE/BUTONUL DIN USA

1 pozitie pt cazul in care bateria e descarcata, si se doreste incuierea manuala.

in nici un caz vreo pozitie in care butonul de pe cheie merge separat fata de cel din usa sofer.si e si logic.

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da probabil ca m-am exprimat gresit a treia pozitie e sa deschizi portbagaju din cheie ca la dacie, iar butonul de deschis portbagajul de pe telecomanda merge pe ambele poziti ale cheii, si cel centralizat si pe cel care se deschide numai din interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Passat 2004, 142.000km, 96kw

- buton pedala frana ( imi dadea o eroare de imi aprindea ABS, ESP si (!) )

- burduf planetare + capete de planetare ( stanga si dreapta )(sigur de la drumuri)

- rola din capatul aleternatorului ( cred ca s-a rupt ceva in ea ca facea zgomot, mecanicul mi-a spus ca are niste "clichetzi" care s-au rup )

- becuri faza scurta ( cred ca de la drumuri )

- rupt balama portbagaj ( asta din cauza ca propietarul anterior, neamtzu, nu l-a intaresat protbagajul, iar eu roaman destept am tras cu putere ).

Si la mine se auzea zgomotul de click la butonul de avarii, dar s-a videcat singur.

Am uitat sa mentionez: 2 oglinzi pe partea stanga ( asta e din cauza soferilor cu carnet ABCDEFGH la 1000e/bucata )

Scartaitul de la usi l-am rezolvat repede cu vasilina grafitata, la fel si balamelele de portbagaj + inchderea, inchiderea de la capaota (e mult mai silentioasa acum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Iertati-ma daca a mai fost discutata problema dar eu nu am vazut o discutie despre aceasta problema.

- Cand am motorul pornit din directia curelelor se aude un zgomot ciudat, un pacanit ca de plastic introdus in palete.

- Nu se aude tot timpul, doar cand vrea el, iar intensitatea pocniturilor nu creste odata cu turarea motorului, decat foarte putin. Uneori se aude mai incet, alte ori mai puternic.

A mai intampinat cineva aceeasta problema? E grava? Ce e de facut?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 224000 de km am schimbat doua brate, in rest mai multe debitmetre de aer, un furtun la turbo si cam atat ce nu ar fi trebuit sa se strice. De distribuitie, suspensie nu cred ca are rost sa vb

Si la mine se auzea zgomotul de click la butonul de avarii, dar s-a videcat singur.

In legatura cu zgomotu de la semnalizare, am schimbat si butonul de avarii si mai facea si apoi am schimbat maneta de semnalizare de la volan si nu mai face.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema , am schimbat cred ca N75 este sau nu stiu care ca sunt 2 la fel , valva care se afla langa turbo , si debitmetrul pentru ca masina de 1 an mergea extraordinar de prost(passat 2001 avb automat).

Propietarul stia ca masina lui asa trebuie sa mearga .Tragea ca un sdi adica mai exact ajunge la 4500 sau 5000 de ture in o jumatate de ora, cand am scos mufa de la debitmetru manca pamantul.

Am schimbat si acea valva pt ca cine a umblat la ea a rupt un stut din ala ....in fine treaba rezolvata

Merge bine dar cateodata isi revine la vechiul obicei cu toate ca trage mai bine dar tot asa foarte greu.

Ideea este ca acuma stiu sa o rezolv(de fapt am gasit rezolvarea incercand) si merge de fiecare data daca opresc si repornesc motorul in o secunda s-a rezolvat .

Face numai cand are chef , sa fie un limp mode?

Ma gandesc sa desfac traseele de vacum, sa sa le remontez dupa schema, sau sa verific actuatorul de la turbo, se poate bloca cumva daca masina a mers asa o jumatate de an poate chiar un an ca nu se stia?

Cum sa incerc am si vag com ma si pricep la montat si demontat orice ideea este sa inteleg functionarea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Gabi sigur e vorba de limp mode, daca isi revine dupa ce o opresti. Si eu cred ca problema apare de la traseul de vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

137000 km

- egr (mecanicul imi vorbea de ceva riscuri???)

- ieri pe drumul de munte nu mai culpa turbo? ;) (am inteles ca ar fi vorba de un releu)am oprit masina si la repornire am scapat de problema!

trebuie sa o duc la "doctor"!!!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

masina e Passat 2003 B5.5 , berlina , 1.9 Tdi 160 CP (131+CIP).

adusa din DE la 140 k . acum are 200 k

Probleme pana acum:

-burdufurile (scuze daca nu se zice asa)de la planetare schimbate la timp in sensul ca am observar ca s-au spart si le-am schimbat imediat .

-placute

-bagat tratament motor Dupa Lube.

-supapa EGR cloncane mai des decat gainile din cotet .

-celebrele limp-mode-uri

-apar soricei din ce in ce mai multi si in mai multe locuri (am pus si otrava dar sunt invulnerabili :) )

Ce ar trebui schimbat (si o sa se intample in curand):

-discuri de frana la toate rotile + placute . am inteles ca la 3 schimbari de placute pe fata se schimba si discurile .

-amortizoare la toate rotile . nu stiu daca trebuie dar asa vreau .o sa fac un test.

-supapa EGR

-turbina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!