Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

amortizoare fata+bucse brat inferior fata partea din spate(minunatele noastre drumuri)

la o accelerare mai rapida trepideaza volanul si se aud niste batai ciudate in partea din fata,iar in momentul cand viteza ramane constanta,acestea inceteaza(in special daca fortez putin si la viteze mai mari de 80)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

in 175.000km cati are masina am schmbat,in afara de consumabile

-set complet brate fata

-burdu planetara,st-dr

-supapa egr

-debitmetru

-curatat IC

-schimbat rulment compresor AC

-schimbat rulment ventilator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de la 131.000, acum am 147.000 si nu am schimbat decat un cap de planetara, desi ma gandesc dupa sunete ca se apropie si al doilea. Si la mine a intrat de cateva ori in limp mode, dar de vreo luna nu am mai avut probleme. In rest, chestii minore, ulei, filtre, un parbriz si de 2 ori o oglinda (cred ca e o problema asta, cu furatul). Iar partea cu capetele de planetare, vad ca e o problema destul de intalnita, si va mai pot enumera 2 prieteni care au avut aceeasi problema la Passaturile lor. Si alta problema de care era sa uit si de care sunt interesati cei ce au tiptronic, de cateva ori mi-a iesit foarte greu din pozitia "P" la plecare, prin fortare si cu un pacanit puternic (stiu ca nu e ok, dar ma grabeam si nu aveam ce face).

Modificat de vl38gabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E inutil sa mai zic distributia si alte chestii...(cauciucuri, placute frana,ulei aa da si chiar combustibil).

Deci lasand toate cele ce sunt uzabile si e normal sa le schimbi eu am avut problema cu :

-burduf planetara (s-a rupt a intrat mizeria a trebui sa schimb capul de planetara. st. fata);

-EGR (desi poate fi vazut ca so o piesa uzabila.)Ps. regret ca am cuparat una noua si nu am curatat-o pe cea veche...

-pana acuma 2 momenta in care masina parca dormea...si nu treagea deloc...deloc :somnmare: . Daca mai apare problema .. v-a trebui sa merg cu ea la un mecanic sa vad care ar fi problema. ps. daca trageam pe dreapta opream motorul si il reporneam problema a disparut.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune vag-com pe ea si verifica senzorul de presiune (maf-ul)

Ca sa mai adaug si eu o problema, mai nou pierd lichid de racire, are cineva vreo idee pe unde s-ar putea sa pierd? la 2-3 zile trebuie sa completez, sau eventual daca fac un drum si am mers sa zic 1 km cu 200, incepe si "plange" dupa lichid de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia de la 120.000km

pe langa consumabile au mai fost

G62

EGR(a doua oara cand il schimb)-ajung sa cred ca tine 60.000km

@Alex_vvx

am patit asa cu pompa de apa proaspat schimbata avea cca. 8000km

s-a rezolvat cu schimbarea pe garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant, la mine are vreo 15.000 km pompa de apa, deci si prin urmare, presupun ca v-a trebui sa o schimb pe banutii mei :lol: acum sa vedem, daca nu e alta cauza, intre timp ultima oara cand am dat bara jos de pe masina, pe partea dreapta (a pasagerului) exista un radiator care incalzeste motorina (asa am inteles de la un mare mester) iar pe la intrarea in radiator, in capul conductei exista o scurgere, o picatura la 2 minute sa zic, insa nu cred ca aceea este cauza pierderii lichidului de racire :icon_cool: so, mersi pt raspuns, astept si alte variante si va doresc cat mai putine probleme cu masina :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Alex_vvx la mine am gasit radiatorul corodat la un coltz, cred ca a prins ceva acizi scapati de vreo masina pe sosea ca era de la eterior spre interior. Am jumulit aripioarele de alunimiu dintre conducte pe cativa cm2 in zona respectiva, l-am sablat si lipit cu poxilina. dupa 40.000 este inca la locul lui si isi face treaba fericit fara 2% din aripoioarele radiante. :icon_thumright: (lucrare de roman kitros)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata e nevoie si de chestii de genu, multumesc pt sfaturi, ca sa revin cu ceva nou.. ca de fiecare data cand postez aici trebuie sa mai am o problema, aseara m-a lasat si ambreiajul, eram la baneasa, la semaforul acela de pe pod, am apasat ambreiajul sa pun pe liber si cand am dat drumu la pedala de ambreiaj.. tac pac.. a ramas jos.. Cu mare greutate am reusit sa o mut de acolo, am apasat cu forta pe ambreiaj, la fel si pe maneta de schimbat vitezele, a intrat in treapta 1 si am parcat-o acolo :P Sper doar sa nu fie si volant... caci e o gaura destul de mare :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000
interesant, la mine are vreo 15.000 km pompa de apa, deci si prin urmare, presupun ca v-a trebui sa o schimb pe banutii mei :D acum sa vedem, daca nu e alta cauza, intre timp ultima oara cand am dat bara jos de pe masina, pe partea dreapta (a pasagerului) exista un radiator care incalzeste motorina (asa am inteles de la un mare mester) iar pe la intrarea in radiator, in capul conductei exista o scurgere, o picatura la 2 minute sa zic, insa nu cred ca aceea este cauza pierderii lichidului de racire :) so, mersi pt raspuns, astept si alte variante si va doresc cat mai putine probleme cu masina :D

Unde ai facu shimbul pt pompa de apa , poate nu a fost pisea originala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000

vw Passat TDI 2003, 131 cp+ 25 cip ;

am luat masina la 132.000 km

in 2007 martie

acum am 147.750 km

am schimbat :

1. suspensie (arc + amortizor) sport, imi curgeau amortizoarele pe spate.

2.burduf planetara stanga. (curatat cap de planetara) am avut noroc ca am observat din timp, ma mai uit pe sub masina asa la 1 luna.

3.senzor de temeperatura motorina.

Urmeaza:

1.distributie

2.kit ambreiaj dupa cip tuning mi-am dat seama ca e uzat. mai tine da nu mult.

3.rola si curea aer conditionat(a inceput sa scartiie).

4.placute si diskuri frana.

5.bec proiector dreapta.

6.stergatoare.

Alex VVX , nasol pana atunci aveai semne de oboseala , trepida ?

la mine trepideaza usor in 1-a la plecare.

sa ne ti la curent cu ce sa intamplat , BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost facuta la service-ul unui prieten, nu ma indoiesc o clipa de calitatea pieselor pe care le-a folosit, de trepidat inainte sa crape ambreiajul nu trepida nimic, patina usor daca nu il exploatam corect, insa in rest functiona corespunzator, pana intr-o zi.. cand s-a enervat si gata ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Alex ambreiajul sa fie de la tuning?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radule, nu cred :) iti dai seama ca si-a dat duhul de la cip si plecarile in forta si o varsta destul de inaintata..

asta este, stiam ca o sa ajung si aici.. :P daca n'am ascultat de astia mai mari :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_vvx "am apasat ambreiajul sa pun pe liber si cand am dat drumu la pedala de ambreiaj.. tac pac.. a ramas jos.. "

in mod normal ar trebui sa fie placa de presiune sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa mi-a confirmat si Rapier.. cam celasi lucru.. astazi aflu exact care-i treaba si ce-a fost in neregula :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot dai cutia jos vezi cat face discul de ambreiaj si skimba-l daca nu e pre scump ca el se uzeaza in mod normal si tine ambreiaju din ce in ce mai sus pana incepe sa patineze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia e ca sunt si cazuri in care uzura accentuata din cauza rescrierii cipului afecteaza ?!

E drept, suportand si unele utilizari "vijelioase" :icon_thumright:.

Inca ceva de adaugat. Dupa schimbarea senzorului de temp a motorinei, iar oscileaza turatiile, deci iar da semne de oboseala G62, sau ce cod avea.

Tot la capitolul probleme, nu imi sta aprinsa lumina de interior dupa descuierea masinii. E enervant noaptea, ca dupa ce inchid usa, se face bezna. O figura eroarea la VAG-Com ?

Bafta cu rezolvarea problemelor, Alex_VVX !

Modificat de FLorin D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor
Este un trunchi de con din cauciuc care are rolul de a proteja articulatia planetarei de praf, apa, alte alea.

In interiorul burdufului este o vaselina speciala (cred ca grafitata) care are rolul de a asigura ungerea si protejarea planetarei.

etanseitatea e asigurata prin 2 coliere.

Problemele pot fi fie de pierdere a unuia dintre coliere, sau ruperea, ciupirea, taierea burdufului, caz in care se scurge vaselina si, mai rau, intra mizerie la planetara.

Caz in care in 9 cazuri din 10 nu mai mergi prea mult si tre sa o schimbi

Asa ca! Atentie la sarme, crengi groase, sine de tramvai samd samd

si cum iti dai seama ca e rupt fara se bagi sub masina?:D

INCA UN POST AIUREA!

Ca sa nu mai vorbim de offtopic.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw Passat TDI 2003, 131 cp+ 25 cip ;

....la mine trepideaza usor in 1-a la plecare....

Este inceputul sfirsitului pentru volant dubla masa. Eu am tras de ea cam un an si ceva (o turam un pic ca daca nu zgiltziia masina, nu tot timpul, cind era cald afara si o frecam pe la stopuri) dar deja ma enerva ca porneam de pe loc ca astia cu scoala de soferi :offtopic: , adica trebuia s-o turez peste 1200 ture ca sa nu mai trepideze la plecare. Am inlocuit tot: volant, kit ambreiaj si acuma este cu totul altceva..mai ales ca pedala de ambreiaj nu mai trebuie sa ma imping in scaun ca s-o apas.. ;) merge usor de tot. E drept ca iti ia ceva bani mecanicul pentru distractia asta da mai devreme sau mai tirziu acolo ajungi si intre timp pe linga ca te apasa pe creier chestia asta, nu-i nici sanatos pentru masina, cutie etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate s-a confirmat, aveam ambreiajul "rupt in doua" ca urmare am ales inlocuirea lui cu unul stock, insa ce sa vezi.. m-a anuntat Petru de la service cum ca ambreiajul meu este unul special, cum sunt pe masinile de politie (vezi passat) si auto speciale (la fel passat-uri de interventii si ce mai sunt ele). Eu am ramas putin surprins auzind astea, avand in vedere ca eu nu am adus modificari masinii de cand a fost cumparata, a fost luata de noua de la dealer.. neavand specificat sa fie ceva special pe masina. A mai patit cineva asa ceva? v-ati mai lovit de treaba asta? acum bineinteles ca asteptam sa gasim ambreiajul "dubios" care se potriveste.. probabil o sa o vad si eu peste o luna sau doua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

165.000 km scimbat:

-bendix(sau cum se cheama ala din electromotor)

-chit ambreiaj(fostul proprietar avea probleme la piciorul stang si tinea mult ambreiajul, cred ca de asta)

-supapa de la servofrana

-bec faza scurta si proiector

-stergatoare silicon

-filtre si alte consumabile( masina a fost foarte ingrijita si nu au fost probleme si sper ca nici nu vor fi de acum inainte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am luat masina la 144000km, acum am 156000...

primul lucru schimbat dupa catreva zile de la aducere, a fost lichidul de la pompa de directie, care barbota violent in apropierea capetelor de cursa (practic la deschiderea capacului se vedea numai spuma si pompa scotea un sunet de parca lucra pe aer)... suspectez ca a fost contaminat (din nestiinta sau prostie) ori cu lichid de parbriz, ori cu antigel... dupa schimbarea cu un lichid de transmisie de culare rosie, fenomenul a disparut. Costul operatiei 60 RON la data de 10.08.07.

al doilea lucru schimbat a fost vascocuplajul care isi mentinea turatia constanta cu cea a motorului... peste 2000 de ture nu se mai auzea motorul ci numai "vuietul" elicei... desi sunetul era oarecum "sexy" mi-era frica ca nu cumva sa cedeze elicea de plastic si sa sparga radiatorul si alte cele... prin urmare l-am schimbat cu 590RON si 50 manopera tocmai de 1 mai a.c. ...

pe langa hiba cu "fierberea" lichidului de la pompa de directie, am mai preluat masina cu un bai... becul de la proiectorul stanga ars, deoarece in loc sa fie conectat firul propriu si necesar, era conecta firul de la unul din claxoane si viceversa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verde este lichidul de servodirectie la vw si ca sa nu bagi altceva au pus capac verde la vasul in care-l pui :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!