Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

passat break 2004

km reali verificati 177.000

probleme:

-schimbat radiator recire

-consumabile (distributia toata)

in rest atat

sa auzim de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

AVB 2004, schimbat :

- fulie alternator;

- burduf planetara stanga (la roata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 155.000 km luata de la 140 si ceva,schimbat distributie,filtre,un burduf la planetara,problema care ma doare de cateva zile de cand a venit frigul este ca geamul soferului coboara dimineatza dar nu mai urca(decat dupa multe incercari)problemai inca nerezolvata.Are cineva ideea de un service unde ar putea sa-mi dea un diagnostic sigur si eventual sa-mi remedieze problema.Butonul nu este sigur, pt. ca in dimineatza asta cand l-am lasat,n-a vrut sa urce, am zis sa incerc cu cheia sa incui usa si sa se ridice,dar pauza.

cu multumiri...

Am avut aceeasi problema doar ca la mine o luase razna si inchiderea centralizata. Adica ba incuia tot, ba doiar usa sofer ba 3 usi, ba ramanea blocta usa portbagaj. S-a rezolvat cu o broasca schimbata care trimitea date eronate calculatorului de comfort (in ideea ca acesta este ok). Schimba broasca si poate se rezolva. Ca idee, o broasca de B5 e in jur de 3 mil. la dezmembrari. Iti recomanda varianta asta la ce preturi sunt la inchideri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Saptamana asta am avut o surpriza cu masina din semnatura, asa din senin s-au aprins becurile in bord de la ABS ESP si cel care indica rezistenta bujiilor incandescente (intermitent) +in bord Motorstorg Werkstatt (avarie la motor. atelier). Masina mergea ok. Am fost la service si era defect switch-ul de la frana, cel care actioneaza aprinderea lampilor de frana, un fleac la cata galagie si cate lumini erau aprinse in bord. 20 de euro reparatia la service VW, nu reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema: semnalizatorul spate stanga este aburit. Am desfacut semnalizatorul, l-am scuturat si am scos circa o lingura de apa. L-am inspectat viziual pe toate partile si nu am vazut semn de crapatura pe undeva. Din cate am inteles de la un vecin care a avut un passat (tot variant) a avut acelasi lucru pe dreapta, fara sa aibe semne de crapatura. Poate fi doar condens? Se poate strange o lingura de apa doar din condens in semnalizatorul stanga pe cand cel dreapta e uscat? Rog sa veniti cu idei si sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai adauga si la mine un zgomot urat, facut cred ca de rulmentul de la compresorul de aer conditionat.

Mai e careva cu asemenea problema? La ralanti se aude mai frecvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, cred cam idee despre sunetul de care spui tu. La vw-ul meu se aude de undeva din partea soferului, in adancimea bordului. Determina vibratii generale TDI-ul, si de nu ascult muzica ceva mai tare, ma cam sacaie croncanitul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 111.000 KM de cand imi este sub posesie, m-am confruntat cu urmatoarele probleme:

- Termostat ce a necesitat schimbare (cel ce din circuitul lichidului de racire), determina turatii neregulate, masina urca singura in ture;

- De la service mi s-a spus ca in curand amortizoarele spate necesita schimbare; Burdufurile planetarelor, evident;

- Croncanit enervant la relanti din cauza unui plastic/metal din dreptul coloanei de directie, care oscileaza liber;

- Infiltrarea din abundenta a apei pe sub baterie, in vecinatatea filtrului de polen, pana la formarea unei balti la picioarele pasagerilor din dreapta fata-spate;

- Unul din injectoare a dat semne de oboseala, nemaifunctionand la parametrii de presiune normali, asa incat a necesitat curatare cu ultrasunete (tare sunt curios daca a avut vreun efect);

- Dupa depasirea vitezei de la care usile se incuie automat, tumburucul portierei din dreapta spate revine la pozitia <<descuiat>>;

- Un potential scurtcircuit care nu permite mentinerea luminii de interior aprinse, dupa descuierea masinii;

- Bec de pozitie din partea dreapta;

- Functionare defectuasa a instalatiei xenon la temperaturi scazute pe becul din dreapta (necesita releu). El se stinge singur dupa 3 secunde, ca urmare ca slabei tensiuni;

- Becuri de frana pe ambele parti (le-am schimbat pozitiile intre ele, caci la 2 dintre ele nu se folosesc ambele filamente prezente)

- LED-uri ale gurilor de la aeroterma arse (3 din 4)

- :D jupuirea manerului franei de mana si a mansonului schimbatorului de viteze.

- citind mai suuus, am dedus ca nici la mine nu mai functioneaza incalzire in oglinzi, caci butonul oglinzilor a stat numai si numai pe pozitia de incalzire, crezand ca se deregleaza oglinzile la atingerea accidentala.

- va urma... :angry:

Sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stimati colegi de suferinta, eu m am saturat sa tot contabilizez problemele cu care m am confruntat in exploatarea masinii din semnatura.

vreau sa va aduc la cunostinta faptul ca unele probleme se rezolva de la sine. :)

ieri, am constatat cu stupoare ca la oprirea motorului, masina nu mai tremura din toate incheieturile. am oprit si pornit de cateva ori, asta ca sa fiu sigur de "minune".

astept ca intr o dimineata, cand virez maxim dreapta sa ies din garaj, sa nu imi mai cloncane planetara si sa se schimbe stopul de pe dreapta (care e crapat), macar intr o luna cel mult. :angry:

numai bine va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, bine, dar eu cui sa ii dau un multumesc, ca mi-am amintit sa mai arunc o privire pe la burduful-buclucas ?

Ca maine poimaine ma trezeam ca face poc-poc-poc la viraje ...

E dat naibii forumul asta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare...............la ce sa ma uit...???????

se aude un zgomot(huruit) ca la autobuz cand pune frana...dar mai (gros) si se aude la viteze de 2km/h adica inainte de oprire si dupa ce fac 10 20 km incepe sa se auda si la 80 km/h..... mentionez ca se aude indiferent daca este in viteza sau scoasa din viteza!!!!!!!(pe liber).......dar numai cand pozitia volanului este peste ora (12) intre 12 spre 1 sau mai mult...

mentionez ca se aude de cand am intrat intr-o groapa(crater mai pe romaneste)pe partea dreapta de am reusit sa ard TOATE becurile pe partea dreapta in afara de faza lunga...si tot de atunci a inceput acel zgomot de bataie la gropite mici enervant pe partea dreapta....

A doua problema: limp mode cand am masina full si ii dau in goarna viteza 3 4 si 5 peste 2500 t/min : Dupa ce opresc motorul si-l repornesc totul e ok.(furtunasele alea doua subtiri imbracate in ceva care se duc la turbina nu arata prea bine)

A 3-a problema: foarte rar(dar cand iti este lumea mai draga) nu ma mai ajuta servo si trebuie sa apas zdravan frana (mentionez ca se rezolva si din mers)(daca am timp) dupa ce turez o data motorul mai mult.

va rog mult un sfat...

Va multumesc

Modificat de acidifiant
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luat masina iulie 2006 din DE cu 154000km.

1 A doua zi in tara am ramas fara placute de frana pe fata fara sa imi aprinda vre-un bec cu toate ca aveau senzori si erau cuplati, acum 4 luni mi s-a aprins becu de placute si le-am skimbat dar mai tineau cateva mii bune de km. in vara lui 2007 am skimbat si placute spate.

2 162000 skimbat ulei, filtre si daca tot am ridicat-o am vazut amandoua burdufe de planetare rupte asa ca le-am inlocuit si pe ele plus lipit radiator ca se corodase o teava de aluminiu (probabil a prins ceva de pe sosea ca era corodat de la exterior spre interior)

3 165000 Fulie alternator

4 170000 rola intinzatoare pt alternator

5 180000 Alternator la munte de ziua mea inainte de craciun cand nu era nici un magazin deschis :beerchug:

6 188000 imi vomita ulei prin EGR (Stie cineva unde ii pot schimba doar garniturile? ca e ditamai piesa de aluminiu ce trebuie skimbata pt o bucatica de cauciuc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu o sa continui lista cu probleme rezolvate de la sine, asteptand ceva timp pana defectiunea s a rezolvat singura, respectiv 1 saptamana.

problema care s a rezolvat se refera la geamul stanga, sofer, care avea un comportament diferit decat comenzile care le primea> se ridica de tot, apoi cobora o jumatate de cursa, solutia fiind urcarea lui cu cheia si nici atunci nu urca pana in cheder ci la 1,5 cm fata de el. :icon_thumright:

va anunt ca problema cu planetara este tot nerezolvata, dar mai am rabdare. :Driver:

sper ca v am descretit fruntile macar putin. :rolleyes:

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o intrebare simpla .Pina Acum am fost fan VW Passat .Am si eu o problema ,Am cautat pe forum dar nu am gasit ceva similar.

>Am un VW Passat 1.9 TDI fab 2005.Dupa ce scot cheia din contact iar usa soferului se inchide ,in cca 2 min se armeaza inchiderea centralizata.Acelasi lucru se intimpla si daca am oprit motorul si cheia se afla in contact .Cind am cumparat masina nu avea aceasta problema .Nu odata mi-a ramas cheia in masina si eu afara iar rezerva la 200 km .As fi recunoscator pentru raspuns daca cineva s-a mai confruntat cu o astfel de problema .Acelasi lucru l-a patit un amic cu un Seat .Atunci am ris ,acum nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000

145k,

schimbat suspensie (sport) ca am vrut eu amortizorele spate erau curse;

burduf planetara dreapta

senzor de motorina(ceva care masoara temp la motorina)

------

urmeaza distributie, si kit ambreiaj

zilele trecute am avut parte de ceva tare ciudat , i-am dat cam tare pe serpentine(am suspensie sport) :rolleyes: si dintr-o data s-a aprins becul de ulei si ma anunta ca nu mai am ulei, imediat am oprit am mai lasat putin sa se aseze(ma gandeam ca am spart baia ca e mica garda la sol cam un pachet de tigari) cand colo era ulei, Am pornit si becul s-a stins si nu sa mai aprins. Am vb cu un prieten el are polo 1.4 tdi nou are 15 mii km si el tot asa a patit.

Modificat de alexhitman2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E drept, numarul mai mare de kilometri in combinatie cu un ulei ca de exemplu Castrol TXT determina un consum relativ ridicat de ulei. Pana una alta, alex, ar fi bine sa completezi catusi de putin daca la joja nivelul e mai jos de zona aia "punctata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de la 154 k km, acum am 167 k km

Am schimbat asa:

Consumabile, placute frana, kit distributie care sunt chestii normale

Motoras climatizare, care avea un zgomot ciudat pe turatiile 1 si 2

Radiator racire - era spart

Kit ambreiaj (dupa montarea CIP-ului imi patina, se pare ca buba a fost placa de presiune)

Broasca usa stanga fata - reparata (problema arhicunoscuta la Passat)

Tampoane cauciuc traseu esapament

Capsula vacuum de la EGR, la bunavointa unui prieten de la VW ( nu se vinde separat)

Urmeaza:

Ceva pe la directie, imi cloncane daca virez stanga - dreapta rapid si succesiv

Multi km fara probleme tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt motorasul de climatizare ai dat jos bordul?

tampoanele de la esapament de ce le-ai schimbat?ce avea?ce zicea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorasul de climatizare nu trebuie dat jos bordul. Asta era la Dacie.

Trebuie data jos doar cutia de acte din dreapta. Eu am scos si la Passat si la Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zice cosmin, se da jos doar cutia de acte si motorasul se tine in 3 suruburi si mufa. E usor de schimbat

Tampoanele le-am schimbat pt ca avea o rezonanta ff naspa la 1800 rot/min, erau alungite si isi pierduse-ra proprietatile elastice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia de la 120 000km

EGR inlocuit(sunt la al 3-lea dar asta are 2 ani garantie-cand mai plange il duc la schimbat pe garantie :) )

G62 inlocuit

cateva semeringuri pe la intercooler

revolvat din nou tremurat capac motor -intra in rezonanta pe la 900rpm

total cca. 1400ron la reprezentanta

am ramas cu flapsurile de la clima cu eroare(incerc outputs test sau cum s-o chema cu Vag-ul sa vad daca scap)

am scapat -sper de -emission workshop- cred ca vinovat era G62

ambreiajul vad ca tine desi ce talpi vede....

cip are de la cca. 80000km si e ok

per total satisfacut de masina :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acidifiant,

a 3 a servofrana - ai joc la stutul de aluminiul ce iese din ea si pierzi presiune pe acolo

daca nu-i mare jocul poti lipi cu poxipol, daca da alta

a doua problema e evidenta curata turbo sau ai geometria blocata

cred ca ar trebui sa cauti un mecanic bun sau service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema cu troncanitul pe partea dreapta.... bratele superioarefig(3 si 4) si cap bara stanga fig5 total cu tot cu manopera in service autorizat 670 ron cam mult hmmmmmm

post-15288-1208977734_thumb.jpg

Modificat de acidifiant
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aprox 225 k km din care ultimi 75 k de km doar in Ro pe drumurile noastre de vis , se mai adauga :

rulment dus cred , se aude un huruit cand e drumul f bun , e drept cand are chef nu tot timpul la roata dreapta fata !

nu stiu ce imi canta in usa de la sofer si nu imi pot da seama ce ...

schimb placute de frana pe fata

telescoape spate pe sfarsit de cariera , trebuie schimbate oricum :Driver:

in schimb motorul merge ca un ceas elvetian fara absolut nici o scurgere nicaieri :rolleyes:

cam atat sper sa nu mai fie altceva prea curand :)

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 48000 de mii de km nu am schimbat absolut nimic la ea, insa are si ea cateva probleme pe care o sa le remediez inainte sa o vand.Probleme existente:

-geamul dreapta fata nu se mai deschide(cred ca este acel plastic buclucas)

-parca am o bataie in volan

-o bataie pe partea dreapta spate...

in rest nu am avut nici un fel de problema cu ea..chiar zilele trecute i-am dat (0-100 cu start de pe loc) si am scos 12.2 sec ceea ce e foarte bine zic eu, semn ca turbina nu are nici o problema mai ales ca eram 3 persoane in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!