Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

Am de o luna masina din semnatura,130.000 km, i-am facut verificare la Autotest Vitan si Midocar:

Am schimbat: -turbina(kit de reparatie, adica interiorul turbinei)-1300 ron cu tot cu manopera,garantie 1 an

-consumabile(ulei=220 ron,filtre=150 ron,2 cauciucuri iarna=210 euro)

Trebuie sa schimb:-cap planetara dreapta - vreo 350 ron(cu manopera)

-burduf planetara stanga - 80 ron(cu manopera)

-cap de bara dr - 100 ron(cu manopera)

-distributie(nu stiu sigur cand a fost schimbata, dar vreau sa n-am prob) - vreo 1200 ron(cu manopera)

-ulei,filtru,garnitura baie la cutie tiptronic(nu am probleme, dar preventiv...)- vreo 400-500 ron

-4 boxe noi- vreo 400-500 ron

O singura nelamurire:cei de la Autotest Vitan mi-au spus ca trebuie schimbat simering dr si st(daca stie cineva ce sunt astea, probabil pe langa cutie, ceva ce are legatura cu articulatiile?) si garnitura de la cutia de viteze , desi mi-au spus ca inca nu pierde ulei(cum si-au dat seama daca nu pierde ulei?).Nelamurirea este ca cei de la Midocar nu mi-au zis nimic despre aceste simeringuri si nici de garnitura de la cutie.S-or fi facut bine intre timp? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simeringurile sunt de la planetare ca numai alea sunt stanga dreapta, dar e destul de simplu sa vada daca curg sau nu. Uneori, e posibil sa nu etanseze chiar perfect, dar este destul de evident daca curg ca lumea si trebuie schimbate. Vezi si tu daca lasa o picatura pe jos de la cutie (macar la o saptamana) in locul de parcare atunci incepe dansul... Poti pune un ziar sub masina sa observi usor, dar nu va curge decat daca o si folosesti.

Cutia de viteze e prevazuta cu o supapa de eliminare a presiunii, care daca e infundata se poate sa dea ulei pe la incheieturi. Cand mergi la service poti sa amintesti de asta. Oricum, uleiul din cutie e cel mai al dracu ulei din cate ai vazut, daca ai patat ceva nu mai iese niciodata, iar daca scapa pe undeva se va vedea o perioada de timp indelungata, nici vorba sa dispara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci ca mi-ai explicat ce sunt simeringurile. :) Acum am o intrebare:din moment ce baietii de la Midocar nu au observat nimic in neregula cu ele inseamna ca ele pierd fff putin, crezi ca mai pot astepta inca o luna pana sa le schimb, pt ca oricum vreau sa schimb uleiul si garnitura din cutie(tiptronic) luna viitoare?Momentan luna asta vreau sa-i fac distributia si un cap de planetara.

Ai idee cam cat costa simeringurile astea?Presupun ca atunci cand le schimbi pierzi uleiul din cutie, nu?

MODERATOR: Nu mai da QUOTE la mesajul anterior.

Foloseste ADDREPLY sau FAST REPLY.

Este ultimul avertisment.

R_a_z_v_a_n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca mai multa lume a scris intre defectiuni "burduful de planetara".. se pare ca si eu am unul de schimbat. Poate cineva sa-mi explice ce este acest burduf?... si de asemenea cat costa el?... cei care le-ati schimbat.

Multumesc.

Este un burduf de cauciuc care imbraca articulatia de la planetara si impiedica scurgerea vasilinei si intrarea nisipului, fapt ce duce la stricarea planetarei

Asta este singura problema pe care am avut-o si asta pt ca s-a agatat o sarma de el, l-a sfasiat si nu am vazut la timp, rezultat am schimbat capul de planetara. Cost burduf 1 mil si cap planetara 3 mil, pretul include manopera la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai da tu ai vazut cand a fost scris post-ul ala? de atunci cred ca am aflat ce e ala burduf de planetara. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

175000 km.

Ambii suporti de la motor dusi iar vibratiile au afectat si flexi-pipe-ul, stricandul. Comportamentul masinii, tremura in draci la relanti iar cand este subturata flexi-pipe-ul scoate un sunet de bataie.

Sfat, daca descoperiti un suport ca este curs, schimbati-l imediat ca il strica si pe celalalt suport si apoi flexi-pipe-ul :rolleyes: , iar pentru inlocuirea acestor piese necestia o investitie destul de considerabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si usor usor am ajuns la 245000 km cu masinuta din semnatura.O am de la 112000km timp in care nu am schimbat decat consumabile dpa parerea mea adica EGR,turbina,kit ambreiaj + volant,kit distributie,kit transmisie,discurile de frana spate.....in rest numai consumabile clasice.Oricum cred ca s-a comportat exemplar pana acum .Modelul asta de passat chiar este reusit ,eu personal cred ca am sa ma despart foarte greu de ea chiar daca are ceva km.Oricum din ce am vazut prin Germania daca este corect exploatat si intretinut merge linistit 500000km fara cheltuieli majore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, ce intelegi prin "kit transmisie"?

planetare?ceva pe la cutia de viteze?

multumesc si multi km! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

178000 Km

Pe langa cele de mai sus mai trebuie schimbate urmatoarele: Kit de ambreiaj, volant, o protectie dintre volant si motor.

Iar vibratiile de care vorbeam mai sus cred ca erau date de volant, care intr-un final s-a spart si a aruncat numai arcuri in tot compartimentul ambreiajului facand acolo o "varza" iar unul din arcuri a incalecat rotita electromotorului, blocandul si spre norocul meu nu l-a stricat. Si tin sa mentionez ca nu am plecat in forta de pe loc si nici foarte tare nu am mers cu el, doar ca l-a ajuns varsta si stilul meu de a utiliza ambreiajul in treptele superioare cred ca sunt cauzele :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 217.000 (de la 178.000 la mine) n-am schimbat decat distributia si consumabilele. EGR-ul "plange" in stilul lui caracteristic. Un cap de planetara batea deja cand am luat masina, si bate si acum la fel. In rest... nici placute, nici ambreiaj, nici brate, nimic semnificativ. Compartimentul bateriei l-am desfundat din primele zile de cand era la mine, asa ca probleme n-am apucat sa am nici acolo.

In rest... doar cuvinte de lauda la adresa Passatului. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170.000 km, 1.9 tdi

schimbat volant + distributie( a doua oara, s-a mai schimbat la 90.000 in germania+ cap planetara stanga dreapta)

Poate off-topic, are cineva idee cum pot verifica EGR-ul sa vada daca are nevoie de curatire?( si unde se gaseste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 98.500 :

1. Un fluierat ciudat la volan.. cauza necunoscuta (ce-i drept n'am ajuns cu ea la doctor)

2. Articulatie fata zdrente, datorita gropilor creeate dupa zapada care ne'a bucurat acum putin timp

3. EGR-ul care "scuipa" din cand in cand motorul, dar asa o sa ramana, eventual o sa fie dezactivat.

4. Distributia a fost efectuata la 83.500, deci nu-i panica.

5. Am schimbat si eu cap planetara dreapta fata ca aveam burduful spart si din comoditate in loc sa-l schimb doar pe el, am mers asa pana a inceput sa caraie.

6. O problema necunoscuta la sistemul electric, parca masina consuma becuri nu motorina. Mi se ard becurile destul de des, o sa mearga cel mai probabil saptamana aceasta la verificari.

7. Cam asta-i tot.. daca are cineva idee ce si cum .. apreciez gestul :lol: Numai bine !

Cu stima si respect,

Veverixu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot ciudat: atunci cand masina (din semnatura) este accelerata in regim normal se aude un sunet (fasait) ca si cum s-ar goli un sifon (cand ramane fara nici un pic de apa si iese doar aerul ramas la urma). Acest sunet tine pe tot timpul acceleratiei de pe la 1500 de ture si pana pe la 2300 cand se stinge treptat indiferent de treapta. Mentionez ca se aude foarte discret (ascult mai tot timpu muzica in masina si pana acum nici nu l-am observet) si am impresia ca este undeva din interior (habitaclu). Avand variant, sa fie din spate de la pompa de motorina din rezervor? Mai este cineva care a observat acest fasait discret? Aveti idee cam de unde anume ar putea fi? Multumesc anticipat.

P.S. am folosit functia "search" sa pun intrebarea mea intr-un topic mai "apropiat" de problema mea, insa cum nu am vrut sa deschid unul nou, mi s-a parut ok in acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e turbina, iar pe la 2300 e acoperita de zgomotele exterioare. N-ai de ca sa-ti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca topicul asta nu a mai fost deschis........

- cap planetara

- macara geam sofer

- si multe altele care cred ca au aparut deoarece masina nu a fost ingrijita cum trebuia inainte sa o cumpar....asa ca nu este cazul sa le scriu :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de consumabile , in 20 000 km de cand o am am schimbat un cap de planetara si pompa de frana, masina avand pe bord acum 130 000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wolfu, tot asa se manifesta si la mine. Pana la urma rezolvarea am gasit-o pe topicul asta. Daca zici ca se aude din spate, poate nu e asta. Dar si mie mi-a fost la inceput greu sa localizez sursa sunetului. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! La masina din semnatura , in afara de revizii ( ulei , filtre, placute) pana la km actuali 58.000 , am schimat asa : 1 bec frana dr spate, 2 switchuri la pedala de frana , egr (arunca ulei) si electrovalva.Cam astea ar fi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9 TDI, 131 CP, 180.000km

Am schimbat urmatoarele:

1. burduf planetara st-dr

2. radiator fisurat

3. "pufere" amortizoare spate

4. fulie alternator + curea

5. switch pedala frana

Urmeaza:

1. EGR

2. brate multilink

3. probabil tampoane motor (tremura cam tare in interior)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0 benzina 180.000Km

De 70.000km de cand o am (in afara de consumabile):

cap planetara stg

cap de bara stg

In rest...mai nimic. :D Multi km fara probleme va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura am de schimbat asa:

- macara geam dreapta - mi sa rupt sufa dar motorasul merge :unsure:

- discuri frana + placute - la toate 4 roti

- distributie

- transmisie - role + curele

- vasul de expansiune

- o spalatura - la tapiterie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aseara am dat peste o problema, pana acum masina se simtea chiar si la 1500-1600 daca o acceleram usor si treptat ca incepe sa traga, nu mai vorbesc de 1900-2200 unde e cuplul maxim, aseara dadeam cateva ture pe Magheru si la o depasire, aveam 2000 spre 2100 am apasat pedala de acceleratie ceva mai tare si abea urca in ture.. dupa 2600 s-a deslantuit si a inceput sa traga normal, exact cum trebuia, precizez ca am chip dar nu cred ca de la asta e problema, am mai intrebat si mi-a spus cineva ca posibil sa am vacumul infundat.. habar nu am ce-i ala si daca asa este, singura problema e ca daca merg cu ea turat, respectiv 3500-3800 de ture si cate pe 2400-2500.. trage fara probleme, insa de la 1500 pana la 2500 e o adevarata lupta sa urce ;) vreo parere in plus.. sugestie.. comentariu ceva? oricum maine mergem la Dr Cipos sa vedem ce are :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o era senzorul de presiune.. l-am schimbat si si-a revenit masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2004, 165000 km

Probleme: - capat de bara

- capat de planetara + burduf

-maneta de semnalizare

-curatat turbo

-egr cam scapa ulei

-Turbo suiera, trage normal insa se aude un suruit cam ca la F1, multi m-au intrebat daca am tunat-o(un mecanic mi-a spus ca cica ar fi indoita paleta de la turbina)

-placute de frana(sp+fa)

Modificat de McPrala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!