Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

@tavvy EGR - Exhaust Gas Recirculation (recircularea gazelor de esapament)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am un 1.9Tdi 131CP 4motion din 2002, cumparata anul acesta in februarie, la 180.000km. Masina a fost luata din reprezentanta din Romania si pana la mine a avut doi proprietari. In fine, kestia e ca la fel ca si tine si eu am schimbat turbo si i-am facut motorul(aici ma refer la tot, mai putin bloc si kiuloasa, in rest pistoane, supape, garnituri supape, tije ghidaj sau cam asa ceva, segmenti, etc, tot ce este in kiuloasa). Am facut asta deoarece consuma ulei, presiune gaze carter prea mare, etc.

Ei, kestia e ca dupa asta, tot consuma ulei. Am aprox 3000km de atunci si inca consuma ulei. Am intrebat mecanicul care a facut motorul si zice ca e normal pana-si face rodajul. Sti/stiti cumva sa-mi spui/spuneti daca e normal asa ceva sau am bagat bani aiurea in masina asta!!!! Am uitat sa zic, in momentul de fata e umeda si supapa EGR. pe altundeva nu curge ulei, nu am balta dimineata sub ea, nimic, dar am observat ca parca scoate niste fum, nu ca si inainte de a-i face motorul, dar ceva fum scoate si miroase a gaze. mersi anticipat

Modificat de c o s m i n
Este interzisa scrierea gen mIrc. Te rog sa citesti regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~200 k km la bord. A cedat burduful de la servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4motion4 - daca ai facut motorul doar din cauza consumului de ulei ( nu ai specificat cat era de mare ) tare ma tem ca te-ai cam grabit deoarece pana acum eu nu am vazut mator din acest model care sa nu consume .Acest consum este dat chiar de catre producator... si variaza foarte mult de la o masina la alta.La mine de ex. dupa ce am pus turbina noua consuma cam 500 ml la 10k.Inainte de asta consuma cam 1000 ml la 10k.Deci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4motion4 - nu stiu daca era cazul sa schimbi piesele pe care le-ai mentionat. Asta vezi cand le desfaci, le masori si vezi ce uzura au. De obicei motoarele diesel sunt foarte fiabile si am vazut TDI la peste 500k fara reparatii importante. Cred ca principalul vinovat de consumul de ulei este turbina, sau mai exact jocul din axul ei. Al meu are 200k si consuma mai putin de 500 ml de ulei la 10k km.

Am mai auzit mecanici care afirmau tot felul de prostii, cum ca TDI urile nu mai consuma ulei dupa 100 de mii de km ca pana atunci s-au rodat, sau ca masina are un consum foarte mare de ulei cand e in rodaj. Sa fim seriosi, un motor la care s-a schimbat ce spui tu nu trebuie sa consume prea mult ulei. Am mai observat insa ca uleiul Castrol este consumat mai repede ca altele. Cam cat consuma totusi?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat masina la 145.000km cand a fost adusa din De, dar acum pe la 165.000km aveam o huruiala in volan si in special cand eram pe loc si viram stanga, dar zgomotul respectiv se auzea in partea dreapta. Ieri am fost la un service si ca de obicei cand trebuie sa mearga la doctor masina isi revine si nu mai are nici o problema. Am urcat-o pe elevator si surpriza zgomotul respectiv era de la un capat de bara care e pe duca si transmitea zgomotul in volan. Am rasuflat usurat ca ma gandeam sa nu am probleme mai grave de genul pompa servodirectie sau stiu eu ceva pe la alternator, rola intinzatoare.

Acum problema a disparut fara sa schimb nimic, iar mecanicul care mi-e si prieten mi-a zis sa-l mai las ca mai merge mai ales ca nu bate, nu troncane, voi ce spuneti sa-l schimb sau sa-l mai las cum a zis el? Se poate sa mai cada si altceva daca nu-l schimb? sa-l las pana incepe sa troncane sau sa bata?

A si sa nu uit si pe partea stg o sa se intample la fel, sau cel putin asa mi-a zis mecanicul ca si celelalt se duce

A si sa nu uit vine vremea sa schimb bateria ca de are aproape 7 ani si de cand cu frigul se simte ca-i cam anemica.

In rest alte probleme nu am avut si sper sa o tina tot asa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt convins ca nu toata lumea imi va impartasi parerea, dar eu l-as schimba imediat.

si dupa aia geometria.

daca are putin joc uzezi cauciucurile.(si daca jocul e depistabil la "mana", si nu doar pe rampa din aia de itp, inseamna ca e destul cat sa il inlocuiesti.)

cat poate sa mai tina?

2000km?5000?8000?

economisesti km astia din cati km tine unul nou daca il iei pe original?nu are rost!

pune repede unu nou, verifica-le pe toate sa nu mai ai ceva, faci geometria si gata!

cati ani are masina ta?

si nu te supara, da asta nu cred ca e problema caracteristica, la 165 k km:)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand salutare la toata lumea de la cel mai nou membru!!! Am un Passat de 130 cp in 6 trepte luat din Germania la 157.000km. Ca probleme aparute pana la 164.000, cati am acum, a fost un burduf de planetara, jocul oglinzii unui far si ceea ce ma ingrijoreaza foarte tare este un zgomot care apare la cutia de viteze de la 50km/h in sus. Este un zgomot de mers inapoi sau mai bine zis de roata de camion(vuiet etc). Face indiferent de conditii atmosferice. Daca ati mai intalnit asa ceva spuneti-mi si mie ce ar putea fi. O alta chestie ciudata este ca la relanti daca ascult langa cutie, se aude un sunet ca si cum ar agata ceva din cand in cand(sunet intrerupt dar nu foarte accentuat). Daca ambreajul este apasat nu se mai aude!

Va rog da-ti niste sugestii!!

Salut,

daca nu ai rezolvat problema pana acuma, a trecut totusi un an, parerea mea este ca acel huruit vine de la cutia de viteze, mai precis de la satelitii din cutie, cel mai bine o sa-ti dai seama daca ridici masina pe elevator si cu motorul pornit, in treapta a 3-a sau a 4-a,la ralanti, ar trebui ca zgomotul sa se auda muuult mai tare si mai accentuat.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat si bateria care de acum avea aproape 7 anisori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

72.000 km

bobina de inductie -originala 6,3 mil cu tot cu manopera

1 bec spate -stop frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat 2003 1,9 tdi cumparat de o luna km 172000 pompa de apa sa defectat a trebuit sa schimb distributia.filtre ulei 1.200ron.alte probleme nu sunt.masina e ok am deja 7000km si sunt f.multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea cand am adus-o din Germania avea 85 000 km. Acum are ceva mai mult de 143 000 (adica peste 58 000 km facuti doar in Romania). Cand am adus-o am schimbat distributie, ulei, filtre si burdufurile de la planetare. Singura problema aparuta a fost la ambreiajul de la alternator (sper sa nu gresesc). A fost inlocuit. In rest ulei si filtre de calitate si schimbate la timp si motorina sa fie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi schimbati doar burdufurile fara capetii de planetara?

eu am schimbat si una si alta...si pe langa asta ventilatorul de clima si ambreiajul

am 105000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat un burduf de planetara, cu tot cu manopera ? mai tii minte ?

3 mil bucata cu tot cu cap planetara :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Reviziile si consumabilele nu se pun la socoteala.

- burduf planetara stinga

- senzor lichid de racire (G62)

- luminile de la instalatia de climatizare (probabil un contact)

- lumini faruri slaba (montat xenon)

- proneste greut la temperaturi mici (-10, -15 grade) - cred ca ma lasa bujiile

- urmeaza o inspectie la brate si placutele de frina

- ceva probleme cu prinderea scuturilor (asta e alta treaba :icon_thumright:)

In rest super multumit de masina. Are 130000 Km si merge uns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adaug la 116k km

2 bujii incandescente (schimbate)

urmeaza din nou EGR-ul(e al doilea)

acum porneste usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 2?de ce nu toate 4, sa scapi de grija?

am schimbat si eu bujiile asta vara, aveau 120000 si erau cele originale, desi inca erau ok cu ohm metrul toate.

pe frigul asta porneste la prima invarteala absolut de fiecare data!fara exceptie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme tiptronic. reparatie f scumpa. aveti grije cum si cand schimbati uleiul in cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat distributia completa si placute frana spate la 110000km,schimbat planetara stanga si burdufe, 130000 km, curatat turbina (mersi Cipos), 140000 km, schimbat debitmetrul de aer, 140000 km, sarit furtun turbina 148000(fluiera ca dracu si trage ca ARO-ul), acum am 150000km si as dori la primavara o revizie completa cu diagnoza cu tot, sper ca ma ajuta vreun frate de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aprox 217 k km din care 65 k de km doar in Ro !

capete planetare (ambele)

capeti de bara

si cam atat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina luata la 107.000 km din Germania, acuma are 118.000 km:

Rezevor freon fisurat si sudat

Capete planetare schimbate

Schimbat EGR

Curatat turbo

Schimbat N18, N75

Scartait volan (cauze necunoscute)

Macara geam dreapta spate defect

Inchidere centralizata: perioade cand nu se mai deschidea cate o usa, acuma merg perfect (???)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 2?de ce nu toate 4, sa scapi de grija?am schimbat si eu bujiile asta vara, aveau 120000 si erau cele originale, desi inca erau ok cu ohm metrul toate.pe frigul asta porneste la prima invarteala absolut de fiecare data!fara exceptie!
mi-a dat emotii mecanicul: spunea sa vedem daca ies usor sau....am preferat sa nu ma risc citisem pe forum de un tip cu v6 care a avut ghinion si s-a rupt filetul la bujie si trebuia sa desfaca motorul
Poti sa revii te rog cu cateva pareri dupa ce ai acumulat experienta cu EGR-ul anulat? Ce avantaje ti-a adus? Masina cum se simte? Daca il anulai cu vag-com-ul nu era mai simpul si mai bine? Scurgeri de ulei in dreptul EGR-ului mai exista? Merci!
nu am mai avut scurgeri de ulei consumul nu s-a schimbat acum iarna mi s-a parut ca se incalzeste motorul mai greu dar aveam si 2 bujii incandescente arse(schimbate intre timp)

acum l-am pus inapoi ,am facut daca nu gresesc aproape 10000km fara egr

am avut aproape tot timpul becul de la check engine aprins

se aprindea cam in 15km de la stergerea erorii

eroarea era urmatoarea:

1 fault found19586 - EGR system regulation range exceeded

P3130 - 35- 10 - - - intermitent

o avusesem si inainte de anulare dupa o spalare a motorului(intermitent aparea -disparea)

am sters eroarea si de cateva zile am pus si furtunasul la loc si nu a mai aparut

poate coincide si cu schimbarea bujiilor arse

sa vedem de acum

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un Passat 1.8 T 2003 adus din Germania la 132000 km si acum are 151000 in 7 luni.Am schimbat un bec la scrumiera....Atat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Pentru maina din semnatura - adusa acum un an si doua luni din Germania 220.000 km atunci + 15.000 km acum, am schimbat kit-ul distributie, rectificat discuri de franare si inlocuit consumabilele (ulei, filtre, placute frana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 240 k ( din care 120 k in RO)

-Inlocuit capetele de planetara ;

-Amortizoarele - 1 set ;

-3 becuri faza scurta ;

-Atat .

P.S . La articulatii nu am schimbat nimic .........................calitate germana .

In toamna vreau totusi sa il schimb ...........dar nu m-am hotarat inca cu ce ..........in nici un caz cu un B6 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!