Jump to content

Bujii incandescente lichid racire...


leroiv-vd
 Share

Postare recomandată

Salut!

Stie cineva daca Polo-urile 6N2, 1.4 TDI, AMF, 75 CP, 55 KW au bujii incandescente pentru incalzire lichid racie? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Bujii incandescente pentru incalzire lichid racie ( racire ai vrut sa zici ) ? Am trait s-o aud si pe asta.....scuzat sa-mi fie offtopicul dar nu m-am putut abtine.

 

Pretenas, pune mana si cauta pe net....dar nu te obosi, am gasit eu pentru tine : http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/19-diesel/52-bujie-incandescenta.html

 

Si dupa ce citesti sa ne zici ce rol au bujiile incandescente la Polo-ul tau tedei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la unele motoare Diesel sunt bujii incandescente pentru incalzirea lichidului de racire. Lumea se mira ce rost are...? Dupa cum se stie motoarele Diesel se incalzesc mai greu si pana nu ajunge apa la 90 de grade nu ai caldura in masina. Bujiile astea incandescente incalzesc mai repede apa si astfel ai caldupa inmasina dupa cateva minute de la pornire, chiar la mers la relanti. Deci..m-as bucura tare mult sa stiu ca Polo are asemenea bujii sau ..se pot monta..?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu te uiti la motorul tau sa vezi daca sunt acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu stiu cam cum arata si pe unde ar trebui sa fie..Am aruncat un ochi dar fiind "nepriceputeanu' " am zis ca mai bine intreb pe altcineva mai priceput si cu aceeasi masina. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe flansa din capatul chiuloasei. Nu ai cum sa le ratezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si o complectare a celor ce au dat explicatii pentru colegul care a trait sa o vada si pe asta...

Rolului principal a bujiilor care incalzesc antigelul, este incalzirea mai rapida a motorului in special iarna PENTRU economia de motorina (fiindca doar la diesel se poate gasi acest sistem), fiindca aceste motoare in unele situatii nu pot ajunge la temp. de regim mai ales daca climatizarea baga mai multa caldura decat poate genera motorul (repet in anumite situatii). Nu mai vorbim de mersul sub temp. optima care nu e sanatos.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu stiu cam cum arata si pe unde ar trebui sa fie..Am aruncat un ochi dar fiind "nepriceputeanu' " am zis ca mai bine intreb pe altcineva mai priceput si cu aceeasi masina. Multumesc!

cum privesti motorul de afara, te uiti in laterala din dreapta, mai jos.unde intra niste furtunele in el.

poza

poza

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!