Jump to content

Vajait enervant in mers dupa 2000 turatii ! Golf5


Goolf 5
 Share

Postare recomandată

Și eu am același sunet, și cu cat trece timpul se mai accentuează. Eu as miza pe sunet de turbina, dar poate nu e asa. Dacă ar fi rulmenții, de ce dispare sunetul când ridic piciorul de pe accelerație chiar dacă viteza e aceeași? Când o ating la loc sa mențin viteza, vâjâie iar. Se manifesta și la mine la fel, a3a, a4a și a5a la 1900-2200rpm, peste 2200 începe și se diminuează sunetul. La mine încă nu e asa enervant dar posibil sa devină, asa ca sunt curios de rezolvare. Eu am de abia vreo 104k km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Goolf 5

    16

  • deenman

    8

  • RzzV

    7

  • Dolfin

    5

AC este on sau off?!

Stind pe loc daca accelerezi la 2200rtm se aude sau doar in viteza? de la ce viteza se aude?

Inteleg ca daca esti in tr4-5 in viteza se aude si daca se ia piciorul de pe acceleratie nu se mai aude dar daca se calca ambreiajul se mai aude?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu înclin sa zic ca tot de la cutie este..... Daca se aude doar cand accelerezi si cand iei piciorul de pe acceleratie nu se mai aude...... poate fi simptom de grup conic. Din pacate doar la desfacerea cutiei se vede. Încearcă asa cum ti-am zis, urc-o pe elevator si asculta cutia.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rzzv exact asa am patit si eu cand luam piciorul de pe acceleratie nu se mai auzea....si a fost rulment roata fata...in timp ce accelerezi saau o tii accelerata se exercita o forta asupra rotii de aia se aude si inceteaza cand iei piciorul...acum nu exclud cutia sau ce mai spuneau colegii.

Dar cel mai simplu e sa verificati rulmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mai fost la un service cu problema asta am povestit despre ce e vb si i-am zis sa imi verifice rulmetii ca banuii sa fie de acolo mi sa spus ca nu are rost sa verifice rulmentii din pacate am primit acelasi raspuns ca nu ca e din cutie ca cica nu are cum sa fie rulmetii de la roata ca aia se aud chiar daca calci acceleratia chiar daca nu e logic sa fie din cutie si nu au mai vrut sa imi verifice bine nici eu nu am insistat sa ii verifice pentru ca nu am avut timp trebuia sa ajung la servici e urgenta dar maine sper sa apuc sa ma duc direct cu problema asta sa imi verifice rulmentii si revin cu un raspuns daca ar fi un rulment dus .. desi imi e greu sa cred treab asta .. 

rayn sunetul cand din treapta a 4 a incepe sa se auda cam la 60 km la ora in sus de la 2000 turatii dupa treapta 5 la fel de la 2000 de turatii incepe sa se auda mai accentuat dupa 2200 de turatti incepe sa dispara sunetul exact cum a explicat si colegul RzzV fix la fel e .. rayn pe loc daca o turezi pe loc nu se aude nimic ... si daca iei piciorul de pe acceleratie si nu se mai aude in mers ce rost ar avea sa mai calci si ambreajul? sau tu te referi sa mergi cu a 5 a sa o scoti din viteza sa calci ambreajul si sa o turezi in mers pana in 2000 turatii?? sa vezi daca se aude? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum am zis mai sus asa sunt și la mine simptomele. Astăzi după un drum Ploiești-București pot spune ca nu se aude asa tare. Alte dați se auzea mai pronunțat dar astăzi am vrut sa filmez și de abia am distins eu sunetul. Totuși, e clar ca dacă iau piciorul de pe accelerație dispare complet, dacă mențin viteza vâjâie continuu. Și dacă apăs ambreiajul sau scot din viteza la fel, dispare imediat sunetul. Pe elevator, ce mai exact sa asculți la cutie? Dacă vâjâie din ea la turația respectiva? La mine cu mașina în treapta 5 la ralanti, pe elevator, se aud niște zgomote ca niște pocnituri din când în când dar mecanicul a zis ca explicația e alta (am uitat ce a spus exact ca ar face asa). Oricum la mine sunetul nu e deranjant, dar îl pot distinge.

@rayn eu mereu merg cu a/c on, dar azi chiar l-am avut oprit (adică clima pornită dar buton a/c dezactivat). Mi-ai aprins un beculet cu întrebarea pe care ai pus-o. Ce legătură ar putea avea cu a/c? Totuși se auzea și fără el pornit azi, dar nu asa tare ca de obicei, ci foarte puțin.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mai spun pentru ultima data. Vedeti rulmentii de pe rotile din fata, exact acelasi comportament era si la mine, cu ambreiaj calcat nu se mai auzea si nici in frana de motor, se auzea la accelerare si la mers constant. O zi buna si drumuri bune...ca sunt pline de gropi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu insist cu rulmentii dar vad ca nu ma baga nimeni in seama, eu i-am schimbat pe toti 4 acum 2 luni si e liniste totala. Cutia daca are probleme sare din viteza, scoate sunete ciudate, ajunge sa faca un sunet evident, fluiera, si face in treapta respectiva nu doar intr-o plaja de turatii.

 

Masina cand o accelerezi se lasa pe spate putin (evident vorbim de cativa mm) forta apasa pe rotile spate si de aici si sunetul, si din cauza ca aveti diesel si are cuplu  predominant 1800-2400 rpm porneste mai fasnet pe plaja aceasta de turatii  si atunci se aud zgomotele respective. Din pacate sunt prea putini mecanici la noi care chiar stiu cum sa testeze un rulment "pe duca" nu vorbim de rulment care se aude de la 1 km, ci un inceput de rulment stricat.

 

 

Atentie sporita la etrierii spate daca tot se lucreaza pe acolo, defectarea si blocare acestora duce la incingerea rotii/anvelopei/ rulmentului si implicit vaselina care este in rulment dispare usor usor, de aici rulmentii spate uzati prematur. Drumuri bune, si sa nu va speriati de cat costa 1 bucata de rulment  calitativ :)). Daca nu ma inseala memoria, e indicat si benefic ca rulmentii sa fie schimbati in pereche (stanga, dreapta, cum e la bielete/ amortizoare si multe alte piese).

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bielete antiruliu nu trebuie schimbate ambele, ci doar dacă ai probleme la una din ele. Am văzut ce ați spus de rulmenți și coincidenta sau nu, la revizie acum 500 km mi s-a spus ca pe spate rulmenții au început de uzura, dar ca mai merg 10-20k km fără sa facă zgomote și mi s-a spus sa ii schimb când apar zgomote. Probabil asta e unul din zgomote. La următoarea revizie voi cere înlocuirea lor. De curiozitate, cam cat costa cei OE? Nu as vrea sa cumpăr AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost rulmentul de pe fata bolnav...ma gandesc la faptul ca in mers constant sau la accelerare se exercita forte mai mari asupra lui si de aia se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jur ca m-ati facut curios cu rulmentii de la roti ! cat de repede posibil cum am timp direct service si verific rulmentii ! dar ma gandesc ca e ciudata treaba asta cu rulmentii sa se auda sunetul asta asa doar in treapta a 4 a si a 5 a  si e sunet din ala parca ai da in marsarier fluerat si eu stiu ca sunetul de rulment e un huruit asa nu sunet din asta ascutit .. acuma cine stie o fi posibil si sunet din asta ascutit ! dar abia astept sa ajung la un service si sa verific ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Goolf 5 asta ma miră și pe mine. Într-adevăr sunetul este foarte asemănător cu cel ce se aude când dai în spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu noi informatii luni m-am hotarat sa schimb volant + tot kitul ca nu mai rezistam sa stau asa gandindu-ma ca vine frigul acus si ma scoate din masina si plus de asta in weekend a inceput la relanti sa se auda si un sunet mai ciudat de cat era si sincer ma cam speriat auzind multe povesti despre volant ca daca se blocheaza e nasol ca daca se rup aruculetele din ea si multe multe iar la ce sunet sa auzit in weekend ma cam speriat rau si m-am apucat de ea...  tin sa va anunt ca masina sa schimbat total parca ar fi total alta masina nu imi vine sa cred :)) daca aveti probleme cu volant faceti tot posibilul sa o schimbati strangeti cureaua bine si apucati-va de ea... stiu ca e costisitor dar merita eu nici nu stiam ca masina mea se poate comporta asa bine :)) zici ca e noua .. asta o paranteza pe langa ce am de zis .. iar 2 daca tot am fost la service am tinut mortis sa controlez si rulmentii de la roti ca tot zicea lumea pe aici ca sunetul flueratul ala care il am ar fi de acolo ei bine se pare ca nu au nici o problema rulmentii au invartit aia la roti de li sa facut rau :)) iar ei au zis ca nu e nici o problema la rulmenti acuma stiu eu cat de bine au auzit? ca prea tare nu au putut sa ii invarta cine stie ce ... si cei de la service o tin si ei pe a lor ca e din cutie ca ar fi de la sincronul 4-5 dar sa nu imi fac probleme ca mai duce mult si bine .. 

Modificat de Goolf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa pricep, ai ajuns in service, cu o problema? si ai rezolvat altceva, dar problema de care te plangeai nu e rezolvata? ..... sunt rulmentii!!!!!!

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman m-am dus sa schimb kit volant si am verificat si rulmentii de la roti ca ati tot spus ca e de la rumenti si m-am tinut sa ii verific neaparat iar ei au spus ca nu au nimic ca is in regula iar sunetul pe care il am au zis ca e din cutie si asa a ramas ca e din cutie ... acuma stiu eu ce sa zic ? rayn am avut kit Sachs si am pus Luk normal eu Sachs am vrut sa pun dar astia de la service au zis ca ori Luk ori Sachs e tot acelasi lucru deoarece cei de la firma Luk au cumparat firma Sachs si e tot acelasi lucru .. eu unul am fost incantat ca pe kitul Luk am dat 1700 Ron iar cel Sachs era 1950 deci am iesit bine :)) iar cei de la service au zis ca la kitul de pe masina nu sa mai umblat e la primul schimb si intradevar m-am uitat la amandoua kituri si am facut diferenta cel de pe masina era mai simplu parea model vechi tare iar cel nou se vedea ca e mai complex mai sofisticat zic eu ! oare sa fi venit masina din fabrica echipata cu kit Sachs ? 

Modificat de Goolf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul luk costa 1250 ron complet cu comanda pe internet, schimba mecanicii ca te fac de bani si nici nu se pricep. Kitul de ambreiaj se schimba cand e gata, nu cand da semne de oboseala, daca era dus kitul nu mai puteai pleca cu masina, iti intra greu in viteze, patina ambreiajul si aveai batai foarte mari. Schimba mecanicul si schimba si rulmentii.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman tu ești genul ala care schimba ambreiajul după ce rămâne cu mașina în mijlocul intersecției? Și kit la 1250lei pe internet nu găsești, dar găsești pe la 1500 ce e drept. Și eu ma gândesc serios sa schimb volant și ambreiajul ca a început să-mi bata și la cald, nu numai la rece, volant. Iar când merg mult în aglomerație se simte destul de aiurea pedala de ambreiaj uneori. Eu am cerut o oferta la Brady de exemplu și prețul volant plus rulment, disc și placa de presiune în total fac 6100lei asa ca am zis pas. Mi-au mai dat un preț astăzi și pentru AM Sachs la 2200lei ceea ce ma încântă. Încă mai aștept și alte oferte. Nu vreau sa iau de pe cel mai ieftin site volant plus ambreiaj pt ca în caz de probleme, pe garanție ai mari discuții cu ei, și nu mi-ar plăcea sa stau cu mașina desfăcută 2-3 săptămâni ca sa trimit kitul înapoi. Asa ca mai bine luat direct prin service. Fiecare cum consideră că e mai bine pentru el.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, eu sunt genul care se informeaza intai si rezolv problemele pe care le depistez, nu merg in service cu o problema, si mi se rezolva alta si ies multumit de acolo cu problema nerezolvata, ai inteles? 

 

Mie daca mecanicul nu-mi face pe plac il schimb, am intalnit mecanici care nu au vrut sa-mi schimbe piese pe motiv ca inca mai merg, insa erau defecte/uzate. Multi mecanici de la noi ar treubui rastigniti, tot ce vor sa faca e sa schimbe uleiuri/filtre placute si discuri, daca ii pui sa faca o operatiune mai complexa, stramba din nas (cum ar fi schimbarea bucsilor spate/punte spate/ schimbat etrieri/garnituri/curatat).

 

Avem internet si libertatea sa ne cautam piesele unde vrem, daca unii isi pun adaos 50-100% e problema lor:

 

Kit ambreiaj VW GOLF V (1K1) 1.9 TDI, VALEO 835035
1282 Ron  Articol extins/Info extins 2: cu volant
 
Set ambreiaj de la NK
Articol extins/Info extins 2 : cu volant 
1250.98 Ron. 
 
Sunt absolut sigur ca gasesc si luk pana in 1400 ron, deci e fix problema voastra ce vreti sa faceti cu masinile voastre, daca vreti sa hraniti in continuare niste mecanici incompetenti n-aveti decat, eu unul nu-i suport.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am întâlnit vreunul care sa nu-mi schimbe ce îi spun. Ai spus ca găsești luk la 1250lei. Sub 1400lei nu găsești, te asigur. Ce ai pus mai sus e cu volant cu masa simpla, nu dubla, și nu vorbeam de asa ceva. Iar dacă eu știu ca am trepidații la ralanti care sunt aproape sigur ca vin de la volant, îmi bate destul de tare la rece, mai nou și la cald, am și o pedala de ambreiaj ciudată uneori în aglomerație, nu e normal sa vreau să-l schimb? Decizia e a mea, informandu-ma, nu a vreunui mecanic. Și dacă nu era problema de garanție evident ca îmi luam si eu ambreiaj de pe net, dar nu vreau să stau fără mașina 2 săptămâni în caz de probleme. De aia unele mașini sunt vai de ele si altele sunt în stare foarte bună, pentru ca exista mentalități de genul. Eu de exemplu voi schimba bieleta antiruliu fata stânga curând și nu pentru ca are un joc imens și trancane, ci pentru ca e ciupita și nu-mi place sa merg cu ea asa. La fel și protecțiile de amortizoare pe spate, sunt crăpate și le voi schimba, deși as putea merge asa cu ele pana intra mizerie și strica și amortizorul. Cum spuneam, fiecare își întreține mașina cum crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kiturile sunt cu volant masa dubla,simpla e mai ieftina. Eu am incheiat aici, multumesc pt conversatie:

 

a1l8uu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am fost clar cu argumentele aduse referitor la kit-uri de ambreiaj luate de pe net. Discuția îmi aduce mult cu aceea care apare atunci când ma întreabă cineva cat am dat pe mașină și mi se răspunde cu "de banii aia îmi luam seria 5 din Germania cu 100k km". O zi frumoasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deenman exact simptomele pe care le-ai zis tu le aveam si ma tineam de un an de zile sa il schimb si inainte sa il schimb am cautat peste tot am vercetat prin tot orasul credema cel mai bun pret si aici m-am hotarat sa il achimb in service si nu am comandat de pe internet pt ca am vrut si garantie si am 2 ani de zile nu mai am treaba am vazut si eu pe internet preturile alea dar credema nu iti da nimeni garantie si cine stie ce piesa iti mai vine...si preturile care le-ai dat tu zici ca is de pe ebay eu nu m-as increde nici sa ma bati ...asa am luat-o de la un service bun din oras daca e probleme le bat la usa si o sa se spele cu ea pe cap nu ma obosesc eu sa dau jos volanata sa o trimit iar bani pe manopera bani pe transport scandal cu aia ca nu e de la ea ca e de la mine si tot asa :) asa aici o duc in service si sa se descurce e in oras la mine ma cunosc cu omul sunt linistit nu am ce cheltui alti bani..deci credema ca e mult mai bine asa decat cum zici tu...si credema ca eu nu stau cu masina pana ii sar suruburile de pe ea cu premiza ca lasa ca mai merge la mine cum e ineregula ceva am schimbat nu stau la discutii..si la service nu m-am dus cu o problema si am plecat cu alta volant ma tineam de un an de zile sa o schimb si credema ca bine am facut ca era gata era blocata si noroc de volant ca si discul de ambreiaj era gata mai avea cat un varf de unghie si ajungea in niturile alea de pe disc si o adeam in alta deci e mai bine asa ...si credema ca de cand am masina asta cred ca am schimbat 20 de mecanici pana am gasit unul bun sunt foarte pretentios la chestiile astea si RzzV ai spus foarte bine exact asa sunt si eu..iar altii ca deenman se intreaba dupa un an sau doi de cand au masina de ce unbla din toate incheieturile si in interior ii unbla tot...si mai mentionez ca asta a fost cel mai bun pret am gasit si cu 20000 si cu 26000 deci am ales un loc bun...eu zic ca 17000 si grantie 2 ani zic ca am iesit bine sunt multumit iar cu mecanicii unde am schimbat nu am nimic sa le reprosez chiar au lucrat impecabil !

Modificat de Goolf 5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da foarte bun mecanic ai relatat o problrma care nu stie sa o rezolve, asta spune tot. Cat despre ca imi joaca masina din toate incheieturile, imi pare rau sa te anunt dar am schimbat in mod cert cele mai multe piese pe masina si ppt sa zic ca e la ani lumina fata de starea masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!