Jump to content

Problema motor B6 2009 1.9TDI - in afara tarii


NighTy
 Share

Postare recomandată

E afectat doar acolo ca sare acel dop din dreptul cil 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Polo 1.4

Salut, imi pare rau sa aud ca un BXE a cedat asa de urat si asa de repede...mai ales ca ai luat masina direct din reprezentata si poti fii sigur de km pe care ii are la bord. E prima data cand aud ca motoarele diesel BXE nu sunt fiabile, si eu am un Seat Leon cu motor 1.9 tdi BXE, resoftat bineinteles :) la vreo 150 CP, are vreo 50000 km de cand a fost resoftat...dar merge brici fara probleme de motor. Acum am (cel putin) 181.000 km la bord, nu pot fi sigur cati sunt reali, dar vreau sa ma mai tina inca 100.000 km fara investitii majore. Se pare ca nu toate motoarele BXE sunt la fel...

Mult noroc cu masina ta, dupa ce o repari si drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a fisurat chiulasa in drum spre Grecia la un BKC 1.9 TDI.

Am reusit sa vin cu ea pe roti caci facea urat numai peste 2200 rpm.

Dar stiu prea bine ce inseamna.

In plus ca sa fie excursia completa, cumnatului i s-a "rupt" planetara (rezolvat cu ceva sudura) si la Velico Tarnovo i-a pleznit turbina.

Asa ca noi nu mai plecam din tara fara asigurari care sa includa si asistenta rutiera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

planuiam inca din luna martie sa o cer in casatorie pe prietena mea la Navagio.

     Zis si facut, din fericire a si acceptat cererea in casatorie , totul bine si frumos .

 

Stii cum se zice:un necaz nu vine niciodata singur

 

 

 Trecand peste gluma,chiar imi pare rau de intamplarea asta

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ai rezolvat-o? Daca nu, lasa-mi un raspuns si te contactez cu sugestii/solutii, verificate in situatii similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Multumesc de incurajari , acu 20 min am intrat in tara. Am mai avut cateva mari probleme pe care le voi impartasi diseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai, ca aici/acum se termina cu problemele..Bafta pe mai departe si bucura-te ca sinteti sanatosi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit exact aceeasi chestie, cu un Passat cu acelasi motor ca al tau, la aproximativ acelasi numar de km, cumparat din reprezentanta.

 

Pe moment mi-am zis ca sunt cel mai ghinionist (singurul), dar in service la VW mi-au spus ca e o problema arhi-cunoscuta a acelor motoare. Ba chiar m-au incurajat sa le scriu celor de la VW (prin ei), dat fiind faptul ca e o boala raspandita.

Am facut-o, fara succes.

 

Pe net e plin de cazuri asemanatoare. Culmea e ca majoritatea se intampla in jurul lui 120.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am avut aceiași problema de 4 ori 4 biele rupte pe rand dar auzit la timp înainte sa scoată biela prin bloc abia ultima oară mi-am dat seama unde este problema .problema nu este la pompa de ulei este la cuzineți de la biela sunt de foarte proasta calitate se exfoliază nu au voie sa se întâmple asta se blochează pe arbore și se rupe biela .Rezolvarea pt mine ultima data a fost arbore la a-I-a cuzineți kobelschmit cu sputer la a-I-a pompa nu am schimbat-o acum pt ca nu a fost problema de ungere prima data am schimbat și au fost bani aruncați în vânt. În momentul de fata am 130000facuti de la ultima reparație .În cazul tău Îți recomand un bloc motor ambielat sau un motor sh 500 600 euro max cu garanție 6 luni găsești și dacă e bxe Îți recomand sa schimbi și cuzineți Cum îl iei e problema generala bxe pe parte de biele la mine a întins copita la 70000 prima dat și tot din 2008 octombrie.multa bafta in reparație și sa te coste cât mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 În cazul tău Îți recomand un bloc motor ambielat sau un motor sh 500 600 euro max cu garanție 6 luni găsești și dacă e bxe Îți recomand sa schimbi și cuzineți Cum îl iei e problema generala bxe pe parte de biele la mine a întins copita la 70000 prima dat și tot din 2008 octombrie.multa bafta in reparație și sa te coste cât mai putin

  Am bagat la cap, cam tarziu dar decat niciodata e bine.

 

Acum revin cu continuarea periperiei din Grecia.

 

Dupa cum am spus, luni seara va scriam cand eram in asteptarea platformei salvatoare care urma sa ma duca in patria mama Romania. Tineam legatura cu sofer, confirmase ca a plecat de acasa in jurul orei 17-18. Fac cateva calcule si ma asteptam sa ajunga in jurul orei 13 marti. Am uitat sa mentionez ca a fost un incendiu destul de mare in Patra luni, am zis ca sunt ghinionist, din fericire nu a ajuns pana la case/cladiri si a fost stins de pompierii greci cu elicoptere si avione care se aimentau din marea  fata hotelului , din mare. Si tot luni seara in jurul ore 00 a avut loc si un cutremur , mic dar cutremur, care ma pus pe ganduri ca am devenit ghinionist.

Vine ziua de marti , se face ora 12 si managerul hotelului urla pe hol dupa noi sa facem check-outul ca tre sa ii vina " cazati " noi. Il sun pe soferul X ( cu platforma) si zice ca mai dureaza vreo 2 ore la el. Ma uit la amicul cu care am ramas si am zis ca ne luam cate o cafea si stam pe terasa hotelului cu laptopurile pana vine platforma...

          Bun, ajunge platforma in minunatul oras Patras la ora 18, cred ca ia stat ceasul, si spune ca a ajuns la masina, noi entuziasmati mergem spre masina la picior pe 37 grade aprox 1km. 

In fata masinii se afla salvarea mea , un Reanul master ( duba cu 5 locuri) jumate afectata de trecerea anilor. Strambam din nas dar asta e, o punem pe remorca si plecam, Nu trece 1km, soferul cam ofuscat, ma ia la intrebari ca de ce nu iam zis ca este taxa la podul din Patra.. e da ... era ultima mea problema. Ca sa aflu cand ne indreptam spre pod ca baiatu avea bani fix la el pentru 3 plinuri si 15 euro de taxe ( adica 315 EURO din ce mia zis el)..Taxa la pod pentru minunatul Renault Master era de 41 euro, asta insemna 82 euro chetuiti inainte sa iesim din ora( 41 de cand a intrat in oras)...  drept urmare a trebuit sa ii dau ultimii 60 euro din buzunar pentru ca se lipise acul de la motorina de fund..

 

Mergem pret de vreo 2 ore dupa care soferul spune ca ia CAM cedat pompa de inalte-presiune ( ma depasaseste) si nu ii mai tragea in treapta 5, nu are nimic mergem cu a 4. Cand venea o vale , il vedeam ca o tinea turata destul de sus si il intreb de ce merge in halul asta, la care el imi raspunde ca ii moare motorul daca o lasa sa "curga". Ne-am facut cateva idei despre minunata salvarea a noastra.

 

Facem o mica pauza pentru ca soferul a venit "golt" pana in Patras si plecam, dam sa plecam... nu ii mai tragea nici in treapta a 4, pur si simplu cand era in treapta a 3 si  o ducea in 3500 turatii si schimba a 4 , ii scadea turatiile sub 1000 si murea motorul , in mers.

 

La ora 1 ne bagam la somn ca i se facuse ochii precum a lui Ciorbea. La 6 plecam la drum si ne oprim la prima benzinarie sa luam o cafea, bem cafeaua si porneste monstrul... i-a crapat toba... nu vreti sa stiti cum se auzea in minuantul Renaul Master fara urma de AC cu geamurile deschise toba aia... si mers in treapta 3 ... mult timp.. 

 

Intrun tarziu trecem si de vama si ne indreptam "grabiti" cu 50 km/h ( daca era soseaua dreapta ca la boloboc) spre Sofia, urmatoarea noastra tinta. Mai aveam 65 KM pana in Sofia cand soferul zice ca " nu prea mai trage masina" ... e na , numai spune.

 

Ne oprim la 61 de KM de Sofia la ora 16 ( miercuri) sa ii ridice capota si sa o " rezolve" de tot. Ridica capota , misca de cateva furtune si fire si zice ca e OK , s-a facut racheta. Incantati de veste sarim in Racheta cu directia Sofia, baga treapa 1 si o tureaza pana in 3500 ( era panta) si vad cum masina o ia la vale cu tot cu masina mea din remoca spre o rapa din spatele nostru. In sfarsit apasa pe frana cand mai erau vreo 3 metri pana imi pica masina cu tot cu remorca in rapa la care el zice ca stie ce are si o rezolva repede. Ne dam jos, preventiv punem pietre la rotile remorcii si ne uitam la X cum cica repara masina cu telefonul la ureche, intre timp eu faceam semne soferilor care tranzitau soseaua sa ne ajute cu o sticla de apa , pentru ca nu a vrut sa opreasca la ultima benzinarie pentru ca era vale si avea o viteza ametitoare.

 

Ora 16:30, ora decesului salvarii noastre Renaul Master, nu mai tragea nimic... Pune el mana pe telefon sa cheme o platforma sa ne ia pe  amandoi. la ora 17 avem confirmarea ca a plecat masina din Chitila si vine cat de repede poate... drept urmare a ajuns la ora 3:30 ( chitila - sofia+61km). Apare in intunericul bulgaresc un Ford cu platforma... a durat cam o ora jumate pana am putut pleca... batranul Ford cu 517.000 KM cu incarcatura pe care o avea a avut top speed 45km/h si 70 intr-o vale in bulgaria. Scotea niste sunete ciudate si ea dar macar ne miscam!

 

Iar dupa dupa 5 zile , intru in sfarsit in romania , azi 02.09.2015 la ora 14:00.

 

M-am ales cu o vancanta prelungita, cateva zile cu nervii intinsi la maxim, buzunarele goale, cateva pietre amintire la Patras, un con de la Bulgari, un bolt de  la piston care cred ca il fac breloc si o poveste pe care nu o sa o uit prea curand. 

 

Voi reveni si cu cateva poze si sper macar o filmare cu bestia Renaul Master cu toba sparta urcand la deal in 3500 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, da stiu ca esti norocos tare..:) Mai facem si noi un pic de haz, desi te cred ca numai de poante nu-ti arde. Dar cum am mai spus..esti sanatos? Asta conteaza! Total distractie, pina la urma..? Ma refer la drum. Cine a platit a doua masina-salvare?

Modificat de Daxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ieseai mai ieftin daca puneai motorul sh in Grecia? Il negociai, iar daca avea compresie nu mai contau kilometrii lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI daca apareau probleme ulterioare? Facea o excursie in grecia?

Bine ca ai ajuns sanatos acasa ca  fierul se repara. O sa ai ce povesti nepotilor.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, da stiu ca esti norocos tare.. :) Mai facem si noi un pic de haz, desi te cred ca numai de poante nu-ti arde. Dar cum am mai spus..esti sanatos? Asta conteaza! Total distractie, pina la urma..? Ma refer la drum. Cine a platit a doua masina-salvare?

 

Nu a fost problema mea cum s-au inteles cei 2, care erau prieteni si daca au mai avut ce sa imparta .

 

Nu ieseai mai ieftin daca puneai motorul sh in Grecia? Il negociai, iar daca avea compresie nu mai contau kilometrii lui.

 

Nu aveam nici o siguranta/garantie ... nu cred ca puteam sa il scot la banii cu care il iau din Romania sau Germania si sa nu vorbim si de mana de lucru atat de pret cat si de durata. :RO flag:

 

SI daca apareau probleme ulterioare? Facea o excursie in grecia?

Bine ca ai ajuns sanatos acasa ca  fierul se repara. O sa ai ce povesti nepotilor.

 

 

Da am amintire de la Patras o bolt pe care l-am sters frumos si e la loc de pomina in sufragerie langa un con luat amintire din bulgaria unde a murit prima salvare :)) + o poveste buna si o mare gaura in buget  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici in Ro nu iti da garantie sau rar de tot la un motor sh. Ma gandesc ca scapai de acest cod motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici in Ro nu iti da garantie sau rar de tot la un motor sh. Ma gandesc ca scapai de acest cod motor

In cazul in care e vreo eroare/greseala de montaj am cum sa il trag de urechi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor ok ar fi cel de seats 1.9 tdi arl 150cp și păstrezi injectorele și turbina ta și ai scăpat de beleaua cu bilele ăsta am eu de gand sa fac în cazul în care întinde copita iar sau axr de pe octavia 1 după 2007 nu au probleme la biele sunt ok motoarele un centru de dezmembrări care oferă factura la motor da și garanție sau alta piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am auzit de axr dupa 2007- inainte da. Arl e si pe bora dar nu se pupa pe platforma de b6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dezmembrari se ofera factura si garantie pieselor. Cel mai vechi si "fiabil" motor este BKC 1.9  tdi 5 trepte, daca si BXE este in 5 trepte atunci este compatibil, si il poti gasi din 2003 pana in 2009, e cel mai raspandit motor. Este indicat sa apelezi la un mecanic de incredere si sa supraveghezi de aproape daca ai posibilitatea toata operatiunea, sa verifice si sa lucreze atent, responsabil.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arl se pupa perfect pe b6 au aceleași prinderi pe caroserie am prieten care a pus motorul de golf4 de 131 de cai pe b6 cu modificare la fulia de la vilbrochen

Axr cel de 101 cai

Blocul motor la tot ce înseamnă 1.9 tdi în grupul vag e același utativa la bloc la diferite coduri cai axr avb bxe bkc bpx e același bloc pe om îl interesează sa se pupe cu cutia sa poată sal prindă pe mașină în partea de distribuție unde vine suport motorului și rămâne la aceiași norma de poluare pt ca tine turbina lui injectoarele lui și catalizatorul lui a era sa uit diferă filtru de ulei dar se poate lua tot de la bxe răcitor cu tot cu carcasa și cam asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus se ia doar alt motor nu injectoare eu sau altceva

Scuze ecu am vrut sa scriu

Skoda oktavia 1 de 1.9tdi 101 cai este axr am spus după 2007 poate găsește cu mai putini km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu "intamplarea"....imi pare rau pentru situatie, insa....

Am ras cu lacrimi pentru ca am avut si eu ceva de genul cu o alta masina in alte timpuri...

Pot sa-ti zic de pe acum ca dupa ce o sa treaca ceva timp (ani) o sa-ti aduci aminte cu mare placere de faza asta :))

 

Ca idee...asta e....masina mare...motor mic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!