Jump to content

VW Passat CC 1.8 TSI


Bogdan Chis

Postare recomandată

Salutare tuturor!

 

Din Ianuarie sunt posesorul unei masini care, cu minusurile si plusurile ei imi lasa o impresie din ce in ce mai buna.

 

Masina:

 

Passat CC 1.8 TSI, transmisie manuala in 6 trepte,an fabricatie 12/2008, 132.000 km (actuali);

 

Dotari serie:

 

-faruri xenon;

-senzori parcare fata/spate;

-jante Interlagos 18";

-climatronic 2 zone;

-scaune incalzite;

-Auto-Hold;

-monitorizare presiune pneuri (prin senzorii ABS);

-RCD 510;

-senzor ploaie;

-senzor lumini;

-interior "piele"(e vinil in realitate) cu alcantara.

 

Retrofit :

 

-Chip MTM 215 cp;

-folii 15% opacitate;

 

cele de mai sus existau la data achizitiei,iar eu i-am pus:

 

-kit bluetooth standard OEM;

-pilot automat.

 

Ca istoric, masina a fost cumparata in 2008 de la Porsche Romania,a avut un proprietar pana in 2012 ,dupa care a trecut in mainile unui alt proprietar din Cluj-Napoca pana in septembrie 2014 cand a dus-o pe platforma la Compexit Trading Cluj si a vandut-o la Welt Auto.

Am achizitionat masina in Ianuarie 2015 de la Welt Auto la 112.000 km, cu garantie 6 luni pentru lucrarile facute, la un pret forte bun fata de piata din Franta unde locuiesc momentan.

 

Acum din ce am vazut in programul de service si din ce mi-a spus vanzatorul si mecaniciii a fost refacuta toata partea de chiulasa,din cauza ca vechiul proprietar a scos untul din ea si a dat distributia peste cap.In concluzie supape,ghidaje supape,axe cu came ,lant si cel mai important intizatoare ca din cauza unuia dintr-asta a inceput "beleaua".La achizitie am facut testul de compresie si are intre 10,6 si 10,8 deci din pct. meu de vedere OK. In rest este revopsita in totaliatate pe Casco dar nu va ingrijorati ca am dat jos tot ce inseamna capitonaje interior/portbagaj si nu a fost data peste cap ;)))).

De asemnea au fost schimbate multe consumabile de-a lungul timpului.Per ansamblu o masina destul de bine intretinuta dar cu un fost proprietar care a avut piciorul greu si cred ca multi bani de acasa (intre timp am dat si de el si am discutat diverse detalii legate de masina).

 

De cand am luat-o am lucrat mult ca sa termin cu sunete parazite la interior si mai am doar trimurile de la bord si suportul de pahare din consola (stiu ca am probleme la masarda din punctul asta de vedere :-)).Desi are doar 132.000 km ,faptul ca a rulat in Roamania se vede in plus s-a mai umblat pe la anumite capinonaje si panouri iar montajul e adevarat ca necesita rabdare si putina stiinta,lucruri care le lipsesc si astora in Franta,nu numai in Romania.

De curand am schimbat placutele frana fata (Brembo),buduful la planetara dreapta, suportul de la cutia de viteze (se stie de ce), refacut etanseitate baie de ulei si binenteles ulei,filtre aer,ulei si habitaclu.De asemenea i-am pus cauciucuri de vara Vredestein Ultrac Vorti 235/40 cu 18 de care sunt foarte incantat, inainte avand niste Nexenuri de iarna.

Singura problema majora a fost faptul ca nu a mers clima pentru ca baietii de la Compexit au schimbat intre ele conectoarele de pompa suplimentara de apa cu cel al supapei de control al copresorului.O zi de scheme electrice desfacut jumatate bordul si jumatate plasticele din comp. motor si verificat cablaje pana mi-au iesit pe urechi.Dar s-a rezolvat. 

 

Pe ansablu sunt multumit de masina.Am stiut ce cumpar si daca nu stiam ca ma pot ocupa personal de ea as fi fugit fara sa ma uit inapoi.Nu a fost o masina pentru unul care nu are o pasiune pentru asta si nu ii place sa bricoleze.Acum din fericire este.

 

In 20 k km pot sa spun ca este surprinzator de rafinata mai ales la drumuri pe autostrazile din Franta,ca doar pentru asta am cumparat-o,are cuplu motor de jos,cu pilotul automat in a 6-a urca coboara si depaseste fara sa depuna efort.In rest daca vrei acceleratii si senzatii poate si asta cu brio, dar nu e motivul pentru care am luat-o.Foarte silentioasa mai ales dupa ce am scapat si de parazitii din interior,spatiul interior mi se pare foarte generos, asta daca trec peste compromisul facut de dragul designului in zona plafonului din spate si lipsa celui de-al 5-lea loc.Portbagajul gigantic dar cu deschidere mica.Consumul este foarte decent la nivelul asta de performata cam 7,5 - 8,3 l/100 km pe autostrada cu o medie de 130 km/h si 11-12 l/100km in oras la mers elegant .

Ce-i drept in oras poate si mai mult. :)))

 

Am ales masina asta ca un compromis  la A6 3.0 tdi 2009 sedan si sunt foarte multumit ca am facut alegerea asta.Nu spun ca este mai buna dar se apropie mult si la nivelul acesta de pret si costuri de intretinere,asigurare,inmatriculare etc fata de ce imi oferea una sau cealalta a meritat pe deplin.

 

Planuri pe urmatorii 2 ani:sa o tin intr-o stare cat mai buna spre impecabila,Drl in soclu P21W cu led si fara eroare,lampi led la placutele de inmatriculare si dupa studiu de rentabilitate/dificultati la montaj perdea electrica la luneta si RNS510+ magazie CD +Camera si poate parkassist.

 

In rest fara modificari pentru ca eu consider ca are eleganta si sportivitate in acelasi timp, mai mult decat suficiente.

 

Mai jos cateva poze.Cele cu interiorul sunt de la vanzare pentru ca nu m-am gandit pana acum sa ii fac altele.

 

Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi atat si va doresc tuturor multi km fara probleme!!!  :))))

 

 

 

 

 

 

post-138086-0-48555900-1440683226_thumb.

post-138086-0-43671200-1440683234_thumb.

post-138086-0-96942400-1440683239_thumb.

post-138086-0-03970200-1440683248_thumb.

post-138086-0-99471700-1440683253_thumb.

post-138086-0-85885500-1440683261_thumb.

post-138086-0-24432000-1440683269_thumb.

Link către comentariu

Masina este deosebita, dar eu vroiam sa te felicit pentru faptul ca ai inamtriculat masina in tara in care locuiesti. Foarte rar oameni corecti.

 

Sa te bucuri in continuare de masina!

Link către comentariu

Multumesc!Am inmatriculat-o aici pentru ca am investit totusi o suma consistenta in ea si 95% din rulaj il fac aici.Am facut raportul intre cat ma costa in tara taxa inm.+RCA + Casco si cat ma costa aici.Diferenta e nula si prefer sa ma pot baza pe o asigurare prompta cu asistenta si tot ce trebuie decat sa ma chinui sa scot bani de la asiguratorii din tara pentru o dauna in strainatate.In plus daca am o dauna aici manopera e asa mare incat m-ar nu cred ca asig. din Ro mi-ar acoperi in totalitate dauna.Mai sunt si alte motive legate de perceptia astora fata de alte nationalitati,nu neaparat cea romana,care sincer prefer sa nu le discut.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, totusi nu inteleg de ce nu ai luat din franta masina, sunt o gramada care aduc masini de acolo. Orice ai zice, o masina de franta e mai buna decat una rulata in romania.

Link către comentariu

Multumesc!Ca regula generala piata auto din FR e cu aprox 10-20 % mai scumpa decat cea din Germania.In plus masinile ca CC-ul sunt destul de rare aici,chiar foarte rare,multi ma intreaba daca nu e Mercedes desi are embleme de VW foarte mari si vizibile.Cele care pleaca in Romania sunt cumparate in general la licitatii de la firme de leasing si au facut contrar asteptarilor taxi,transport pacienti pentru firmele de ambulante private sau au fost la firme de inchirieri.Astea au de la 200.000 km in sus iar la noi ajung la 130.000 km.Daca gasesti una la privat pana in 150.000 km cu istoric costa cel putin 14.000 euro plus un "modest" 550 euro inmatricularea.Ori eu am dat 10.200 euro + vreo 300 drumul cu mancare cazare etc si 700 euro inmatricularea ca au si ei ecotaxa la import.Pentru mine conteaza sa nu depasesc 200.000 km pana o vand in 3-4 ani.Cam astea sunt explicatiile.

Link către comentariu

Hai hai, mai taie ..... din ele :)))

Baga mare benzin de buna calitate si dai sa puta toba colegu :))

Vezi ce faci cu greierasii din usa :))

Link către comentariu

Aia fin usi i-am rezolvat.Am scris ca mai raman trim-urile care imi vibreaza la denivelari scurte si suportul de pahare din consola centrala care paraie cand virez stanga penteu ca am piciorul sprijinit in consola.In rest nu vede numai benzina de 98 adica Super.In rest din ce sa mai tai ca nu inteleg?

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, sa o folosesti sanatos!

In ianuarie cand am vazut anuntul la Weltauto, mi-a atras atentia pt ca avea km putini, interior deosebit si pret mic pentru o masina cumparata de la dealer cu istoric verificabil. Chiar eram tentat sa dau Leon-ul la buy back si sa iau CC-ul  :D

Link către comentariu

Multumesc.Cred ca au fost multi tentati de masina,sincer si pe mine tot pretul,km putini si istoricul documentat m-au convins.In schimb eram sigur ca o sa trebuiasca sa o demontez toata si sa o refac.Nu e mare lucru dar consuma timp si cateodata e frustrant.In plus desi cautam de ceva vreme un A6 bine dotat la toate capitolele,nu am gasit nimic la momentul acela sa aiba pana in 150.000km reali si pana in 13.000 euro.Totusi e bine ca am luat CC-ul pt ca taxa de aici a fost calculata la 10 cai fiscali cat are in acte si nu la puterea reala.La 3.0 tdi aveam 16 cai fiscali si diferenta e substantiala. :)))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!