Jump to content

Filtru epurator 1.6i


rmg
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

intentionez sa montez pe un A3 8L, 1.6i un epurator suplimentar artizanal (catch oil can). Spun artizanal pt ca il fac dintr-un filtru decantor de la un compresor.

Am o dambla ca admisia sa fie curata, sa nu mai fie imbacsita de vapori de ulei ce trec de epurator si se aseaza pe clapeta.

 

Buba e ca nu ma prind care este epuratorul la modelul asta. Ma asteptam sa fie undeva sus, in zona admisiei.

Banuiesc ca furtunul de la epurator e cel incercuit in poza nr 3, dar unde decanteaza uleiul si care este filtrul epurator efectiv? De asemenea stie cineva unde este valva PCV la motorul asta?

Si inca o intrebare: ce este tulumba aia neagra, care arata ca un ventilator, din prima poza? Are vreun rol de ventilare?!

Multam.post-15542-0-24998700-1440506276_thumb.jpost-15542-0-26842700-1440506284_thumb.jpost-15542-0-03580500-1440506290_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"tulumba aia neagra, care arata ca un ventilator" este pompa de aer secundar; mai multe detalii despre ea aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam, am citit despre ea. Cred ca e mai mare daraua decat ocaua cu pompa aia.

Revin la rugamintea de a-mi da si mie un indiciu despre filtrul epurator si valva PCV la motorul asta. Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am gasit codul pt furtun epurator, pe afara e undeva pe la 70-80ron: 06A103217A. Nu stiu daca exista cod pt epurator separat sau furtunul asta are rol de epurator, condensand vaporii de ulei direct in el si lasand sa picure uleiul adunat in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

filtru epurator e cel pe unde bagi uleiul in motor, chestia aia din plastic pe care prinzi furtunul de la epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare.

am tot cautat pe forum problema ce o prezinta motorul meu...dar nu am gasit exact ce si cum. am motorul 1.6 bgu, cam acelasi ca si acesta. avand zona de pe langa busonul de ulei umeda cu ulei, zic sa vad de unde vine uleiul acesta. furtunul catre epurator este curat fara nici o problema, in schimb cel ce iese din gatul de la busonul de alimentare ulei este perforat si pe acolo iese ulei. care este epuratorul propriuzis aici, e normal ca pe furtulnul acesta ce se preungeste in furtunul de admisie sa fie plin de ulei? Clapeta vi se pare curata?

1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

2.jpg

Modificat de Dorian25
am uitat pozele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Deci pana la urma , motorizarea 1.6 BGU , BSE , are sau nu are filtru epurator ? Se poate sau nu curata ? Daca cineva a facut acest lucru poate da ceva detalii ?

Modificat de cogdao
Nu mai folosi underline
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!