Jump to content

Jetta aka Lupoaica


nikalay

Postare recomandată

Salutare!!!

Vă prezint noua mea achiziţie după mai bine de 8 luni de cautat maşini sh.

Este o VW Jetta din 2014 motor benzină 1,2 TSI 105 CP (77kw) (am înţeles de la reprezentanţă că ar fi modelul nou de motor produs după 06.2013) cu 24.011 km (între timp în 2 săptămână am făcut vreo 1200 km).

Maşina a fost cumpărată de fostul proprietar de nouă din reprezentanţa din Piteşti în 01.2014, are interval flexibil de service dar el i-a făcut verificarea şi schimbul de ulei + toate filtrele la 13000 km şi la 21000 km (24.06.2015). Are garanţie extinsă până la 01.2018 sau 120k km.

Am înţeles că ar fi echiparea Highline cu opţiuni puse de fostul proprietar ulterior în service cu piese cumpărate din reprezentanţă pentru a nu pierde garanţia:

- faruri xenon cu lumini de zi cu led (sper să nu fie o problemă la RAR) şi spălător de faruri

- bluetooth original cu afişaj în bord, agendă, jurnal şi media-player

- volan R-line cu comenzi pe el

- alarmă pe telecomandă cu senzor de interior (am înţeles că nu este mare lucru de capul ei)

- scaune faţă încălzite

- stopuri spate fumurii cu led 

- senzori de parcare faţă-spate.

Ambele scaune faţă sunt cu profil sport şi sunt reglabile pe înălţime şi lombar

Maşina urmează a fi înmatriculată - o mare bătaie de cap - direct, fără numere provizorii, de aceea am şters numărul de înmatriculare la rugămintea fostului proprietar.

 

post-52181-0-14231400-1439271821_thumb.j

post-52181-0-34239700-1439271828_thumb.j

post-52181-0-18976500-1439271833_thumb.j

post-52181-0-45748200-1439271844_thumb.j

post-52181-0-59210200-1439271852_thumb.j

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos.Arata foarte bine, ca si noua practic,  si este si dotata.Ar cam trebui sa schimbi jantele cu unele OEM si mai mari putin, da jos aparatorile de noroi si husa de pe tetiere.In rest nimic de reprosat.

Link către comentariu

@duku228: am dat pe ea 62.000 lei, am platit in lei la cursul de atunci, cred ca a costat undeva la 14000-14200 sau ceva de genu asta.

Masina a fost cumparata printr-o coincidenta, eu m-am dus la Pitesti sa vad o Skoda Octavia III dar saraca era lovita pe toate partile (vanzatorul mi-a zis ca nu a fost atinsa iar din poze nu se vedea nimic). Acolo m-am intalnit cu un prieten care mi-a zis de Jetta asta, am fost la reprezentanta si am vorbit cu cel care se ocupa de masina si mi-a aratat istoricul pe calculator, dupa care am fost sa vad masina si ...... (multe puncte de suspensie :icon_cool: ) pe cliseu de vanzare "masina de director, tinuta in garaj" la mine a fost masina de director, tinuta in garaj cu husa pe ea - nu am fost inspirat sa ii fac poza ca sa vada tot poporu  :dry:. 

@hanesi: Husele de pe tetiere tot zic ca o sa le dau jos, dar uit mereu  :dry:  ca nici mie nu imi plac. Jantele nu le schimb mai mult din motive de $$$$, dar nu sunt nici adeptul jantelor mai mari (daca la asta te-ai referit), cel putin in RO, iar pe o masina cu puterea asta (105 CP) si drumurile din tara cred ca sunt destul de ok 205/55/16. In plus cauciucurile nu cred ca au un rulaj mai mare de 15.000 -18.000 km (are si roti de iarna cu uzura ceva mai mica) pentru ca au destula carne pe ele si ar fi pacat sa le dau. 

Link către comentariu

Singura problema, care sper sa nu fie problema ar ca mi-au spus ca ar avea ESP, dar eu nu am vazut buton de dezactivare cu toate ca in bord imi apare acea masina cu dungi de derapaj cand pun contactul. Nu stiu ce sa zic, cu toate ca am inteles ca din 2012 sau 2013 sau pus obligatoriu ESP (inclusiv loganul are), dar nu sunt 100% cunvins si nici nu prea am unde sa il testez.

Link către comentariu

@Hayate: Este vreo posibilitate de dezactivare?

Ma gandesc la iarna daca as avea probleme sa il pot dezactiva. Spun asta deoarece vin de pe un Cielo care nu avea nimic pe el si sunt putin ingandurat pentru pe strada unde locuiesc eu nu prea vin utilaje de deszapezire (de... traim in RO si in Bucuresti) si sper sa nu am probleme.

p.s.: am cautat si in meniul de la RCD 510 si in display-ul de la bord si nu am gasit nicaieri posibilitatea de dezactivare a ESP sau a ASR, iar cei de la service au zis ca nu stiu sa se poata dezactiva. 

Link către comentariu

Pentru cazul de iesire din zapada iti trebuie eventual sa dezactivezi ASR nu ESP. ESP nu il dezactivezi niciodata (in afara de cazul in care vrei pe circuit).

 

Vezi pe link-ul urmator explicatii despre toate tehnologiile VAG http://www.volkswagen.co.uk/technology/glossary/traction-control vezi ce ai pe masina ta :icon_thumleft:

Link către comentariu

Da, dar problema cum as putea sa dezactiveaz acest ASR, ca ESP nu ma deranjeaza, pentru ca nu am gasit nicaieri iar cei de la service au zis ca nu stiu sa poata fi dezactivat ASR.

Link către comentariu

Se poate, trebuie sa tragi fir de la pompa ABS la buton, butonul de ESP se monteaza langa cel de senzori de parcare, se codeaza pompa ABS.

Link către comentariu

Din experienta mea de pana acum cu Golf si Passat, pe zapada, inclusiv la iesit din blocajele de pe stradute, e mai bine cu ESP/ASR activat. Just saying..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!