Jump to content

Bobine de inductie


vlconsta
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Am schimbat si eu azi bobinele....3 buc x 117 ron. Sunt marca Bosch si sunt achizitionate de la Augsburg. Din pacate cei de la PBV1 imi ofereau bobine turcesti la pretul de 168 ron. Niste magari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna.

Acum cateva zile am primit atentionare in bord SERVICE JETZT.M-am dus si am facut o diagnoza si nu imi semnala nici o eroare legata de aprindere(doar de la sonda lambda si inca ceva cu modulul de antena radio).De sonda stiam dar motorul a mers bine si cu problemele ei.Am citit cat am putut pe forum si am depistat simptomele ei la problemele cu bobinele de inductie.Am gasit un post cum se masoara bobinele si m-am dus si am pus in practica.Doua bobine erau intrerupte intre pinii 2-3.Acum vreau sa le schimb.Problema este ca am umblat 2 zile cu masina in 2 cilindri.Trebuie sa fac vreo manevra dupa ce schimb bobinele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vin si eu cu o intrebare de amator: bobinele de inductie se pot defecta datorita benzinei de o calitate slaba?

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am desfacut azi bobinele de curiozitate si am gasit la 3 din 4 capul argintiu care este inauntrul bobinei cu niste puncte ca si cum ar fi ciobit. Doar una era intacta ...asta inseamna ca ar trebui schimbate? Totusi motorul merge rotund.

post-61192-1282917818_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a ars o bobina originala (masina din 2002) si fiind in Germania am dat fuga la o reprezentanta din Dortmund si mi-am schimbat toate bobinele. Am fost f surprins, cele noi desi fiind bobine originale sa fie fabricate in Turcia. Cei de la reprezentata mi-au spus sa nu-mi fac griji, datorita cerintelor VW si a controalelor de calitate noi implementate, aceste bobine sunt mai bune ca cele fabricate in Italia ( cele originale in Italia erau fabricate). E normal sa migreze si VW spre tari precum Turcia, unde mana de lucru e mai ieftina. Insa daca nu se face rabat la cerintele tehnice si controalele de calitate, eu spun ca nu avem de ce sa ne facem griji.

Ca si pret, am dat 30Euro/bucata cu tot cu montaj si testare.

Ca si sfat al celor de la vw ( in cazul meu nefiind vorba, bujiile fiind ngk si avand cca 20k km), e bine sa avem grija de bujii si ce tipuri de bujii folosim, o bujie uzata sau cu temepratura de lucru nepotrivita crescand curentul necesar aprinderii si astfel suprasolicitand bobina, crescand riscul arderii acesteia.

Succese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi-am schimbat azi o bobina de inductie la golful meu 1.6 fsi. Am gasit BERU cu 140 lei. Toate sunt BERU pe masina deci cred ca asa a venit ea echipata. Si e MADE IN GERMANY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am constatat si eu cand am schimbat o bobina de inductie acum o luna, mai nou se produc in Turcia. Cea luata de mine era tot originala, cumparata de la un dealer Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 2 sapt mi-au cedat si mie 2 bobine, eram in drum spre Constanta , cand s-a aprins martorul in bord (check engine) si nu mai avea putere deloc in ea, abia ajungeam la 60km/h , a doua zi m-am dus la dealer si initial au zis ca e vb de una, apoi de 2, le-am schimbat, au costat 410Lei cu tot cu manopera, sunt facute in Geramania, sper ca totul sa fie OK, mi-au zis ca o sa cada si celelalte, dar nu se stie cand. Credeti ca au cedat din cauza faptului ca nu am schimbat niciodata bujiile in 7 ani? 128 000km? am bujii cu platina si mi-au zis sa le schimb si pe astea, ca durata lor de viata e cam la 120 000km. eu m-am gandit ca din cauza caldurii (bucuresti erau40grade cand am trecut)+bagaje+viteza mare sa fi cedat! tot la dealer ziceau ca sunt cazuri rare cand se ard bobinele de inductie!

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca daaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

La mine au fost schimbate bujiile la 65000 km, dar acum o sa le schimb chiar daca ar trebui sa mai merg 7000 km pana la 125000 km, conform cartii care ne spune ca se schimba la 60000 km.

Asa ca bujiile mai bine sa le schimbam la 60000 km si... mergem pe NGK. Au fost 'fortate" bobinele.

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 2 sapt mi-au cedat si mie 2 bobine, eram in drum spre Constanta , cand s-a aprins martorul in bord (check engine) si nu mai avea putere deloc in ea, abia ajungeam la 60km/h , a doua zi m-am dus la dealer si initial au zis ca e vb de una, apoi de 2, le-am schimbat, au costat 410Lei cu tot cu manopera, sunt facute in Geramania, sper ca totul sa fie OK, mi-au zis ca o sa cada si celelalte, dar nu se stie cand. Credeti ca au cedat din cauza faptului ca nu am schimbat niciodata bujiile in 7 ani? 128 000km? am bujii cu platina si mi-au zis sa le schimb si pe astea, ca durata lor de viata e cam la 120 000km. eu m-am gandit ca din cauza caldurii (bucuresti erau40grade cand am trecut)+bagaje+viteza mare sa fi cedat! tot la dealer ziceau ca sunt cazuri rare cand se ard bobinele de inductie!

bafta

Orice posesor de 1.8 t trebuie sa aiba la el o bobina sau doua de rezerva :) Este cunoscuta problema lor, si cand le schimbi este indicat sa le schimbi pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca se schimba usor, cat de cat.

Se da jos capacul din plastic, apoi se trage de bobina in sus. Se verifica dupa zgomotul motorului daca respectiva este de vina, daca nu se trece la urmatoarea.

La cea dinspre baterie este mai complicat... iti trebuie chei inbus.

Mi-a descris si mie cineva acest mod de inlocuire... este corect, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice posesor de 1.8 t trebuie sa aiba la el o bobina sau doua de rezerva :) Este cunoscuta problema lor, si cand le schimbi este indicat sa le schimbi pe toate.

2 ani am avut 1.8T ,nu am stiut ce sunt alea bobine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu vlad pvs. O bobina de rezerva e intotdeauna binevenita.

Ultima data cand am avut probleme le-am schimbat pe toate. De aproape doi ani nu am mai avut probleme cu bobinele.

Am cumparat bobine rosii:

06C 905 115 L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D'evil69, la ce pret ai cumparat bobinele rosii? Si unde sunt facute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D'evil69, la ce pret ai cumparat bobinele rosii? Si unde sunt facute?

Cum spuneam, le am de aproapre doi ani...

Pretul era cam acelasi cu cel al celor negre... 130-150 RON.

Sunt produse in Germania OEM. Am scris si un cod in mesajul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamuriti-ma si pe mine va rog: bobine rosiii.........bobine negre..... cum adica? De ce le spuneti asa? Care e diferenta dintre ele?

Care dintre ele sunt pe original? sau ambele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate sunt originale (OEM). Numai ca sunt mai multe tipuri. Personal consider ca cele rosii sunt mai bune decat cele negre. Cele negre mi s-au mai ars. Cele rosii merg brici de doi ani. Am mentionat si codul celor rosii mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamurire...dar banuiesc ca le diferentiezi doar prin cod si... culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile,mi-a cazut si mie bobina nr4( eroare pe vag misfire cylinder 4) am schimbato,am luat una de la volskparts,125 ron.

Masina are 62 000 km ,sa ma astept acum sa imi cada si restu?

sal

o intrebare am si eu,care este cilindrul 4 la VW si cum se schimba bobina de inductie?

astept raspuns,ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, la motoarele asezate transversal, cilindrii se numeroteaza de la stanga la dreapta.

Bobinele se scot foarte usor:

- indepartezi capacul de plastic al motorului

- scoti mufele din capul bobinelor

- tragi bobinele pe verticala miscand usor stanga-dreapta.

Ai aici un ghid (pentru 1.8T, ce-i drept):

http://hubpages.com/hub/How-to-change-Spar...VW-and-Audi-18T

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......asta daca stii care e defecta. Daca nu...scoti bobina cu mufa cuplata si vezi daca s-a schimbat mersul motorului. Daca s-a schimbat in mai rau ...treci la urmatoarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau faci o scanare cu VAG-COM si vezi pe ce cilindru apar erorile missfire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!