Jump to content

Bobine de inductie


vlconsta
 Share

Postare recomandată

O bobina originala aka OEM la dealerul din Cluj este in jur de 180 de lei,atat era acum doua sapt.

Releul de incarcare care contine si periile a fost prima piesa care am schimbat-o si se pare ca nu aia era problema.

Deci sa recapitulam un pic semnele chiar daca suntem deja off topic...pornesc masina dimineata de exemplu,turatia la relanti este in jur de 1100 rpm,normal pt ca are soc automat.Fac 3-5 km si turatia scade pana la limita normala de 600-650 rpm.Masina merge impecabil pana cand ajunge la temp de regim = 90 grade.Dupa ce masina s-a incalzit sa spunem asa merge la fel de bine,trage la fel indiferent de situatie dar daca stau la semafor de exemplu,pt cateva secunde masina merge ok apoi relantiul tinde sa scada sub valoarea de 600-650 rpm si apare un dezechilibru in functionare,un mormait ciudat pe care nu il pot descrie prin cuvinte.Daca pornesc clima relantiul urca cam pana la val de 800-850 rpm si acea fluctuatie se simte in continuare dar mult diminuat.

Daca incerc sa tin pedala de acceleratie usor turata pe la 700-800 rpm se schimba radical comportamentul.Se intampla cand opresc motorul si la repornire in secunda urmatoare sa mearga ok pana cand apas usor acceleratia.Incarcarea este buna ,aprox 14-14.2 si este stabila.

Pt aceste simptome am schimbat:

1.Curea alternator

2.Releu incarcare alternator

3.Bujii - 4 buc originale

4.Bobine de inductie - 4 buc Beru

5.Baterie - m-a lasat si a trebuit schimbata.

A fost verificata distributia care era schimbata in Germania de nici 10.000 km. si au fost si masurate ambele sondelambda care se pare ca functioneaza ok.

Clapeta de acceleratie a fost curatata profund si adaptata corespunzator odata cu schombarea tuturor filtrelor.

In concluzie mai ramane sa fac o curatare a injectoarelor cu ultrasunete si daca nici asa nu scap de aceasta problema o las asa...probabil nu-i convine tara in care functioneaza. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai inteles gresit.Eu ziceam ca tocmai cand releul de incarcare lucreaza,se aude o fluctuatie a ralantiului la cuplarea si decuplarea releulei(mi-a confirmat electricianul) si este la toate masinile,normal.Pe turometru nu cred ca e sesizabila.Ca sa nu fim offtopic,poate vb.pe PM si ne intalnim odata in oras sa comparam sunetele.Cine stie,poate iese ceva constructiv si eventual postam atunci in cunostinta de cauza.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie mai ramane sa fac o curatare a injectoarelor cu ultrasunete si daca nici asa nu scap de aceasta problema o las asa...probabil nu-i convine tara in care functioneaza. :blah_:

Incearca sa schimbi benzina.... la mine a functionat... vezi si topicul asta... sa nu fim Off topic aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica ce temperatura raporteaza G2/G62 cand motorul e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica ce temperatura raporteaza G2/G62 cand motorul e cald.

Si cum sa fac asta..poti detalia un pic te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

videosergiu: da 162 lei pentru una OEM (cu sigla VAG).

Eu recomand sa puneti OEM pentru ca am intalnit un caz in care o bobina noua, marca PEX, dupa 200 km incepuse sa faca figuri in plaja inferioara de turatii ( < 2500 rpm ): dupa 5 min de functionare (dupa ce se incalzea) ralantiul oscila cu 200 - 300 rpm iar la accelerari, pana in 2500 rpm, avea ezitari mari. Dupa 2500 mergea perfect. Mai recomand sa aveti una de rezerva tot timpul la voi, mai ales cand plecati la drum lung ... deci nu le aruncati pe cele vechi, functionale, schimbate preventiv :rolleyes:

numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum deja am luat Beru la 160 :rolleyes: (nu stiam ca n-are sigla VW pe ea si aveam de ales intre ea si ceva din Danemarca la 14 5Ron),voi lua OEM de-acuma daca e acelasi pret.Dar citisem pe aici ca ar fi bune,acuma faptul e consumat;sper sa nu moara repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cele Beru sunt OEM si mai sunt Vemo... oricare din astea sunt bune

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ar trebui sa aiba sigla VW pe ea?Am inteles ca piesele OEM sunt cele agreate de producator pentru masina respectiva.Logic,confirmarea faptului ca sunt OEM,ar fi sa aiba sigla VW,altfel de unde stim care e si care nu e OEM?Sau gresesc?

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de schimb sunt oem doar daca le cumperi de la service autorizat, deci apare sigla VW si nu cea a producatorului pe ele. Daca le iei de la un magazin de piese sigla VW nu apare pe ele, in schimb apare numele producatorului. Deci, afirmatia lui aerofan e corecta, insa cu acea precizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necazul e ca achizitionand o anume componenta bosch de exemplu tu sti ca se face si oem si ti se pare ok datoria pretului aproape ca-n reprezentanta numai ca cea din reprezentanta mai mult ca sigur nu e facuta in China Turcia etc,ca cea pe care o cumperi de la un magazin de piese auto.

Eu am patit-o cu boina de inductie.Acest tip de componente cred ca merita luate numai OEM,altfel dai bani ca-n reprezentanta si risti sa cumperi o chinezarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin,pe bobina Beru luata de mine,scrie Germany :D .Presupun ca daca scrie,nu poate fi facuta prin Turcia sau alta tara UE decat in Germany;macar cu asta ma consolezca fiind de acolo e si calitate,dar pe viitor,cum preturile sunt apropiate,mai bine iau de la reprez.sa fie mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut noroc .Pe Bosch-ul meu scria made in china si cum aveam mare nevoie nu am refuzat piesa.In schimb pretul a fost nemtesc de asta sunt mai ofticat

Vezi postul 79

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum sa fac asta..poti detalia un pic te rog?

Cu vag com in campurile de masura din engine si instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, foarte interesant si util topicul...am si eu aceasi problema cu bobinele de inductie pe un golfV 1.4 FSI si trebuie sa schimb 2 din ele....puteti sa-mi recomandati un magazin in Bucuresti la care ati apelat voi? Nu sunt din zona, nu ma pricep de nici un fel asa ca orice ajutor este bine venit. Deja am schimbat 2 bobine in oct si am luat Brecav dar nu eram in Bucuresti atunci.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Se pare ca si eu am probleme asemanatoare cu cele de pe acest topic. Masina trepideaza la relanti iar check engine-ul e aprins si da eroarea ca system too lean bank 1. Am schimbat una dintre bobinele de inductie, dar si celelalte 2 prezinta umflaturi. Este posibil sa fie de aici problema cu trepidatul si cu eroarea? Alimentez cu efix95. Sa ma pregatesc sa schimb si celelalte 2 bobine? Clapeta de acceleratie e curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, foarte interesant si util topicul...am si eu aceasi problema cu bobinele de inductie pe un golfV 1.4 FSI si trebuie sa schimb 2 din ele....puteti sa-mi recomandati un magazin in Bucuresti la care ati apelat voi? Nu sunt din zona, nu ma pricep de nici un fel asa ca orice ajutor este bine venit. Deja am schimbat 2 bobine in oct si am luat Brecav dar nu eram in Bucuresti atunci.

Multumesc anticipat!

Eu am luat de la Volksman bobina Beru;(il gasesti la membrii si-i poti scrie pe PM ce vrei,te va ajuta)lumea zice pe aici ca sunt bune,sau de la reprezentanta,originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina trepideaza la relanti iar check engine-ul e aprins si da eroarea ca system too lean bank 1.

Daca nu palpaie si sta aprins atunci nu e de la bobine. System too lean e de la EGR, sonda lambda sau senzorul MAP... adica cel care masoara cat aer intra in admisie.

Daca e de la bobine la eroare trebuie sa ai "cylinder x missfire detected". eu tin sa cred ca e de la EGR... asa cunoscut i-mi suna :icon_thumright: (am patit-o si eu si mi-a mancat nervii ca nu voiam sa cred ca e de la EGR ca nu facea tot timpul.)

Un sfat util... da jos mufa de la EGR cu motorul pornit si daca se stabilizeaza relantiul sigur e EGR-ul.

In legatura cu bobinele umflate.... pune bani deoparte si ia cel putin una sa ai rezerva ca nu stii cand te lasa.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Da e adevarat ca e posibil sa fie egr-ul ca imi da eroare si de la el. Plus eroarea 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut clubul "bobinistilor". sunt la a 3-a schimbare de bobina de inductie (prima la 1.5 ani si 20000km, a 2-a la 2 ani si 30000km, iar ultima ieri la 3 ani si 40000km) - motorul este htp in 3 cilindri.

solutia, asa cum o vad eu, este sa ai in permanenta una bucata bobina noua in portbagaj. schimbul se face relativ repede, ai nevoie doar de o surubelnita. costul pt 1 bucata = 180 ron cu tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bobina originala aka OEM la dealerul din Cluj este in jur de 180 de lei,atat era acum doua sapt.

Releul de incarcare care contine si periile a fost prima piesa care am schimbat-o si se pare ca nu aia era problema.

Deci sa recapitulam un pic semnele chiar daca suntem deja off topic...pornesc masina dimineata de exemplu,turatia la relanti este in jur de 1100 rpm,normal pt ca are soc automat.Fac 3-5 km si turatia scade pana la limita normala de 600-650 rpm.Masina merge impecabil pana cand ajunge la temp de regim = 90 grade.Dupa ce masina s-a incalzit sa spunem asa merge la fel de bine,trage la fel indiferent de situatie dar daca stau la semafor de exemplu,pt cateva secunde masina merge ok apoi relantiul tinde sa scada sub valoarea de 600-650 rpm si apare un dezechilibru in functionare,un mormait ciudat pe care nu il pot descrie prin cuvinte.Daca pornesc clima relantiul urca cam pana la val de 800-850 rpm si acea fluctuatie se simte in continuare dar mult diminuat.

Daca incerc sa tin pedala de acceleratie usor turata pe la 700-800 rpm se schimba radical comportamentul.Se intampla cand opresc motorul si la repornire in secunda urmatoare sa mearga ok pana cand apas usor acceleratia.Incarcarea este buna ,aprox 14-14.2 si este stabila.

Pt aceste simptome am schimbat:

1.Curea alternator

2.Releu incarcare alternator

3.Bujii - 4 buc originale

4.Bobine de inductie - 4 buc Beru

5.Baterie - m-a lasat si a trebuit schimbata.

A fost verificata distributia care era schimbata in Germania de nici 10.000 km. si au fost si masurate ambele sondelambda care se pare ca functioneaza ok.

Clapeta de acceleratie a fost curatata profund si adaptata corespunzator odata cu schombarea tuturor filtrelor.

In concluzie mai ramane sa fac o curatare a injectoarelor cu ultrasunete si daca nici asa nu scap de aceasta problema o las asa...probabil nu-i convine tara in care functioneaza. :icon_cool:

Te-ai gandit ca poate sa fie puntea de diode? Alternatorul fluctueaza intre ce valori? Eu am avut aceeasi problema si era releul dar se poate sa fie problema la diode. Cand aprinzi plafoniera are aceeasi intensitate lumina indiferent daca esti la relanti sau in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Necazul e ca achizitionand o anume componenta bosch de exemplu tu sti ca se face si oem si ti se pare ok datoria pretului aproape ca-n reprezentanta numai ca cea din reprezentanta mai mult ca sigur nu e facuta in China Turcia etc,ca cea pe care o cumperi de la un magazin de piese auto.

Eu am patit-o cu boina de inductie.Acest tip de componente cred ca merita luate numai OEM,altfel dai bani ca-n reprezentanta si risti sa cumperi o chinezarie.

Te contrazic! tocmai azi am luat o bobina de inductie de la Skoda si este made in Turcia!!!

am vazut asta dupa ce am platit ca altfel nu o luam!

Asta e! sper sa fie buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare, si eu am aceeasi problema, se ard bujiile in continu, cam tot la 3-4 luni cate una, am avut anul trecut si 2 zile doua bobine.......de la ce se pot arde? a aflat cineva intre timp? am pus toate marcile si tot degeaba, una a fost momtata in Austria la reprezentanta Audi/VW/Seat/Skoda, si aceea a tinut cel mai mult 1 an, masina are 125.000km, eu am luato la 60.000 din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar nu inteleg , cum adica ,, se ard bujiile in continu" ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobinele, am gresit la inceput, dar apoi am scris "bobinele"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!