Jump to content

Bobine de inductie


vlconsta
 Share

Postare recomandată

:Pedro

Daca mergi doar 15-20 km pana la service... e ok.... desi e multicel... problema e ca benzina din cilindrul in care nu iti functioneaza bobina... poate ajunge in ulei...... Nu e ceva de ingrijorat.. dar nu e recomadat sa mergi foarte mult asa... daca e pana la service.. nu e nici o problema....

Mult noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se muta in aria "Motoare pe benzina" ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am schimbat si eu in service o bobina de inductie de la masina mea cu motor tip BCB(1.6 16v) si 79.800 km la bord.Au pus testerul pe masina si a iesit eroare la unul din cilindri.Au desfacut bobinele si una din ele prezenta urme de condens.

Problema a aparut brusc ieri seara la o plimbare prin oras,masina a mers bine iar la un moment dat a inceput sa se balbaie motorul si a inceput sa clipeasca martorul de catalizator din bord.

Modificat de Catalin M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu cu o bobina ,dar le-am schimbat pe toate patru+bujii+ulei! cauze probabile:condens,benzina proasta si bujii neschimbate la timp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treaba are benzina cu bobinele???

pai daca benzina e proasta, sistemul de aprindere este suprasolicitat ! asta este explicatie data de inginer auto! motorul merge neregulat iar calculatorul incearca sa corecteze parametri de functionare suprasolicitand toate componentele ! sincer nu ma pricep la electronica motorului,dar mi s-au parut plauzibile cauzele!asa ca nu ar fi rau sa evitam si benzinele de calitate indoielnica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu la G4 BCB 1.6 16V, aceeasi problema ... am schimbat pana acu 3 bobine in 3 luni. M-am uitat pe autodata sa vad schema electrica si cam singurul "consumator" pe acel traseu in afara de bobine si de ECU este EGR-ul. (Mentionez ca s-a blocat odata si a trebuit sa scot si sa rebag mufa - statea la 1100 RPM la relanti). Benzina bag numai OMV 95. Am curatat azi EGR-ul.... in rest nu stiu ce sa-i mai fac ...

p.s. sa nu cumparati bobine marca PAX ! luati cu incredere BERU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte puteti sa postati o fotografie cum arata o bobina de inductie si cam pe unde este situata la motor?

Cand avem probleme sa stim pe unde sa dam de ea.Banuiesc ca se poate schimba usor aceasta bobina sau nu? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.Are cineva idee unde pot gasi bobina inductie de Seat Ibita 1,2.Din nu stiu ce motive a inceput sa tremure puternic si parese ca a cedat o bobina.Va multumesc.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se schimba usor, se afla sub capacul de protectie al motorului n-ai cum sa le vezi ai atatea bobine cati cilindri ai.

arata cam asa http://www.wjjeeps.com/service/coil_02.jpg numai ca e inserata in motor si tu vezi decat partea de sus unde intra o mufa cu 4 pini(cel putin eu asa am). Daca am gresit sa ma corecteze cineva :lol:

Modificat de ManiacuV6
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU unul din 4 bobine am schimbat 3 in interval de 3 luni si mai am una se pare ca asta e mai incapatanata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema (cred) cu una din bobinele de inductie.

Situatia sta cam asa: la relanti, sunetul care vine de la motor are unele variatii, ca si cum ar accelera si apoi decelera. E un pic ciudat de explicat, deoarece masina e foarte silentioasa, dar oricum se aude. Turatia in timpul asta e constanta, dar destul de scazuta (in intervalul 680-700, dar constanta). Am pus masina pe tester, la un prieten mecanic (tester universal, nu stiu ce era dar suporta cam tot din grupul vag; nu era cablu+laptop, era un dispozitiv cu display si soft integrat) si acolo, la cilindrul 2 nu aparea deloc tensiune. Cum apasam pedala de acceleratie, tensiunea aparea. El mi-a spuns ca de vina probabil e bobina de inductie, dar ma gandeam sa incerc si pe forum, mai aflu si alte pareri. Mi se pare ciudat fiindca tensiunea e 0 doar la relanti, cum apas un pic acceleratia, cum isi revine.

Daca e stricata, o pot schimba singur? - mecanicul e la 200 de km de mine si numai in el am incredere, dar parca e cam mult benzina+timpul pierdut pentru o operatiune simpla. Am vazut ceva poze pe forum, asa ca nu pare prea greu. Imi trebuie niste chei speciale?

E posibil sa fie clapeta de acceleratie? (nu prea cred, pentru ca in ceilalti cilindri apare voltaj).

Era sa uit: in ultimul timp se intampla destul de des ca dimineata, cand pornesc, turatia sa stea pe la 1100-1200 rpm si sa nu scada de la sine. E suficient sa merg 3-4 metri si sa o scot la liber, ca isi revine la valoarea normala - 700.

Daca tot sunt aici, mai am o intrebare. De ceva timp schimbatorul de viteze merge din ce in ce mai greu. Imaginati-va 2 margini sinuoase si printre ele trebuie sa treaca o tija: daca o las usor, sa curga, merge usor, dupa curbele pe care le intalneste, dar daca fortez rapid, se ciocneste de peretii laterali. Cam la fel se intampla cu schimbatorul la mine. Inainte il impingeam putin si se ducea unde trebuie, iar acum, la jumatatea cursei dintre punctul mort si viteza in care trebuie sa intre, simt un fel de blocaj si am 2 variante: ori astept o fractiune de secunda si imping inainte, ori scot inapoi la punctul mort, apas din nou ambreiajul si bag in viteza. Problema apare la toate vitezele. E foarte frustrant pentru ca dureaza extrem de mult schimbatul vitezelor. Nu stiu ce sa fac si incepe sa ma macine din ce in ce mai mult. De schimbat, schimba corect, nu simt nici un fel de zgomot, patinaj, etc. care sa indice vreo problema la ambreiaj. Pur si simplu, apare piedica respectiva. Cel mai rau e daca sunt intr-o depasire si dintr-a III-a vreau sa schimb a IV-a. Mi s-a intamplat de cateva ori ca la drumul dintre punctul mort si a IV-a, blocajul sa fie atat de pregnant incat sa renunt, sa scot pe liber, apas din nou ambreiajul... deloc o situatie roz intr-o depasire.

Si daca tot am pus atatea probleme aici, mai am una, un pic off-topic (imi cer scuze pentru asta), dar poate stie cineva. Am fost cu masina sa imi revopseasca o portiera iar acum se aude un tiuit la viteze mari, dar nu pot sa imi dau seama pe unde intra aerul, pentru ca "la mana" nu simt nimic. Vreo sugestie?

Modificat de TechMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la AUS exista problema asta? AUS are fise. n-am vazut nicio bobina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca AUS e la Golf IV, iar eu am Golf V, FSI (distributia e pe lant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cred ca voi lua un manual de service de vw + sculele pe care nu le am si am sa incerc sa o repar singur. La mecanici daca ma duc, imi zic ca nu are nimic grav masina, desi recunosc ca simptomele exista, iar pe forum nici un raspuns :lol:.

Si inca ceva despre mecanici, nu am intalnit pana acum nici unul care sa isi faca treaba 100% bine, nici macar unul; cred ca si in Rep. Moldova daca ma duc sunt mai seriosi - iarasi, imi cer scuze pentru off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A sosit timpul din pacate sa ma lase si pe mine o bobina.

Ce-as vrea eu sa va intreb:am luat o bobina marca swag cel putin asa e ambalajul ca pe ea nu scrie absolut nimic, e normal sa nu scrie nimic pe ea sau o fi vreo chinezarie bagata in vreun ambalaj de firma???

Cea pe care am dat-o jos scrie pe ea vw are un cod etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Salutare.Are cineva idee unde pot gasi bobina inductie de Seat Ibita 1,2.Din nu stiu ce motive a inceput sa tremure puternic si parese ca a cedat o bobina.Va multumesc.Stima

Salut

Nu stiu pt motorul tau insa daca te ajuta unde un post pt schimparea pt golf motor AZD.

http://vwforum.ro/index.php?showto...45194&st=20

Nu cred ca e mare diferenta.

Am mai vazut bobine de inductie care se prind cu un surub, pe suportul pe care stau, nu sunt prinse doar in garnitura de cauciuc. Nui mare filosofie, trebuie doar sa nu bruschezi nimic si sa te uiti de 10 ori si sa faci odata.

succese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bobinele de inductie reprezinta un mare morcov si la 1.8T :banghead:

Exista mai multe generatii de bobine, toate au codul 06B 905 115*, unde * e o litera intre H si R. Proprietatile lor sunt cvasi-identice, toate sunt compatibile intre ele, desi carcasa e diferita (cele pentru motor transversal se infig peste bujie, iar cele pentru motor longitudinal se fixeaza cu un mic surub si o garnitura de cauciuc. Oricum la toate chiulasele de 1.8T exista gaura de surub si suportul pentru garnitura deci sunt compatibile cu oricare din modele)

Modelele originale, fabricate intre 2000-2003, cod H, J, sau L, erau renumite pentru viata lor scurta si pentru abilitatea de a muri atunci cand ai mai mare nevoie de ele. In teorie problema ar fi trebuit sa se rezolve odata cu modelele Q si N, dar mie mi-a murit o bobina la ~40000km si o a doua la ~44000km astfel incat le-am schimbat pe toate cu 06B 905 115R, ultima generatie

Unele bobine provenite de la producatori neagreati de VAG (ex. BRECAV - Ungaria) functioneaza foarte bine dar aprind martorul Check Engine in bord.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu stiu pt motorul tau insa daca te ajuta unde un post pt schimparea pt golf motor AZD.

http://vwforum.ro/index.php?showto...45194&st=20

Nu cred ca e mare diferenta.

Am mai vazut bobine de inductie care se prind cu un surub, pe suportul pe care stau, nu sunt prinse doar in garnitura de cauciuc. Nui mare filosofie, trebuie doar sa nu bruschezi nimic si sa te uiti de 10 ori si sa faci odata.

succese

Si eu am schimbat doua bobine, am comandat din doua magazine diferite si mi-au venit doua modele unul cu sigla vw si un cod, iar celalant cu mai mult cauciuc pe el si mai butucanos...cu sigla audi - vw pe el...dar merge si acela...si nu stiu de ce dupa parerea mea acest al doilea model e mai bun decit cel original, fiind mai mare cred ca are izolatia mai buna si mai multa intre spirele bobinei...si se tot auzea ca cele originale de vw au probleme toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum 2 zile,mi-a cazut si mie bobina nr4( eroare pe vag misfire cylinder 4) am schimbato,am luat una de la volskparts,125 ron.

Masina are 62 000 km ,sa ma astept acum sa imi cada si restu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am masina din semnatura de la 68.000km...in prezent am 120.000...in acest interval am schimbat toate cele 4 bobine de inductie...si recent primesc erori pe vag com pt cilinder 1 missfire...am luat o bobina just in case...pretul e 150 RON bobina originala...se poate schimba usor fara probleme...nu trebuie mers la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred ca am si eu problema cu o bobina. Pe vag-com primesc eroarea: "Cylinder 3 Misfire Detectect - - - Intermittent"

Doar cateodata dimineata, masina porneste mai greu... Si eu am bobina de inductie de pe cilindrul 3 dusa? Sau doar e pe cale de duca?

Scuze de off-topic, dar pe langa asta am o problema si cu senzorul de temperatura a lichidului de racire, g62, care cred ca trebuie inlocuit si ma gandeam ca poate nu porneste ok din cauza acestuia. Care din cele doua sa fie de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua ar putea duce la o pornire greoaie dar, G62 este cel mai important in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar trebui sa schimbi senzorul de temperatura si ca sa fii sigur de bobina schimb-o cu una de la alt cilindru sa vezi daca se schimba si defectul pe cilindrul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!