Jump to content

Oprit in mers


catalin11
 Share

Postare recomandată

Am o problema cu Audi a4 b7 2.0tdi BPW, MULTITRONIC. De cateva zile, la pornire a inceput sa se auda pentru o secunda ca un zgomot/trepidat metalic, ca si cum ar fi volant sau electromotorul blocat. Azi s-a oprit in mers si nu a mai pornit. Pe VAG-COM nu apare nici un fel de eroare nici la motor, nici la cutie. Ce problema ar putea avea? Este posibil sa nu mai porneasca masina din cauza volantei ? Mentionez ca pompa din rezervor baga motorina. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invarte motorul cum trebuie dar nu porneste ?

 

pompa ai zis ca baga - ai verificat daca are presiune la intrarea in filtru sau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor ax cu came sau senzor vilbrochen. Am patit la fel si am chletuit bani aiurea schimband regulator de presiune, verificat injectioare, pompa injectie, etc. S-a rezolvat dupa inlocuirea celor doi senzori, vinovatul fiind senzorul de jos , cel al vibrochenului. Iti recomand sa cumperi doar senzori originali. Succes !

Modificat de Goby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Goby.

Daca pica unul din senzori celalalt inlocuieste functia.

Greu de crezut ca, au picat amandoi senzorii odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pica cel de la arbore - G28 - nu-l mai inlocuieste nimeni... s-a oprit si asa ramane, pana la inlocuire.

 

daca pica G40 - cel de la axa came, da  - foloseste informatia de la G40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut senzori picati fara eroare.

Daca el nu are erori cauza e alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in genere sunt cu eroare - oricum, m-am referit la faptul ca nu redundanta functia intre cei doi senzori - dor cand pica g40, poate utiliza valoarea primita de la g28

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe edc 16 e cum spui tu, pe edc 15 stiu ca altfel sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe EDC 15 este aceeasi treaba...  scoate mufa de la G28 la o masina si vezi ca nu o mai pornesti.

 

daca scoti mufa la G40 o sa porneasca, dar mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Tot un Audi A4 B7 2.0 TDI am si eu. La mine cateodata porneste si dupa 2 secunde se opreste, pana la urma ramane pornita. Cam la a doua incercare merge numa. Nu conteaza ca ii cald sau rece motorul.

Se intampla si in mers, dar destul de rar. 

Daca nu am schimbat si garnituri de pe injectoare, kit de reparare motor, etc. Tot la fel

Engine check-ul ramane pornit dar pe tester nici o eroare concreta.

Are careva ceva idee ce ar putea fi? Sa fie ceva senzor si la mine? 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Senzorul G28 de pe arborele cotit. Mai era cineva pe la topicul cu logo-uri in mers care ii pornea foarte greu motorul la rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună seara ,am un Audi A4 B7,8ED ,1.9 TDI codul motor BRB 2006 și mi sa dat jos turbo a fost dus la recondiționat,pus înapoi pe mașină următoare zi prin oraș la un moment dat sa oprit în mers degeaba i-am dat la automat pornește motorul, darse opreste instantaneu, apoi  am pus-o pe tester vcds și mi a apărut eroarea asta :01206:Aprindere deconectată, semnal de timp scrus 27-00-semnal neplauzabil,
I-am dat sa șteargă această eroarea dar reapare.
Acuma când îi dau la automat motorul pornește dar instaneu se oprește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01206

După cum scrie acolo trebuie verificat în primul rând contactul. Asta cu pornitul şi opritul imediat de obicei o provoacă lipsa de comunicare cu imobilizatorul, dar ar fi trebuit să rămână un cod de eroare specific pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi simptom de lipsa de alimentare cu combustibil.Ai motorina in rezervor?

Ar mai putea fi de la filtru de motorina colmatat,care trebuie inlocuit.Cand l-ai schimbat ultima oara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica senzorul G28 de la vilbrochen si senzorul G40 de la axa cu came, dacă sunt functionali + cablajele și mufele aferente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina a fost schimbat acuma recent cu ocazia recondiționări turbine ,cei 2 senzori o sa verific,și revin, mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!