Jump to content

Polo 6C - GTI


Centaurus

Postare recomandată

La motorizarea asta chiar nu trebuie dsg. Este o reala placere sa schimbi vitezele manual pe un drum virajat. La o putere mai mare cum este la cupra am simtit ca este nevoie de dsg, deoarece nu prea mai apuci sa schimbi treptele la cat de brutal accelereaza :) (si sa nu uitam de problemele cutiei dsg7 cum a mentionat si Bebeee).

In alta ordine de idei ieri am schimbat avacuarea (intermediara + finala) cu una de la "LongLife/Top Gear". Sunetul s-a imbunatatit (strict pentru asta am facut evacuarea). Acum ma bate un gand sa-i fac soft si sa schimb downpipe-ul, dar inca mai studiez avantajele si dezavantajele unei asemnea modficari.

Modificat de Centaurus
Link către comentariu

Este clar ca nu ii trebuie DSG7 cu 250Nm si probleme. Mai bine safe si 320Nm :P 

Sa ne tii la curent ce decizie iei cu resoftarea, mai sunt si altii care au in vedere asa ceva in viitor :) . Ai putea sa te gandesti si la un VWR600 cold intake daca te decizi pe soft, creste un pic performantele. 

Link către comentariu

Dar ce probleme cu dsg7? Am avut mai multe masini cu cutia asta si n-au avut nicio problema. E doar frica unora :)

Link către comentariu

Si eu am in familie un polo gti 1.4tsi 180 dsg7 si merge super bine, la fel si cutia dsg7, are 90.000km. Nu inteleg de ce zici ca la Cupra ai nevoie de dsg ca nu prea mai apuci sa schimbi treptele la cat de brutal accelereaza, treapta o schimbi cand iei piciorul de pe acceleratie, poti sa schimbi atat lent  cat si repede, nu are treaba cu puterea masinii. Si cu dsg poti sa schimbi manual pe viraje...

 Eu as face soft, chiar merita, masina se va schimba total.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie. E o masina absolut deosebita si a naibii de dracoasa. Sa te poarte linistit si fara incidente!:icon_thumright:


In alta ordine de idei, discutia despre DSG7 cu toate problemele aferente se poarta aici. Lectura placuta si fara emotii.

Multumesc.

Link către comentariu

Tocmai aici este problema: nu cred ca se va "schimba total" cu un surplus de 25-28 cp si 50-60Nm (vorbim de un stage 1). Cand am facut soft la cupra acolo a fost altceva.

Modificat de Centaurus
Link către comentariu

Pai in primul rand: din cate stiu eu puterea creste la 230-240CP (deci 40-50 CP) iar cresterea aia de cumplu este mare, o vei simti din plin. Acum tu ce vroiai: sa cresti 100 CP si 100 Nm :) ?

Link către comentariu

Daca luam ca referinta TCM Stage 1  de la 192cp/320nm se ridica la ~220cp/390nm, cu o crestere de ~28cp/68nm

                           

 

Link către comentariu

Da, stiu ca Revo promite niste cifre mai optimiste, dar si asa tot nu se schimba radical masina. Consider ca mai indicat ar fi sa fac un upgrade la frane, puterea este suficienta pentru masa ei. Mai analizam.

Link către comentariu

Eu am avut Ibiza cupra 6L 1.8T 180hp. Cu stage 1 Revo , masina s-a schimbat mult, de la 180hp la 210hp. si de la 245NM la 310NM. La motorizarea pe care o ai tu , as merge pe Revo sau APR.

Link către comentariu
  • 2 years later...
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!