Jump to content

Golf IV - 1.4 16v - AXP 2001


photofragma

Postare recomandată

Salutari!

 

De aproximativ o luna si jumatate am decis sa imi iau un Golf. Am parcurs pana acum 1400km si pot spune ca sunt multumit.

 

Nivelul de dotari este unul bun ( pentru mine :) ) si anume 4 geamuri electrice, aer conditionat, ABS+ESP, and so on...

 

Masina a fost adusa din Germania "pe picioarele ei" intr-un stadiu vizual si tehnic bun, i-am schimbat uleiul + filtrele, filtrul de benzina si urmeaza sa schimb cat de curand distributia.

 

Mai jos ceva poze:

 

GHvGho8.jpg

15wEKWV.jpg

ToV9e7W.jpg

 

ibXoIYw.jpg

 

 

Modificarile planificate:

 

- cotiera originala - probabil de la demembrari

- suport pahare - dezmembrari

- casetofon cu card / stick

- senzori de parcare

- inchidere pe telecomanda ( +cheie tip briceag )

 

 

Am intampinat mici probleme dupa 3 saptamani si anume:

 

- Alternatorul incarca la 12V in loc de 14V - urmeaza sa schimb puntea + diodele

- O bujie fisurata (din cauza careia masina merge la 80% din putere si intrerupea total cilindrul din cand in cand) - le-am schimbat impreuna cu fisele

- toba de mijloc este mancata pe interior de rugina dar momentan nu scoate sunete ciudate - o sa o inlocuiesc cat de curand

 

 

Astept pareri / recomandari

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am reusit sa schimb urmatoarele:

 

1. Alternatorul (avea variatii mari)

2. Bobina de inductie

3. Fisele de la bujii

 

Am curatat si clapeta de acceleratie care era plina de murdarie si imi arunca ulei in filtrul de aer.

 

Mai am de schimbat urgent:

1. distributia

2. toba de mijloc

Link către comentariu
  • 8 months later...

Update :) 

Am schimbat urmatoarele:

- distributie (full kit)

- kit accesorii

- Protectii amortizoare spate

- Set bucse fata

Link către comentariu

Faina,sa te bucuri de ea fara incidente colegul ! Un pret daca se poate...a mea a fost 1050e.In timp sa zici cum stai cu consumul de ulei ?

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
photofragma
Publicat (modificat)

Multumesc.

Nu am adus-o eu, am cumparat-o din RO si am dat 2400 :)

In ceea ce priveste uleiul, l-am schimbat si dupa 7000km s-a aprins senzorul si am completat. Eu zic ca e rezonabil

Modificat de photofragma
Link către comentariu

In viitor nu mai astepta sa se aprinda senzorul. Uita-te la nivel inainte si dupa un drum lung si tine-l intre reperele de pe joja. Daca mergi pe autostrada cu peste 4000 ture atunci il apuca consumul de ulei.

Ai zis mai demult " Am curatat si clapeta de acceleratie care era plina de murdarie si imi arunca ulei in filtrul de aer." Uleiul din filtrul de aer nu poate veni de la clapeta, sensul curgerii aerului este invers. Uleiul de acolo este de la furtunul de aerisire a gazele din carterul motorului. Gazele astea murdaresc clapeta si cele care vin din EGR.

Tot asa bine arata masina? Dupa 15 ani zici ca acum a iesit de pe poarta fabricii-cel putin din poze asa se vede.

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!