Jump to content

Probleme pedala ambreiaj Passat b6


dan3zu91
 Share

Postare recomandată

bogdan_vw_11

Salut. Cu multa chinuiala am reusit sa schimb senzorul fara sa dau pompa jos. Trebuie data conducta jos si iese senzorul. Acum merge perfect, cu vechiul senzor. Pompa originala era FTE, eu luasem Sachs.

Modificat de bogdan_vw_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
bogdan_vw_11

Salut. După 2 luni de funcționare a început sa facă iar. Sa fie și rulmentul hidraulic? Am observat ca, dacă fac pedala, nu mai rămâne blocat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti. Problema cu pedala care ramane la jumatatea cursei este arhicunocuta. Am patit-o si eu. Dar problemele aia acum incep. Dupa simtomele cunoscute - pedala nu revine in totalitate - am purces la schimbarea ambreiajului si volantei, set complet, SACHS. Toate bune si frumoase. Bucurie maxima ca pedala nu mai ramane "la jumate'". Dar, dupa cativa ( nu multi ) km de folosinta a noului ambreiaj, ce sa vezi : CU pedala calcata la podea a luat-o din loc, cu viteza mica, intr-adevar, dar se misca. S-o scot din viteza....nu se putea. Am turat motorul si am reusit s-o scot pana la urma. Inapoi in service. Schimb pompa ambreiaj, niste mufe/coliere de plastic, lichidul de frana, se face aerisirea si am plecat. Cum am plecat asa m-am intors, adica cu aceiasi problema la care seful de atelier nu mai are nici o soluti. A schimbat tot ce tine de ambreiaj. Daca cineva s-a lovit de aceasta problema si ma poate ajuta, indruma sau consola, il rog din suflet s-o faca cu incredere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In contextul in care s a schimbat cele enumerate, problema este de la cutie, problema este cunoscută doar de cei care au avut aceeași problemă si au schimbat piese care defapt erau bune. 

Nu se merită reparația cutiei ținând cont de prețul uneia sh 

Probleme de genul au de obicei modelele 2005,2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns gyo80ag. Ma intreb, sau va intreb daca cineva a schimbat CILINDRUL RECEPTOR la acest tip de ambreiaj. Din cate am inteles ( din manualul de reparatii si intretinere ) intre pompa de la pedala si rulmentul de presiune mai exista un asa zis cilindru receptor.....Stati ca va citez...

 

Cilindrul receptor al ambreiajului are rolul de a transforma presiunea hidraulică generată de pedala de ambreiaj în mișcare mecanică, acționând astfel asupra plăcii de presiune a ambreiajului și permițând decuplarea sau cuplarea motorului de transmisie. 
Mai detaliat, iată ce face cilindrul receptor:
1. Transformă presiunea hidraulică în mișcare:
Când șoferul apasă pedala de ambreiaj, lichidul de frână este forțat să intre în cilindrul receptor. 
2. Acționează pârghia de eliberare:
Presiunea din cilindrul receptor deplasează un piston care, la rândul său, acționează pârghia de eliberare a ambreiajului. 
3. Decuplează transmisia:
Mișcarea pârghiei de eliberare apasă placa de presiune a ambreiajului, separând discul de ambreiaj de volant, ceea ce permite schimbarea vitezei sau oprirea mașinii. 
4. Revenirea la poziția inițială:
După eliberarea pedalei, un arc revine pistonul cilindrului receptor în poziția inițială, permițând cuplarea ambreiajului. 
Practic, cilindrul receptor este elementul care face posibilă acționarea ambreiajului prin intermediul sistemului hidraulic, permițând șoferului să schimbe vitezele și să controleze transmisia.

 

Fix asta nu pot eu sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindru receptor ambreiaj VW PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI 16V diesel 140 cai TOPRAN 110855

    

441 Lei

315 Lei cu TVA

Producator: TOPRAN
Cod producator: 110855

Detalii tehnice:

pt. numar PR: 0EM
Respectati cantitatea de umplere sistem

 

Din ce am vazut pe schita de ansamblare vine montat pe cutie, pe exterior

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, gyo80ag a scris:

In contextul in care s a schimbat cele enumerate, problema este de la cutie, problema este cunoscută doar de cei care au avut aceeași problemă si au schimbat piese care defapt erau bune. 

Nu se merită reparația cutiei ținând cont de prețul uneia sh 

Probleme de genul au de obicei modelele 2005,2006

Marea mea nelamurire este ca inainte de a inlocui setul de ambreiaj nu aveam decat problema pedalei ramasa la jumatatea cursei iar dupa inlocuire sunt bonusat si cu "pedala calcata la podea a luat-o din loc, cu viteza mica, intr-adevar, dar se misca. S-o scot din viteza....nu se putea"...nu stiu ce sa zic. Nu stiu ce-ar putea sa fie in cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine este ca nu debreiaza complet la apasarea pedalei de ambreiaj. Chiar daca cutia ar fi defecta nu ar avea cum sa se puna masina in mișcare din moment ce (teoretic) miscarea nu este transmisa cutiei.

Eu zic ca daca nu au fost erori de montaj, de aerisire sau de alegere a kitului atunci problema este la cilindrul receptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă masina e cea din profil, nu există acest cilindru receptor. 

Pompa ambreiaj este cea de sub pedala ambreiaj iar la cutie rulment presiune hidraulic ,care de obicei face parte din kitul de ambreiaj cand se pune nou.

Acest cilindru receptor este montat pe generații mai vechi gen Passat B5 B5.5 Audi A4 B5 B6 A6 C5 ,etc.

Produsul este listat greșit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, cilindrul receptor este integrat în rulmentul de presiune

BMP rulment.pdf

Cred că în primul rînd trebuie verificat dacă amorsarea s-a făcut conform procedurii din manual

BMP amorsare.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!