Jump to content

Probleme directie / reglare [Passat CC]


Andrei H
 Share

Postare recomandată

Muta prima data rotile de pe o punte, mergi o perioada, apoi cealalta punte. Teoretic daca rotile sunt echilibrate iar directia e ok, doar din cauciucuri poate fi 

Cauciucul cu probleme lasa-l pe spate sau vezi daca reusesti ceva cu garantia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vin si eu cu o problema asemanatoare cu a lui @djfranz. Mai exat, desi am facut geometria in mai multe locuri (inclusiv la Brady), si am schimbat si cauciucurile si jantele, tot am o problema cu faptul ca volanul sta putin spre partea stanga. Masina nu trage si nici cauciucurile nu se uzeaza aiurea dar am problema asta de un an deja.

Azi am facut iar geometria si arata asa. Singura valoare care nu era pe verde era reglajul Caster de la roata dreapta. Trebuia sa fie minim 7 si 14 ca sa intre pe verde dar mecanicul a insistat ca nu are rost sa mai umble la roata pt ca rezultanta e pe verde. Desigur, asta dupa ce deja incheiase procedura. Atlfel as fi insistat eu mai mult ca el.

E de la geometrie sau e vreo problema la amoritizoare ori caseta de directie? 

Multumesc!

IMG_8837.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cel puțin o bucșă buclucașă acolo, pe spate. Identific-o și schimb-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, MyKe said:

Ai cel puțin o bucșă buclucașă acolo, pe spate. Identific-o și schimb-o.

Pe spate? Cum iti dai seama? Mie pe spate mie imi pare totul ok. 
De asemenea, articulatiile sunt relativ noi. Doar amortizoarele nu au fost schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am uitat la poză. Tu s-ar putea să ai flanşă amortizor uzată acolo.

Am zis de spate fiindcă sunt în aceeaşi situaţie şi mă disperă. Toate valorile sunt pe verde şi totuşi se lasă volanul uşor spre stânga, deşi toată lumea îmi spune că mi se pare. N-am nicio valoare pe roşu. Dar am o singură bucşă dezlipită de "cămaşă" şi mă gândesc că de acolo e.

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Am un cc din 2010, 2.0 diesel, automat.

Acum câteva luni i-am făcut unghiul de fuga pe fata dar și pe spate și i-am schimbat cauciucurile. De atunci când merg cu 120-130 îmi Trepidează volanul doar când o accelerez și sunt momente foarte rare cand nu face deloc. 

Știe cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua putin ajutor va rog ?? Am schimbat astazi caseta de directie la un vw passat cc , precizez ca, caseta provine din dezmembrari si era putin diferita fata de a mea dar compatibila,  dupa ce a terminat de montat am vrut sa ii fac proba.. Mi sa aprins martorul ( volan) rosu in bord si nu merge servo nu o recunoaste nu stiu..
Imi spune cineva daca trebuie facut vre un reglaj electric din tester sau !???  Multumesc

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
CosminBalan26

Salutare,  al meu passat cc imi toceste cauciucurile f tare pe interior doar pe puntea spate  , cam in 10-15k km mi le aduce la sarma. Am fost la  service cu masina, uitate pe sub ea , tras de toate cele si concluzia a fost ca cele doua bucse din poza de mai jos incercuite cu galben trebuie schimbate. Ei imi zic ca trebuie schimbate cu tot cu brate pentru ca nu sunt altfel. A reusit cineva sa schimbe doar bucsele acelea? Imi puteti da un cod daca a reusit cineva?. De asemenea mai trebuie schimbate niste bucs  de la "bumerange" , asa au denumit piesa , un brat care se opreste undeva in partea de sus a arcului. La acestea am gasit pe codul 3C0505145A .  Multumesc. :) .  O saptamana usoara sa avem .

bucse.jpg

Modificat de CosminBalan26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat la un passat B7 dar nu a fost chip sa gasesc ceva care sa imi dea si siguranta. Cam trebuie schimbate cu totul si pe original sunt ~100e bucata X4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba cu tot cu brate, nu se schimba separat acele bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul pt acea bucsa MEYLE 100 505 0016. Se gaseste si pe lemforder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua, referitor la troznitura pe viraj stanga (aproape de final),  vestea proasta este caseta... s-a aprins deja martorul galben in mers, iar virajul devine pe zi ce trece mai "greoi".

 

Ma puteti indruma cu un cod pt caseta?

Serie : WVWZZZ3CZBE751458

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra cu vcds ul pe 44 si vezi ce cod ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga si tu niste vaselina simfonică in ea, pe la burduf, la reductor...poate scapi ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Probleme directie / reglare [Passat CC]
  • 4 months later...

Salut! Cand am facut geometria mi s-a spus ca unghiul de cadere nu este in interval si acesta nu se poate regla. Mi-au spus si ei si am observat si eu ca masina trage putin dreapta cu volanul drept. Cum as putea sa rezolv problema?

image.thumb.png.bb79e065b84fbc48b07142bb7a0dde66.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, evident că am și eu o problemă..

dacă mișc repede de volan, stânga-dreapta, 20°, se aude un poc. Știu că e de la caseta de direcție.. aveți idee cât mai ține așa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai umblat recent la cadrul GMP ? Am mai patit sa pocneasca asa si de la strangerea cadrului si anume de la suruburile de strangere care in mod normal trebuie inlocuite. (Prea putini le inlocuiesc). Incearca sa le desfaci si ori sa le schimbi ori sa le mai strangi odata, la cuplu. 
Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pe mine mă întrebai, să ști că nu am mai umblat la așa ceva, nici nu știu ce e :dry:

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan.MDLL verifica si rulmentii de sarcina. Eu aveam zgomot ca de arc decomprimat (in stationare cand miscam putin volanul) si s-a rezolvat prin inlocuirea lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la mecanic și geometrie roți. 

Concluzia a fost că sunt probleme la casetă, dar sunt doar la început de drum.

Rulmentii de sarcină au cam 1.5 ani vechime, Lemforder. Dacă stai să asculți atent, se aude mai tare pe partea soferului.

Are careva vreo idee cât costă una nouă sau mai bine mă uit la un atelier de necondiționat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!