Jump to content

Golf MKIV Variant BV 85 BCD


silibogdan

Postare recomandată

Intr-un sfarsit reusesc sa imi prezint si eu masina pe care mi-am dorit-o de foarte mult timp.

Este vorba de un Golf 4 din 2000 1.9 TDI cod motor ALH 90 cp cu 260500 km.

Masina a fost cumparata de mine personal din Germania de la primul poprietar la 255.500 km in februarie 2015. A fost cam scumpa insa a avut ceva dotari pe care le enumar : tempomat , bord computer mini dot, trapa, climatronic, esp, senzor ploaie + oglinda cu senzor( care nu functioneaza - e busita placa de comanda).

In martie am reusit sa o inmatriculez.

In masina s-a investit ceva: 

- Imediat cum am ajuns in tara i-am schimbat distributia ,filtre, ulei,bucse fata toate si protectii de praf telescoape spate astea toate au fost facute in serice cu pretul pe masura.

In rest tot ce am mai investit in masina au fost facute personal de mine.

- Mergand pe drumurile patriei am constatat ca baia de ulei este foarte aproape de asfalt asa ca am hotarat sa ii montez suspensie pdg si scut metal original de la o octavia din dezmembrari de care sunt foarte multumit. Acum nu imi mai fac griji cand trebuie sa urc vreo bordura mai innalta sau merg pe drumuri foarte proaste.

- Apoi am inceput sa modific interiorul:

   -am schimbat manerele la usi si trimurile la consola centrala (am facut rost de unele de carbon de la o bora si le-am

     smirgheluit ca sa fie aluminium brushed) 

   - am schimbat culoarea la climatronic in alb si am inversat folia polarziatoare( sa fie in acelasi ton cu cd playerul).    

   -am montat boxe la usile din spate plus am schimbat cd playerul cu unul pe care il aveam pe seat.

   -am schimbat volanul cu unul din piele in trei spite si frana de mana din piele

   -am schimbat scaunele fata cu unele sport din piele+alcantare cu incalzire 

   -am achizitionat instalatia de incalzire scaune cu tot cu butoane insa urmeaza sa o instalez cand o sa am ceva timp liber (o sa dau si ceva detalii si poze).

Momentan cam astea ar fi insa lista nu vreau sa se termine aici.

Ce mi-as dori in viitor:

 - jante de aluminiu pentru anvelopele de vara (poate la anu).

 - cotiera de audi a3

 - nuca schimbator piele cu inscriptia generation

 - pedale si foot rest de aluminiu( nu este chiar urgent)

 - sa imi montez sirocoul (Thermotop T BW50) pe care il am de pe seat dar inca nu am avut timp a il montez plus ca imi mai trebuie ceva furtune, coliere de care trebuie sa fac rost.

 - sa montez senzori de parcare

 - sa schimb clusterul cu unul imo 3 si sa ii schimb lumina in alb cu rosu

 - sa ii fac o conservare adica sa curat tot noroiul de sub carenajele de la roti si sa introduc in praguri si peste tot pe unde    se poate ulei cu parafina cu ajutorul unui compresor.

Cam astea imi vin in mnte acum insa pot sa mai apara si alte chestii cu care o sa va tin la curent.

Ca si loock exterior in afara de jante nu vreau sa ii modific nimic deoarece imi place asa cum este cu bandourile negre, poate cand am finante sa ii retusez zgariturile pe care le mai are pe spoiler si prin alte locuri.

Oricum mai astept si sugestii.

Poze am pe telefon asa ca o sa le postez mai tarziu sa vad daca pot direct de pe telefon.


Se pare ca pozele sunt prea mari peste 2 MB si nu pot sa le incarc.

Astept sugestii cum pot pune pozele in acest topic.

Va multumesc.

Link către comentariu

Cred ca am reusit sa fac poze cu o rezolutie mai mica.

post-49791-0-08492200-1435827591_thumb.j

post-49791-0-40345800-1435827629_thumb.j

post-49791-0-14588600-1435827664_thumb.j

post-49791-0-62061000-1435827689_thumb.j

post-49791-0-33763500-1435827707_thumb.j

post-49791-0-62642600-1435827727_thumb.j

post-49791-0-51194500-1435827742_thumb.j

Link către comentariu

Foarte bine arata interiorul! (la exterior nu ma exprim, nu sunt fan dric, deloc)

Clar plange dupa jante :)

Ai pus inaltatoare pe fata si e mai ridicat botul decat spatele, nu se ridica/lasa de bot cam tare la accelerare/franare?

Cand ai spus ca ai pus pdg, ai schimbat tot ansamblu de amortizor+arc+inaltator?

Link către comentariu

te invidiez pt scaune si trim-urile de aluminiu  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Pe spate e mai joasa decat pe fata pentru ca e incarcata.

Aveam toate trusele cu scule in masina, cand am montat suspensia tot ansamblul amortizor+arc+ innaltator + tampoane si rulmenti (Lemforder)  am masurat si distanta de la prag la asfalt era de 20 cm atat in fata cat si in spate.

Pe spate sunt arcurile obosite, trebuie sa gasesc unele heavy duty cu 5 buline verzi.( am uitat sa le trec la ce mi-as dori pe viitor). 

Guppster sa sti ca nu am simtit nici o diferenta fata de suspensia standard pe care o avea la accelerari sau decelerari, in rest la drum lung se simte un pic de instabilitate pe curbe fata de cum era innainte insa nu foarte rau.

Am mai uitat sa trec inca ceva ce mai am in plan si anume folii pe spate 30%.

Cred ca incet , incet o sa apara tot mai multe chestii pe care mi le doresc insa e nu e nici o graba si cu timpu o sa ajunga exact cum mi-am dorit.

Imi pare rau ca nu am poze cu interiorul de cand am luat-o ca sa vedeti ca totusi arata mult mai bine decat atunci.


Muale poti sa faci si tu rost de trimuri de carbon din dezmembrari de la bora sau golf 4 pacific si cu putina rabdare si multa munca o sa arate ca ale mele.

Eu am vazut la, Laurentiu (LWR) cum si le-a facut el si am inceput sa caut si eu.

Trebuie sa le mai dau jos sa le mai finisez un pic pentru ca nu am avut atunci lac si s-au cam zgariat iar manerul de la usa sofer are clemele rupte si caut sa iau unu sa il inlocuiesc dar gasesc cam greu doar manerul se da de obicei tot pachetul de trimuri.

Modificat de silibogdan
Link către comentariu

Da, știu secretul... Doar ca trebuie sa găsesc mânere, scrumiera, capac diagnoza, suport pahare și cușcă cu totul (lateralele mele nu se detaseaza). Și ce am găsit pana acum cereau cam multe milioane...

Link către comentariu

Poti sa iei si pe rand.

Intai cusca cu trimuri si scrumiera si apoi manerele.

Stiu ca si eu am cautat destul de mult si erau unii de cereau sume nesimtite.

Eu am dat vreo 200 pe tot cu , cusca cu tot suport de pahare cu totul dar manerul de la sofer are clemele rupte.

Tot ce ai de facut e sa cauti foarte mult si zeci de telefoane si poate gasesti un pret care sa iti convina

Link către comentariu

Salutare, legat de arcurile spate poti pune linistit Lesjofors HD, arcuri pe care si eu le-am montat intrucat aveam o spira rupta pe dreapta iar dupa montarea carligului statea intr-o parte ;)

Link către comentariu

Si cum sunt ca si duritate si calitate fata de cele oem HD?

Modificat de silibogdan
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

M-am intors din concediu.

Dupa 1050 km masina s-a comportat minunat.

Ca si consum a fost 5.4 l% cu clima pornita 50% din drum.

Traseul a fost Brasov - Bucuresti-Vama Veche -Nisipurile de aur.

Probleme nu am avut insa de dimineata cand am coborat la masina am observat ca am scurgeri de antigel sub masina

Dupa ceva verificari am descoperit ca am radiatorul fisurat.

Deci trebuie sa ma apuc sa il schimb.

Mai mult ca sigur trebuie sa dau bara jos ca sa il pot schimba.

Asa ca va rog sa imi dati sfaturi cu pasii care trebuie sa ii urmez pentru a da bara jos in special de la cei care au mai facut operatiunea asta.

Si ce radiator mi-ati recomanda, ceva nume de producatori si cam cat ar costa.

Va multumesc.

post-49791-0-16679000-1437300168_thumb.j

post-49791-0-65942700-1437300516_thumb.j

post-49791-0-77610400-1437300805_thumb.j

post-49791-0-44119900-1437300827_thumb.j

Modificat de silibogdan
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Are nevoie cineva de pamant de flori?

E foarte bun a fost adunat in atatia ani de zile.

Cam asta am gasit si eu sub carenaj.

post-49791-0-71454300-1438959424_thumb.j

post-49791-0-62853900-1438959463_thumb.j

Link către comentariu

Am reusit sa imi schimb radiatorul.

Saracul si-a dat duhul dupa atatia ani.

Cu ocazia asta daca tot am desfacut toata fata mi-am monta

si sirocoul insa nu am facut si partea de automatizare pentru pornire.

Am facut o proba pe direct si a pornit , si-a facut toate ciclirile.

Urmeaza sa leg si instalatia de incalzire scaune si atunci cred ca o sa fac si

partea electrica la Siroco.

Nu ma grabesc , mai astept sa treaca caldurile astea.

Am reusit sa fac rost si de bancheta de piele de pe o octavia 1 dar am o problema

cu sezutul pentru ca nu se potriveste pe variant.

Eu am o tabla sub bancheta si asta nu o are. O sa vad daca pot sa mut tapiteria de piele

si buretele pe scheletul de variant.

Bancheta arata acceptabil , a iesit binisor dupa o spalare temeinica.

Poze o sa pun cred ca maine ca acum nu am.

O zi buna va doresc.

post-49791-0-90295200-1439482558_thumb.j

post-49791-0-44924300-1439482617_thumb.j

post-49791-0-87156200-1439482671_thumb.j

post-49791-0-12699100-1439482708_thumb.j

post-49791-0-88060500-1439482744_thumb.j

Link către comentariu

Cam asa arata banchetele. Au doua defecte: o zgarietura pe spatarul din stanga si pielea este

roasa pe sezut. In rest arata bine.

Am incercat sa mut tapiteria de piele si buretele pe tabla aia de la variant si din ce am vazut eu nu se poate. Trebiue sa fac rost de niste cleme de la un golf hatch si sa prind sarmele alea exact cum sunt prinse la golf hatch.

post-49791-0-81563800-1439526966_thumb.j

post-49791-0-96081000-1439526982_thumb.j

post-49791-0-30161900-1439527001_thumb.j

post-49791-0-48798300-1439527019_thumb.j

post-49791-0-30500400-1439527035_thumb.j

Modificat de silibogdan
Link către comentariu

Cu ajutorul sfaturilor lui Holyboy am reusit sa montez bancheta spate.

Clemele le-am luat dupa octavia de pe care am luat si bancheta.

A fost un pic mai greu sa le dau jos de pe caroserie pentru ca erau prinse in 2 puncte de sudura insa cu dalta si ciocanul s-a rezolvat.

Pe caroseria mea le-am prins cu suruburi.

De asezat bancheta s-a asezat destul de bine.

Eu sunt multumit.

post-49791-0-72174000-1440056636_thumb.j

post-49791-0-49690700-1440056663_thumb.j

post-49791-0-77543800-1440056686_thumb.j

post-49791-0-69008600-1440056709_thumb.j

post-49791-0-64096000-1440056735_thumb.j

post-49791-0-96344200-1440056782_thumb.j

post-49791-0-66629300-1440056798_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare!

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat.

Intre timp am reusit sa imi leg instalatia de incalzire scaune si am probat incalzitea in scaune.

Ma bucur ca functioneaza la ambele scaune insa parca as fi vrut sa se incalzeasca mai tare.

Pe treapta 5 e ok insa eu credeam ca pe treapta 5 o sa ma friga fundu insa nu e asa.

Si timpu pana se incalzeste acceptabil as fi vrut sa fie mai mic insa e bine si asa.

Eu fac comparatie cu incalzirea in scaune de pe un audi a4 din 2007 si poate deaia am eu alte asteptari.

Am reusit sa schimb si suspensia spate : arcuri Roc HD made in Suedia si amortizoare kyb excel g made in Cehia.Acum parca este mai ridicata de spate cam cu 1.5 cm masina fiind goala dar cred ca o sa se mai lase arcurile dupa ce o sa se aseze.

Arcurie care erau pe masina unu era original iar altul after market iar telescoapele erau originale si erau scurse. Ce imi place este acum ca daca incarc masina nu se mai lasa asa mult ca innainte.

Pareri inca nu pot spune pentru ca abia azi le-am schimbat si nu am apucat sa le testez.

O sa revin cu impresii.

post-49791-0-33400000-1442310486_thumb.j

post-49791-0-75004800-1442310520_thumb.j

post-49791-0-28561100-1442310544_thumb.j

post-49791-0-87338300-1442310567_thumb.j

post-49791-0-71611500-1442310662_thumb.j

Modificat de silibogdan
Link către comentariu

Dupa ce am mers o perioada cu masina s-au asezat si arcurile si acum distanta de la prag la asfalt este la fel pe fata cat si pe spate 22cm.

Suspensia este ok amortizoarele sunt cel mai bun compromis intre stabilitate si confort.

La trecerea peste limitatoarele de viteza parca topaie un pic cand masina este goala; asta este acum daca am vrut arcuri HD.

Link către comentariu

Frumoasa masina , foarte putini km ținand cont ca rulat in germania atata timp .Un sfat pe care vreu sa-l percepi foarte bine , este unul legat de pamantul care l-ai dat jos de capul de praguri .  Fii foarte atent  cu acel loc , da aparatoarea de plastic jos , spala bine la spalatorie cu presiune apoi inspecteaza atent capul de prag si locul unde se inbina aripa cu pragul , daca vezi cea mai mica urma de rugina curata bine pana la tabla , da repede cu un spray cu zing , apoi terosoneaza si vopseste .Asa am avut eu pamant , nu a vut cine sa ma invete si in urmatorii 2 ani am schimbat aripile ptr ca aparuse rugina jos . Caroseria este mai importanta decat orice brizbriz montat pe masina . Sper sa-ti fie de folos sfatul meu si 1000000 de km fara probleme !

Cu stima !

Link către comentariu

Mersi Florin de sfat.

Asa am sa fac cum m-ai invatat pentru ca pe partea dreapta la roata erau cateva urme de rugina insa superficiale.

E cel mai bine sa fie rezolvate in stare incipienta.

Dupa aceea o sa o duc la o cineva care sa ii faca o conservare adica sa bage ulei cu parafina peste tot prin praguri , usi, lonjeroane.

Costa vreo 100 ron.

I-am facut anul trecut la cealalta masina, la seat .

Modificat de silibogdan
Link către comentariu

Nu are rost sa ungi toata masina degeaba, daca vrei sa faci lucrul acesta insista la haion, praguri ( interior + exterior ) arcadele aripilor partea din spate , si dublura podelei ( pedalier ) . Acestea sunt zonele cele mai expuse la golf .

Link către comentariu

Masinuta a primit pe 25 septembrie asigurare noua pe 1 an.

A fost 900 ron.Ma asteptam la mai putin vreo 700 sau 800.

Si inca un cadou pe care il asteapta inca de cand am cumparat-o.

Jante originale pe 16 VW Bugatti facute de Ronal cu anvelope Michelin de vara.

Nu stiu cat sunt de rare dar am gasit doar vreo 3 seturi in toata tara.

Am asteptat atat pentru ca mi-am dorit de mult acest model si abia acum a aparut de vanzare in orasul meu la un pret acceptabil.

post-49791-0-42410000-1443280981_thumb.j

post-49791-0-71322600-1443281007_thumb.j

post-49791-0-47391300-1443281035_thumb.j

post-49791-0-94738900-1443281067_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mersi Laurentiu.

Ieri masinuta a primit si galosi de iarna.

Anvelope 195/65 r15 michelin alpin a5 dot 3814 cu jante aliaj r15.

Jantele nu arata cine stie ce dar au fost la pret de jante de tabla.

Sunt de pe audi a3 dar am reusit sa pun si niste capace de vw , nu se potriveste chiar la fix interiorul la capacele de vw e mai mic cu 4mm iar exteriorul mai mare cu 1 mm dar merge si am doar 2.

Am si capacele originale de audi insa parca nu as vrea sa le pun pe alea ca totusi e vw nu audi.

Mai caut poate gasesc capace de vw sa se potriveasca la fix.

Interiorul este de 62 mm iar exteriorul de138 mm.la capacele de audi.

post-49791-0-73976900-1444145419_thumb.j

post-49791-0-40068800-1444145448_thumb.j

post-49791-0-29497000-1444145467_thumb.j

post-49791-0-48953200-1444145529_thumb.j

Link către comentariu

Am reusit sa montez automatizarea de pornire a sirocoului din telecomanda thunder.

Climatronicul intra in modul heat cand porneste sirocoul.

Daca are cineva nevoie de informatii cum se realizeaza schema electrica prin care sirocoul porneste climatronicul in modul heat si alimenteaza ventilatorul climatronicului il ajut cu mare placere.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!