Jump to content

Polo 1.6i probleme groaznice


KeGPR
 Share

Postare recomandată

Salut,

As incepe prin a va ruga sa nu tratati prea dur ceea ce voi spune in randurile urmatoare si sa ma iertati poate pentru subiectivitate.

Am un VW Polo Classic 1.6i din 2001. Masina a fost cumparata de la o femeie cam pe la 15.000 km. Pe cand era la fosta proprietare, masinii i-au fost FURATE de catre Porsche Bucuresti Nord / Dept. Service urmatoarele : trusa medicala / scut transversal fata, scut stanga fata ( a fost lasat cel drept de sub cureaua de distributie ). Este un lucru cert, determinat prea tarziu.

Masina acum are 47.000km si prezinta urmatoarele simptome :

a. pe umezeala ( la munte dimineata sau la mare cand e ff umidificat aerul ) NU PORNESTE decat impinsa - demarorul si restul sistemelor electrice merg OK, insa nu porneste , e ca si cum as incerca s-o pornesc fara sa aibe benzina in rezervor. Acelasi lucru se intampla insa CU SIGURANTA pe ploaie, daca iau o balta mai maricica, deci ceva se uda ;)

b. geamul dreapta fata ( electric ) s-a stricat - cremaliera de plastic pe care cred ca multa lume o stie, si care cu toate eforturile nu poate fi reparata => ansamblul costa undeva la 120 E + tva + manopera

c. caseta de directie probabil pe duca , la rotatia completa a volanului se aude un clanc interesant ..

d. suspensiile sunt incredibil de tari :D - nu sunt sofer de dacie 1100, am condus multe masini si pot spune ca este comparabila cu un bmw seria 3 coupe ( cel putin din ce-am condus eu ) , lucru absurd ! e o masina de familie nu sportiva. E adevarat, la drum lung si pe sosea ff dreapta se simte f bine, f precisa si exacta, insa unde gasim asa ceva in Bucuresti ?!? ;)

e. joc in cutie - aici nu-mi dau seama prea bine, dar e aproape imposibil sa schimbi treptele fara sa smucesti

f. inchiderea centralizata - are un buton de lock/ unlock care functioneaza fara nici o noima, cand doreste .

Bun, rugamintea catre cei mai priceputi ca mine ar fi sa imi dea un sfat in ceea ce priveste cauza opririi alimentarii cu benzina pe umezeala sau ploaie. Repet, restul functioneaza OK - demaror, lumini etc.... sau macar CE sa caut la ea ?! Nu ma pot duce maine la service : Domnilor, nu mai porneste - cand de fapt masina merge OK ... si nici cand raman cu ea pe la munte nu am cum s-o duc la momentul respectiv la o diagnoza. Totul revine la normal de regula dupa 24 h ( probabil se usuca ). Prima oara a facut figura asta la spalatorie la Pit Stop unde desteptii au spalat motorul si l-au izolat atat de bine incat masina a ramas acolo ...

Concluzia mea cu privire la marca asta .... avand in vedere ca pe TOATE piesele din usa ( am desfacut-o sa vad ce buba are mecanismul de ridicare ) scrie .... SEAT - made in Spain - sunt niste porcarii ordinare , iar noi niste mari fraieri ca le cumparam . Fiabilitate zero - la service e hotie ( stiu , angajatii sunt romani dar nu ma intereseaza de nici o forma ,la PBN este bataie de joc, au fost oameni care si-au luat Golfurile cu proiectoare schimbate cu unele veki, oameni care erau la o terasa si isi admirau masina - lasata in service- prin oras cu baietii de la porsche plimbandu-se etc etc etc ) . si atunci ..... DE CE ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ) este o problema de aprindere; colegul nostru Sharanel a avut o problema identica cu senzorul de turatie ("engine speed sender"). Functie de tipul de motor poate fi de vina si G40 (senzor Hall).

Trebuie verificati cu cea mai mare atentie cei doi senzori si cablajele lor (e posibil sa fie o problema de izolatie pe traseu).

b ) la Golf e problema comuna; exista kit de reparatie

c ) habar n-am, dar jocul de caseta de obicei se sesizeaza in pozitia neutra

d ) verifica amortizoarele, cine stie

e ) verifica timoneria, e mult mai probabil ca aceasta sa fie cauza si nu cutia in sine

f ) habar n-am

g ) (nu e explicit pe lista ta) cine te pune sa te duci la PBN?? exista destule alte service-uri. Vezi topic-ul "dealeri si service-uri" de pe forum.

EDIT: Vezi topicul acesta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=2602&hl=

EDIT 2: Vezi si asta: http://vwforum.ro/index.php?showto...hl=engine+speed

Modificat de s_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam fain de informatii !

Nu m-am dus eu la PBN, s-a dus tipa care a avut masina din pacate ... iar NEMERNICII de-acolo au profitat de faptul ca este ... femeie. Ce le-as da foc !

oricum o dai man .... am avut o dacie breal gpl din 1998 si sa mor daca a avut asemenea probleme sau ATATEA ... este absolut inadmisibil din punctul meu de vedere. Motorul in schimb toarce f frumos si consuma excelent de putin ( 4,7 buc - cta - buc cu OMV si max 140 kmh ) si in oras maxim 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cremaliera de plastic de pe Polo Classic e identica cu cea de pe Fabie?? (ca tocmai am pus si eu un ansamblu de asta de 120 euro pe Fabie, mi-a ramas geamul in usa... dar pe piesa mea decedata parca scrie VW Audi :tomato: )

@s_c La Golf alta e problema, o piesa de plastic ce tine geamul, aceea e schimbata la Fabie si e metalica. Dar cremaliera e JALE.. cablu de frana de bicicleta care freaca pe plastic simplu ;) nici o sansa sa dureze..

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat partea a doua din titlul topicului. Nu poti cataloga o marca prin faptul ca o anumita masina a avut probleme sau defecte de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Simptoame clare de masina prost intretinuta, sau de nepasare sau de ghinion curat!

Polo Classic este construit, din cate stiu eu, in Spania si e normal ca multe piese sa fie spaniole. Dar sa le cataloghez drept niste porcarii parca nu ma lasa inima. Sa nu uitam ca si Seat-urile din 2001 au multe piese comune. Chiar asa de proaste sunt toate Seat-urile?

b. Chit-ul din usa este o problema pentru toate VW-urile. Citeste cu atentie postarile lui Barabas Leiba din sectiunea Polo si o sa te dumiresti cam cum sta treaba cu usile. Putina atentie in plus in exploatare le ajuta!

d. Nu cumva are chit de drumuri grele? E mai inaltata? Atunci se explica si taria suspensiilor.

f. Butonul lock/unlock functioneaza ireprosabil la masina mea. Si noima lui este sa blocheze usile. Eu il folosesc foarte des pe la semafoare sau can opresc in Bucuresti. Apropos, la vazut vre-un electrician?

Eu sunt multumit de machineta mea, care nu e o porcarie!

Iti doresc succes si cauta un service serios. Vezi ca e un topic despre service in Bucuresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!