Jump to content

Golf 4 ARL


macarenaru

Postare recomandată

Salutare prieteni , de 2 saptamani mi-a intrat in posesie un Golf 4 TDI de 150 cp , anul 2003 la 182000km . Ca dotari speciale nu prea as avea cu ce sa il laud jante pe 17 , interior piele , incalzire scaune , si pentru moment ma zbat cu navigatia din fabrica deoarece refuza sa accepte cd-uri audio. 

 

De cand l-am luat am schimbat pe el rulmenti fata si discuri + placute in spate. Masina trage binisor , consumul e mai bun decat ma asteptam , doar jantele si talonul mic la anvelope strica drumurile lungi (am luat o serie de valuriri pe autostrada Bucuresti - Pitesti la intoarcere cu 140 de mi-am muscat limba). Saptamana asta o voi duce la service cateva zile pentru o mica revizie , nimic special (curatat EGR , galerie admisie , verificat filtru aer eventual poate si schimbat cu ceva mai decent daca e imbacsit , etc etc).

 

Pentru moment nu vreau decat sa rezolv o problema mica mica la partea de putere dar despre cateva planuri pe viitor pot spune urmatoarele : 

 

- senzori parcare. 

- o sonorizare mai buna (incintele sunt bune dar dupa 12 ani ... au obosit boxele).

- stopuri LED.

- reconditionat + revopsit jante. (se vad cateva urme de lovituri pe ele ... cateva :D). 

Modificat de macarenaru
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Motoarele astea trag de rup..8.5 secunde 0-100 km/h!Deci trage bine,nu binisor! Daca i faci si un chip mai safe de 20cp acolo...e racheta!

Link către comentariu

Salutare prieteni , de 2 saptamani mi-a intrat in posesie un Golf 4 TDI de 150 cp , anul 2003 la 182000km . Ca dotari speciale nu prea as avea cu ce sa il laud jante pe 17 , interior piele , incalzire scaune , (...)  navigatia din fabrica (...).

Având navigaţie bănuiesc că are şi maxidot, posibil volan cu comezi, dar nah, e cam chială :))

Dacă ai cauciucurile potrivite (225/45/17) nu văd de ce te-ai plânge de talon mic. Muşcatul limbii e din cauza suspensiei care probabil e una sport, mai rigidă.

POZE!

Link către comentariu

Slotul de CD al navigatiei originale nu este pentru cd audio. Alea merg doar in magazia din portbagaj (daca o mai ai, si daca mai merge)

 

Motorul asta nu trebuie sa traga doar "binisor" daca e in mintile lui ;)

Link către comentariu

Salut,

 

In primul rand sa o stapanesti sanatos.

 

Apoi, "verificat filtru aer eventual poate si schimbat cu ceva mai decent daca e imbacsit" - nu mai bine il schimbi direct, impreuna cu uleiul si filtrul de motorina plus filtru de polen si ce mai trebuie pentru o revizie completa? 

Mi se pare normal ca acest lucru sa vina pe primul loc si apoi sonorizarile si senzorii de parcare.

 

Spor la treaba.

Link către comentariu

Multumesc pentru urari prieteni!

 

@haro - exact asta am facut pana la urma. Am stat de dimineata si m-am gandit putin , daca vrei sa te apuci de ceva , fa-l bine pana la capat. Si asa am si facut , schimbat filtru aer , polen , filtru ulei , schimbat ulei cu Castrol Edge TD 5w40. Omu de la service s-a uitat putin la ea si a vazut niste ulei la EGR si a zis ca probabil de asta nu trage masina cum ar trebui ca nu intra destul aer. Am renuntat la numerele de Bucuresti astazi si pana vineri sper sa imi vina de acasa numerele noi de MH :)

@mad-Kat , masina e deja la ei in service acum dar nu mai conteaza sincer. Atata vreme cat o sa gasesc frecvente libere pentru modulator , o sa fie ok si fara CD-uri , merge mai bine youtube

@guppster : se pare ca am fost fraier cand am facut prezentarea , in talon scrie ca sunt 225/40/18 :P

 

Pozele cum am promis : 

IMG_20150701_153753.jpgIMG_20150701_153806.jpgIMG_20150701_153817.jpgIMG_20150701_153842.jpg

IMG_20150701_153850.jpgIMG_20150701_153905.jpgIMG_20150701_153930.jpgIMG_20150701_153945.jpg

 

Dupa ce rezolv treaba cu power-loss si toate cele ma gandeam sa ma uit la arcurile alea daca sunt sport, daca sunt vechi, daca sunt ce sunt :) Pe moment sunt totusi foarte multumit de ea , si sunt si mai multumit ca mai am aproape 1000 de euro de investit pentru a o face asa cum trebuie ea sa fie :) mica si rea. 

Modificat de macarenaru
Link către comentariu

Cam mult rotile pe '18, arata bine dar te rup de spate, poate treci la '17 cand vei fi nevoit sa schimbi anvelopele.

Link către comentariu

sincer da ... chiar nu sunt facute pentru drumurile din bucuresti sau romania in general. dar am prins intre craiova si filiasi foarte misto drum si s-a simtit bine masina. o sa fie nevoie sa le schimb , e pacat si de ele dar si de oasele mele :))

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de cat mai multi km fara probleme.

Foarte frumoasa masina si destul de dotata.

Ca si sfat schimba-i distributia ca sa fii sigur ca nu ai surprize foarte costisitoare mai ales ca mai ai ceva banuti.

Restul imbunatatirilor vin pe parcurs.

Link către comentariu

Daca vrei comfort, jante pe 17 te vor ajuta putin spre deloc.

Ce ai pe masina e o supensie sport ce seamana cu un -40 - 60 sau mai mult, ce are tendinta sa topaie.

Jantele personal nu-mi plac in rest masina e ceea ce trebuie!

Link către comentariu

@silibogdan : da , asta voi face pana la urma. O sa ma coste ceva din pacate dar macar asa nu o sa am surprize. Tipu de la care am luat masina nu a putut sa-mi arate decat factura si chitanta pentru ambreiaj + volant si "promisiuni" ca distributia a fost facuta acum 10k , revizia de vreo 3000 de km doar ca sa aflu mai tarziu ca defapt uleiul trebuia schimbat de multa vreme. O sa o aduc inapoi la normal si dupa aia o sa o "imbunatatesc" :)

@guppster : nici pe mine nu ma dau pe spate , sunt ok , mie personal cel mai mult imi place logo-ul de pe ele :) Sa vedem cati bani raman dupa ce o aranjez ca trebuie si ea , ca orice masina , sa fie putin personalizata de stapan! 

 

Multumesc mult pentru sfaturi si urari prieteni , imi vor fi de folos pentru ca nu sunt foarte priceput la masini. O sa revin mai pe seara cu un topic la sectiunea de tehnic legat de o problema cu turbina poate ma poate ajuta cineva sa ma nu dau banii degeaba :D

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare prieteni , am revenit cu niste intrebari si poate cineva imi va putea da si niste sfaturi.

 

- Acum 2 saptamani am schimbat suspensia ei stock cu una reglabila Ta-Technix care se simte extraordinar la drum intins si la mers un pic sport. O singura problema , de cand a fost montata masina tinde sa traga putin spre stanga (pierde 3 m pe o distanta de aprox 200m , am verificat pe bornele de pe autostrada) si mi-au ramas aprinsi in bord martorii de la ABS si ESP. Am fost la niste baieti care mi-au facut unghiul , dar ei au zis ca nu prea au ce sa ii faca. Are cineva vreo idee cum s-ar putea corecta aceasta problema ?

- Peste 2 saptamani o sa merg la service cu ea ca sa-i fac din nou schimburile si toate cele si ma gandeam sa ii schimb si IC-ul care mi se pare minuscul sincer si din pacate , cel de pe masina mea este si putin trecut. Am cautat o solutie cu un upgrade de IC (mai mare) care sa nu necesite si modificari de traseu , tevi etc dar din pacate internetul nu a fost foarte ingaduitor cu mine , deci daca cineva are o recomandare o astept cu mare placere.

- Am primit un sfat de la o cunostinta sa ma interesez daca nu ar fi posibil ca pe golf 4 sa aiba loc 2 intercoolere stock (unu pe stanga si unu pe dreapta) astfel eliminand nevoia de a face un upgrade care sa ma tina cu masina prin service mai mult decat este nevoie.

 

Sunt destul de emotionat in privinta masinii deoarece cand a plecat din mainile fostului stapan era ca un negru de pe plantatie dar acum vad ca s-a mai tras la mal. Cu ocazia inlocuirii IC m-am gandit sa fac o verificare si la turbina pentru ca am observat ca se tot strange ulei pe EGR (care a fost schimbat acum 10k km) si jos undeva pe traseu la imbinare se mai vad urme mici de ulei.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri si sfaturi!

Link către comentariu

ARL are UN intercooler, FMIC, mare, in trager, intre radiatorul de apa si cel de AC. Ca posibilitate de upgrade, ar fi FMIC-ul de S3, cu prinderile modificate.

Regleaza calumea suspensia, nu dupa numar de filete sau altceva, dupa distanta de la prag la sol, sa fie egala dreapta cu stanga, dupa faci din nou unghiul.

Ce treaba are uleiul de pe EGR cu turbina?

 

posteaza sau decodeaza VIN-ul... m-ai facut curios!

Modificat de guppster
Link către comentariu

Acum sunt la munca , o sa il scot dupa ce ajung acasa diseara VIN-ul.

O sa fie mai complicat cu reglatul lor dar pana la urma asa ar fi fost si normal , pe o suprafata plana sa fie luat pe fiecare parte si reglat. Din pacate cand a fost montata suspensia a fost montata de un bou care a lasat-o jos de tot (-70) si dupa aia se mira de ce atingea masina ... Am facut un pic de galagie acolo si suspensia intr-adevar a fost reglata dupa "numarul de filete" care e un fel de babeste mai stiintific desigur :)

Din pacate acest reglaj nu prea o sa pot sa il fac , m-am mutat intr-un oras nou , Lugoj , si fara suparare pentru cei din Lugoj dar mecanicii vostri stiu un pic mai mult decat stiu eu (ceea ce este foarte grav parerea mea).

 

Daca o sa prind lumina pana ajung acasa o sa iti fac o poza sa iti arat unde mi se pare mie ciudat ca pierde ulei ca mai mult ca sigur m-am exprimat eu gresit. Cat despre intercooler doar prinderile trebuie modificate ? Intreb legat de timp pentru ca in Bucuresti nu o sa fiu decat cateva zile deci daca este o operatie mai complicata e posibil sa nu ma pot incadra in timp. In aceasta vizita la service intentionez urmatoarele : Schimbat IC (upgrade sau al ei din fabrica) , o verificare pe la toate furtunasele pe unde ar putea sa piarda presiune si verificat turbina pentru ca la ultima verificare mi-au zis cei de la service ca trage ulei in IC sau ceva de genul. De munca mai este destul la ea , singurul pacat e ca timp nu mai am cat am avut inainte si am nevoie de masina aproape zilnic.

Multumesc de raspuns!

Link către comentariu

Vezi nu cumva sa fi luat teapa pt ca Tu ai intercooler frontal ( mare ) si chiar nu are rost sa pui unu mai mare, deoarece asta isi face treaba cu brio, DAR daca vrei sa urci mai sus de 220-230 cp atunci ai nevoie de alt intercooler mai mare.

 

Ce vezi acolo la imbinarile de la tubulatura, sunt vapori de ulei si asa au toate cand se tocesc prinderele si garniturile.

 

Daca a luat-o pe ulei turbina o sa iti scada uleiu din baie si o sa il bage pe admisie ( tubulatura intercooler ) sau pe evacuare...asa ca ai mare grija.

 

Care din ele il ai ? 1 post-69411-0-09900500-1441641055_thumb.j      2  post-69411-0-28056100-1441641055_thumb.j

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

@guppster VWWZZZ1JZ3B075718 si am facut o poza , curge ulei prin acel ... orificiu ca sa nu-i spun gaura. IMG_20150907_191234.jpg

 

@Laur - m-am gandit si eu sincer daca nu mi-ar fi mai usor si mai bine ca momentan sa imi cumpar un IC nou dar al ei , nu upgrade. Mai am de lucru intai sa o aduc la suprafata si de-abia dupa aceea o sa ma gandesc la 200+ CP. Momentan singurul upgrade care il voi face este poate la frane sa mearga bine cu suspensia noua :). Nu stiu sa-ti spun care dintre ele este din pacate , maine o sa ma uit. Un motiv de ingrijorare este ca azi m-am uitat din curiozitate la ulei si mi se pare ca este destul de jos. Schimbul l-am facut acum aprox 8000 km , Castrol Edge 5w40 Full Synthetic. Baietii de la service au zis ca daca masina consuma ulei mult (ceea ce mi se pare ca e si cazul meu) ar trebui sa trec pe 10w40. Ce parere aveti ? Maine sper sa ma duc sa schimb uleiul si filtrul. 

 

Edit : @guppster uite , am gasit un intercooler de S3 gata de pus pe ARL http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/audi-s3-intercooler-for-pd150-arl-mk4-platform.html. Din pacate nu mi-l pot permite acum si cand o sa ii fac upgrade vreau sa le fac pe toate de-odata deci nu-mi ramane nimic de facut decat sa gasesc unul normal.

Modificat de macarenaru
Link către comentariu

Scuza-ma ca iti spun dar mecanicii aia sunt idioti. In primul rand nu pune altceva in motor in afara de 5w40 sau 5w30. Nu schimba intercoolerul aiurea daca nu e spart. Toate dau ulei pe la orificiile EGR. Daca in 8000 de km ti-a sazut de la maxim la minim nu e o tragedie. E chiar normal consumul. Incearca sa schimbi marca de ulei. 

Modificat de Planetara
Link către comentariu

Ok , sa vad ce pot sa gasesc pe aici prin Lugoj. Vreo recomandare pentru un ulei bun ? Eu merg sportiv mai tot timpul cu masina. 

Link către comentariu

Toate informatiile necesar le gasesti pe forum. Sunt topic-uri dedicate si pentru ulei, si pentru IC si pentru suspensie

Modificat de Planetara
Link către comentariu

Toti "mecanici" zic asa sa treci la 10W40 ca domne are motoru multi km si e mai "bine" total gresit , mergi linistit cu 5w40 Liqui Moly

Cum a spus si PLANETARA, daca in 8000 km a mancat putin, e bine, stai linistit.

Link către comentariu

Salutare,

     Nu vreau sa-ti aglomerez pagina asa ca o sa fiu rezum foarte simplu: - daca scoti furtunul care ajunge de la capacul culbutorilor si intra-n admisia(asa-zisul epurator) o sa observi ca-ti da vapori de ulei pe acolo cat cuprinde. Din acelasi motiv am facut si eu o groaza de investigatii astfel incat mai aveam sa segmentez motorul. In schimb am inlocuit semicuzineti axa came, garnitura chiulasa, suruburi chiulasa, semeringuri supape, reconditionat turbina si rezultatul a fost acelasi. La 1.9 Cdti am gasit montat un separator ulei astfel incat sa nu ajunga-n admisie, prin intercooler etc.. Tot cercetand am descoperit ca si la 2.0 tdi pe Passat B6 se-ntampla la fel, pe G5 1.9 care o fi fost BKC, BKS nu stiu sigur, la fel, pe Tiguan 2010, Mitsubishi ASX 1.8 diesel la fel, arunca ulei de unde morala    " Toate face asa" :dry: .

     In fapt problema este data de compresia motorului, pentru ca pana la urma aprinderea se face prin comprimare, apar vapori de ulei,etc, recunosc ca explicatia desi o stiam  am mai primit-o si de la un mecanic dintr-un service din DE - Gifhorn. Manifestarile astea mai pot cauzate si de alte cauze dara le-am mai intalnit si la alte motoare CDTI, DCI, etc.

     Legat de ulei poti folosi fara de griji 5w40 cu norma PD, in nici un caz 10 w 40 iar ca marci eu am folosit Wurth 5w40, Liqui Moly Top Tec 4100 5w40 semi sintetic si acum utilizez Ravenol VPD 5w40 full sintetic cu filtre Mahle Knecht.

 

Bon chance.

Modificat de dulmann
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!