Jump to content

Probleme la motor


mdinutu
 Share

Postare recomandată

Salut!

am problema urmatoare: zgomotul motorul s-a accentuat la un moment dat venind spre Bucuresti dupa un drum mai lung. pana atunci turbina pornea in mers la fiecare apasare de acceleratie, piuia usor dupa care zgomotul (foarte usor si chiar placut) disparea si nu se mai auzea nimic de genul asta.acum dupa ce dispare piuitul ala usor urmeaza un zgomot destul de dur, ca un fel de mixer, ce se intensifica pe masura ce accelerez, dar care dispare subit cand iau de pe acceleratie! masina trage ca inainte, nu se aprinde nici un martor in bord... dar nu prea am chef sa o fortez in starea asta

mentionez ca a aparut dupa o buna perioada de mers pe zapada apoasa in care m-au improscat destule masini, si am si scutul putin gaurit( am avut baia sparta - asta e ), filtrele (ulei aer motorina) erau schimbate de-o zi...

daca aveti vreo idee va rog sa ma ajutati pana merg la un service

la fel daca vreti info suplimentare

ps nu ma pricep deloc la masini.. :D o am de 4 sapt, timp in care a mers ceas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fii nenumarate cauze... si nu neaparat de la turbina...

o scanare cu vagcom iti poate da o imagine mai exacta asupra problemei tale...

contactea-za un membru de la tine din oras pt o scanare... inainte sa mergi la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vagcom-ul a iesit presiunea de pe turbina 0 (zero!). In rest nimic deosebit.

Am fost cu ea la service si parerea unanima e ca e turbina.

Acum nu mai face decat un zgomot surd si infundat, in schimb scoate fum alb pe teava de esapament, deci mananca din ulei, nu trage deloc si, sincer sa fiu, m-as bucura sa ajung cu ea acasa, ca acum am lasat-o intr-o parcare sa nu mai incurc si pe altii ca era cam aglomerat dimineata.

:D

De ce eu... ;)

Oricum, se rezolva ... vorba romanului la necaz: eu sa fiu sanatos :D

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva esti tipul de la intalnire?

daca da vezi ca este cineva pe aici care reconditioneaza turbo si vezi cam cat te-ar ajunge, iar daca costurile sar sau ajung la 450 euro mai bine pui una noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti pot face rost de turbina noua la bani frumosi daca esti interesat detalii pe PM!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa o schimbi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vagcom-ul a iesit presiunea de pe turbina 0 (zero!). In rest nimic deosebit.

Adica cum presiunea pe turbo "0"?!

Esti convins ca nu sunt probleme cu comanda turbinei?!

Oricat de rea ar fi, si daca ar fi descentrat axul turbinei mai mult decat ar trebui, ceva presiune pe turbo tot ar trebui sa fie.

~Sebica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de facut presiune, facea dar in momentul in care pleca de pe loc si intra turbo, scotea un fum albastrui si se auzea un zgomtot ciudat tare uite atasez si logoul facut, cat despre consumul de ulei, numai vorbesc, cred ca e enorm de mare

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog, in situatia mea de newbie asta am inteles, ca nu face presiune...

Acum ma prezint in felul urmator:

- turbina am (GT 1749C) daca tin bine minte ( zGb stie de ce :D )

- programare la service am

- zi libera maine am.

sper sa am si noroc sa iasa totul bine, s-o iau pe roti acasa, ca am lasat-o printre straini :(

mai sper sa nu mai fiu ratusca cea urata (si bolnava) la intalnirea saptamanala de joi, si sa fie caaaaald, ca data trecuta am dardait ca vai de mine...

btw, multumesc public lui cipos si lui ics ca au ramas joia trecuta pana la 10 ( si pe ploaie) si si-au dat cu parerea (au avut dreptate), lui dragos voinea (sa vedem care e faza cu cipul, daca e vreuna), si lui vlad mhl ca nu s-a facut ca ploua dupa ce mi-a promis ca se uita care-i problema la ratusca mea...

mai vb baieti

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma ce sa-ti mai urez decat insanatosire grabnica la ratusca ta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Acum sunt in masura sa raspund sigur la intrebarea din titlu: da, era turbina!

Paletii din interior aveau joc si pe adancime (mai ales) si pe toate directiile... nu ma mai mir ca facea ca un polizor sau asa ceva.

In fine, dupa 3 ore de munca era deja schimbata, impreuna cu uleiul si filtrul de ulei.

Nu va mai spun ca scotea fum ca o locomotiva pana a ars tot uleiul de pe esapament, dar mecanicii mi-au spus de la inceput ca asa va fi.

Nota 10 lui zGb: desi recunosc, am fost un pic suspicios la inceput, caci era vorba de destui bani pe care urma sa-i dau, el s-a dovedit prompt si serios, si mi-a adus o turbina noua, identica si perfect functionala la un pret decent, dupa parerea tuturor mecanicilor carora le-am spus. Sa traiesti, prietene!!

Btw, nota 10 si masinii lui zGb! :)

Pana una alta, m-am cam saturat de probleme si m-astept sa mearga masina asta, ca rade un logan de mine (nou, ce-i drept) ca mai mult o tin pe margine... eeee, unde s-a mai pomenit una ca asta!?! am VW sau ce ??

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!